Mighti

Bordkort - hjælp søges

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har lave høje glas om til bordort hvor der skal være et fyrfadslys i, synes selv de er blevet SÅ fine.

Kan ikke lige finde ud af at sætte billede ind????

De lyder rigtig søde :) for at ligge billede ind skal du trykke på tilføj besvarelse oppe i højer hjørne, så trykker du på gennemse, finder dit billede og ligger det ind, skriver en tekst og trykker derpå på vedhæft filen :)

Redigeret af Andrup pigen :))
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores var et lille glas med lys i (sådan et hvor lyset er hældt direkte ned i glasset) købt i Fakta - 2stk for 5kr.. Så er der sat gavepapir på fra IKEA til 10kr rullen - og et blondebånd fundet på et marked til 50kr for 750meter! :lol: På glasset var der så klæbet en lille cirkel i karton (som jeg selv har printet) med gæsternes navne på.. Alt ialt en ret billig løsning - under 4kr pr. bordort/lys...

Oc4R.jpg0lhWE.jpg

2c4uW.jpgHczMA.jpg

Redigeret af Shedevil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhhhhhhhh hvor dejligt med alle de input. For hvor var det dog frustrerende at alle links og ideer var væk. Netop som kæresten og jeg snakkede om hvad vi skulle have som bordkort.

Dem I havde Shedevil, er lige nu vist dem jeg hælder mest til, men nu må vi se hvad ham derhjemme siger.

I er altså de bedste :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej, har desværre ikke et billede lige pt. men det kan jeg få fat i.

Vi snakker om et stille et glas på hovedet (vinglas) og så binde et silkebånd rundt om stilken hvor navnet står på. Jeg så det i et bryllyps magasin og det så så fint ud. Så også et billede hvor det havde bundet et bånd om en stol hvor navnet så stod på ryggen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer