Tulipa

Serveringspersonale i Skive - HJÆLP!

9 indlæg i dette emne

Kære alle I skønne Zillaer

Vi er på udkig efter nogle søde og dygtige folk som har lyst til at servere til vores bryllup på Hostrup Hovedgaard den 30. juni 2012. Vi bliver 41 i alt og skal have en tallerkenserveret forret og ellers buffet til både hovedret og dessert. Natmad er hjemmelavet pizza og skal gerne på buffetbordet omkring kl. 02.

Er der nogle som har erfaring med hvor meget personale der er behov for til sådan en fest og hvor mange timer?

Vi regner med at gå til bords omkring kl. 18 og at der ud over serveringspersonalet er en kok som kan stå for anretningen af maden osv.

Hvad er jeres erfaringer og hvilken timepris er normal/fair?

Hvis I kender nogle som kan anbefales og som har erfaring med sådanne fester vil vi meget gerne have deres telefonnumre :)

På forhånd tusind tak for hjælpen! :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal osse ha buffe til vores bryllup, både til forret og hovderet - til desseret skal vi ha bryllupskage :metteholm

Vi har osse en kok som søger for alt maden, og han sage at vi så skulle ha 3 piger til at server, de skal så søger for at der hele tiden er øl- sodavand og vin onde som folk selv skal hente + at de skal søger for at der er isvand på alle borde. De skal så også stå for vores natmad som er hotdog :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej.

Jeg ved ikke så meget om hvor mange der skal til og sådan, men jeg kan helt sikkert anbefale at du forsøger at få fat i Lisbeth Rørbæk Søndergaard fra Junget, tlf. 28 93 36 92 . Hun er dygtig og kan hjælpe jer med alle jeres spørgsmål.

Håber I får en god fest.

Knus :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal være 50 og vi skal ikke have buffet, så derfor skal vi have 3 piger til at servere, så jeg vil mene som andre siger at 2 er fint til jeres fest med 41 mennesker og "kun" buffet....

Vi skal også give 125 i timer. Efter dessert går den ene pige hjem og de andre to er der til slut, så vi får alt opvask ryddet af vejen i løbet af aftenen, så vi har så lidt som muligt oprydning dagen derpå ;-)

I princippet kunne det være nok med en pige til de sidste timer, men jeg har selv gået ud for år tilbage og det er altså virkelig NITTEN at sidde ene mand ude i det køkken efter midnat..... Så her beholder vi de to til slut ;-)

God fest

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm... har lige fået en invitaion end ad døren til 40 års fødselsdag d. 30 juni... :( Men skal jeg høre nogle af mine kollegaer ude fra festhuset om de kan?? Der er kun "voksne" damer derude.. Ingen under 20 år.

Du må lige skrive hvis jeg skal arrangere noget.. Håber I får en formidabel fest :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg undrer mig lidt over de timepriser der bliver nævnt her med tanke på at der jo er tale om penge som der skal betales skat af (selvom det er i Jylland) :rolleyes: og at det er vigtigt at serveringspersonalet, eller ihvertfald én af dem, er rutineret og ved hvad de har med at gøre. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for alle jeres input, jeg vidste at jeg kunne regne med jer :cheerleader3:

Jeg har pt. 2 telefonnumre som jeg har gang i men hvis det ikke lykkes så er det super fedt at have endnu flere i baghånden.

Vi regner med at hyre 2 piger som begge skal være der hele aftenen og indtil efter natmaden så det lyder ikke til at være helt ved siden af ift. jeres anbefalinger :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej allesammen

Jeg skal også holde mit bryllup på Hostrup Hovedgaard lørdag d. 21. sep. 2013 og går derfor pt. i samme tanker som Tulipa. Er det mon muligt at få samme hjælp, dvs. numre på muligt serveringspersonale fra Skive/Salling/Vinderup og omegn? :lol:

Tak for hjælpen, de damer!!

/Malene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer