Rikke aka rapanden

Skal i have strømper på? Havde i strømper på?

59 indlæg i dette emne

Ja som overskriften siger, skal i have strømper på / havde i strømper på? Og hvornår stod/står jeres store dag?

Jer der er blevet gift, fortrød i jeres valg?

Jeg syntes bare jeg ser allesammen skrive om strømper, og føler mig lidt palle alene i verden :lol: Jeg tror nemlig ikke jeg vil have strømper på, tænker kjolen og skørtet nok skal sørge for jeg ikke fryser benene, og det er jo begrænset hvor meget jeg skal være udenfor.. Og så er jeg bare slet ikke til selvsiddende strømper, syntes de er trælse at have på, og det er alt for besværligt med strømpebukser.. Jaja, lidt praktisk er man vel :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det vil jeg også gerne vide..! Jeg skal giftes i august og satser ikke på at det bliver koldt. Men er der andre årsager til strømper?? Skulle det være mere behageligt fx?? Nogle gange er strømper bare irriterende i stilletter...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, det vil jeg også gerne vide..! Jeg skal giftes i august og satser ikke på at det bliver koldt. Men er der andre årsager til strømper?? Skulle det være mere behageligt fx?? Nogle gange er strømper bare irriterende i stilletter...

Jeg tror mange har selvsiddende på, fordi det er sexet, men altså folk kan jo alligevel ikke se det, så kan man da altid tage nogle på når man kommer hjem/ på hotelværelset :a1093:

Og ja, man glider tit rundt i stiletterne når man har strømper på, det er bla, også en af grundene til jeg ikke gider have dem på.. Og så tænker jeg bare at skørt og kjole er jo så rigelig tykt, jeg tror virkelig ikke jeg kommer til at fryse benene, selvom vi skal giftes til marts..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg satser på at jeg kan undvære strømper :) Vi skal giftes i starten af september (2013) så håber der stadig er varmt :) Om ikke andet skal vi være samlet en masse mennesker i samme rum, så det plejer jo at blive godt lunt :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal giftes i august, og satser heller ikke på strømper. Det bliver klart for varmt og besværligt tror jeg. De hvis jeg skulle håbe strømper på var det kun for at undgå varmeknopper ml benene. Men det må jeg leve med, hvis jeg skulle få det.

Man kan også se mine tæer i mine sko, så éen det også pænest uden strømper.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal giftes i juli og regner ikke med at skulle have strømper på.. Godt nok synes H2B at selvsiddende er frække, men tænker det bliver for varmt også plejer strømper at gå i stykker ved tæerne når jeg har stilletter/sandaler på..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal giftes i juli og regner ikke med at skulle have strømper på.. Godt nok synes H2B at selvsiddende er frække, men tænker det bliver for varmt også plejer strømper at gå i stykker ved tæerne når jeg har stilletter/sandaler på..

Han kan jo heller ikke se dem under kjolen :) Du kan jo evt, bare købe et par til når i skal sove :a1093:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror altså også selvsiddende, dem som sidder med silikone, kan risikere at glide ned, hvis man rent faktisk får det varmt og begynder at svede....

Ja det er netop også derfor jeg hader dem :lol: Gider altså ikke gå og hive op og bøvle med dem.. Og så tror jeg bare man får det så varmt i forvejen, så gider ikke ekstra påklædning :c166:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HVis vejret er godt, og mine ben er blevet fine og brune, så kunne jeg måske finde på at tage et par korte leggins på

(just in case, så jeg ikke får varmeknopper = ikke kan holde noget ud :)

Ellers så vil jeg super gerne have et par strømper med en "streg" bagpå :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HVis vejret er godt, og mine ben er blevet fine og brune, så kunne jeg måske finde på at tage et par korte leggins på

(just in case, så jeg ikke får varmeknopper = ikke kan holde noget ud :)

Ellers så vil jeg super gerne have et par strømper med en "streg" bagpå :)

Skal du have en kort kjole på? Tænker bare, når man har lang kjole på ser man jo slet ikke hvad der er indenunder.. Mine ben vil være ligblege som altid :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HVis vejret er godt, og mine ben er blevet fine og brune, så kunne jeg måske finde på at tage et par korte leggins på

(just in case, så jeg ikke får varmeknopper = ikke kan holde noget ud :)

Ellers så vil jeg super gerne have et par strømper med en "streg" bagpå :)

Skal du have en kort kjole på? Tænker bare, når man har lang kjole på ser man jo slet ikke hvad der er indenunder.. Mine ben vil være ligblege som altid :lol:

Det tror jeg. Elsker snittet på 50'er kjoler :) det gør noget helt fantastisk for min lidt lavstammede krop. (Som i - får benene til at synes 10 cm længere :cheerleader3: )

Gør lidt i snittet allerede, men tænker dog at kjolen skal have tea-tength. (Nøjagtig som søde mormors kjole havde da hun blev gift ) :c166:

ligblege ben - den er jeg med på :) Heldigvis kan den der dove med kulør noget helt særligt :)

Med en lang kjole, så tænker jeg ikke at jeg ville have noget på. især ikke hvis der er ligeså dejlig varmt som nu :)

(Måske en klippet nylonstrømpebuks. - det er det der med de der lår der sidder tæt :tunge: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HVis vejret er godt, og mine ben er blevet fine og brune, så kunne jeg måske finde på at tage et par korte leggins på

(just in case, så jeg ikke får varmeknopper = ikke kan holde noget ud :)

Ellers så vil jeg super gerne have et par strømper med en "streg" bagpå :)

Skal du have en kort kjole på? Tænker bare, når man har lang kjole på ser man jo slet ikke hvad der er indenunder.. Mine ben vil være ligblege som altid :lol:

Det tror jeg. Elsker snittet på 50'er kjoler :) det gør noget helt fantastisk for min lidt lavstammede krop. (Som i - får benene til at synes 10 cm længere :cheerleader3: )

Gør lidt i snittet allerede, men tænker dog at kjolen skal have tea-tength. (Nøjagtig som søde mormors kjole havde da hun blev gift ) :c166:

ligblege ben - den er jeg med på :) Heldigvis kan den der dove med kulør noget helt særligt :)

Med en lang kjole, så tænker jeg ikke at jeg ville have noget på. især ikke hvis der er ligeså dejlig varmt som nu :)

(Måske en klippet nylonstrømpebuks. - det er det der med de der lår der sidder tæt :tunge: )

:lol: Ahahaha, åh ja de kære lår, jeg skal have sådan nogle shape wear trusser på som slutter som shorts, så det tænker jeg ikke så meget over.. Men går nu også i kjoler normalt, så det går nok.. Min mor og jeg havde det lidt sjovt over de lår igår, fordi jeg sagde jeg altså ikke tog strømpebånd på, for det var ubehageligt, også med lårene, og at det ikke kan sidde under knæet, for så falder det ned.. Dertil svarede hun: Kan det så ikke sidde lige over knæet? Nej mor det kan det ikke, mine knæ går ligesom indad, og så skreg hun bare af grin.. Jaja, bare mob mig med min spasser ben, men jeg har i det mindste ikke fået familie lårene, og har rimelig pæne ben i forhold til størrelsen på min vom :lol:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde nylon strømper på - men det var i oktober. Det var ikke et problem mht skørtet. Det er et plus med strømper når man har lukkede sko, men det er nok det modsatte i sandaler (udover uattraktive nylon tæer, glider man jo nemmere frem og tilbage i skoen)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HVis vejret er godt, og mine ben er blevet fine og brune, så kunne jeg måske finde på at tage et par korte leggins på

(just in case, så jeg ikke får varmeknopper = ikke kan holde noget ud :)

Ellers så vil jeg super gerne have et par strømper med en "streg" bagpå :)

Skal du have en kort kjole på? Tænker bare, når man har lang kjole på ser man jo slet ikke hvad der er indenunder.. Mine ben vil være ligblege som altid :lol:

Det tror jeg. Elsker snittet på 50'er kjoler :) det gør noget helt fantastisk for min lidt lavstammede krop. (Som i - får benene til at synes 10 cm længere )

Gør lidt i snittet allerede, men tænker dog at kjolen skal have tea-tength. (Nøjagtig som søde mormors kjole havde da hun blev gift )

ligblege ben - den er jeg med på :) Heldigvis kan den der dove med kulør noget helt særligt :)

Med en lang kjole, så tænker jeg ikke at jeg ville have noget på. især ikke hvis der er ligeså dejlig varmt som nu :)

(Måske en klippet nylonstrømpebuks. - det er det der med de der lår der sidder tæt )

Ahahaha, åh ja de kære lår, jeg skal have sådan nogle shape wear trusser på som slutter som shorts, så det tænker jeg ikke så meget over..

SMART! Er det sådan nogle, der også lige tager den der buksedelle??? Det bliver bare NOT realistisk at den forsvinder (I know, der er over et år til, men den vil ikke forsvinde, og jeg er ikke villig til at dø af mavebøjninger i forsøget), og kan der snydes, så lad der snydes :lol:

Men går nu også i kjoler normalt, så det går nok.. Min mor og jeg havde det lidt sjovt over de lår igår, fordi jeg sagde jeg altså ikke tog strømpebånd på, for det var ubehageligt, også med lårene, og at det ikke kan sidde under knæet, for så falder det ned.. Dertil svarede hun: Kan det så ikke sidde lige over knæet? Nej mor det kan det ikke, mine knæ går ligesom indad, og så skreg hun bare af grin.. Jaja, bare mob mig med min spasser ben, men jeg har i det mindste ikke fået familie lårene, og har rimelig pæne ben i forhold til størrelsen på min vom :lol:

HAHAHA... Sikke en historie at starte dagen med -HAHA-:griner:-

Det er altid noget vi kan grine af de lidt skøre ting :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal ikke have strømper på, men tager alligevel et strømpebånd på bare for sjov - hvis det vil sidde fast. Tror ikke vores gæster er voldsomt traditionelle og begynder at råbe på strømpebånd, men man kan jo aldrig vide det... og så synes jeg bare strømpebåndet er en hyggelig detalje.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får vabler med det samme, og har lår der gnider sammen, hvilket er ret ubehageligt i varmen (giftes i august). Så jeg satser på strømper. Vælger dog alimndelige strømper + strømpeholder, som er det jeg plejer at gå med normalt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HVis vejret er godt, og mine ben er blevet fine og brune, så kunne jeg måske finde på at tage et par korte leggins på

(just in case, så jeg ikke får varmeknopper = ikke kan holde noget ud :)

Ellers så vil jeg super gerne have et par strømper med en "streg" bagpå :)

Skal du have en kort kjole på? Tænker bare, når man har lang kjole på ser man jo slet ikke hvad der er indenunder.. Mine ben vil være ligblege som altid :lol:

Det tror jeg. Elsker snittet på 50'er kjoler :) det gør noget helt fantastisk for min lidt lavstammede krop. (Som i - får benene til at synes 10 cm længere )

Gør lidt i snittet allerede, men tænker dog at kjolen skal have tea-tength. (Nøjagtig som søde mormors kjole havde da hun blev gift )

ligblege ben - den er jeg med på :) Heldigvis kan den der dove med kulør noget helt særligt :)

Med en lang kjole, så tænker jeg ikke at jeg ville have noget på. især ikke hvis der er ligeså dejlig varmt som nu :)

(Måske en klippet nylonstrømpebuks. - det er det der med de der lår der sidder tæt )

Ahahaha, åh ja de kære lår, jeg skal have sådan nogle shape wear trusser på som slutter som shorts, så det tænker jeg ikke så meget over..

SMART! Er det sådan nogle, der også lige tager den der buksedelle??? Det bliver bare NOT realistisk at den forsvinder (I know, der er over et år til, men den vil ikke forsvinde, og jeg er ikke villig til at dø af mavebøjninger i forsøget), og kan der snydes, så lad der snydes :lol:

Men går nu også i kjoler normalt, så det går nok.. Min mor og jeg havde det lidt sjovt over de lår igår, fordi jeg sagde jeg altså ikke tog strømpebånd på, for det var ubehageligt, også med lårene, og at det ikke kan sidde under knæet, for så falder det ned.. Dertil svarede hun: Kan det så ikke sidde lige over knæet? Nej mor det kan det ikke, mine knæ går ligesom indad, og så skreg hun bare af grin.. Jaja, bare mob mig med min spasser ben, men jeg har i det mindste ikke fået familie lårene, og har rimelig pæne ben i forhold til størrelsen på min vom :lol:

HAHAHA... Sikke en historie at starte dagen med -HAHA-:griner:-

Det er altid noget vi kan grine af de lidt skøre ting :)

De sidder helt op til under babserne, så ja de flader virkelig maven og bollehåndtagende :-) Jeg har aldrig set så slank ud, som i hele mit bryllupsoutfit, eller jo det har jeg men det er dælme mange år siden -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde disse sexede sataner på:

basic_long-p.jpg

Javist - det er ikke strømper, men jeg tænkte, at nu når tråden alligevel var halvt drejet over på de saftige skinker nogle af os render rundt med, så kunne jeg ligeså godt "reklamere" for disse, der reddede mig for overophedede lårbasser på min bryllupsdag! :heart:

Jeg HADER - HADER - jeg gentager - HADER, strømpebukser.. Når man som mig har en smule ekstra junk in the trunk - med tryk på "trunk" - så er strømpebukser noget fanden har skabt i vrede.. De når ligesom aldrig helt op på min omfangsrige røv, og det resulterer gerne i at de glider ned - og mere ned - og til sidst har jeg ål i strømperne og hængerøv.. :(

Så jeg fravalgte - og var SÅ glad for mit valg - strømpebukser på dagen og "nøjedes" med mine nye bedste venner - Sloggi shortsene..

Jeg købte dem iøvrigt HER.. Til 110kr.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde disse sexede sataner på:

basic_long-p.jpg

Javist - det er ikke strømper, men jeg tænkte, at nu når tråden alligevel var halvt drejet over på de saftige skinker nogle af os render rundt med, så kunne jeg ligeså godt "reklamere" for disse, der reddede mig for overophedede lårbasser på min bryllupsdag! :heart:

Jeg HADER - HADER - jeg gentager - HADER, strømpebukser.. Når man som mig har en smule ekstra junk in the trunk - med tryk på "trunk" - så er strømpebukser noget fanden har skabt i vrede.. De når ligesom aldrig helt op på min omfangsrige røv, og det resulterer gerne i at de glider ned - og mere ned - og til sidst har jeg ål i strømperne og hængerøv.. :(

Så jeg fravalgte - og var SÅ glad for mit valg - strømpebukser på dagen og "nøjedes" med mine nye bedste venner - Sloggi shortsene..

Jeg købte dem iøvrigt HER.. Til 110kr.. :)

de var da egentlig også ret fixe... Men jeg tror altså jeg skal have de der shape wera nogen, til lige at stramme det sidste ind .. Men måske jeg lige skulle prøve kjolen uden dem, og så se hvor meget de egentlig gav, for er det ikke så meget, så kunne de der da godt overvejes..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer