louisef

skulle bare kigge, meeen KJOLEKØB :)

23 indlæg i dette emne

Ja som overskriften siger skulle jeg i dag (på min 25 års fødselsdag endda :denmarkflag: ) ud og kigge på brudekjole med min mor, bare sådan lige for at fornemme stil og facon, da jeg skulle have den syet af en nede hvor mine forældre kommer fra. Men sørme om jeg ikke fandt en rigtig flot en jeg forelskede mig i :a1221: og så var den endda nedsat med over 50% :thumbsupsmileyanim:

Så ville lige flashe dem det ikke blev og så vinderen :) (Underskylder på forhånd åndssvage udtryk (my bad :fløjt: ) og uskarpe billeder (min mor :wink: ))

(Men hvor er det egnetlig svært ikke at må dele med bedstevennen aka H2b :( )

1. prøvested:

post-40168-0-01298500-1337462239.jpg

post-40168-0-75378700-1337462252.jpg

post-40168-0-33205300-1337462266.jpg

post-40168-0-09090700-1337462283.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

hmmm..... uh... jeg er så dårlig til at gætte og det er jo mange Super flotte kjoler du har fået prøvet... uh nej jeg ved det ikke.... kom med det.. bliver jo helt vildt nysgerrig... dog vil jeg lige sige at jeg ELSKER kjole nr. 2 - fra det første sted.. ved ikke om jeg synes det er en brudekjole - jeg vil gerne være hvid brud - men NØJ hvor er den skøn alligevel... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

uh, aner det ikke, men du har en krop, der er flot i næsten hvad som helst *ikke det mindste misundelig* :rolleyes: Jeg kan se, at nr. 2 sted var Lilly og jeg var selv rigtig glad for dem, men jeg synes, at kjolerne fra det første sted er flottest.....do tell...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååh du kan jo bare bære det hele og ser så skøn ud i alle kjolerne. Der er et par stykker der stikker ud for mig: den første, nummer fem, nummer 9 (tror jeg - den med tyl der stikker ud for neden) og den sidste med halterneck. Er personligt helt vild med den første, synes den er SÅ elegant, men jeg hælder også meget til blonder.

Hvilken en er det så? :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvor er i søde allesammen! :bearhug:

Jeg var også ret glad for blondesagen fra 1. sted, men synes bare ikke kvaliteten levede op til prisen (12.000). Kunne også ret godt lide nr 3 fra 2. prøvested (den med rigtig mange draperinger).

Men det blev dog den allersidste (med halterneck) til formedens 2.400 :thumbsupsmileyanim: meget su-venligt! Havde virkelig ikke troet halterneck var mig, men det fungerede rigtig godt til min barm og følte mig meget fin i den uden at jeg følte jeg forsvandt i marengs :wink:

Så håber jeg bare H2B kan lide den :unsure:

Redigeret af louisef
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IIiih hvor fint, det er jo en magen til min :-) Jeg har købt en kjole præcis magen til , der var den bare ikke sat så meget ned.. Men jeg var bare overhovedet ikke i tvivl da jeg fik den på.. så ja, gæt selv hvad jeg syntes om den , ahahahahaha.. Så smuk kjole!! :-)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den sidder altså osse bare super flot på dig :) Kjole nr 2 er jeg nu altså bare total vild med - men synes nu ikke at det ligefrem er en brudekjole :wink:

Også da lige et kæmpe tillykke med de 25 :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Narj, altså, Louise, tusind mange tak for alle de billeder, du har delt med os! Hvor er det skønt at se så mange forskellige kjoler på dig!

Du ser umiddelbart mest tilfreds ud og som om du "hører hjemme" i den sidste kjole med stropperne omkring halsen?

Men ærlig talt, så er det alle sammen flotte til dig og din lækre figur, uanset hvad du har valgt, så er du smuk i dem alle.

Er selv vild med den korte, den er ikke noget jeg selv kan bære, men den er bare sød :heart:

Tillykke med din fødselsdag i øvrigt :cheerleader3: blev du overhældt med kanel http://www.festleksikon.dk/vis/kanelsvend.html? :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg slap heldigvis for kanel :thumbsupsmileyanim: fik dog en smule "virtuelt" via fb :lol:

Troede faktisk også selv jeg skulle i en kort, men synes underdelen på den var lidt tam og havde en spøjs længde.

Men ja det blev den sidste (halternecken) så det er rigtig dejligt :)

Og mange tak for alle de søde ord allesammen :thanks:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer