Rikke Hjorth

Fingre der hæver i varmen...

26 indlæg i dette emne

Nu er jeg jo en af de heldigt brude der skal giftes på lørdag ;) og man skal da bestemt ikke klage over, at det er blevet godt vejr, MEN mine fingre hæver voldsomt i varmen, så nu er jeg bange for, jeg slet ikke kan få vielsesringen på (den er selvfølgelig købt til at passe, men om sommeren er det en ekstra stor pølsefinger den skal over), samtidig er man nok lidt nervøs osv.. Er der nogen der har et fantastisk trick man kan ruge i kirken, sådan at fingrene ikke hæver? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm... Mon ikke der er en rimelig temperatur i kirken så fingrene ikke hæver? Det vil nok ikke se så smart ud at sidde med hænderne over hjerte-højde :fløjt: Ellers må I grine lidt af at den er svært at få på - det er vidts alligevel en klassiker.

Måske en smule håndcreme på ringfingeren til smøre med? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har tænkt på det samme, men da vi så var i kirken i tirsdags blev min bekymring gjort til skamme. Der er dejlig køligt derinde, så ingen grund til bekymring tror jeg.

Det er selvfølgelig ikke til at vide på forhånd, men ellers er det jo som nævnt en klassiker at man lige står og bakser lidt med ringen. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tænkt meget over samme problem men min løsning er at den bliver sat på venste hånd i stedet for højre, hvor det er meningen at min skal sidde. Min venstre ringfinger er mindre så jeg håber det bedre kan lade sig gøre hvis højre hånd giver problemer i sommervarmen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Enig i det med håndcremen, hav en lille tube håndcreme i tasken (eller din brudepige kan have en i tasken :wink: ), og hvis du kan mærke at du har hævede fingre, kan du lige smøre lidt creme på ringfingeren mens du står i våbenhuset - det burde hjælpe på problemet!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du virkelig er bange for, at ringen ikke kan komme på, så har jeg et andet fif.. omend et lidt kinky et :lol: Silikone baseret glidecreme. Det tørrer ind og vil ikke plette kjolen - til gengæld så lægger det en hinde over fingeren :) Det holder længe, så du kan smøre fingeren ind hjemmefra (så du ikke skal stå der i kirken med en flaske med erotisk motiv på! :lol: )

Jeg tror at almindelig håndcreme vil tørre for hurtigt ind, for det er jo ikke fordi du spæner op af kirkegulvet og smækker fingeren frem som det første :wink: Der kan jo godt ske at gå 30 min før i skal udveksle ringe og så tror jeg at den creme er tørret ind.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du virkelig er bange for, at ringen ikke kan komme på, så har jeg et andet fif.. omend et lidt kinky et :lol: Silikone baseret glidecreme. Det tørrer ind og vil ikke plette kjolen - til gengæld så lægger det en hinde over fingeren :) Det holder længe, så du kan smøre fingeren ind hjemmefra (så du ikke skal stå der i kirken med en flaske med erotisk motiv på! :lol: )

Jeg tror at almindelig håndcreme vil tørre for hurtigt ind, for det er jo ikke fordi du spæner op af kirkegulvet og smækker fingeren frem som det første :wink: Der kan jo godt ske at gå 30 min før i skal udveksle ringe og så tror jeg at den creme er tørret ind.

hahaha .... det er jo intet mindre end et fantastisk forslag! :D Prøvede det mærke, der hedder "Eros" for hvad ... 11 år siden el lign på sexmesse i Forum .... var helt åndsvagt .... fik de sygeligste glatte fingre! :lol: Dog lige en OBS (Oplysning til Brudene om Siliconeglidecreme) .... hvis man lissom vil købe en hel flaske og benytte dens resterende indhold senere på aftenen el i den kommende periode .... ikke blande sammen med latex dildoer :lol::blush::rolleyes:

Redigeret af MariaSchmidt
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du virkelig er bange for, at ringen ikke kan komme på, så har jeg et andet fif.. omend et lidt kinky et :lol: Silikone baseret glidecreme. Det tørrer ind og vil ikke plette kjolen - til gengæld så lægger det en hinde over fingeren :) Det holder længe, så du kan smøre fingeren ind hjemmefra (så du ikke skal stå der i kirken med en flaske med erotisk motiv på! :lol: )

Jeg tror at almindelig håndcreme vil tørre for hurtigt ind, for det er jo ikke fordi du spæner op af kirkegulvet og smækker fingeren frem som det første :wink: Der kan jo godt ske at gå 30 min før i skal udveksle ringe og så tror jeg at den creme er tørret ind.

HAHAHAHA!!!!! GOD idé!!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du virkelig er bange for, at ringen ikke kan komme på, så har jeg et andet fif.. omend et lidt kinky et :lol: Silikone baseret glidecreme. Det tørrer ind og vil ikke plette kjolen - til gengæld så lægger det en hinde over fingeren :) Det holder længe, så du kan smøre fingeren ind hjemmefra (så du ikke skal stå der i kirken med en flaske med erotisk motiv på! :lol: )

Jeg tror at almindelig håndcreme vil tørre for hurtigt ind, for det er jo ikke fordi du spæner op af kirkegulvet og smækker fingeren frem som det første :wink: Der kan jo godt ske at gå 30 min før i skal udveksle ringe og så tror jeg at den creme er tørret ind.

hahaha .... det er jo intet mindre end et fantastisk forslag! :D Prøvede det mærke, der hedder "Eros" for hvad ... 11 år siden el lign på sexmesse i Forum .... var helt åndsvagt .... fik de sygeligste glatte fingre! :lol: Dog lige en OBS (Oplysning til Brudene om Siliconeglidecreme) .... hvis man lissom vil købe en hel flaske og benytte dens resterende indhold senere på aftenen el i den kommende periode .... ikke blande sammen med latex dildoer :lol::blush::rolleyes:

Takker ydmygt! :biggrin:-HAHA- Sidder faktisk lige nu og overvejer om man kan bruge det til at undgå skrabemærker imellem lårene??? :blink: Jeg får altid de sygeligste brændemærker og de der fif med antiperspirant og intim barrierecreme.. :td: Men måske er glidecreme vejen frem??? :biggrin:

God info med dildoerne.. det burde jeg have tænkt på! :lol: :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige lavet en tester.. og HEY! DET VIRKER SGU OGSÅ MOD SKRABEMÆRKER IMELLEM LÅRENE! :cheerleader3: :cheerleader3: :o Hvorfor i alverden har jeg ikke tænkt på det før??????

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

GUD .... så må jeg da ud og lave en investering så .... jeg HADER også de der latterlige mærker mlm lårene .... og har prøvet nogen af alle de gode forslag herinde fra med anti-perspirant osv .... virker ik en hatfis hos mig :S Bum .... igang med bestillingerne, hehe .... kan godt huske, hvor sindsygt glatte mine fingre blev nemlig dengang :D Siden har jeg så svoret til vandbaseret, når det nu endelig var :lol: lol ..... ihh det var altså eet af de mere fantastiske forslag. Tænkte på .... nu hvor det lissom danner en hinde over fingeren .... spgm er, om det lissom kan forebygge mod sved, der kommer ud de særeste steder på kroppen så ? :fløjt:

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HA HA :thumbsupsmileyanim: indtil videre, et at dette forums mest alsidige anbefalinger! Glidecreme :) Det er sgu da morsomt!

Når I siger skrabemæker mellem benene, er det så det samme som det jeg synes føles som brændemærker, mon? I så fald skal det helt klart prøves! Hvor længe kan en påsmøring i så fald holde før man skal have et nyt lag på? Er det helt sikkert at det ikke er noget der sætter sig i kjolen og laver mærker?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja, det er de såkaldte brændmærker, hehe .... el varmeknopper ... dunno hvad man kalder det ... ihvertfald så det går naller mlm lårene, hehe :) og det holder i mange timer, så vidt jeg husker .... men Lene er måske frisk på at lave en nederdels-tester i de her dage i det fantastiske sommervejr og så komme med en opdatering søndag ? :lol:

Du kan sammenligne konsistensen med babyolie el lign, hehe ..... tror ik det sviner, når det først er tørret ind ... man skulle også kunne bruge det som hånd-creme :P Ihvertfald det, der hedder Eros, hehe. men håber, at Lene vil være test-person, for ville jo være fantastisk, hvis der faktisk endelig er noget, der virker :)

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså selvom det var tis-koldt da vi blev gift, var mine fingre hævede så manden ikke kunne få ringen på pænt og elegant. Har det med at have varme hænder uanset vejret, også når der ligger sne.

Gad vide om én brud skulle bestille en ordentlig mængde Eros hjem og så sende til diverse "trængende" brude :tunge:

Man må da kunne få mængderabat :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu skal jeg jo til globryllup ved Karina (Kræmmergård) i morgen og overvejer faktisk kjole :) Jeg skal se om jeg kan lave en tester, men jeg gik rundt herhjemme i 2 timer uden at der skete noget :thumbsupsmileyanim: Normalt ville jeg have været rød og tæt på hudløs :td:

Man kan jo ikke stoppe lårene fra at gnide imod hinanden - i hvertfald når man har min størrelse lamsebamser - men finten er jo IKKE at få mærker af det! So far virker det, men skal nok prøve at teste det over en længere periode :)

Redigeret af Lene T
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du tager hjemmefra - smider du lige en håndfuld isterninger ned i en dobbelt frysepose (dobbelt så der ik går hul og kjolen blir våd :tunge: ) og så sidder du med ringhånden nede ved isen på køreturen op til kirken... :) Så hæver dine hænder ikke.. Hvis køreturen er timelang skal du nok passe på du ikke får forfrysninger... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for alle jeres godt råd piger!! Jeg er heldigvis ovre problemet med gnidende lår, jeg har nemlig købt nogle meget korte leggins fra Sloggi (Samme model som Shedevils).

Jeg kunne ikke nå at få fat på noget glidecreme, så jeg satser på, mine fingre når at "køle ned" i kirken - jeg må jo bare lade være med at sidde og holde krampagtigt om buketten :wink:

Og kan da lige tilfølge at det er om ca. 4½ time jeg skal giftes - DET ER SÅ VILDT!! :heart:

Jeg render bare forvirret rundt om mig selv, kom alt for tidligt op fordi jeg ikke kunne sove, så nu ved jeg ikke hvad jeg skal give mig til.. En veninde kommer snart og giver mig noget selskab, skal til frisøren om halvanden time, derefter kommer en anden veninde og lægger makeup, og så er det i kjolen og afsted :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer