Guest Dorte P

Min PA i går

7 indlæg i dette emne

Havde en super fed PA!!

Kl. 10 hørte vi pludselig en masse dyttende biler og gik ud - til 18 hujende personer der slæbte mad og drikkevarer ind.

I løbet af no time havde de lavet stort morgenbord med æg, pølser, rundstykker og snegle :)

Drengene spiste på terrassen og vi piger sad indenfor og hyggede.

Der var IS kold gajol - yay!

Jeg fik en liste med en masse ting jeg skulle pakke, fx håndmixer, margrethe skål, to tøjklemmer osv.. og så fik jeg et gammeldags forklæde på.

Drengene gav kæresten en "nøgendragt" på og en virkelig øm g strengs bikini/badedragt udenover :tunge:

og så smuttede de i en lejet meget fint dekoreret bus.

Blandt "mine" piger var der 1 gravid og så min svigerinde med hendes 5 uger gamle datter, så der var chauffører på to biler.

Efter et par små stop endte vi på en stor gård. Her fik jeg et "heidi" kostume på, en tyroler kjole og en blond paryk med fletninger og gule træsko i ca str 43 - jeg var SÅ øm :lol:

Så kom konen på gården og sagde at det nu var tid til en tur på crosser. Så kom deres 17 årige søn og gav mig en hjelm på. Så skal jeg dælme lov for der gik fart i den, 90 km/t udover marker og grusveje. Jeg elsker fart, så det var SÅÅÅ fedt :cheerleader3:

Da vi kom tilbage på gården kom konen igen og gav mig to lange plastikhandsker - "nu skal du så prøve at inseminere en ko"..... OH MY GOD tænkte jeg bare og tog de to handsker på. Da jeg så kom ind i stalden fik jeg at vide jeg bare skulle malke fire køer.

Ret lettet må jeg indrømme, og det var faktisk meget sjovt. Manden på gården viste mig hvordan jeg skulle gøre og så stod tøserne ellers bare og grinede mens jeg fik det klaret - mega hårdt arbejde faktisk!

Da jeg havde klaret det fik jeg så at vide at jeg nu skulle køre traktor. Så kom der en ung (ret lækker gut) og hentede mig og så sad jeg ved siden af mens han arbejdede og små grinede af mit kostume i ca tyve min. Det var meget spas, hold kæft det er altså en stor maskine! :o

Bagefter sad vi på deres terrasse og drak et glas iskold "frisk ko mælk" - det er godt nok mange år siden jeg sidst har smagt det.

Total høj på min farmer oplevelse kørte vi så ud til min venindes hus ikke langt derfra.

Her sad vi i haven og drak bobler og spiste pølsehorn, sandwiches osv som pigerne have lavet hjemmefra.

Det var SÅ hyggeligt.

Så kom min veninde og sagde at nu var tid til min ansigtsbehandling! fedt! :) Så lå jeg i en stol i stuen og blev totalt forkælet.

I mens lå de andre på græsset og hyggede med musik og flere bobler.

Efter vi havde spist kage i haven pakkede vi det hele sammen og kørte ind til Holstebro til en anden af pigerne.

Her sad vi og hyggesnakkede (og fik flere bobler og lidt gajol) indtil vi fik pizza leveret.

Da vi havde spist rykkede de andre tøser ret pludseligt ind i stuen, jeg undrede mig men gik jo bare med.

Så skåler vi og jeg takker for en SUPER hyggelig dag, som jeg jo så tror står på hygge og bytur fra nu.

MEN.. så rejser min søster sig, trækker en stol ud midt på gulvet. Stiller min margrethe skål på gulvet med vand og en klud i. Så siger hun til en af de andre piger at hun skal sætte den cd på hun i hånden. Da den starter undrer jeg mig, for der er jo ingen "ordrer" på den, der fortæller hvad jeg skal bruge vandet til.

og så kommer der en ung, møg lækker trænet gut ind i arbejdstøj.... SÅ er jeg bare helt rundt på gulvet, der tog de sgu røven på mig med en stripper, det havde jeg ikke troet. Jeg har i flere år sagt, at hvis jeg nogensinde skal giftes og have PA, så vil jeg fandme have en stripper.. og det skal jeg dælme love for jeg fik (y)

Det var crazy mærkeligt at være så meget i fokus og hive hans tøj af og hælde babyolie og stearin ( :unsure: ) udover ham - men det var mega skægt og jeg synes det var en super fed oplevelse.

Efter han så var gået igen, grinede de andre totalt meget af mig, fordi jeg bare lignede et stort spørgsmålstegn da han kom ind.

Så morede de sig lidt over det/mig mens vi fik lidt mere at drikke.

Så blev det tid til at skifte til festtøj og min veninde (med ansigtsbehandlingen) lagde en lækker make-up på mig og så var det tid til at rykke i byen. Efter vi havde været der en times tid kom drengene og deltog i festen. Vi dansede, grinede og festede til kl 04 og så spurgte min kæreste (med 200 mærker efter paintball og et forvredet knæ) om ikke jeg ville med hjem - og så smuttede vi.

Kom i seng ved 5 tiden, fortalte hinanden hvad vi havde oplevet og var bare så glade. Alle havde bare gjort vores PA'er til de fedeste oplevelser. SÅ fedt med søskende og venner der vil gøre så meget godt for én altså :loveshower:

I dag er jeg ret kvæstet i kroppen, men går rundt og smiler og er bare så glad og lykkelig. Nu er der under 2 uger til vores bryllup.

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer