Stine85

Se min fine øh....Caketopper....

16 indlæg i dette emne

Jeg har valgt selv at lave vores caketopper selv.

H2B har altid elsket dino'er, så tænkte at for at får bragt lidt af hamind over det hele vil det være lige i hans ånd med et T-Rex brudepar :)

De er lavet i fimoler, så de er ikke voldsomt dyre i materialer.

Pladen er også i fimoler, men den er ikke lakeret hvilket "brudeparret" er. På pladen har jeg skrevet med kridt (se sidste billede), så det kan altid ændres (skiften er heller ikke lige helt som den skal være på dagen på det billede jeg fik taget).

de er endt med at se således ud...

(Man vil jo evt kunne lave dem i andre dyr hvis det er ... :) )

post-52936-0-65167000-1337273198.jpg

post-52936-0-89127600-1337273208.jpg

post-52936-0-49373800-1337273220.jpg

post-52936-0-86316600-1337273232.jpg

post-52936-0-37421800-1337273243.jpg

Redigeret af Stine85
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

hvor er det sejt!!! de er SÅ søde og fine og jeg elsker at halerne danner et hjerte... og hvor er du bare super krea, at du bare lige har lavet dem.. Det synes jeg er sejt.. har du haft et billede eller sådan noget at lave dem efter, eller er det bare ren fantasi du har lavet dem fra? uanset hvad, så er det sejt og det ville jeg ikke kunne gøre dig kunsten efter....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak skønne pige! :blush:

Jeg håber da at folk vil synes de er fine!

hvor er det sejt!!! de er SÅ søde og fine og jeg elsker at halerne danner et hjerte... og hvor er du bare super krea, at du bare lige har lavet dem.. Det synes jeg er sejt.. har du haft et billede eller sådan noget at lave dem efter, eller er det bare ren fantasi du har lavet dem fra? uanset hvad, så er det sejt og det ville jeg ikke kunne gøre dig kunsten efter....

Jamen jeg blev "brændt af" af en sælger på Etsy som skulle lave nogle som lignede os, så jeg gik på jagt efter nogle nye. Der faldt jeg så over denne her sælger som bare har de sødeste dyr! De kostede bare 800 kr hvilket er ALT for meget til vores budget!

Så tænkte at det kunne jeg da sagtens selv lave.Og jeg har faktisk kun brugt 120 kr på fimoleren!

Jeg synes stadig at sælgerens er liiiiige lidt bedre end min, men tilgengæld, som h2b siger, så synes han bare at det er SUPER sejt at jeg selv har lavet dem! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer