Bride2B

Rød Brudepigekjole..... hvor?

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har lige netop kigget efter det samme og har set en del på ebay (søgning: red flower girl dress) Der var mange søde og til gode priser, men det er jo svært at sige noget om kvaliteten (men hvis kjolen KUN skal bruges den ene gang, er det jo ikke så vigtigt)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lilly har den SØDESTE røde brudepigekjole pt. Min datter har fuldstændig forelsket sig i den så jeg er SÅ ærgerlig over at vores piger nok forsætter med at vokse indtil vi skal giftes, ellers havde jeg købt den :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har haft kigget på denne, meeeen prisen vil bliver lidt over 600 som jeg synes er liiiidt for meget. Min bonusdatter som skal have den på, er helt vild med den, så tror jeg giver mig hvis jeg ikke finder noget lige så godt og billigere. www.girldressline.com

post-44832-0-20583600-1338029613.jpg

Så var jeg lige inde på Lilly og blev da også lidt vild med denne. Den koster 550 og ville da godt lidt længere ned i pris. Min bonusdatter har dog ikke set denne endnu.

post-44832-0-33947500-1338029712.jpg

Igen en fra Lilly til 450. Også rigtig sød. Den har min bonusdatter heller ikke set endnu.

post-44832-0-99196300-1338029824.jpg

Det jeg går efter når jeg skal finde kjole til min bonusdatter på 8 år, er at hun skal kunne bevæge sig i den. Der vil være en del børn til brylluppet, så de vil helt sikkert rende rundt og lege og jeg gider ikke bekymre mig om, om hun passer på med ikke at blive beskidt osv. Så derfor vil jeg gerne have prisen så langt ned som muligt, men stadig med en pæn kjole.

Redigeret af Bride2B
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Neeej, den første er lige sådan som jeg havde forestillet mig sådan en kjole!

Den er også bare perfekt i alt hvad vi søger den første kjole, meeeen jeg må sige at prisen får mig til at vælge den fra. Også fordi hvis den nu ikke passer hende, så er pengene lidt spildt. Nu har min bonusdatter set billeder af de to kjoler fra Lilly og dem kan hun heldigvis også godt lide, så vi skal en tur i Lilly og prøve kjoler :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer