bobo...

Hvad skal i køre i?

59 indlæg i dette emne

Vi har snakket frem og tilbage om kørsel..

Jeg er ret sikker på at vi er endt med at det skal være en minibus..

Både for at tage røven på vores gæster.. Men også så vi kan have alle brudepiger og brudesvende med når vi kører til og fra kirken..

Vi skal give 3000kr for det men så er der også drikkevarer til os alle sammen efter kirken..

Men tøser hvad skal i køre i den dag??

Og hvad skal i give for det?

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fravalgt bil fra kirken... Kirken ligger placeret således at vi blot skal gå gennem kirkegården og så er vi ved feststedet. Der skal vi også have taget billeder da det er i dejlige smukke omgivelser. Hvis det ender med at regne tager min far og jeg en alm bil til kirken og bagefter også ind i en alm bil. Jeg synes der er noget ganske særligt ved at vi går sammen gennem kirkegården forbi min farmors grav og op til fesfstedet.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores forlover har en mustang, så den kører vi i fra kirken. Det var gratis, så derfor. Skal dog selv købe pynt til bilen.

Hvem der skal køre mig til kirken aner jeg ikke. Jeg kan vel få et lift af min papfar -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også så uendeligt ligegyldigt hvad bruden ankommer i - bare kjolen kan være der! :lol:

INGEN ser dig komme - pånær kirketjeneren og fotografen! :lol:

Det er rigtigt.. Og min kjole kan ikke være i min mors lille Ford ka... Ikke hvis jeg skal have den på..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det skulle på ingen måde heller forståes som at jeg synes det er "latterligt" at ankomme i hverken hestevogn, veteranbil, limousine eller andet... :)

(håber ikke min besked blev forstået sådan :) )

Synes iøvrigt ideen med minibussen med plads til alle - og drikkevarer - lyder som en super ide! :thumbsupsmileyanim: Kan se det for mig...

Wedding Minibus.jpgShaws-wedding-hire-133.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bestemt os for at ví vil køre i vores egen mazda5, for for der kunne vi ha vores børn, os selv og en chauffør :)

Men vi tror nu nok at vores forælder har bestillet noget kørsel til os :cheerleader3: for mine svigerforælder er meget vilde efter at hente Thomas og vores børn :wink:

Jeg bliver kørt i kirke i min brors elsket alfa :loveflag: og det er jeg så stolt af og det ville han også ha været :hug:

Redigeret af Andrup pigen :))
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

her tar vi osse bare hvors bil, til kirke og til feststedet, men men jeg har en anden pland som min kommenden mand ikke ved nået om, får den traktor han køre i fast på hans arbejde gjort fin også skal vi køre i den ikke så langt men så at ta hvors ejen bil bagefter hvor hvores børn osse kan være med i til festen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine forældes Toyota Avensis regner jeg med :)

Som sagt er der jo ingen, der ser bruden, når man ankommer - og efter vielsen skal vi gå 2 sekunder til receptionen, så vi bruger pengene på festen i stedet :toot:

Og det er på trods af, at hele min familie mener, at det må være verdens bedste oplevelse at køre i hestevogn! Det må de så selv gøre en dag! (måske jeg skulle arrangere en hestevogn til mine forældres sølvbryllup :lol: ).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, godt emne!

Noget af det første min gamle bondefar spurgte om, var nemlig om han så skulle køre mig til kirken i hestevogn. Og så sagde jeg lidt mudret: "øh, puh,øh neeej tak tror jeg"

Meget sødt ellers, men jeg har ærlig talt ikke lyst til at blive kørt til udstilling gennem hele min fødeegn, men har samtidig også lidt dårlig samvittighed over at sige nej til min far.

Og så er jeg måske også lidt forfængelig, for når jeg for en gangs skyld giver den hele armen med udseendet, så vil 45 minutters kørsel nok sætte sine spor på frisuren bare med let vind. Og så bliver jeg igen i tvivl, fordi mine forældre er midt i firserne og ellers ikke bidrager så meget til bryllupsplanlægningen - og det med lige at have hestene og vognen er jo min fars "ting".

Vi har også overvejet at bede ham køre os væk fra kirken efter vielsen i stedet - men det bliver også lidt besværligt, for vi regner med at skulle et stykke væk sammen med fotografen - og så bliver det hurgtigt noget logistisk bøvl, for så hurtige er de gamle pruttende heste jo heller ikke i forhold til bilen.

Oh, what to do?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh, godt emne!

Noget af det første min gamle bondefar spurgte om, var nemlig om han så skulle køre mig til kirken i hestevogn. Og så sagde jeg lidt mudret: "øh, puh,øh neeej tak tror jeg"

Meget sødt ellers, men jeg har ærlig talt ikke lyst til at blive kørt til udstilling gennem hele min fødeegn, men har samtidig også lidt dårlig samvittighed over at sige nej til min far.

Og så er jeg måske også lidt forfængelig, for når jeg for en gangs skyld giver den hele armen med udseendet, så vil 45 minutters kørsel nok sætte sine spor på frisuren bare med let vind. Og så bliver jeg igen i tvivl, fordi mine forældre er midt i firserne og ellers ikke bidrager så meget til bryllupsplanlægningen - og det med lige at have hestene og vognen er jo min fars "ting".

Vi har også overvejet at bede ham køre os væk fra kirken efter vielsen i stedet - men det bliver også lidt besværligt, for vi regner med at skulle et stykke væk sammen med fotografen - og så bliver det hurgtigt noget logistisk bøvl, for så hurtige er de gamle pruttende heste jo heller ikke i forhold til bilen.

Oh, what to do?

Hvad med at I kører en lille rundtur i hestevognen efter kirken, får taget et par billeder med den og så kører I i bil til jeres photolocation? Kan godt forstå det vil betyde noget for din far - og sikkert også for dig når du ser tilbage på dagen når han engang ikke er her mere.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

IMG_5230.JPGDenne skal vi køre i trukket af to frisere :rolleyes:

Min far og jeg bliver hentet i den og kører til kirken.

Min mand, jeg, søn og min søster kører fra kirken på fotoshoot

Og til slut køres i fra fotoshoot til reception i hestevognen!

Det er min prinsessedrøm at blive kørt i denne vogn til mit bryllup, men dte er heller ikke billigt :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt emne!

Vores transportmidler er et helt tilløbsstykke af specielle biler.

Krone 1 til min far, brudepigen og jeg er en rolls royce fra 1934. Og vores mødre kører i en anden rolls royce kort før os (tilhører en god ven)

Min mand ankommer til kirken i en åben mercedes sportsvogn fra 1960'erne (svigerfars)

Desuden er der mulighed for en tur i en rød ferrari, eller i hvert fald hvis vi ikke når det at få nogle billeder i fotoserien med den.

pris: 0 kr (da det er svigerfars venner og hans ide, men super dejligt)

post-57058-0-50118800-1337714183.jpg

noget ala den her til min mand og hans far hen til kirken

... og noget ala den her som Krone 1 (som svigerfar kalder det)

post-57058-0-88845300-1337714288.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal forhåbentlig køres i min fars gamle Chervolet fra 1955.. Der er et billed af den i min planlægningstråd.. Blir det ikke den blir det en anden amerikanerbil.. :) Vi er "i den verden", så det blir ik noget problem.. Det eneste der kan sætte en stopper for det er vejret.. November måned er ikke sæson for amerikanerbiler, så nu må vi se.. Men ellers blir det bare mine forældres Volvo.. :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror vi ender med en bil a'la BirgitA's krone1 :-) hele familien til begge sider er biltossede og ser ikke fodbold, men racersport. Så min mor lagde hurtig ud med at spørge hvad vi skulle køre i :-) for os ville det være utænkeligt at køre i en af familiens almindelige personbiler:-) Men det er ikke billigt at leje sådan en bil, så det er et spørgsmål om hvor vigtigt det er for en og om man vil prioritere det eller bruge pengene på noget andet :-).......

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal køres til og fra kirke i hestevogn, jeg er gennemført ridepige og hestevogn må der til. Det var ikk engang noget vi som sådan snakkede om, det er bare sådan. Lige så naturligt som at der skal være blomster på bordene... he he. Min H2B er rædselsslagen for heste, men han siger at den dag er det fint med ham. :loveshower: Vi skal give 5200 kr. Men de 1200 er fordi han kommer helt fra Grenå med vogn og heste. Så det skal man selvfølgelig betale for. Men det gør vi også gerne. Mega smuk vogn!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min h2b's kolleger har sagt at det skal vi ikke spekulere på.. Tror derfor helt sikkert det involver en brandbil eller anden form for udrykningskøretøj ;) manden min er falckredder :)

He he, ja, bare det ikk er lig-vognen, så går det nok. :biggrin: Har set en brandbil hvor brudeparret stod på siden, det så MEGA godt ud, og når den er nyvasket og pyntet, er det da virkelig SEJT at blive hentet af sådan en maskine!!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal køres til kirke i min fars Suzuki swift, og kæresten i hans mors Citroen Berlingo , kan man høre vi slet ikke går op i det med kørsel , andet end vi kommer fra A til B ? :lol:

Det eneste jeg er nervøs for, er at få mig mast ind i min fars mikro bil, så tror måske det ender med at svigermor køre os fra kirke tl fest, der er altså lidt mere plads :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal hentes i limousine forhåbentlig sammen med min far. Da både min htb og jeg har været gift før og han dengang blev transporteret i en gl vetaranbil skal det IKKE være det samme igen, men pga årstiden for vores bryllup er vi nok nød til at blive kørt i bil. De får noget at snakke om helt derude på landet når vi sådan kommer kørende !!! Griner :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer