Nynne76

Om en uge...

4 indlæg i dette emne

Render jeg rundt om mig selv. :blink: Skal have ordnet negle k.l 10.30, have hentet brudekjolen og ud og gøre sommerhuset klar til bryllupsnatten :) Kl. 15 kommer der en del familie og så skal der gøres klar i festsalen. :biggrin: I morgen skal jeg ud og servere til et bryllup :7himmel: og jeg skal sluge det hele råt. Og lige tjekke, om jeg så selv har husket det hele. :fløjt:

Hvor er det vildt dagen snart er her, det er slet ikk til at forstå. Da vi gik igang med planlægningen i januar var der laaaang tid til. men tiden er løbet afsted. :loveshower: STORT tillykke til jer smukke piger som skal giftes i morgen :balloon: Vejret er jo intet mindre end perfekt!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det må være virkelig vildt at det er lige om snart, er sommerfuglene begyndt at melde sig :biggrin: Ej nu gælder det bare om at nyde den sidste uge som kærester inden i skal til at være ægtefolk :thumbsupsmileyanim:

Hav en fantastisk uge, glæder mig til at se billeder og læse beretning :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det må være virkelig vildt at det er lige om snart, er sommerfuglene begyndt at melde sig :biggrin: Ej nu gælder det bare om at nyde den sidste uge som kærester inden i skal til at være ægtefolk :thumbsupsmileyanim:

Hav en fantastisk uge, glæder mig til at se billeder og læse beretning :wink:

Jeg synes sommerfuglene er lidt vilde til tider, og så er der tider hvor jeg slet ikk tænker på bryllup. Ikke mange stunder det ikk lige er omkring hjernen, men nogen fri-stunder er der da... he he. Jeg glæder mig

til at skrive beretning og vise billeder af det hele. Det kommer til at blive en større skriftlig opgave ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer