Josephine<3

K & J LYKKELIG GIFT - 18. Oktober 2014 - Tjek billig salgstråd

1,711 posts in this topic

Pudsigt... Jeg mødte også min kæreste på jobbet. Der var han også chef :)

Hvilken butik var i i? Her var det Netto som var score-butikken :)

Det var en netto ja, haha :) 7773

Den kender jeg ikke... Men jeg har også kun været i distrikt 2 og 13 :)

Og så lidt i døgneren ;)

Mener at distrektet var 21 - butikken ligger i Rødovre. Hverken han eller jeg er der mere :)

0

Annonce ♥

Pudsigt... Jeg mødte også min kæreste på jobbet. Der var han også chef :)

Hvilken butik var i i? Her var det Netto som var score-butikken :)

Det var en netto ja, haha :) 7773

Den kender jeg ikke... Men jeg har også kun været i distrikt 2 og 13 :)

Og så lidt i døgneren ;)

Mener at distrektet var 21 - butikken ligger i Rødovre. Hverken han eller jeg er der mere :)

Arh okay... Det siger mig et eller andet... Har han gået på BCT i 2009 eller spirehold i 2007? :)

Og tillykke med frieriet :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Annonce ♥

:iloveyou: Frieriet :iloveyou:

Jeg havde egentligt droppet alle forventninger om et frieri i løbet af vores ferie, da jeg fredag aften (vi skulle rejse lørdag meget tidlig morgen), ved et tilfælde ser en besked fra Fredberg, om at ordren nu er afsendt.

I går gik turen så hjem fra vores ferie med min familie. Vi har været ti personer afsted.

Halvvejs igennem flyveturen bliver der pludselig sagt over højtaleren:

"This is your captain speaking"

Og så siger han noget med en Josephine. På kort tid når man jo at tænke meget, så jeg tænker, at det er der jo også andre der hedder. Efterfølgende siger han noget med række 6. Fedt tænker jeg, så skal jeg op og se cockpittet! :thumbsupsmileyanim:

Kaptajnen fortsætter og siger noget i retning af:

"Kasparr has a question for you"

Højtaleren slukker og Kasparr vender sig om imod mig på sit flysæde. - Så ved jeg godt hvad klokken har slået. Og begynder åbenbart, at sige: nejnejnejnej

Han siger vist en masse. I hvert fald noget med at holde mig og min familie ud i en uge.

Til sidst spurgte han, o jeg ville være hans kone :iloveyou::heart::7himmel:

Jeg sagde ja. Rundt omkring mig kan jeg høre min families reaktioner og enkelte nede i flyet klapper.

Det første jeg hører min mor sige er:

"Eeej Lars! De har kun været sammen i to og og vi har været sammen i seks!!! Der kan du lære noget"

Lidt efter kommer min morfar så gående ned af gangen. Han har været på toilettet og aner ikke, hvad der er foregået.

Åååårh men romantisk var det og det var bare så meget mere perfekt, end jeg nogensinde havde kunne drømme om.

Med min sindssyge trang til planlægning og kontrol er det fantastisk, at det hele er gået lige henover hovedet på mig. :kiss:

Vores ringe er bare så fine og enkle. Og så er de indgraveret med teksten:

Josephine & Kasparr 18.10.2014

Jeg skal giftes og nu kan planlægningen for alvor gå igang :a1221:

Edited by Josephine<3
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort tillykke med frieriet :loveshower: :loveshower: :loveshower: smukke ringe

Tusind tak - Jeg er bare så glade for dem. De er et perfekt valg.

Jeg er så lykkelig.

Og så kan jeg jo for alvor gå igang med at planlægge :wink:

Edited by Josephine<3
0

Jeg har et sådan lidt underligt forhold til begge mine forældre - de er skilt og H A D E R hinanden - Hader som i: kanikkeværeisammelokale!

Suuuk, voksne mennesker. Hvad grimme skilsmisser ikke gør ved folk.. eller mine forældre...

Men der er lige nu positivt nyt for mig, at sige om dem begge :cheerleader3:

Min mor:

Kasparr og jeg har i dag brugt lidt over 13 timer sammen med min mor, hendes kæreste (gennem seks år) og mine to søstre.

Vi har været på loppemarked sammen - kasparr og jeg tjente lige omkring 500,- på ting der ellers bare skulle have været i containeren :fløjt:

Efterfølgende spiste vi både frokost og aftensmad sammen.

Der blev op til flere gange i løbet af dagen talt om brylluppet - jeg måtte dog lægge lidt godbidder ud, men efterhånden spurgte min mor mere ind til det og endda med oprigtig interesse.

Jeg har ellers virkelig frygtet, at hun ville være ligeglad og kold overfor vores bryllup, men hun overrasker virkelig positivt og det gør mig bare så glad!! Grunden til min frygt skyldes, at jeg gennem årerne altid haft et lidt anstrengt forhold til min mor, da vi havde nogle kæmpe skænderier i løbet af mine teenage år. Det hele endte med, at jeg flyttede hjemmefra som 16-årig.

I dag er der to dage til min 22 års fødselsdag og vi har det meget bedre sammen.

Vi lider begge to af en frygtelig trang til, at kontrollere og planlægge og jeg håber virkelig, at hun vil blive til en kæmpe hjælp igennem de næste to år - I hvert fald , hvis hun fortsætter med, at overraske lige så positivt, som hun har gjort i dag. Jeg håber det bedste, men holder hoved koldt i tilfælde af, at den kendte momzilla, en dag besætter hende :blink::td::wink:

Min far:

Jeg har altid været fars pige, og jeg blev det endnu mere, dengang jeg flyttede hjemmefra. Vi talte sammen næsten hver dag, nogle gange i flere timer.

Men en dag mødte min far en ny kæreste, der senere blev til kone. Hun var en være kost - ikke at jeg ikke kunne sammen med hende, men hun kørte min far rundt :sm: -... Og han har ALDRIG været under tøflen med min mor - Det kunne jeg bare ikke. Vi endte med stort set aldrig og tale sammen og sidste år, måtte jeg skrive til ham kl. 20 om aftenen på min fødselsdag for, at ønske ham tillykke med sin ældste datter.

Mig og mine søstre så ham maks to gange om året og vi blev i hvert fald ikke inviteret til jul 2011 (den jul som ellers er min fars jul - mine forældre plejede at skiftes til, at hane os i julen), for den skulle de holde med min fars kones familie og der var vi altså ikke velkomne.

Jeg ringede så til min far her for, et par uger siden, for at fortælle lidt om forlovelsen og tale lidt om mig selv, for ja, han spørger aldrig... Nååh, men så fortalte han, at de er ved at blive skilt!!!

:balloon: - var min første reaktion inde i hovedet, men jeg beherskede mig. Jeg håber lidt, at jeg får min far igen, når han er ude af sit ægteskab, men det må tiden vise.

Det korte og det lange med min far angående brylluppet er, at jeg virkelig er i tvivl om, hvorvidt han skal følge mig op eller ej. Hvis ikke han stepper lidt op i løbet af de næste to år og viser noget mere interesse, så vil jeg føle, at det næsten er en fremmed mand, der følger mig op. Og så ved jeg, at jeg bare vil værdsætte min morfars rolige og kærlige sind meget mere, end min far, som jeg for det første måske ikke rigtigt kender og som for det andet, vil have meget fokus på ikke, at komme i nærheden af min mor.

Jeg håber at min far igen bliver min far og at han atter vil vise en oprigtig interesse og lyst for mig og selvfølgelig vores bryllup.

Nu må vi se hvad tiden bringer, forhåbentlig flere positive meldinger fra en mor og en far, som jeg ellers ikke har sat de højeste forventninger til :blush:

Edited by Josephine<3
0

Kasparr og jeg har i dag brugt lidt over 13 timer sammen med min mor, hendes kæreste og mine to søstre. Der blev op til flere gange talt om brylluppet og min mor spurgte ofte ind til det med oprigtig interesse. Jeg har ellers virkelig frygtet, at hun ville være ligeglad og kold overfor vores bryllup, men hun overrasker virkelig positivt og det gør mig bare så glad!!

Jeg har altid haft et lidt anstrengt forhold til min mor, da vi havde også nogle kæmpe skænderier i løbet af mine teenage år. Det hele endte med, at jeg flyttede hjemmefra som 16-årig. I dag er der to dage til min 22 års fødselsdag og vi har det meget bedre sammen. Vi lider begge to af en frygtelig trang til, at kontrollere og planlægge og jeg håber virkelig, at hun vil blive til en kæmpe hjælp igennem de næste to år.

Dejligt :biggrin:

Og her, hvis du stadig mangler en stregtegning af kirken :)

post-55246-0-92077400-1343590625.jpg

0