Bubsi

Slør? Skal du have et på.

55 posts in this topic

Hej zillaere. ()()

På din store dag skal du så have slør på?

Hvorfor har du valgt slør? Hvorfor har du valgt ikke at have slør på?

Hvis du ikke skal have slør på, hvad skal du så have på?

Mvh. Bubsi

0

Annonce ♥

Hejsa jeg skal helt sikkert have slør på :-) for mig er det bare noget der er skal være der ellers tror jeg at jeg vil føle at der mangler noget ;-(

Men hold op hvor er der også mange flotte store hår ring til dem er ikke vil at slør på ;-)

0

Ups ikke hår ring men hår ting ;-)

0

Ups ikke hår ring men hår ting ;-)

Har heller ikke besluttet mig endnu, men der er jo også et godt stykke tid til.

Du kan sagtens gå ind og redigere i dit indhold, når du har skrevet det. det

står knap så tydeligt ved siden af multi quote :)

0

Annonce ♥

Ikke noget slør her. Det bliver lidt for tuttenuttet og forkert i min verden, når jeg får et på. Jeg har hele tiden vist, at jeg ikke ville. Derimod har jeg overvejet et lille birdcage-slør, og har også købt materiale til at lave et, men det bliver nok for meget, når jeg også skal have et stort miss lena head piece på :7himmel:

0

Jeg skal heller ikke ha noget på. Det er slet ik mig, jeg føler mig i forvejen nok klædt ud med brudekjole- det var meningen jeg bare ville ha en læder kjole på, men nu tager jeg r*ven på alle.

Jeg leger tilgengæld tidt med ideer med om jeg skal ha noget på, der kan klippes :)

0

Syntes også man ser flere og flere der ikke går med slør, men derimod har noget andet flot i håret. Så jeg syntes ihvertfald ikke det er noget man skal have :)

0

Heller ikke noget slør til mig :) Jeg syns et slør er meget elegant osv, men er bare slet ik mig :) Jeg er mere til en af Miss Lenas fab hårdimser :7himmel::heart: (som jeg da vist også snart skal se at få købt, skal bare lige se, om jeg beslutter mig for at købe et armbånd, for så skal hun ha nogen af perlerne til hårdimsen, så det matcher :P)

0

Annonce ♥

Jeg troede faktisk ikke, at jeg var til slør. Men i anden forbindelse sagde min kommende mand, at han synes, at det da hører til, så jeg prøvede det, da jeg var hos Lilly. Og jeg synes egentlig godt om det, overraskende nok!

Men havde det ikke været for min kommende mand, så havde jeg måske ikke forsøgt :) Synes det er så sødt, at han har en mening om det på den måde.

0

Jeg havde også bestemt mig for, at jeg ikke skulle have slør på og har også købt sådan en flot hårting (se billedet). MEN så begyndte der så småt at melde sig en lille tvivl inderst inde i maven. Jeg ville jo også gerne give min kommende mand det jeg ved, han drømmer om - nemlig en brud med hele molevitten :c166: . Desuden ville jeg gerne have et slør der kunne rives i, når vi har danset brudevalsen. Kompromiset er så blevet, at jeg har slør på i kirken og tager det af lige efter for i stedet at sætte mit flotte hår-ting i. Når vi så når til brudevalsen, tager jeg det på igen. Føler jeg har fået det bedste af to verdner :toot::thumbsupsmileyanim::loveshower:

post-46123-0-29725900-1338102888.jpg

1

Jeg troede faktisk ikke, at jeg var til slør. Men i anden forbindelse sagde min kommende mand, at han synes, at det da hører til, så jeg prøvede det, da jeg var hos Lilly. Og jeg synes egentlig godt om det, overraskende nok!

Men havde det ikke været for min kommende mand, så havde jeg måske ikke forsøgt :) Synes det er så sødt, at han har en mening om det på den måde.

Det er faktisk af samme grund, at jeg skal have slør på :) Thomas har på et tidspunkt nævnt noget om, at når han sådan lod fantasien vandre til tanker om, hvordan jeg vil se ud, når jeg går op af gulvet - så havde jeg slør på og hvid kjole :) Kjolen giver sig selv, men sløret er for hans skyld :) Jeg vælger så at tage det af, når vi kommer fra kirken - tror jeg, nu må vi se :) Jeg har så BÅDE slør og en stor Miss Lena kreation og jeg synes det spiller max, så man kan godt kombinere :)

0

Jeg havde også bestemt mig for, at jeg ikke skulle have slør på og har også købt sådan en flot hårting (se billedet). MEN så begyndte der så småt at melde sig en lille tvivl inderst inde i maven. Jeg ville jo også gerne give min kommende mand det jeg ved, han drømmer om - nemlig en brud med hele molevitten :c166: . Desuden ville jeg gerne have et slør der kunne rives i, når vi har danset brudevalsen. Kompromiset er så blevet, at jeg har slør på i kirken og tager det af lige efter for i stedet at sætte mit flotte hår-ting i. Når vi så når til brudevalsen, tager jeg det på igen. Føler jeg har fået det bedste af to verdner :toot::thumbsupsmileyanim::loveshower:

BINGO! Det er også sådan jeg gør - jeg har bare hårtingen i hele tiden :)

0

Annonce ♥

Min H2B siger nu at det må jeg selv bestemme, men hvem ved hvad jeg faktisk ender med :)

0

Jeg skal også have slør på, det er for mig noget der hører sig til. Jeg skal have min mors slør på :-)

0

Jep jeg skal have slør på - ellers har gæsterne jo ikke noget at rive fra hinanden udover mig og min kjole :lol:

0

Jeg regner også stærkt med langt slør i kirken og evt. tilr receptionen og så skifte til et headpiece bagefter.

Dog blev jeg lidt i tvivl om sløret den anden dag, da jeg så en virkelig flot kjole med en vintage jakke til - til sådan en kjole ville slør ikke passe.

Så det afhænger nok i sidste ende af kjolen, som er lidt vigtigere, men hvis slør passer til, så JA.

0

Annonce ♥

Min H2B siger nu at det må jeg selv bestemme, men hvem ved hvad jeg faktisk ender med :)

Det samme her :)

Jeg har hele tiden tænkt jeg IKKE skulle have slør, men er begyndt at blive i tvivl for synes lidt det hører til...

Overvejer lidt at købe et lidt billigt slør som kun skal bruges i kirken og til brudevalsen så gæsterne har noget at klippe i.. Men det er helt sikkert at jeg skal have et headpiece uanset om jeg skal have slør eller ej :a1221:

0

Det samme her :)

Jeg har hele tiden tænkt jeg IKKE skulle have slør, men er begyndt at blive i tvivl for synes lidt det hører til...

Overvejer lidt at købe et lidt billigt slør som kun skal bruges i kirken og til brudevalsen så gæsterne har noget at klippe i.. Men det er helt sikkert at jeg skal have et headpiece uanset om jeg skal have slør eller ej :a1221:

Nej, syntes det er nemt og skifte mening hele tiden, når man kigger på nettet.

0

08-3111_1_medium.jpg

Hvad syntes i, slør eller ikke slør til den her kjole?

0

08-3111_1_medium.jpg

Jeg tror den kan bære begge dele, men helt personligt, så ville jeg tage et headpiece eller hvad de hedder. HVis det skulle være, så tror jeg at et slør uden for meget tingel tangel ville være mit valg. i samme tekstil som skørtet :)

1

Annonce ♥

Den kan du da sagtens have slør til, men behøver ikke. Så det afhænger da fuldstændigt af, om du har lyst til slør eller ej :)

0

08-3111_1_medium.jpg

Jeg tror den kan bære begge dele, men helt personligt, så ville jeg tage et headpiece eller hvad de hedder. HVis det skulle være, så tror jeg at et slør uden for meget tingel tangel ville være mit valg. i samme tekstil som skørtet :)

regner også indtil videre med det bliver et headpiece men nu får vi at se til den tid :)

0

Hvis jeg selv skal bestemme, så bliver det et headpiece :) Jeg er lidt skørt skåret, så jeg tror at et slør vil få mig til at se kortere ud end jeg er :)

Hvis jeg lader mig påvirke af kærestemand og alverdens andre med en mening, så bliver det slør. evt. begge dele. i dont know :)

0

Hvis jeg selv skal bestemme, så bliver det et headpiece :) Jeg er lidt skørt skåret, så jeg tror at et slør vil få mig til at se kortere ud end jeg er :)

Hvis jeg lader mig påvirke af kærestemand og alverdens andre med en mening, så bliver det slør. evt. begge dele. i dont know :)

Det aller vigtigste er at du er tilpas med det du skal have på, så skal man måske bare prøve nogle forskellige slags slør for at udelukke det, eller bare kun vælge at prøve headpieces.

0

Jeg skal ikke have slør, jeg synes det virker "kejtet" til mig.. Jeg føler mig ikke tilpas i det..

Jeg får til gengæld et headpiece på, lavet af Jannie Baltzer..

Synes dog slør er super smukt, det er bare ikke mig..

0