bobo...

Overvejelse om alternativt boudoir... #8 ide billede..

10 indlæg i dette emne

jeg er super stor respekt for de mange B2B der får laved de super smukke bobouir billeder til morgengaver....

men jeg har absolut ikke kroppen der på nogen måde i hel figur vil kunne se så lækker ud..

årsag...

gennem de sidste 17år har jeg været kronisk syg og har får mange forskellige slags medicin nogle af dem har fået min vætg sit at stige meget og meget hurtigt mens jeg når jeg var syg tabte mig meget så der er ihvertfald 13år hvor jeg en eller flere gange har haft en vægt der på få måneder er steget fra 60 65kg og nogle gange helt op til 125kg..

For 8½år siden fik det første kejsersnit, og for 4år siden fik jeg lavet stomi, (ikke noget at være flov over jeg blev rask og fik meget af livet tilbage) men det gav mig et ar der gik fra bikini linien og indtil 2cm over min navle..

I oktober fik jeg mit andet kejsersnit og arret er langt fra pænt...

I starten af maj fik jeg så endnu to store operationer i maven på samme tid dette gjorde at det store ar jeg havde blev to cm længere.

I juli står den så på den næste og forhåbentlig sidte operation for at endelig blive 100% rask.. men det giver endnu et grimt ar på maven,

Så derfor overvejer jeg en alternativ løsning, hvor jeg sammen med en fotograf får taget nogle forskellige billeder i naturen hvor man kun kan se en lille del af min krop på hvert billede..

Det kan måske også gøres ved at tage billeder der er taget i studie og køre sammen med billeder fra naturen over en computer..

kan nok bedst forklare det ved at sige at jeg vil lave billederne ved at lege gemme med fotografen...

Er det til at forstå??

Ellers ligger jeg et billede ind lidt senere

så nu går jeg og kigger på forskellige fotografers hjemmesider....

For at finde en jeg vil føle mig tryk ved og en som vil lave den opgave..

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en enkelt ting .... man kan photoshoppe alle de ar væk :) Jeg kan dog godt forstå, at du ikke føler dig komfortabel med at få taget boudoir-billeder med de ar der :) Hvis du kigger på nogen af de billeder, der er taget af diverse fotografer dog, så kan du se, at der er MASSER, der er taget ude på en mark, i skoven el et helt 5. sted og hvor man faktisk ikke behøver vise netop mave-regionen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har heller ikke mod på boudoir, men man kan gøre meget for at skjule ømme punkter og fremhæve styrker. Fx ved at ligge på albuerne (på maven) og kigge op mod fotografen og med benene bøjet - vupti, maven er gemt væk og barmen og ben er fremhævet...

hvis du søger på boudoir, så kan du sikkert finde en masse lækre billeder, der passer til det, du har forestillet dig (og måske få ny inspiration)... :) God fornøjelse med projektet og fedt at høre, at du kaster dig ud i det :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke særlig vild med min krop og den strækmærker, ar, deller og hængehud. Men har fået taget boudoir billeder alligevel, og den del kan skjules… Kan man stå på forskellige måde, det samme kan fotografen (vinkler) Og jeg brugte fx meget mine arme til at dække for min grimme mave.

Jeg spurgte fotografen om han ku fjerne dit og dat på billederne og det svarede han JA til… MEN så sagde han også, at billederne jo skulle ligne mig. Og det har han jo ret i. Han har ikke fjernet mine ar og det gør faktisk ikke noget. Så det med at photoshoppe det hele væk, syntes jeg er en dum ide

En fotograf kan skjule rigtig meget ved hjælp af lys og skygger.

Min veninde har fået taget billeder hos en fotograf i Århus, der kun fotografere een ting af gangen. Ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det. Men, fx hendes hånd, hendes bryst, noget af ryggen osv. De er total flotte :)

Redigeret af Musenberg
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, at det kunne blive virkelig smukt. Billeder, hvor man skal bruge hovedet til at forestille sig noget, synes jeg personligt, er langt mere sensuelle end all over the place nøgenhed :)

Hvad med et billede bagfra, så man ser din ryg? man kan jo bare skjule numsen, hvis ikke man er så vild med at den bliver fotograferet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ville synes det var rigtig synd at photoshoppe det hele væk som der bliver foreslået, så er det alligevel så kunstigt at det nærmest kan være lige meget.

mht til din ide med at photoshoppe natur ind, så tror jeg altså ikke det er spor nødvendigt. Der kan med garanti tages super flotte billeder af dig af en dygtig fotograf uden at der behøver at være overdreven brug af photoshop, det handler bare om en at finde en fotograf der er god til stillinger og som kan finde dine aller bedste sider frem. Da jeg fik taget billeder af Tina Liv var hun utrolig obs på vinkler osv, også selvom jeg egentlig ikke har noget jeg gerne ville skjule, hun har bare et super trænet øje! og med fx en lidt fræk natkjole-tingest kan man jo sagtens tage billeder i fuld figur uden maven overhovedet kan ses :)

Så mit råd er at finde en dygtig fotograf, også selvom det koster lidt, for at være sikker på at det bliver en god oplevelse, for det er jeg helt sikker på det godt kan blive. Tør næsten med garanti love at en fotograf som Tina Liv ville kunne fremtrylle vidunderlige billeder ♥

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej,

Jeg kender din historie alt for godt.. Vi skulle have været gift sidste år i november, men blev endnu engang syg af min colitis, blev indlagt og fik lavet midlertidig stomi.. Min vægt har også svinget meget.. plejer at være en meget aktiv pige, men det sidste halve år har jeg ikke haft kræfter eller energi til noget som helst..

Har sammenlagt været indlagt 2 mdr. inden for de 6 mdr. og skal opereres 3 gang her i juni.. (Får endnu et år par ca. 5 cm. i den anden side af maven) Så er det forhåbentligt overstået og jeg kan blive nogenlunde "normal" igen.. Har også et meget grimt ar på ca. 15 cm. lodret op på maven.. Desværre sprang det op efter første operation, men da kanterne var begyndt af hele, kunne de ikke gøre noget.. Derfor fik jeg et super grimt ar.. :(

Heldigvis nåede jeg at få taget boduior billeder et par uger inden jeg blev syg.. Er så super lykkelig for at jeg nåede det.. tror der kommer til at gå mange år før jeg ønsker at få taget billeder med bar mave igen..

Synes din idé lyder super.. Tror sagtens du kan finde en god fotograf, som kan hjælpe dig.. Billederne bliver også MEGET bedre, hvis du har det godt med det.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej,

Jeg kender din historie alt for godt.. Vi skulle have været gift sidste år i november, men blev endnu engang syg af min colitis, blev indlagt og fik lavet midlertidig stomi.. Min vægt har også svinget meget.. plejer at være en meget aktiv pige, men det sidste halve år har jeg ikke haft kræfter eller energi til noget som helst..

Har sammenlagt været indlagt 2 mdr. inden for de 6 mdr. og skal opereres 3 gang her i juni.. (Får endnu et år par ca. 5 cm. i den anden side af maven) Så er det forhåbentligt overstået og jeg kan blive nogenlunde "normal" igen.. Har også et meget grimt ar på ca. 15 cm. lodret op på maven.. Desværre sprang det op efter første operation, men da kanterne var begyndt af hele, kunne de ikke gøre noget.. Derfor fik jeg et super grimt ar.. :(

Heldigvis nåede jeg at få taget boduior billeder et par uger inden jeg blev syg.. Er så super lykkelig for at jeg nåede det.. tror der kommer til at gå mange år før jeg ønsker at få taget billeder med bar mave igen..

Synes din idé lyder super.. Tror sagtens du kan finde en god fotograf, som kan hjælpe dig.. Billederne bliver også MEGET bedre, hvis du har det godt med det.. :)

jeg går ikke med bar mave ikke engang når jeg er alene med R...

ked af den...

men er glad for at du nåede det... :loveshower::biggrin: :biggrin: :loveshower:

Men billedet neden under skulle gerne give lidt af en ide om hvad mine tanker er...

den er ikke helt perfekt men den er lavet i picasa, på ca 15min..

jeg kan godt lide ideen, men havde så måske bare tænkt at det skulle være i en skov istedet, med en masse træstammer..

post-35508-0-85485000-1338210774.jpg

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan SLET ikke forstå det med at photoshoppe noget som helst! Jo hvis man har en stor bums på næsen eller myggestik, som jo ellers ikke er der, men et fotografi er vel til, for at fange et glimt af virkeligheden.

Hvis du vil have natur, så bliv fotograferet i naturen!

Din mand kender dig og elsker dig som du er, med alle dine ar og andre "fejl og mangler" og hvis du vil give ham billeder af dig, skal de da også virkelig være af dig og ikke noget der er lavet på en computer?

Jeg ville blive lykkelig for nøgenfotos af min kæreste (omend situationen som regel er omvendt) men jeg ville da blive overordentligt skuffet hvis han var blevet photoshoppet - så var det jo ikke længere ham (og jeg ville også blive ret ked af hvis han var blevet photoshoppet ind i en eller anden baggrund)! Jeg ved da nøjagtigt hvor hver eneste ar (også grimme operations-ar), modersmærke osv, sidder på hans krop - og jeg elsker det hele!

Tag en sexet natkjole på eller svøb dig i et smukt stykke stof og skjul det du ikke bryder dig om og lad ham få den ægte vare!

Redigeret af Janina
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det jeg vil have photoshoppet er ikke min krop vil bare gerne have kørt flere billeder sammen i et, så jeg vil ikke have ændret noget ved min krop...

Og jeg ved da godt at han har se det hele men jeg er så ked af min mave at den ønsker jeg ikke med på billederne...

Jeg kan SLET ikke forstå det med at photoshoppe noget som helst! Jo hvis man har en stor bums på næsen eller myggestik, som jo ellers ikke er der, men et fotografi er vel til, for at fange et glimt af virkeligheden.

Hvis du vil have natur, så bliv fotograferet i naturen!

Din mand kender dig og elsker dig som du er, med alle dine ar og andre "fejl og mangler" og hvis du vil give ham billeder af dig, skal de da også virkelig være af dig og ikke noget der er lavet på en computer?

Jeg ville blive lykkelig for nøgenfotos af min kæreste (omend situationen som regel er omvendt) men jeg ville da blive overordentligt skuffet hvis han var blevet photoshoppet - så var det jo ikke længere ham (og jeg ville også blive ret ked af hvis han var blevet photoshoppet ind i en eller anden baggrund)! Jeg ved da nøjagtigt hvor hver eneste ar (også grimme operations-ar), modersmærke osv, sidder på hans krop - og jeg elsker det hele!

Tag en sexet natkjole på eller svøb dig i et smukt stykke stof og skjul det du ikke bryder dig om og lad ham få den ægte vare!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer