Josephine<3

K & J LYKKELIG GIFT - 18. Oktober 2014 - Tjek billig salgstråd

1,711 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Konstruktivt og berettiget skrevet. Det er ikke okay at være årsagen til, at du kom 30 minutter for sent.

Håber, at du får en undskyldning. Det vigtigste med din besked er også at komme af med sin frustration og ærgelse, så du kan komme videre og huske de gode minder fra dagen.

Nej, det er bestemt ikke okay! Slet ikke, når jeg klart og tydeligt giver udtryk for, at jeg virkelig ikke har lyst til at komme for sent!

Jeg håber også, som det mindste han kan gøre på en undskyldning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv, hvor det dog lyder som en grim oplevelse du har haft dig :td: Bliver rigtig ked af det på dine vegne, når jeg læser det! For det er jo ikke "bare" hår og make-up han har "ødelagt", det har jo også fået indflydelse på vielsen! Personligt ville jeg have været mega ked af, at få fjernet en af salmerne fra vielsen.

Men mest trist er det jo nok, at du ikke har fået lov til at have lækkerhedsfølelsen, når håret er sat perfekt og make-up'en bare spiller. Der jo nok ikke andre end dig, der har lagt mærke til det, men det er vel egentlig også nok, at det kun er dig der har mærket til det?

Puha, kan mærke, at jeg slet ikke kan beskrive, hvor forarget jeg er på dine vegne! Hvis det var mig, så er jeg ikke sikker på, at jeg havde været så venlig, som du er i din besked. Jeg ville mildest talt være rasende.

Håber du vil offentliggøre navn på frisøren herinde, så fremtidige brude har en mulighed for at undgå ham. Ville være synd, hvis der er andre, der skal igennem det samme.

Hele oplevelsen med ham ødelagde meget mere, end mit hår og det er det som var mest frustrerende.

Jeg kommer til at beskrive det lidt mere i min beretning, når den kommer. Men kan huske at jeg sad helt stiv og ubehageligt tilmode i bilen på vej til kirken og tænkte: "Nej, nej, nej, det er helt forkert." Jeg tror jeg klamrede mig til håndtaget oppe over døren og min far sagde til mig, at jeg skule slappe af...

Jeg opdagede faktisk ikke det med salmen før, at Kasparrs forlover fortalte det til mig under middagen, selvom jeg godt fangede at der var noget galt, da vi pludselig skulle vies tidligere, end vi selv havde skrevet det i programmet.

Manglen på lækkerhed er næsten også det mærkeligste og mest triste. Jeg ville jo bare være smuk.

Jeg er i den tro, at jeg kommer længst med at køre på følelserne og ikke den vrede om afmagt, som jeg følte.

Han har ærlig talt fået et par svinere, når folk har spurgt til min oplevelse, men jeg har ikke behov for at give ham den direkte.

Jeg har ikke lyst til at opgive hans navn her, men har kommende brude "mistanke" om at de kan have booket ham så skal de være velkomne til at skrive.

Han har frisørsalon i indre København.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh, beretning lyder godt! :cheerleader3:

Venter også på mere fra dig!!!

Har I fået billederne?

Nej, billederne lader vente på sig desværre :td: Har besluttet mig for at skrive, når der er gået fire uger (på lørdag). Men det tager nok også en del tid at redigere billederne, så prøver at være tålmodig, selvom det ikke er nemt :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhh, beretning lyder godt! :cheerleader3:

Venter også på mere fra dig!!!

Har I fået billederne?

Nej, billederne lader vente på sig desværre :td: Har besluttet mig for at skrive, når der er gået fire uger (på lørdag). Men det tager nok også en del tid at redigere billederne, så prøver at være tålmodig, selvom det ikke er nemt :tunge:

Det er længe. Vi får vores om en uge. Jeg ville slet ikke kunne vente!!!
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ligesom Louise syntes jeg også det er skrevet meget sagligt og konstruktivt i en sober tone og ingen tvivl om at han bør yde jer en kompensation. Èn ting er at du ikke er tilfreds med produktet. Noget andet er at det heller ikke han sammen tidsmæssigt. Det er åbenbart at det gav en dårlig start på dagen og at du ikke kunne nyde den og nyde at være centrum på samme måde som hvis det bare havde siddet i skabet. Det kan en kompensation ikke lave om på men det er trods alt et plaster på såret som kan give jer nogle muligheder for at gøre nogle ting som I måske ellers ikke ville kunne gøre. Derudover er der rigtig meget principielt i det som måske betyder mere.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det er længe. Vi får vores om en uge. Jeg ville slet ikke kunne vente!!!

Haha, det kan jeg sådan set heller ikke! Udbryder med jævne mellemrum til min mand og min mor, at jeg vil have billeder NUUUUUU!!!!!

Men regner med at gå i gang med beretningen, når vi har fået billederne :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er længe. Vi får vores om en uge. Jeg ville slet ikke kunne vente!!!

Haha, det kan jeg sådan set heller ikke! Udbryder med jævne mellemrum til min mand og min mor, at jeg vil have billeder NUUUUUU!!!!!

Men regner med at gå i gang med beretningen, når vi har fået billederne :heart:

Glæder mig så meget til beretning!!!
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ligesom Louise syntes jeg også det er skrevet meget sagligt og konstruktivt i en sober tone og ingen tvivl om at han bør yde jer en kompensation. Èn ting er at du ikke er tilfreds med produktet. Noget andet er at det heller ikke han sammen tidsmæssigt. Det er åbenbart at det gav en dårlig start på dagen og at du ikke kunne nyde den og nyde at være centrum på samme måde som hvis det bare havde siddet i skabet. Det kan en kompensation ikke lave om på men det er trods alt et plaster på såret som kan give jer nogle muligheder for at gøre nogle ting som I måske ellers ikke ville kunne gøre. Derudover er der rigtig meget principielt i det som måske betyder mere.

For mig handler det, som du selv skriver lige præcis om principper. Det er på ingen måde frisørens beslutning, om jeg skal komme for sent eller ej. Det er min ene og alene og jeg ønskede på ingen måde at komme for sent til min stakkels mand, som stod i kirken og ventede i halvanden time.

Det ville selvfølgelig være dejligt med en kompensation, men min bryllupsdag får jeg aldrig nogensinde igen.

Den kunne have været perfekt, men skuffelsen og ærgrelsen sad desværre for hårdt i mig

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, øv, øv en møgoplevelse! Og tror du har valgt den helt rette indgangsvinkel på det. Hvis man bliver vred går folk hurtigt i forsvarsposition, men følelser kan man ikke argumentere imod. Dem bliver man nødt til at acceptere og forholde sig til. Mon ikke han er godt i gang med at tænke over, hvad han skal svare/gøre? Ville nok heller ikke svare lige med det samme på sådan en besked.

Havde du engentlig en prøveopsætning/prøve make-up? Det kan jeg slet ikke huske.

Kan virkelig godt forstå dine følelser omkring det hele. Jeg blev heldigvis ikke forsinket af min frisør (men der var rigelig dårlig stemning om morgenen alligevel), og var heller ikke tilfreds med resultatet og følte jeg kunne have gjort make-up'en bedre selv. Det har frustreret mig meget, at jeg på billederne kan se, jeg er blevet sort under øjnene og at håret ligner mere og mere en høstak (for det gjorde det hos mig). Fik endda også kommentarer fra nogle gæster ala "du er godt nok sort under øjnene - har det været en hård uge?" Og "hvem har lavet din make-up? - For synes da du plejer at lægge ret pæn make-up selv". Fedt! Eller ikke!

Det er bare rigtig øv at det skulle være sådan! Stort kram til dig!

Hende jeg havde ude var tre timer om mit hår og min make-up. Så måske som det eneste "forsvar", vil jeg sige det lyder rimelig vildt, at han har nået at sætte hår på jer alle 6! Men frisurerne holdt jo så heller ikke..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv, øv, øv en møgoplevelse! Og tror du har valgt den helt rette indgangsvinkel på det. Hvis man bliver vred går folk hurtigt i forsvarsposition, men følelser kan man ikke argumentere imod. Dem bliver man nødt til at acceptere og forholde sig til. Mon ikke han er godt i gang med at tænke over, hvad han skal svare/gøre? Ville nok heller ikke svare lige med det samme på sådan en besked.

Havde du engentlig en prøveopsætning/prøve make-up? Det kan jeg slet ikke huske.

Kan virkelig godt forstå dine følelser omkring det hele. Jeg blev heldigvis ikke forsinket af min frisør (men der var rigelig dårlig stemning om morgenen alligevel), og var heller ikke tilfreds med resultatet og følte jeg kunne have gjort make-up'en bedre selv. Det har frustreret mig meget, at jeg på billederne kan se, jeg er blevet sort under øjnene og at håret ligner mere og mere en høstak (for det gjorde det hos mig). Fik endda også kommentarer fra nogle gæster ala "du er godt nok sort under øjnene - har det været en hård uge?" Og "hvem har lavet din make-up? - For synes da du plejer at lægge ret pæn make-up selv". Fedt! Eller ikke!

Det er bare rigtig øv at det skulle være sådan! Stort kram til dig!

Hende jeg havde ude var tre timer om mit hår og min make-up. Så måske som det eneste "forsvar", vil jeg sige det lyder rimelig vildt, at han har nået at sætte hår på jer alle 6! Men frisurerne holdt jo så heller ikke..

Kasparr og jeg talte om det og blev einge om, at det var bedst at køre klagen på ren og skær følelser. Jeg ville nu heller ikke bryde mig om, at skælde direkte ud i mailen, så derfor passede det mig helt fint.

Jeg tror og håber også, at han bare tænker over situationen og vender tilbage med et fyldelstgørende svar i løbet af ugen.

Uanset hvad indholdet er en klage jo aldrig rar at få, så han skal nok også lige bearbejde den.

Jeg havde en prøveopsætning, men ingen prøvemake-up, det mente han ikke var nødvendigt, for så han sagde: "Det kan jeg sagtens finde ud af på dagen."

Dårlig stemning er bare det værste. Klargøringen skulle jo gerne være hyggelig og spændende.

Hverken min mor, flere af mine brudepiger eller jeg selv brød os om ham. Han smilede ikke og der var ingen hyggesnak.

Han havde derudover sin hund, bevares, den var både sød og velopdragen, men jeg synes altså det er underligt, at tage sin hund med ud til en kunde?! :huh:

Jeg havde præcis samme følelse omkring make-up, som du beskriver. Det kunne jeg sagtens have gjort bedre selv.

Stort kram selv :bearhug::heart:

Heldigvis er det ikke frisøren der betyder noget i sidste ende, når det hele er kommet lidt på afstand, men det betød meget på dagen og det er bare ikke i orden!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en møg frisør!! Håber at du i det mindste får en undskyldning. Det er det mindste han kan gøre!! Især i forhold til tidsplanen!! :td::td::td:

Og nu det positive: GLÆDER mig til beretning!!! :biggrin::biggrin::biggrin:

Ja, det synes jeg også. Nu må v se om jeg overhovedet får et svar.

Hold da helt op en skod frisør :td: Hvor er jeg ked af det på dine vegne

Taaak, det var også en stor skuffelse på dagen, men det betyder knap så meget nu, men jeg vil stadig gerne have svar og en evt. kompensation ville da også være på sin plads

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes det er rigtig godt skrevet. Spænende hvad svaret bliver

Og om der mon bliver et...

Tak for de pæne ord.

Håber jeg godt nok du får. Puha ellers var jeg blevet tosset.

Tænker især fordi du ved at beskeden er læst

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en møg frisør!! Håber at du i det mindste får en undskyldning. Det er det mindste han kan gøre!! Især i forhold til tidsplanen!! :td::td::td:

Og nu det positive: GLÆDER mig til beretning!!! :biggrin::biggrin::biggrin:

Ja, det synes jeg også. Nu må v se om jeg overhovedet får et svar.

Hold da helt op en skod frisør :td: Hvor er jeg ked af det på dine vegne

Taaak, det var også en stor skuffelse på dagen, men det betyder knap så meget nu, men jeg vil stadig gerne have svar og en evt. kompensation ville da også være på sin plads

Ja en kompensation er da det mindste han kan gøre.... Jeg synes faktisk ikke det er fair... Desværre er frisører svære at "brokke" sig til fordi det er så "uhåndgribeligt i forhold til f.eks. en farvefejl på en kjole eller lign... Du får lige sådan en her :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Billeder fra fotografen - Lad beretningen begynde!

Da jeg allerede har lagt billeder op fra om fredagen starter jeg lørdag morgen - Lige nu er jeg stadig ved at se alle vores fantastiske billeder igennem.

KÆMPE ROS til Nonbo Photography, som har taget de bedste billeder!

I får et par billeder med min ankomst til kirken, som virkelig skildrer, hvor presset jeg var og var rørte og følelsesladede vi allesammen var.

Jeg kunne ikke have klaret starten på dagen uden mine tre bedste veninder, søstre og min mor. Uden dem var jeg gået i tusinde stykker :heart: :heart::heart::heart:

Ude foran kirken er alle i panik og dybt rørte over hele situationen. På billedet hvor jeg slår armene ud siger jeg noget i retningen af: "Så slapper vi allesammen af og trækker vejret"

Min veninde og det sidste billede græd, som pisket igennem hele dagen :hug::heart:

post-56633-0-34654100-1414600024_thumb.j

post-56633-0-67778800-1414600038_thumb.j

post-56633-0-17130500-1414600048_thumb.j

post-56633-0-31217200-1414600058_thumb.j

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

DEL 1

Lørdag morgen - Start kl 06:15!

Lørdag morgen vågner jeg frisk, som en havørn kl. 06:15, efter ca. fire timers ikke sammenhængende søvn. Mine tre veninder og jeg sov sammen på samme værelse. Virkelig hyggeligt og lige præcis, hvad jeg havde allermest brug for! :7himmel:
Jeg beslutter mig for ikke at vække dem, da vi først har sat vækkeuret til 06:50. Jeg trisser derfor nedenunder, hvor anretterkøkkenet og selve festlokalet ligger.
Jeg sætter kaffe over i håb om, at der snart vågner nogen, som vil drikke den, da jeg ikke selv har lært at drikke kaffe.
Bagefter går jeg en tur ned igennem vores smuk oppyntede festlokale, hvor middagen skal holdes. Jeg retter lidt på nogle småting rundt omkring på bordene og prøver at suge alle indtrykkene til mig.
Efter 20-25 minutters nussen rundt, beslutter jeg mig for, at det er okat at vække mine veninder fem minutter før deres vækkeurer ringer.
Jeg vælter derfor glad og snakkende ind på vores værelse, hvor pigerne hurtigt får øjne. Vi er allesammen hundesulten - Var vi allerede, da vi lagde os til at sove om natten :floejt:
Vi står derfor op og min ene brudepige, Amalie hopper først i bad, da det er hende, som skal starte med at få sat hår. Vi andre prøver at få styr på værelset, som ligner et bombet lokum :blink:
Vi går på skift i bad og tager efterfølgende noget nemt og behageligt tøj på. Resten af huset vågner efterhånden op - Vi var i alt 14, som overnattede fra om fredagen.
Min mormor og morfar står får morgenbrød og vi render derfor utålmodigt rundt og venter på, at min morfar kører til bageren og at frisøren skal ankomme.
Kl. 07:45 ankommer frisøren - 15 minutter forsinket. Han var kommet til at køre for langt, hvilket jo kan ske, så det så jeg ikke det store problem i. Med sig har han et par store make-up kufferter og sin hund.
Hunden var smadder sød og velopdragen, men jeg syntes virkelig ikke at det var passende, at den skulle rende rundt der sammen med mig og al vores stress.
Vi går op på vores værelse ovenpå og placerer en stol foran det spejl, som er på værelset.
Nåh, men frisøren går igang med at sætte Amalies hår. Hun skal have lavet krøller og en let opsætning foran. Det tager vist det meste af en time og allerede kl. 08:30 siger frisøren: "Jeg kan nok ikke nå, at lægge make-up på jer allesammen."
Jeg bliver helt paf og mundlam og beslutter mig for, at rejse mig fra sengen, hvor jeg ellers har siddet og forlader værelset. jeg går over på værelset overfor, hvor min smukke brudekjole hænger i vinduet og venter på mig. Min bedste veninde, Trine og hendes kæreste skal sove på værelset om aftenen. Værelset bliver derfor brugt, som baderum, omklædning og opbevaring af tøj osv.
Her er mine to andre brudepiger og jeg bryder derfor grædende sammen. Jeg kan slet ikke overskue, at han "pludselig" ikke kan lægge make-up på mine brudepiger, som jeg ellers er helt sikker på er aftalen.
Min mor kommer en på værelset og jeg får en kæmpe krammer. Alt blev simpelthen for meget for mig. Jeg sidder lidt på sengen og sunder mig, inden jeg beslutter mig for at gå¨ud og få noget morgenmad (som endelig er klar).
Trods at jeg er hundesulten, kan jeg ikke rigtigt spise noget mad, men jeg får alligevel klemt to skiver brød med rejeost ned, da jeg ved at det er vigtigt at jeg spiser. Det tager mig over en time og jeg sidder på skift sammen med mine veninder og vores toastmaster, Kenneth, som er en af Kasparrs bedste venner.
Efter morgenmaden går jeg ind på værelset, hvor de vist nok er nået til nummer tre brudepige. Jeg har intet begreb om tid og venter bare lettere utålmodigt, men roligt på, at det skal blive min tur.

Jeg har ikke rigtigt nogen billeder fra om formiddagen. Jeg tror nok at min mor og mine veninder tog nogen, men jeg er faktisk ikke sikker.
I får derfor billeder af mine brudepiger og mig, som hygger aftenen forinden :thumbsupsmileyanim: :heart:

post-56633-0-92945300-1414607119_thumb.j

post-56633-0-04053100-1414607171_thumb.j

post-56633-0-45960200-1414607189_thumb.j

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer