metteholm

brudekjole-shopperi på tv ♥

24 indlæg i dette emne

Mener der tidligere har været et indlæg om det, men der er så mange nye brude og tænker at det altså er værd at gøre opmærksom på igen.

TLC's say yes to the dress er fantastisk! Skulle lige skrive et indlæg om det på bloggen og så derfor nogle afsnit igennem - jeg ved godt jeg er lykkelig gift og sikkert aldrig igen skal prøve en brudekjole, men hvor er det fantastisk at se andre gøre det altså, især når budgettet ingen hindring er! Kan kun anbefales at fordrive tiden med! måske ikke her på en lun sommerdag, men mon ikke der snart kommer regn (selvom jeg krydser fingre for det ikke sker!)

Jeg linker til et par videoer på bloggen HERog ellers kan de ses på TLC's hjemmeside også :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også en gift kone, og jeg prøvede kun 3 kjoler... så jeg syntes det er sjovt at se andre gøre det. vi har endelig fået en masse kanaler, men kl. 12 ser jeg programmet.... medmindre der er andet der er mere vigtigt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Æv æv æv hvorfor har vi ikke den kanal?? Alle snakker bare hele tiden om alle mulige fede programmer derpå, men kan man se dem?? næææ nej!

æv æv æv - jeg stemmer for at viasat skal udvide deres pakke så den kommer til at omfatte TLC - helt gratis :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her vil jeg så godt sende en lille klage til Mette! :tunge: Pga. dit blogindlæg kom jeg ALT for sent i seng igår fordi jeg kom til at sidde og se "Say yes to the dress" klip :fløjt: :blush::loveshower:

Hahaha! Sorry ;) men jeg havde advaret, man bliver helt afhængig ;) det er god underholdning med mange flotte kjoler ( og enkelte knap så fine)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: Jeg ELSKER say yes to the dress!!! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Totalt afhængig om eftermiddagen i mit arbejdsløse liv :P Men NØJ, hvor kan jeg bliver gal på alle de venner og familie der presser deres meninger på de stakkels brude :td::angry: Så står de der og bliver helt usikre...

:a1221: Men ak ja... forelsket bliver man hurtigt i nogle af de skønne modeller de har hos Kleinfeld.... :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, så har jeg da vist også lige fået brugt liiidt for meget af min tid på at se det program :fløjt:

Iiiihm hvor jeg glæder mig til det bliver min tur :cheerleader3:

Men hvor er det vildt så stort et kjolebudget alle folk har! Er det bare i den butik - eller er det generelt i USA???

Bliver total påvirket af det program: bliver lige så stille enig med mig selv om at det da er HELT OK at bruge mange penge på en kjole, hvis det bare er KJOLEN :rolleyes::oops: Meget farligt :o De mega dyre designerkjoler jeg forelsker mig i herhjemme er jo i den lave ende af, hvad de brude i Kleinfeld bruger!!

Og når jeg for sjov siger til H2B at jeg nok bliver nødt til at købe en meget dyr kjole, så siger han bare: "Jaja, skat, du skal da have den kjole der gør dig glad" :lol: Haha, han ved vist ikke hvad han roder sig ud i :biggrin: :fløjt:

Redigeret af SoExited
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okay, så har jeg da vist også lige fået brugt liiidt for meget af min tid på at se det program :fløjt:

Iiiihm hvor jeg glæder mig til det bliver min tur :cheerleader3:

Men hvor er det vildt så stort et kjolebudget alle folk har! Er det bare i den butik - eller er det generelt i USA???

Bliver total påvirket af det program: bliver lige så stille enig med mig selv om at det da er HELT OK at bruge mange penge på en kjole, hvis det bare er KJOLEN :rolleyes::oops: Meget farligt :o De mega dyre designerkjoler jeg forelsker mig i herhjemme er jo i den lave ende af, hvad de brude i Kleinfeld bruger!!

Og når jeg for sjov siger til H2B at jeg nok bliver nødt til at købe en meget dyr kjole, så siger han bare: "Jaja, skat, du skal da have den kjole der gør dig glad" :lol: Haha, han ved vist ikke hvad han roder sig ud i :biggrin: :fløjt:

Altså i alle de forskellige programmer jeg har set på TLC med bryllupper, der har de faktisk allesammen brugt ret så mange penge på kjoler. Jeg tager mig selv i at tænke hver gang, pyha godt vi ikke skal giftes derover :lol: Men mon ikke der også findes billige alternativer derover, men at de kun filmer i de finere butikker?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

SÅ ærgeligt at vi ikke har den kanal :unsure: Må se lidt på nettet på et tidspunkt :)

Det kan klart anbefales, det er så fantastisk en kanal, ikke kun deres bryllupsprogrammer, men også madprogrammer, kageprogrammer osv.. Elsker den kanal..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, så har jeg da vist også lige fået brugt liiidt for meget af min tid på at se det program :fløjt:

Iiiihm hvor jeg glæder mig til det bliver min tur :cheerleader3:

Men hvor er det vildt så stort et kjolebudget alle folk har! Er det bare i den butik - eller er det generelt i USA???

Bliver total påvirket af det program: bliver lige så stille enig med mig selv om at det da er HELT OK at bruge mange penge på en kjole, hvis det bare er KJOLEN :rolleyes::oops: Meget farligt :o De mega dyre designerkjoler jeg forelsker mig i herhjemme er jo i den lave ende af, hvad de brude i Kleinfeld bruger!!

Og når jeg for sjov siger til H2B at jeg nok bliver nødt til at købe en meget dyr kjole, så siger han bare: "Jaja, skat, du skal da have den kjole der gør dig glad" :lol: Haha, han ved vist ikke hvad han roder sig ud i :biggrin: :fløjt:

Altså i alle de forskellige programmer jeg har set på TLC med bryllupper, der har de faktisk allesammen brugt ret så mange penge på kjoler. Jeg tager mig selv i at tænke hver gang, pyha godt vi ikke skal giftes derover :lol: Men mon ikke der også findes billige alternativer derover, men at de kun filmer i de finere butikker?

Jo, jeg tænkte også, at de måske kun viser de dyre butikker, men så så en en video om en supermarkeds kæde i USA (BILKA-lignende), som var begyndt at sælge low-budget brudekjoler i deres dagligvarebutik (MEGET MÆRKELIGT) og de kostede 700-1500 dollars, svarende til ca 4000-9000 danske kroner.

Og det er jo ikke ligefrem meget billigt i forhold til hvad brude bruger herhjemme...

Så måske er brudekjolen bare en større del af budgettet derovre, eller også er budgettet generelt højere.

Det virker også som om, der måske er en større del af de brudepar derovre, der får en del af/hele brylluppet betalt af forældre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okay, så har jeg da vist også lige fået brugt liiidt for meget af min tid på at se det program :fløjt:

Iiiihm hvor jeg glæder mig til det bliver min tur :cheerleader3:

Men hvor er det vildt så stort et kjolebudget alle folk har! Er det bare i den butik - eller er det generelt i USA???

Bliver total påvirket af det program: bliver lige så stille enig med mig selv om at det da er HELT OK at bruge mange penge på en kjole, hvis det bare er KJOLEN :rolleyes::oops: Meget farligt :o De mega dyre designerkjoler jeg forelsker mig i herhjemme er jo i den lave ende af, hvad de brude i Kleinfeld bruger!!

Og når jeg for sjov siger til H2B at jeg nok bliver nødt til at købe en meget dyr kjole, så siger han bare: "Jaja, skat, du skal da have den kjole der gør dig glad" :lol: Haha, han ved vist ikke hvad han roder sig ud i :biggrin: :fløjt:

Altså i alle de forskellige programmer jeg har set på TLC med bryllupper, der har de faktisk allesammen brugt ret så mange penge på kjoler. Jeg tager mig selv i at tænke hver gang, pyha godt vi ikke skal giftes derover :lol: Men mon ikke der også findes billige alternativer derover, men at de kun filmer i de finere butikker?

Jo, jeg tænkte også, at de måske kun viser de dyre butikker, men så så en en video om en supermarkeds kæde i USA (BILKA-lignende), som var begyndt at sælge low-budget brudekjoler i deres dagligvarebutik (MEGET MÆRKELIGT) og de kostede 700-1500 dollars, svarende til ca 4000-9000 danske kroner.

Og det er jo ikke ligefrem meget billigt i forhold til hvad brude bruger herhjemme...

Så måske er brudekjolen bare en større del af budgettet derovre, eller også er budgettet generelt højere.

Det virker også som om, der måske er en større del af de brudepar derovre, der får en del af/hele brylluppet betalt af forældre.

Ja syntes også mange af dem man ser, at der betaler forældrene i hvert fald for kjolerne.. Men nej det har du da ret i, det virker jo ikke billigt, det er jo ca. f.eks Lilly fører ( de har dog også modeller der koster mere)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Men altså... hvis man holder bryllup til en halv million dollars, så kan kjolen jo ikke koste 3000kr, vel? :p Tror de fleste jeg har set har brugt mere på kjole end jeg ville bruge på hele bryllupet...

Og min H2B bliver også ved med at up'e kjolebudgettet, og sige at jeg skal finde noget jeg elsker. Men den eneste grund til at han tør er at han ved hvor nærig jeg er :p Måske skulle jeg prøve at komme hjem efter min prøvetid i næste uge og forklare at jeg har forelsket mig i een til 25,000 - og se hvad han siger?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Men altså... hvis man holder bryllup til en halv million dollars, så kan kjolen jo ikke koste 3000kr, vel? :p Tror de fleste jeg har set har brugt mere på kjole end jeg ville bruge på hele bryllupet...

Og min H2B bliver også ved med at up'e kjolebudgettet, og sige at jeg skal finde noget jeg elsker. Men den eneste grund til at han tør er at han ved hvor nærig jeg er :p Måske skulle jeg prøve at komme hjem efter min prøvetid i næste uge og forklare at jeg har forelsket mig i een til 25,000 - og se hvad han siger?

Min eneste baghånd (virkelig gode baghånd) er, at H2B har en noget større studiegæld end jeg, og den bliver jo lissom også mit problem når vi bliver gift, og det ved han godt! Så hvis min kjoledrøm ender med at blive lidt dyr, så ville det være helt ok med ham :hug:

Derfor kan jeg selvfølgelig godt prøve at være fornuftig alligevel ... Prøve... :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaej, har lige opdaget vi har TLC alligevel :cheerleader3: Skal helt klart have set det program :)

Vink farvel til al produktivitet og konstruktive aktiviteter ;)

Så er det heldigt eksamnerne er overstået for denne gang :wink: Men kan godt lyde som om det er en lidt farlig kanal :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer