bobo...

Hvad skal i køre i?

59 posts in this topic

Denne:

post-47772-0-39044500-1338549525.jpg

Fed, eller hvad? :biggrin:

Vi låner den af en bekendt, og får derfor lov til selv at køre den (eller, H2B gør...). :cheerleader3:

Edited by Anke
0

Annonce ♥

Jeg håber på en klassisk (ældre) bil, eller amerikansk muskel bil eller en nyere mercedes.

Men det er op til M2B, så det bliver en overraskelse :biggrin:

0

Vi har slet ikke sat penge af til kørsel. Vi skal jo vies i haven, og når vi skal køre ud og tage billeder, tænkte vi bare at pynte fotografen (vores kammerat)s bil.

Men nu har en anden kammerat tilbudt at komme i sin nye boble, og så bliver det nok den, der får tyl og blomster på :)

post-52053-0-29871600-1338632432.jpg

0

Annonce ♥

Det har vi ikke lige snakket om endne, men det ender formentlig med mine eller hans forældres bil.. Synes det er en lidt dyr post, så det kommer lidt an på hvordan budgettet ellers ender med at se ud :)

0

Jeg gad rigtig godt have en rickshaw eller en ladcykel som min far kan cykle mig til kirke i, og som min helt nye mand kan cykle mig derfra i (de er begge to cykel-interesserede, og rivaliserer sådan lidt humoristisk). Men altså... på vej dertil er der jo ingen der ser det, og bagefter skal vi jo egentlig have fotograf med - vi kan uanset ikke cykle helt til feststedet, så er han da gennemsvedt når vi kommer frem :p Og hvad med vind? Receptionen er tre meter fra kirken, og vi får først taget billeder efter den, så der er ikke brug for noget transportmiddel derfra. Så jeg tror nok det bliver noget med at min far kører os, i sin oldgamle Ford Focus, og så er med til fotograferingen. Eller måske vi bare låner hans bil også kører H2B. Hmm.

Først havde jeg tænkt at vi bare kunne gå, eller tage metroen. Det ville måske nok se ret skægt ud!

0

Jeg har altid drømt om hestevogn, men da kirken er i Nyborg og festen holdes i Vissenbjerg, er det simpelthen for langt. Da vi er medlem af en amerikanerbil-klub (og selv har en gammel Fairlane), får vi en ven til at køre os i hans Buick. Det eneste vi skal gi' er et tilskud til benzin

post-28880-0-51425500-1338716663.jpg

Edited by Cosmorama
0

Ved ikke hvad vi skal køre i endnu, men der er jo også et stykke tid til at tænke på det heldigvis :)

0

Annonce ♥

Jeg og min far skal køre i karet op til kirken og så h2b og jeg derfra i samme igen.. Når vi så skal ud til feststedet er det h2b der står for transporten, han er meget bil interresseret så det bliver et eller andet sjovt. Jeg er hestepige så vi delte det på den måde. :)

0