Louise 86

Personlige chokolader med billed :-)

37 posts in this topic

Vi har lavet disse chokolader

vi valgt at laminere den ene side af parpiret for at give en skinnenden efekt og for at farven ikke

splatter ud hvis der skulle komme en dråbe vand på :pokey:

måden man laminere på den ene sid er ved at komme to stykker parpir i lamineringslommen og så laminer det og derefter klippe en klare kant af så har man to stykker parpir der kun er lamineret på den ene side :wink:

post-57994-0-09188500-1337423952.jpg

1

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har købt dem i Brugsen og ja synes også at den med koen var lidt sjov men det tog noget tid før at det gik op for folk at det betød hr og fru Kofod :-D men det gav en rigtig hyggelig stemning og folk havde noget at snakke om ;-D

0

Annonce ♥

Ja det er rigtig netto har dem også der er bare ikke så mange i pakken jeg brugte også både nogen med mørk cokolade nogle med Mint og nogle med appelsin ;-)

God arb lyst med dem og pas nu på ikke at spise for mange hi hi ;-)

Edited by Louise 86
0

vi valgt at laminere den ene side af parpiret for at give en skinnenden efekt og for at farven ikke

måden man laminere på den ene sid er ved at komme to stykker parpir i lamineringslommen og så laminer det og derefter klippe en klare kant af så har man to stykker parpir der kun er lamineret på den ene side :wink:

Har du måske en skabelone med målerne

Edited by katrinchen
0

Har du måske en skabelone med målerne

nej det har jeg desvære ikke men de er ikke svære at lave men kan desvære ikke huske målene :-(

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har selv lavet dem ;-)

Jeg købte cokoladen i Brugsen og netto men de kan også købes i en støre portioner her

http://www.kaffekompagniet.com/shop/marabou-premium-dark-1404p.html

Så tog jeg det yderste lag papir af så der kun var sølvparpiret tilbage ;-)

Jeg tog et stykke af det jeg jeg havde taget af og målte og lavede så en skabalon i word og lange billeder også vider ind i skabelonen ;-)

Til sidst laminerede jeg dem det kan du læse ved billedet hvordan jeg gjorde og ja så er det ellers bare at klippe ud og sætte dem rundt om cokoladen ;-) jeg lukkede dem med dobbelt klæbenden tape ;-)

Håber det giver mening ?

0