Josephine<3

K & J LYKKELIG GIFT - 18. Oktober 2014 - Tjek billig salgstråd

1,711 posts in this topic

Min mor og hendes kæreste forlovede sig i februar og deres bryllup skal stå d. 10. maj 2014 :D

Jeg må godt nok ikke være med til noget, som helst, da min mor ikke mener at datteren skal med til kjoleprøvning og alt det, som datteren ellers har planlgt at moren skal med til, men sådan er det. Desuden har min mor allerede købt sin brudekjole i Bride Fashion.

Edited by Josephine<3
0

Annonce ♥

Min mor og hendes kæreste forlovede sig i februar og deres bryllup skal stå d. 10. maj 2014 :D

Jeg må godt nok ikke være med til noget, som helst, da min mor ikke mener at datteren skal med til kjoleprøvning og alt det, som datteren ellers har planlgt at moren skal med til, men sådan er det. Desuden har min mor allerede købt sin brudekjole i Bride Fashion.

Ihhh hvor fantastisk at din mor også skal giftes - men hvor må der være mærkeligt ikke at skulle med sin mor ud at prøver kjoler når hun skal med dig :-)

0

Ihhh hvor fantastisk at din mor også skal giftes - men hvor må der være mærkeligt ikke at skulle med sin mor ud at prøver kjoler når hun skal med dig :-)

Ja, lidt .... Jeg er heller ikke helt tilfreds med situationen. Men mor mor har allerede købt sin kjole, så brok kommer der ikke noget godt ud af :)

0

Annonce ♥

Yaaaaaay :D

Skal til min første kjoleprøvning på fredag. Det blev planlagt meget hurtigt og heldigvis kunne mine tre veninder og min mor allesammen, trods den korte varsel.

Siden sidst er der lidt ændringer i brudepigeplanen. Mine tre veninder har hele tiden været på plads, men mine søstre på nu 17 og 13 år,l var skuffede over ikke, at være blevet spurgt, så min h2b og jeg valgte, at de gerne måtte være en del af brudepigeteamet. De skal dog ikke med ud og prøve brudekjoler. Derudover håber vi at h2bs skønne gudsøn og gudsønnens søster skal være brudebørn samt h2bs vidunderlige nevø, men intet er på plads.

Jeg færdiggjorde min uddannelse som receptionist d. 23. august og startede d. 26. august op på mit nye arbejde. Derudover har min h2b, som altid rigtig travlt, så det er ikke meget der sker på bryllupsfronten.

OG DOG!

Blomsterne har vi for længst fået arrangeret, da min mors kommende mands søster er blomsterbinder. Hun vil gerne stå for alt ligefra brudebuket til bordpynt.

For vi har faktisk booket fotograf og dj. Derudover har vi en aftale med en mulig kok d. 1. oktober, som virkelig har fanget vores interesse.

Til slut har vi også været ude og købe papirsprøver til vores indbydelser og alt det andet DIY.

Edited by Josephine<3
0

:heart: Bordpynt og blomsterdekorationer inspiration :heart:

Da vi skal giftes om efteråret, men ikke rigtigt er til de orange og gule farver, vil jeg rigtig gerne have, at naturen bliver en del af brylluppet. Jeg er helt vild med idéen om, at bruge grankogler, som bordkortsholdere, selve bordkortet vil jeg forme efter et tørret blad og klippe ud i karton i den farve papir, som brylluppet skal være i. Derudover synes jeg også at det ser mega flot ud, at have træstubbe med fyrfadslys på. Jeg vil gerne komme fyrfadslysene i glas, hvor der er sat blonder om.

Til blomsterne på bordene vil jeg rigtig gerne have nogle store runde, men ikke for høje, cylinder vaser med blomster i. Nede i vandet skal der så ligge hvide perler langs de grønne stilke.

Jeg kan desværre ikke oploade et billede af blomsterdekorationen, da filen åbenbart er for stor :(

post-56633-0-38371900-1379749988_thumb.j

post-56633-0-64418700-1379749999_thumb.j

post-56633-0-32064700-1379750015_thumb.j

post-56633-0-62936000-1380017438_thumb.j

post-56633-0-52132800-1380017480_thumb.j

Edited by Josephine<3
0

:cheerleader3: Brudekjoleinspiration :cheerleader3:

Som skrevet i går, skal jeg på fredag ud og prøve brudekjoler (og måske købe) for første gang. Jeg har kigget på brudekjoler det sidste halvandet år - i hvert fald. '

Mine tre brudepiger, bestående af mine tre bedste veninder skal sammen med min mor og jeg besøge Bride Fashion. Planlægningen skete ret impulsivt, da jeg modtog en mail fra skønne BK om, at butikken holder oprydningsudsalg fire dage i næste uge.Efter en hurtig samtale med min mor, som jeg afbrød midt i hende og hendes kærestes årlige ferie sydpå, aftalte vi på fredag og til alt held, var mine tre veninder ledige :loveshower:

Jeg havde egentligt planlagt, at jeg ville tabe mig lidt inden, men det bliver der ikke noget af.

Grunden til at vi skal besøge Bride Fashion er, at min mor har købt sin brudekjole der og var helt vild med deres betjening. Min mormor og morfar havde guldbryllup d. 17. august og et par måneder inden den store dag, havde min mormor stadig ikke fundet sin kjole. Men så tog min mor hende med til Bride Fashion, til dels for, at vise min mormor sin egen brudekjole, som hun havde valgt sammen med en veninde og til dels for, at vise min mormor deres store udvalg af selskabskjoler. Min mormor faldt pladask for en kjole, som senere viste sig, at blive den dyreste kjole, som hun nogensinde har ejet. Men nøøj, hvor var den flot! Og heldigvis for det, for min mormor har tænkt sig, at genbruge kjolen både til min mors og til mit bryllup samt ved en masse andre festlige lejligheder.

Nåååh, men nu til min kjoleinspiration:

Jeg EEEEEEELSKER Sinceritys brudekjoler. Selvom det ikke er alle vedhæftede billeder, der er fra Sinceritys kollektion.

Jeg er især vild med den, hvor der er en sløjfe under brystet.

post-56633-0-80885000-1379751708_thumb.j

post-56633-0-47352000-1379751727_thumb.j

post-56633-0-98780900-1379751737_thumb.j

post-56633-0-20354500-1379751744_thumb.j

post-56633-0-61848100-1379751777_thumb.j

post-56633-0-51751100-1379751784_thumb.j

post-56633-0-49772000-1379751792_thumb.j

post-56633-0-94128000-1379751800_thumb.j

post-56633-0-34668400-1379751808_thumb.j

post-56633-0-14037100-1379752086_thumb.j

post-56633-0-45542600-1379752093_thumb.j

Edited by Josephine<3
0

Annonce ♥

:heart: Juuhuuuu - Kirke og feststed endelig officielt :heart:

Grundet feststedet er en gave fra min mormor og morfar, fik vi fra starten af vide, at vi ikke måtte sige noget, før deres guldbryllup var overstået.

Det er det nu og vi har fået ''mundkurven'' af.

Vi skal vies i Villingerød Kirke. Vi har ikke noget tilhørs forhold, som sådan til kirken, så var lidt nervøs, da jeg ringede og skulle tale med præsten.

Min far bor dog i det omkringliggende sommerhus område og det var nok for præsten at vide.

Vores bryllupsfest skal holdes i Klithuset. Klithuset er et tidligere Strand hotel med udsigt over vandet. Det blev for nogle år tilbage fuldstændig gennemrennoveret og er bare så flot.

Vi skal selv for kokke, mad og tjenere, men det er vi også rigtigt glade for.

post-56633-0-84613400-1380016015_thumb.j

post-56633-0-85869900-1380016028_thumb.j

post-56633-0-76052500-1380016036_thumb.j

post-56633-0-09550800-1380016099_thumb.j

post-56633-0-13578100-1380016267_thumb.j

post-56633-0-94740400-1380016274_thumb.j

Edited by Josephine<3
0

Annonce ♥

Klithuset

... Giver os mulighed for overnatning og den benytter vi. Alle vores gæster bliver tilbudt, at overnatte :)

Ihh...hvor er det bare en smuk kirke og endnu smukkere sted i skal fejres :thumbsupsmileyanim:

Jaaaaa!!! Er også helt vild med det! Glæder mig så meget!!! :7himmel:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Klithuset er et af de flotteste steder jeg nogensinde har spillet på og det siger en del, men det er mig bekendt heller ikke alle der kan leje det. Jeg vil næsten gætte på at I må have forbindelser til Nordea (eller var det Novo). :lol:

0

Klithuset er et af de flotteste steder jeg nogensinde har spillet på og det siger en del, men det er mig bekendt heller ikke alle der kan leje det. Jeg vil næsten gætte på at I må have forbindelser til Nordea (eller var det Novo). :lol:

DFDS :)

0

:loveboard: Brudekjolen er købt - EDIT: Blev en anden kjole :loveboard:

Ja, det regnede jeg jo ikke lige med... Men den var der bare pludselig, trods mange og lange overvejelser.
Jeg endte med noget helt andet, end jeg troede, at jjeg skulle stå brud i. Min brudekjole er så smuk ooog aldrig har jeg været så slank!

Jeg har meget blandede følelser omkring servicen i butikken, da jeg desværre fik en, for mig, halvhjertet sælger. Men flere af de andre sælgere, der gik forbi mig under kjoleprøvningerne var så søde og opmuntrende og jeg kunne rigtig godt li butikken og stemningen, som der ellers var.

Jeg havde mine tre rigtig gode veninder og min mor med.

Jeg prøvede i alt fire kjoler, nummer et var alt for voldsom til mig. Tyl udover det hele og følte mig, som en kirkeklokke. Nummer to var min mors og min ene venindes favorit. istedet for tyl, havde den et lag af organza og en meget simpel top. Jeg kunne godt lide effekten, som underdelen havde, men jeg var slet ikke forelsket og vidste bare, at det i hvert fald ikke var den, selvom den var flot og virkelig gjorde godt for mine former.

Nummer tre var mere i den retning, som jeg troede, at jeg ønskede mig. En mega detaljeret overdel og et fint og stort tylskørt, uden at jeg følte mig, som en kirkeklokke. Meeen så var overdelen pludselig for voldsom, selvom underdelen var noget så fin og feagtig.

Jeg valgte nummer fire, ikke med det samme og ikke uden overvejelser. Jeg forventede jo, at jeg ville stortude. Men fik kun lidt tåre i øjnene. Følte mig smuk og som en brud.

Min mors mening betød mere, end jeg faktisk troede. Hun forelskede i nummer to ud af de i alt fire kjoler, som jeg prøvede.

Da jeg egentligt var ved, at opgive håbet og sælgeren virkede lettere irriteret over, at jeg ikke havde fundet noget. Viser min ene veninde mig en kjole og siger: ''Hvad med sådan en?'' Jeg kigger på den, for den var ikke det tylhelvede, som jeg troede jeg ønskede mig.Jeg prøvede den og den sad lige præcis der, hvor den skulle.

Sløret faldt jeg for, da jeg prøvede det for første gang til nummer to kjole. Jeg havde egentligt forestillet mig et slør, som ville gå mig til lænden eller deromkring, men nu er jeg endt med et gulvlangt et med blonde kant. Det er så romantisk.

Kjolen har den mængde af perler, blonder og palietter, som jeg ønskede mig og den giver mig en fantastisk form. Derudover har den det flotteste (lange) slæb. Vel ca. 1-1,5 meter. Den har snørre i ryggen og ja.

Den er min brudekjole!

Vi måtte ikke tage billeder under prøvningen, men da jeg havde besluttet mig for nummer fire og sagt, at den skulle det være, så måtte vi tage alle de billeder, som vi ville.

Jeg har kigget på billederne tusind gange siden i eftermiddag og bliver glad hver gang. For den er så fin!

Jeg ved ikke endnu, om jeg ville billederne op.. For kan ikke finde ud af, hvor mange ude i verden, der skal se den før, den vigtigste person i mit liv skal se den.

Edited by Josephine<3
0