Daniels brud

Havde/skal jeres mænd have knaphulsblomst

19 indlæg i dette emne

Kære søde piger..

Hjælp mig her.. Min kæreste har i dag købt tøj.. Har ikke set det på ham, men hørt rigtig meget om det.. Han er meget til det stilrene "MadMen-look", og har ikke vest mv.. Tror han bliver super smuk :7himmel: Så fortalte han og min bror (som har solgt ham tøjet), at han ikke skal have knaphulsblomst i, da det ikke passer til looket, og at han desuden skal have lommetørklæde, og det vil se helt skørt ud sammen, mener de..

For stakkels lille mig var meget sådan "jamen du skal da have knaphulsblomst"..

Er der nogen herinde, hvis mænd ikke havde det, eller skal have det? Det kan måske hjælpe mig mere i "det er da bare helt fint med mig, hehe"

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min mand havde det, også sammen med lommetørklædet, synes det så fint ud. Men ville han ikke haft haft det var det nok okay med mig, hvis det slet ikke passer til det tøj han har købt synes jeg da ikke det er et must.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

min mand havde det, også sammen med lommetørklædet, synes det så fint ud. Men ville han ikke haft haft det var det nok okay med mig, hvis det slet ikke passer til det tøj han har købt synes jeg da ikke det er et must.

Det har du selvfølgelig ret i, og må også bare acceptere hans beslutning, men jeg synes nemlig også at lommetørklæde og blomst kan se fint ud sammen.. :) Det er måske også nemmere, hvis jeg havde set hans tøj.. Og er nok stadig farvet af, at "det skal man da have"..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min skal ha, da det er en del af pakkeløsningen i vegas .... men ellers tror jeg faktisk, at jeg ville være ligeglad, må jeg ærligt indrømme :) Passer det ik til tøjet, så skid da hul i det, hehe. Syns dog ingen af mændene skal ha så .... da det vil være underligt, at ens far og diverse andre mænd har og ikke ens kæreste :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min skal ha, da det er en del af pakkeløsningen i vegas .... men ellers tror jeg faktisk, at jeg ville være ligeglad, må jeg ærligt indrømme :) Passer det ik til tøjet, så skid da hul i det, hehe. Syns dog ingen af mændene skal ha så .... da det vil være underligt, at ens far og diverse andre mænd har og ikke ens kæreste :)

Ja, det er jeg helt enig med dig i.. Altså at de andre ikke skal have.. Godt at høre, at jeg bare skal tage det roligt.. Og det er jo rigtig nok, at det ikke er så stor en del af dagen... Når alt kommer til alt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal min H2b men det er ikke kun mig der gerne vil det :-) han vil også gerne selv :-)

Synes det er utrolig smukt og da jeg selv er blomsterbinder vil vores bryllup være præet af det eeeellllllsker blomster og skal selv lave det hele brudebuket knaphulsblomster dekorationer mm :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kæreste skal også have knaphulsblomst, det er en af de ting JEG syntes høre til, hvor der er andre ting jeg syntes er ligegyldigt, og så har andre brude det på andre måder.. Jeg syntes man skal gøre hvad man selv føler er det rigtige, og ikke tænke over om det nu er hvad andre forventer, og om det nu passer med traditionerne..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er bare super dejligt at I alle har svaret :hug:

Jeg er helt afklaret med, at han ikke skal have det.. :)

Og så er det jo bare sådan det skal være, så må folk syntes hvad de vil, det er jeres valg og jeres beslutning ()()

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare super dejligt at I alle har svaret :hug:

Jeg er helt afklaret med, at han ikke skal have det.. :)

Og så er det jo bare sådan det skal være, så må folk syntes hvad de vil, det er jeres valg og jeres beslutning ()()

Tak søde Rikke, du har helt ret.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har nu også hørt flere steder at man skal have én af delene; enten lommetørklæde eller blomst.Jeg synes som regel også selv det ser bedst ud med kun én ting, begge dele kan ofte blive for rodet.

Din kæreste lyder da som om han ved hvad han snakker om, og han bliver garanteret super flot!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror bare du skal være glad for at have en mand med stil - det er ikke os alle forundt! :wink:

Jeg har ikke talt med min kæreste om det, men jeg tror han gerne vil have en blomst. Min far derimod, nægter hårdnakket den slags pjat (han vil ikke engang have en jakke på, når han skal føre mig op ad kirkegulvet - kun skjorteærmer!) Min far og min kommende mand er lige stædige og jeg gider ikke skændes med dem om en blomst. Det må de selv om!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror bare du skal være glad for at have en mand med stil - det er ikke os alle forundt! :wink:

Jeg har ikke talt med min kæreste om det, men jeg tror han gerne vil have en blomst. Min far derimod, nægter hårdnakket den slags pjat (han vil ikke engang have en jakke på, når han skal føre mig op ad kirkegulvet - kun skjorteærmer!) Min far og min kommende mand er lige stædige og jeg gider ikke skændes med dem om en blomst. Det må de selv om!

De mænd, de mænd... Når alt kommer til alt, er det jo vielsesritualet, der er vigtigst :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok en gammel tråd, men tager chancen.

Nogen der ved, om man til et kjolesæt bærer knaphulsblomst?

H2B har bestilt kjolesæt, men siger han ikke har bestilt lommetørklæde.

Da vi så var nede og bestille blomster, var det lidt som - ja selvfølgelig skal der være en knaphulsblomst, men anvendes det overhovet til et kjolesæt???

Håber nogen kan hjælpe...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er -som regel- ikke knaphul i et kjolesæt, men man får blomsten med nogle nåle-noget, så det kan sættes fast i reverset.

Vores blomsterbinder har lavet til mange i kjolesæt - han sagde at han ofte foretrak det, så der ikke var et knaphul for langt ned så blomsten kom til at sidde alt for langt nede på brystkassen :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er -som regel- ikke knaphul i et kjolesæt, men man får blomsten med nogle nåle-noget, så det kan sættes fast i reverset.

Vores blomsterbinder har lavet til mange i kjolesæt - han sagde at han ofte foretrak det, så der ikke var et knaphul for langt ned så blomsten kom til at sidde alt for langt nede på brystkassen :-)

Tak for hurtigt svar :)

H2B har lovet mig, at han lige huske at spørge i butikken, hvor tøjet er købt, hvorledes det er. Og vi skal da heldigvis ned og snakke med blomsterbinderen igen, 2 uger inden brylluppet, så det kommer nok på plads :)

Men lyder meget fint, med at det måske kommer til at sidde sådan pænt i højden :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer