Janina

Har du en idé til mig?

9 indlæg i dette emne

Jeg har købt disse fade som er beregnede til borddekorationer

30a6b540-c727-4d98-b891-810d3a2c094a.jpg?c=0_3

(altså uden glasklokken) og den oprindelige plan var at lægge store smukke blomsterhoveder på nederste "etage" og så bloklys på øverste fad.

Nu har jeg fundet ud af at der vil være en masse smukke sølvkandelabre og så skal de selvfølgelig på bordene, og derfor skal der ikke også lys på fadene - det bliver for meget.

Der skal stadig blomster på fadene, men vi har nok ikke råd til at lægge blomster både for oven og for neden, men hvordan skal jeg så gøre?

I er jo så kreative, så hjælp mig lige med nogle idéer :) Tak...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ska holde barnedåb på næste lørdag og til pynt har jeg købt noget lilla blomster ståltråd som jeg har lavet små kugler og sløjfer af.. Tænker at det måske ku være lidt fint. Selvfølgelig i de rette farver.. :) Ellers kan man købe ståltrådskugler færdige i bl.a. føtex..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Alt efter hvad "stemning"/tema i går efter - så kunne du ligge små "effekter" af forskellig art...

Inspiration:

100107_BLOG_KTaylor.jpgteapot-flowers.jpg

unique-wedding-centerpiece-ideas-using-cake-stands-orchids-fresh-fruit__full.jpg

msl_sept06_decorate_center_xl.jpgFall_Floral_Centerpiece_-_Gourds_and_Pumpkis.jpg

wedding+metal+cake+stand.jpgCake+stand+bouquet.jpg

Southern-Weddings-300x223.jpg

Jeg tænker - et eller andet der passer i temaet - strandskaller, mos, træskiver, glaskugler, antikke nøgler, små diamanter, kunstige rosenblade, æbler, limefrugter, citrusfrugter, små hjerter i stof, træ eller glas - persilleduske, babushka dukker, gulerødder, antikke smykker, små spejle med en enkelt blomst på, farvekridt, sukkerknalder, hjemmelavet chokolader, favorboze, poser med sukkermandler, små plasticdyr - hjorte, hunde, heste - hvad man nu kan li!? Jamen - det er vel stort set kun fantasien der sætter begrænsninger! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

DAMN, Kristine! Der var sgu da lige nogen der var i det opfindsomme hjørne, hva? :) Der var da lidt at vælge imellem, så nu skal jeg da bare have tænkehatten på kan jeg se... Tusind tak, du er simpelthen en guldbamse! :bearhug:

og så synes jeg lige du har fortjent denne her :BKSTREET:

Redigeret af Janina
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt efter hvad "stemning"/tema i går efter - så kunne du ligge små "effekter" af forskellig art...

Inspiration:

100107_BLOG_KTaylor.jpgteapot-flowers.jpg

unique-wedding-centerpiece-ideas-using-cake-stands-orchids-fresh-fruit__full.jpg

msl_sept06_decorate_center_xl.jpgFall_Floral_Centerpiece_-_Gourds_and_Pumpkis.jpg

wedding+metal+cake+stand.jpgCake+stand+bouquet.jpg

Southern-Weddings-300x223.jpg

Jeg tænker - et eller andet der passer i temaet - strandskaller, mos, træskiver, glaskugler, antikke nøgler, små diamanter, kunstige rosenblade, æbler, limefrugter, citrusfrugter, små hjerter i stof, træ eller glas - persilleduske, babushka dukker, gulerødder, antikke smykker, små spejle med en enkelt blomst på, farvekridt, sukkerknalder, hjemmelavet chokolader, favorboze, poser med sukkermandler, små plasticdyr - hjorte, hunde, heste - hvad man nu kan li!? Jamen - det er vel stort set kun fantasien der sætter begrænsninger! :)

Altså har du overvejet at blive festplanlægger ? :lol: Du har altid så pokkers mange gode ideeèr

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer