sommer2012

Idéer til sjove bryllupsbilleder

24 indlæg i dette emne

Kære zilla'er. Min kommende mand er lidt "privat" og bryder sig ikke ret meget om at være i fokus - så I kan nok gætte jer til, at bryllupsbillederne er en stor overvindelse for ham. De er til gengæld vigtige for mig, men jeg synes også, det kan blive lidt for kedeligt med traditionelle billeder. Har I nogle gode forslag (og billeder), vi kan tage med i overvejelserne, inden vi snakker med fotografen. Måske kunne et par sjove billeder få den kære mand til at løsne lidt op og parfotograferingen til at bedre? Vi regner med at parbillederne skal tages på en græsplane, hvor der er lidt buske og der er en meget lille sø også.

Nåh ja, og så er jeg så til gengæld en stor plus size, så jeg vil gerne undgå for meget dobbelthage og helfigur. Vi er ikke nemme at have med at gøre, tsk tsk... :rolleyes:

Jeg har bl.a. luret på det her (bare lige til at sætte tankerne i gang)....

post-53226-0-79044700-1337440202.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ik så mange forslag til mærkelige billeder, hehe .... men tænkte på .... hvis du/I generelt gerne vil ha nogen lidt anderledes billeder end de alm statiske, kunne det måske være en mulighed, at billederne blev tage fx nedefra og op osv. Det vil øjensynligt også få dig til at fremstå som slankere tror jeg måske :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ik så mange forslag til mærkelige billeder, hehe .... men tænkte på .... hvis du/I generelt gerne vil ha nogen lidt anderledes billeder end de alm statiske, kunne det måske være en mulighed, at billederne blev tage fx nedefra og op osv. Det vil øjensynligt også få dig til at fremstå som slankere tror jeg måske :)

Ja, oppe fra skulle slanke, så det tror jeg vi skal have et par stykker af :rolleyes: Nedefra har derimod den modsatte effekt - så det er no go!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har din mand en hobby? Fiskeri, fodbold, golf, lerdueskydning - eller ET eller andet - så kunne det måske være en ide at "inddrage", i den forstand - at man er lidt mere afslappet når man laver noget man godt kan li - og hvis man kunne "lade som om" man fjoller rundt med et eller andet kunne der komme nogle ret sjove, personlige og utraditionelle billeder ud af det.... :)

Ellers - slå ham med brudebuketten, leg med sløret, lad ham kigge op under kjolen, lad som om i lægger arm, tag en svingom - noget der får jer til at smile og slappe af... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har din mand en hobby? Fiskeri, fodbold, golf, lerdueskydning - eller ET eller andet - så kunne det måske være en ide at "inddrage", i den forstand - at man er lidt mere afslappet når man laver noget man godt kan li - og hvis man kunne "lade som om" man fjoller rundt med et eller andet kunne der komme nogle ret sjove, personlige og utraditionelle billeder ud af det.... :)

Ellers - slå ham med brudebuketten, leg med sløret, lad ham kigge op under kjolen, lad som om i lægger arm, tag en svingom - noget der får jer til at smile og slappe af... :)

Uh, tak for gode forslag. Måske skulle man få ham til at "fange mig" med en fiskestang? :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

lol ... det kunne da være mega grineren altså! :) altså du ville jo stadigvæk se, at billederne var "staged" lissom Kirstines, der hvor hun PLUDSELIG griber ham i slipset, fordi han er ved at falde, hehe... men jeg syns, at tanken kunne være sjov med fiskestangen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

lol ... det kunne da være mega grineren altså! :) altså du ville jo stadigvæk se, at billederne var "staged" lissom Kirstines, der hvor hun PLUDSELIG griber ham i slipset, fordi han er ved at falde, hehe... men jeg syns, at tanken kunne være sjov med fiskestangen :)

Ja, det gør heller ikke noget, at det er lidt iscenesat, men jeg kan rigtigt godt lide idéen om at fiske mig - håber jeg kan overtale hr. mand :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand graver kul :biggrin: Sådan nogle ting var lidt nemmere at forholde sig til, end bare at se pæn ud :lol: mænd tænker godt nok meget konkret..

He he, det har du nok ret i. Tror i hvert fald det passer godt på min mand, at han trives bedst, hvis der er noget fysisk, han kan foretage sig...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

haha okay :D jamen altså ... hvis du snakker noget fysisk, så er det jo bare at gi den en fiktiv tur i høet :lol: haha

Jeg tror muuuuuuligvis vi begge er en lillebitte for blufærdige til det. Godt forslag ellers :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha hvor er der mange sjove og fede billeder :) Som det lidt er blevet sagt så tror jeg det vil være en god ide at have nogle ting med som ligesom kan beskæftige hænderne så man ikke "bare bare står der" fx balloner, hjerter, skilte, hobby-relaterede objekter osv. At stå og smile pænt ind i kameratet kan godt være lidt svært :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Herhjemme er vi begge to bestemt heller ikke meget for at være i fokus, så jeg var også lidt spændt på hvordan det skulle gå med photoshoot. Men det gik heldigvis rigtig godt. Vi havde ingen rekvisitter med, da jeg ikke er så meget til det. Fotografen startede med at sende os på en lille gåtur op og ned af stranden et par gange, og det var faktisk en rigtig god starter. Den første tur gik (min mand og jeg) sådan set bare og snakkede sammen, mens fotgrafen tog billede af os, herefter begyndet han at give us lidt anvisniger (kig ud over vandet mv). Efter det tog vi forskellige "opstillede" billeder hvor vi stod stille samt nogle gåture ind imellem. Jeg synes det var en god måde at gøre det på.

Mht. balloner, skilte mv. så skal du være sikker på at det ikke ville gøre din mand endnu mere genert. Det ville jeg ihvertfald blive, jeg føler at det er mere opstillet med rekvisitter end uden, men sådan er vi jo så forskellige. :blush:

Du kan se nogle af vores billeder i min beretmingstråd.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes der er mange brude der har lavet nogle sjove ting herinde :)

Som fx cafe midt i naturen - kræver lidt drikkelse og et cafesæt, måske ku manden overtales, hvis han skal drikke en øl eller så :wink:

post-44861-0-68040700-1337516570.jpg

De liggende/afslappede, vi er på skovtur og småslumrer billeder

post-44861-0-51485300-1337515889.jpg

Vi hopper glade gennem livet du og jeg :wink:

post-44861-0-66567500-1337516004.jpg

Det fulde og glade brudepar :) kræver en flaske bobler

post-44861-0-01243900-1337516096.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer