-Blomst-

Bivirkninger ved BK?

23 indlæg i dette emne

Hey med-zillaer :)

Der må være andre end mig der oplever bivirkninger ved BK! SÅ frem med dem, og lad os se om der er nogen der går igen :lol:

Jeg starter naturligvis selv....

Jeg har ALDRIG før tænkt på at lørdage er bryllupsdage, men efter jeg er kommet på BK vågner jeg HVER lørdag og det første jeg tænker er "stort tillykke til alle brude i dag - sikke et XXX vejr i får!"

Hvad sker der lige for ikke at kunne vågne en lørdag uden straks at tænke bryllupsrelateret - det må være bivirkninger fra BK :lol:

SÅ kom frem med dem - hvilke bivirkninger kan i forbinde med BK?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også begyndt på at tænke på andre der skal giftes om lørdagen :)

Og glæder mig vildt til mine eksamner er overstået så jeg får tid til at købe papir til invitationerne! (helt ærlig, glæde sig over papir :huh: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er helt enig i det der med vejret - hver eneste lørdag tænker jeg over vejret og sender nogle tanker til alle dem der bliver gift! Enten "neeeeej neeej nej, det er 2. lørdag i maj og det øser ned, hvor det er ærgerligt", eller "wow, sikke lækkert vejr at blive gift i - håber vi er ligeså heldige på vores dag" :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha, jeg tænker også det samme om lørdagen.

Bivirkninger, bivirkninger...

Afhængighed!

Resten af verdenen ser mig ikke så meget!

Jeg må bare checke og læse alt der foregår herinde - hele tiden og hele dagen - så mine øjne har det ikke alt for godt med alt det skærm kigning!

Sætningen "Altså, inde på Bryllupsklar, der siger de..!" får mig til at lyde tosset i mine omgivelsers øjne (Lidt ligesom "Altså, min psykolog siger..." :lol: )

Der skabes nye købebehov hele tiden - ting jeg ikke vidste, jeg ikke kunne undvære. Som i dag, hvor jeg ser et sødt lomme ur - det må jeg da også ha´ (Ak!)

Jeg tænker på bryllup hele tiden - det bliver næsten en belastning!

Nogle gange en lettelse at være i selskab med nogle, der slet ikke er bryllups-relaterede, så jeg kan beholde jordforbindelsen! :rolleyes:

Jeg er mere lækkersulten, pga. af alle de lækre menuer, kageopskrifter og andet godt herinde!

Jeg vil have slikbuffet!

Vores budget passer ikke til de købebehov jeg får herinde!

Jeg har svært ved at beslutte mig for noget, fordi der er så meget at vælge imellem!

Jeg opdager for mange nye DIY projekter, hvilket ikke er godt, da jeg kun har 2 hænder (What´s up with that!?)

Bogstaverne E T S & Y samt B & A (samt put i kurv-knappen) er slidt ned, og virker ikke længere på mit tastatur!

Når jeg ser en nummerplade med "BK" kan jeg se, hvor miljøskadet jeg allerede er! :huh:

Det er mere svært at holde fast i budgettet, når der er så mange fristelser lige rundt om hjørnet (Men kæmper en brav kamp!)

Mmm, det var vist bare lige, hvad jeg kunne komme på sådan "on top of my head" :)

Redigeret af Felinity
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- gået igang med for mange åndssvage DIY-projekter

- brugt laaaang tid på at sidde og google ting for andre brude

- snakket MEGET med ALLE om hvad jeg har læst på BK

- fået nogle nye dejlige veninder (brudene fra KBH som har mødtes og har HYGGET)

- fundet ud af at der var noget der hed save-the-date-kort

- opdaget de fantastiske hjemmesider Ebay og Etsy

- nået på rekord tid randen til fallit efter oprettelsen af Paypal-kotoen

- helt og aldeles glemt hvad jeg dog brugte tid på når jeg sad ved computeren, før jeg fandt BK...

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha fantastisk, det kan jeg skrive mig på det meste af vil jeg sige :)

dog bliver jeg også

- såå meget dårligere til at lave lekter og opgaver til uni, (sidder faktisk og pjækker ligenu fra at læse op til eksamen)

- googler alt for mange mærkelige ting, som intet har at gøre med mit eget bryllup

- tjekker BK så ofte at jeg nogen gange har svaret på alt der er nyt i trådene den dag, og derfor falder ned i et forfærdeligt tomrum af: hvad skal jeg så lave?

- ønsker jeg kunne holde 10 brylluper :)

Det positive må være at alt den energi og bryllupssnak slipper htb for at forholde sig til, fordi den lægges herinde :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har taget mig selv i en dag hvor det det regnede lidt lokalt godt nok, men tænkte ej puha håber de ikke er ude lige nu for at tage billeder, for det kom bare som lyn fra en klar himmel og det var ikke lidt der kom :)

også bliver det tændt fra bk hver dag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kigger herind flere gange dagligt, og har fundet på nye ting som jeg vil lave til brylluppet, men ellers har det ikke grebet om sig.

Har dog købt billige ting på ebay, som jeg nu venter på kommer hjem til mig, juhuuu, hvor jeg glæder mig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bivirkninger... puha haha :lol:

Jeg tænker også meeeget over vejret om lørdgen.

og så har jeg jo fået lavet mig min blog, og wauw hvor bruger jeg meget tid på det haha, havde nok ikke fået den interesse hvis jeg ikke havde været her på bk!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha.. Jeg tænker bryllupper hver dag., i stedet for at læse aviser om morgenen i toget, læser jeg BK!

- blev lykkelig over, da jeg fandt ud af, at mine mellemnavne er B.K :) (faktisk var det en bk-veninde, der fandt ud af det :biggrin: )

- har fundet ud af de dejligste, sjoveste ting omkring bryllup :)

- fået masser af ideer

- får dagligt "er du på BK?" af min kæreste.. (og vi har en aftale om at BK ikke er med i sengen, når vi går i sent, haha)..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bivirkninger :loveshower:

Tænker hver lørdag på de par der skal giftes og så bliver der selvfølgelig tændt for BK flere gange dgl.

For ikke at glemme alle de DIY projekter man komme til at lave - takket være inspiration herinde og too much tulle blog :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bivirkninger :loveshower:

Tænker hver lørdag på de par der skal giftes og så bliver der selvfølgelig tændt for BK flere gange dgl.

For ikke at glemme alle de DIY projekter man komme til at lave - takket være inspiration herinde og too much tulle blog :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

:) :) :) :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså hvad jeg ikke skal lave af DIY-projekter, takket være alle de skønne brude der har så mange fantastiske idéer.

Hvad skulle jeg dog gøre uden Pompom'er, Favouræsker, Servietringer osv..????? :loveshower:

Tror min kæreste er MEGET glad for at jeg kan få nogle ting be/afkræftet herinde, så jeg ikke hele tiden skal sige:"SKAAATT! Angående XX til brylluppet, hvad syntes du så om.......?"

Redigeret af ajoajo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

uha, der er masser af bivirkninger, men den som min omgangskreds nok lægger mest mærke til, er alle de forkortelser, jeg er begyndt at slynge omkring mig:

"har du læst de nye indlæg på bk.dk"(til bettesøs)

"ih, gad vide, om de er ved at planlægge PA" (om polterabend)

"ja, min h2b gør også sådan og sådan..."

"ih, jeg vil i gang med et nyt diy projekt"

Og mange mange flere. Det værste er, at jeg ellers altid har været typen, som er gået langt udenom wtf, lol og andre forkortelser.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- gået igang med for mange åndssvage DIY-projekter

- brugt laaaang tid på at sidde og google ting for andre brude

- snakket MEGET med ALLE om hvad jeg har læst på BK

- fået nogle nye dejlige veninder (brudene fra KBH som har mødtes og har HYGGET)

- fundet ud af at der var noget der hed save-the-date-kort

- opdaget de fantastiske hjemmesider Ebay og Etsy

- nået på rekord tid randen til fallit efter oprettelsen af Paypal-kotoen

- helt og aldeles glemt hvad jeg dog brugte tid på når jeg sad ved computeren, før jeg fandt BK...

Synes jeg kender de fleste på denne, specielt den med "nået på rekordtid randen til fallit efter oprettelse af paypal-konto" og opdagelsen af ebay.

Min kæreste er kommet med den der "hvad har du nu købt fra ebay?!" når der lå en pakke til mig :fløjt:

Har måtte lave aftale med mig selv om ikke at gå på ebay i maj og juni, så underskudet efter brylluppet kan blive dækket inden jeg shopper løs igen :shopping:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

  • Hver lørdag tænker jeg, tillykke til dagens brude.
  • Får en ny idé hver dag
  • Afslutte eller starte stort set hvert (bryllupsrelateret samtale) sætning med; På BK.. bla bla (Især med hensyn til lokale og DIY projekter)
  • Blevet utrolig ubeslutsom, fordi man vil det hele.....

Men:

I love BK! :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mest aktive side er bryllupsklar

Hvad sker der lige for at begynde at bruge h2b og pa og pm i sit daglige talesprog sådan i flæng...

Skønt, og skræmmende...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mest aktive side er bryllupsklar

Hvad sker der lige for at begynde at bruge h2b og pa og pm i sit daglige talesprog sådan i flæng...

Skønt, og skræmmende...

Sandt, aldrig har jeg brugt som mange forkortelser som nu *G*

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, i går, da jeg var ude og handle - overhører jeg lige en kort samtale, hvor den ene spørger;

"Hey, hvad dato er det lige i dag?"

Så svarer den anden;

"Det ved jeg ikke, d. 9. vist nok"

Til dét tænker jeg bare:

"Arj, okay, haaalllo! Hvordan kan man ikke vide, at det er LØRDAG d. 9. og der er nogle dejlige par, der bliver gift i dag! Og hvordan kan man ikke lige ligge mærke til vejret!? Hallo, mand!"

:rolleyes::lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super godt at Brugen af Bryllupsklar giver jer bivirkninger. *STORT SMIL* :)

Her er bare også ekstremt mange søde og hjælpsomme mennesker herinde (helt vildt)

PS. Hvis I en dag (når I holder op med at læse på bryllupsklar) skulle falde ned i et stort sort tomrum, så har vi jo også Babyklar :wink:

Babyklar kører helt på samme glade måde som Bryllupsklar. Der er rigtig mange søde hjælpsomme X-bryllupsklar piger derinde.

Husk - reserver dit brugernavn på Babyklar allerede i dag (så pigerne kan kende dig). I morgen er det måske hugget af en anden :wink:

Glade hilsner

Martin

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

^ Din største bivirkning må absolut være at skulle reklamere for babyklar hihi...

Jeg vælger dog at springe over for at sku bange for H2B ville pakke taskerne og smutte hvis jeg begyndte at tænke i de baner, men vores 4 sammenbragte børn :wink:

Jeg har opdaget en bivirkning mere...

Min i forvejen virkelige ikke-eksisterende tålmodighed er blevet endnu mindre!! Kunne det ikke bare være NU!?!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer