salka20

Hvad gør i med kjolen efter brylluppet?

49 posts in this topic

Ja hvad gør i/har i gjort med kjolen efter brylluppet??

Jeg vil ikke sælge min kjole, men er i tvivl om hvordan jeg skal opbevare den når jeg har fået den renset.

post-51632-0-07531900-1338221240.jpg

0

Annonce ♥

Jeg ved ikke ved ikke helt hvad jeg vil med min kjole i nu - et sted vil jeg jo gerne beholde den, tror at den kommer fylde meget, men jeg vil ligge min i en dregtpose og bagefter en flyttekasse også op på loftet :)

0

Jeg ønsker mig en gine som KJOLEN skal hænge på... jeg er simpelthen SÅ lykkelig for min kjole at den bare skal stå fremme

0

Jeg forstår godt du ikke vil sælge din smukke kjole. Så vidt jeg ved, skal man pakke den i syrefrit papir (aner ikke hvor man skaffer den slags) og en æske af syrefrit pap. Jeg tænker at renseriet garanteret ved hvor du får fat i den slags, og har råd til hvordan du opbevarer den bedst. Ellers spørg hvor du har købt den, de må da også vide sådan noget!

Jeg tror desværre jeg bliver nød til at sælge min selvom det bliver meget vemodigt. Jeg tror (heldigvis) ikke der er andre i familien, som kommer til at kunne passe så stor en størrelse. Jeg har overhovedet ikke plads til sådan en stor brudekjole her i min lille bitte lejlighed og jeg forsøger også at overbevise mig selv om at det er fjollet at gemme på en kjole som jeg aldrig får på igen! Jeg håber at en anden brud kan blive lige så lykkelig for den som jeg :)

0

Annonce ♥

Jeg er helt klart til at sælge min kjole, ikke fordi jeg ikke elsker den eller synes det er den mest fantastiske kjole i hele verden, men fordi jeg prøver at være realistisk. Jeg får jo aldrig brug for kjolen igen og der er for mange sten/perler på til jeg kan få den omfarvet og syet om (som var min oprindelige idé). Så synes jeg tanken om at en anden kan få glæde af kjolen udover mig er dejlig.

0

Jeg overvejer lidt at få taget nogen trash the dress billeder, men kæresten er sikker på jeg fortryder det.. Måske har han ret :rolleyes:

Så jeg har kigget på en opbevaringsæske ala disse (netop noget med syrefrit papir osv): http://www.memories-nostalgia.com/acatalog/The_Wedding_Dress_Box.html

Så enten i en æske eller ud i noget vand og blive grisset til :biggrin:

0

Jeg sagde faktisk til min kæreste, at jeg da bare kunne sælge kjolen efterfølgende, da jeg jo aldrig ville få den på igen, hehe. Men han ville ikke ha, at den skulle sælges, heller ikke at der blev lavet trash the dress billeder med den!! .... og når vi fik noget mere plads, så ville han købe en gine til den og stille den frem .... jaja, hehe .... sådan får man overraskelser her i livet! :lol:

Edited by MariaSchmidt
2

Jeg skal have lavet Trash The Dress billeder med min - nu 4 mdr. gamle - kjole! :)

Og jeg satser ikke på den nogensinde bliver til kjole igen nu når jeg er færdig med den! :lol:

0

Annonce ♥

Har ikke købt kjole endnu, så ved ikke hvor knyttet jeg bliver til den :rolleyes: Men min umiddelbare tanke er, at den skal sælges hvis nogen vil købe den.

Edited by SoExited
0

Jeg solgte min. Men alternativet er en syrefri æske. Eller en gine, hvis man er til sådan noget (bliver det ikke bare en gigantisk støvsamler?!!). Nogle laver dåbskjoler ud af deres kjoler, hvilket er en dejlig idé.

0

Jeg solgte min. Men alternativet er en syrefri æske. Eller en gine, hvis man er til sådan noget (bliver det ikke bare en gigantisk støvsamler?!!). Nogle laver dåbskjoler ud af deres kjoler, hvilket er en dejlig idé.

Gud, ja, det er da en virkelig sød idé at lave den om til dåbskjole :) Så ved jeg da godt hvad min skal bruges til, hvis den ikke bliver solgt :rolleyes:

0

Min hænger i en dragtpose bag døren i soveværelset, hvornår jeg findes en rigtig plads til den er et godt spørgsmål for den er dælme stor. Måske en kæmpe kasse under sengen bliver en mulighed... Sælges skal den i hvertfald IKKE!

0

Annonce ♥

haha jo Lena .... blir sikkert bare en støvsamler big time .... men han blir forhåbentlig klogere :D haha .... han syns bare den var så smuk og et symbol el hvordan han nu fik det formuleret :lol:

0

Jeg har meget lyst til at lave trash the dress :) og det tror jeg ikke den overlever :wink:

0

Aner ikke hvad jeg gør med min efterfølgende :)

Pt. hælder jeg mest til at sælge den, men jeg har jo så heller ikke købt eller fundet kjolen endnu, så måske ændre jeg mening når jeg først fider KJOLEN :lol:

0

Min kommer til at hænge i den dragtpose, som den hænger i nu :) Jeg har købt den brugt, så tvivler på, at den kan sælges igen og har egentlig heller ikke lyst til at sælge den. Nu er det heller ikke en kæmpe kjole, så jeg skal nok finde plads til den et eller andet sted :)

0

Annonce ♥

Jeg ved ikke endnu, jeg har måske egentlig haft en forestilling om at jeg kunne finde på at sælge min brudekjole efter brylluppet, men allerede nu ved jeg ikke om jeg vil nænne det - og jeg har ikke engang KØBT nogen kjole endnu :wink:

Det skulle ikke undre mig om den kommer til at ende med at hænge i en dragtpose og optage en masse plads i klædeskabet.... :rolleyes:

0

Aner ikke hvad jeg gør med min efterfølgende :)

Pt. hælder jeg mest til at sælge den, men jeg har jo så heller ikke købt eller fundet kjolen endnu, så måske ændre jeg mening når jeg først fider KJOLEN :lol:

Præcis!! :biggrin:

Efter jeg har været til et par kjoleprøvninger (og er 99,9% sikker på at jeg har fundet KJOLEN :a1221: ) tror jeg måske også at jeg slet ikke vil nænne at sælge den efterfølgende...

0

Min skal syes om. Laves knælang og farves i en nude-nuance- glæder mig allerede helt vildt til at få den syet om. <3

0

Jeg overvejer lidt at få taget nogen trash the dress billeder, men kæresten er sikker på jeg fortryder det.. Måske har han ret :rolleyes:

Så jeg har kigget på en opbevaringsæske ala disse (netop noget med syrefrit papir osv): http://www.memories-nostalgia.com/acatalog/The_Wedding_Dress_Box.html

Så enten i en æske eller ud i noget vand og blive grisset til :biggrin:

Fortryder det? Jeg var jo både i vand og lå i sand og alt muligt og den blev renset efterfølgende og blev helt fin igen :)

I dag ligger den i en æske under sengen

0

Annonce ♥

Tror min skal bruges til noget TTD på et tidspunkt. Og derefter skal den laves til dåbskjole. :biggrin: Det var min veninde, der foreslog det. Og er helt solgt på ideen!

0

Min skal også laves til dåbskjole.. :)

0

Jeg skal helt sikkert have taget nogle TTD billeder af Tina Liv. Der efter skal den renses og gemmes her hjemme, kunne aldrig finde på at sælge min smukke kjole :heart:

0

Vi skal have taget TTD billeder efterfølgende :) Så må vise om den overlever det.. Synes det er en rigtig sød idé at lave det til en dåbskjole, men vi har allerede en i min familie som er lavet af min mors konfirmationskjole :) Den regner jeg helt klart med at vi skal bruge til den tid :wink:

0

Lidt ideer til hvad kjolen kunne bruges til:

TTDw.jpg

trash_dress_3.jpgTrash-the-dress2.jpg

9.jpg

Eller:

framed-wedding-dress.jpg14_201009061725121yMaa.jpg

product_img_880_350x584.png

0