Josephine<3

K & J LYKKELIG GIFT - 18. Oktober 2014 - Tjek billig salgstråd

1,711 posts in this topic

Det klæder dig SÅ godt med den farve!! Det er bare så spændende og vildt at tænke på, at vores bryllupsmiddage er i gang om en uge! (indsæt smiley med flyvende hjerter)

Tusind tak, jeg er også selv meget glad for den :cheerleader3:

Det er vildt spændende!!! Jeg råbte også meget højt da klokken var to minutter i et tidligere i dag: "DET NU, DET NU DET NU!!!" H2b blev en smule forskrækket.

Får du nået det hele?

Jeg har selv taget en fridag mere for at få ro på de sidste dage op til brylluppet :)

0

Annonce ♥

Dagen er gået stille og roligt med at få ordnet diverse småprojekter. Vi er blevet enige om kun, at skære menuerne ud og så først folde dem, når vi har servietterne. På den måde undgår vi at lave dem for små eller for store.
Gaveposerne til værelserne er pakket og min far har hentet ca. halvdelen af bryllupstingene.

I skal selvfølgelig ikke snydes for lidt billeder af de færdigegaver poser og af den første færdige menu:

post-56633-0-68639800-1413050535_thumb.j

post-56633-0-20032700-1413050546_thumb.j

post-56633-0-91634200-1413050575_thumb.j

post-56633-0-50746200-1413050749_thumb.j

Edited by Josephine<3
0

Det klæder dig SÅ godt med den farve!! Det er bare så spændende og vildt at tænke på, at vores bryllupsmiddage er i gang om en uge! (indsæt smiley med flyvende hjerter)

Det er vildt spændende!!! Jeg råbte også meget højt da klokken var to minutter i et tidligere i dag: "DET NU, DET NU DET NU!!!" H2b blev en smule forskrækket.

Får du nået det hele?

Jeg har selv taget en fridag mere for at få ro på de sidste dage op til brylluppet :)

Haha.. kan lige se det for mig!!! :lol: Jeg har rigtig ofte sommerfugle i maven, dog skiftende med lidt angst for at vi har glemt/ mangler noget. Vi skal nok nå det, men ikke sikkert at alle mine ønskede projekter bliver lavet, men det er jo kun mig, som kommer til at vide det :wink: Mistede dog lige en dag/ aften i torsdags, hvor jeg skulle have snakket med fotografen, da jeg blev pludseligt syg. Tror desværre at det var en madforgiftning efter et pølsehorn vi fik på en handle-ind-tur :blink: Jeg havde det ok næste dag, men stadig ondt i maven og har endnu ikke oprettet mit væsketab.

Vi har i dag fået lavet fotovæggen - tror lige jeg smider et billede op i min tråd, da jeg er så glad for den :lol:

Så dejligt med en ekstra fridag! Det kommer du til at nyde :)

0

Den nye hårfarve er VIRKELIG god til dig!! OMG, hvordan har du nogensinde kunnet overveje andet :lol: Og så er den jo også lækker efterårsagtig!! Lyder dejligt at i har styr på tingene og ikke mangler så meget. Var til globryllup i går - det første efter vores eget - puha det kildede i maven, da vi ventede på bruden!! :)

0

Annonce ♥

Får du nået det hele?

Haha.. kan lige se det for mig!!! :lol: Jeg har rigtig ofte sommerfugle i maven, dog skiftende med lidt angst for at vi har glemt/ mangler noget. Vi skal nok nå det, men ikke sikkert at alle mine ønskede projekter bliver lavet, men det er jo kun mig, som kommer til at vide det :wink: Mistede dog lige en dag/ aften i torsdags, hvor jeg skulle have snakket med fotografen, da jeg blev pludseligt syg. Tror desværre at det var en madforgiftning efter et pølsehorn vi fik på en handle-ind-tur :blink: Jeg havde det ok næste dag, men stadig ondt i maven og har endnu ikke oprettet mit væsketab.

Vi har i dag fået lavet fotovæggen - tror lige jeg smider et billede op i min tråd, da jeg er så glad for den :lol:

Så dejligt med en ekstra fridag! Det kommer du til at nyde :)

Jeg synes at de er så flot, hvis du kan vælge nogle projekter fra, fordi I måske ikke kan nå dem :)

Øv, hvor synd at du blev syg. Har I talt med fotografen nu?

0

Den nye hårfarve er VIRKELIG god til dig!! OMG, hvordan har du nogensinde kunnet overveje andet :lol: Og så er den jo også lækker efterårsagtig!! Lyder dejligt at i har styr på tingene og ikke mangler så meget. Var til globryllup i går - det første efter vores eget - puha det kildede i maven, da vi ventede på bruden!! :)

Tusind tak søde. Jeg er også sev ret glad for den, selvom Kasparr ikke helt mener, at det var det der var aftalen, da jeh gik til frisøren :floejt:

Men han kan heldigvis godt li den alligevel :kiss:

Jeg valgte præcis noget rødbrunt for at matche årsriden, synes det er så flot til farverne udenfor og jeg tror, at det biver så lækkert på billederne.

Det er så spændende med bryllupper, så tæt på ens ege, man kan virkelig relaterer til følelserne og spændingen ()()

0

:a1221: Status med kun 6 dage tilbage :a1221:

Vi fik i går lavet alt, hvad vi havde sat os for i et stille og roligt tempo, så nu mangler vi kun at lave kirkehæfterne, som bare forudsætter at præsten lige giver besked med udgangsmusikken.

Så er der selvfølgelig andre småting, som skal ordnes i løbet af ugen. Vi skal bl.a. en tur i IKEA og købe de sidste to store vaser til bordene og et par fnugruller.

Jeg skal kun på arbejde i morgen og så har jeg ellers fri :)

Resten af ugem skal gå med at pakke. Både de sidste ting til brylluppet, men også til bryllupsrejsen.

Vi har virkelig ikke tænkt særlig meget over bryllupsrejsen. Det eneste som er på plads er, fly og hotel, som vi for længst har booket.

Jeg mener at hotellet tilbyder transfer fra lufthavnen og hotellet, så det skal vi lige have booket i løbet af ugen.

Min mor har lånt os et par guidebøger og et kort over Rom. Signe har på et tidspunkt sendt mig en masse anbefalinger, som jeg også skal have set på, men jeg tror nu bare at vi tager det på vej derned i flyveren :7himmel:

0

Annonce ♥

Uhh, hvor er det spændende!! Nu er der ikke længe til.. :cheerleader3:

Super flot hårfarve du har fået! Passer så godt til jeres efterårsbryllup. :)

Det er virkelig spændende. H2b og jeg var i går ude og spise frokost og gik efter at have købt isterningeposer til over 800 isterninger (nogen mente ikke at de 400, som vi i forvejen havde købt til, ville være nok), en tur rundt om Lyngby Sø. Her talte med en masse om brylluppet og jeg fik sagt, at jeg slet ikke er nervøs eller angst, hvilket tydeligvis kom bag på ham, men også virkelig lettede hos ham. Jeg er faktisk bare rigtig godt spændt og jeg glæder mig helt vildt. Jeg stoler 100% på alle vores leverandører og jeg er meget tryg ved vores Toastmaster.
0

Så for pokker Josephine... Nu kommer det altså tæt på... :)

Kan godt forstå du glæder dig, og med alt den planlægning i har lagt i dagen kan den kun forløbe lige som den skal...

Du er virkelig smuk med din nye hårfarve, den klæder dig rigtig godt... :)

Glæder mig rigtig meget til at se billeder fra jeres store dag :)

0

Så for pokker Josephine... Nu kommer det altså tæt på... :)

Kan godt forstå du glæder dig, og med alt den planlægning i har lagt i dagen kan den kun forløbe lige som den skal...

Du er virkelig smuk med din nye hårfarve, den klæder dig rigtig godt... :)

Glæder mig rigtig meget til at se billeder fra jeres store dag :)

Det er virkelig tæt på :loveshower:

Jeg glæder mig så meget til at se alle vores ting samlet.

Jeg lover at komme med masser af billeder efter vores bryllupsrejse, men jeg får nok smidt i sneakpeak op på søndag :)

Tusind tak, jeg er så glad for farven. Jeg sidder også på arbejde nu i receptionen i en stor virksomhed ALLE bemærker det. Haha :lol:

0

:loveshower: K & J - 18. Oktober 2014 :loveshower:

Nu har jeg luret rundt herinde i lige omkring et halvt år og NU kan jeg altså ikke vente længere med at oprette min egen tråd.

Min kæreste kalder mig pigen, som der ikke kunne vente. Jeg kalder mig pigen, der skal giftes med sin drømmemand

(- Og glæder sig som et lille utålmodigt barn!) :fløjt:

Vi har været kærester i næsten to år - Vi (eller jeg) afventer nu forlovelse. Min kæreste har hintet op til flere gange og sagt, at han frier inden han fylder 30 år. Hvilket han gør til august :loveflag:

Men selvom frieriet endnu ikke er på plads, så har vi sat bryllupsdato og valgt vores lokation for reception, middag og fest. Dette gjorde vi vist allerede tilbage i september 2011.

Kasparr friede d. 7. juli 2012 . Josephine sagde: JA!!!!

Jeg har en frygtelig tendens til, at planlægge alting og da Kasparr og jeg var enige om, at vi ønskede, at blive gift, satte jeg mig til at regne lidt på vores drømmebryllup

Det kommer til at løbe rigtig godt op og for, at drømmene skal blive realistiske, er vi nødt til at spare sammen, derfor satte vi en dato til en dag ude i fremtiden, hvor vi ved at pengene gerne skulle stå på kontoen.

Jeg har altid drømt om, at skulle giftes om sommeren, men da økonomien ikke kan nå det der til, blev vi enige om et efterårsbryllup i oktober

På denne måde bliver det samtidig også vores og ikke mit drømmebryllup, hvilket jeg virkelig synes er vigtigt!

Datoen har derfor ingen særlig betydning for os, men det får den jo helt sikkert og har det allerede ()()

Nu glæder jeg mig til, at kunne fylde min egen planlægningstråd med idéer og inspiration.

Især når min kæreste allerede nu er ved at få grå hår, når jeg siger: Skaaat? Hvad synes du, så om de her blonder, som jeg tænkte vi kunne......

Stakkels mand, men han smiler heldigvis og ser forelsket på mig efter, at have give mig en lille opsang om, at han altså også gerne ville kunne nå, at få nogle idéer indført, men at det er lidt svært, at følge med i mit tempo.

Jeg ser frem til, at bruge en frygtelig masse tid herinde de næste lidt over to år :toot:

Huskelister med huskelister på :floejt:

Grøn: Er ordnet Gul: Er i gang med at ordne Rød: Ikke påbegyndt

Bør ordnes så hurtigt som muligt:

• Fastsæt bryllupsdato - D. 18. oktober 2014
  • Lav gæstelister
  • Læg et samlet budget for hele brylluppet - +100.000,- and still going up :floejt: EDIT: Budget pt. på 150.000 :oops:
  • Vælg og reserver kirke - Villingerød Kirke
  • Vælg og reserver location - Klithuset
  • Arranger overnatning til bryllupsnatten - Klithuset

Bør ordnes 6-9 måneder før:

• Vælg gommens forlover - h2bs bedste ven
  • Vælg brudens brudepiger - Mine tre rigtig gode veninde og mine to søstre skal være brudepiger.
  • Vælg toastmaster - h2bs rigtig gode ven og tidl. kollega
  • Vælg vidner til kirken - Vores mødre
  • Vælg gavekoordinator - Min gode veninde og ene brudepige
  • Påbegynd ønskeseddel
  • Lav / Køb STD
  • Lav / Køb invitationer
  • Lav / Køb kirkehæfter
  • Lav / Køb menuer
  • Lav / Køb skilte til gavebord, bar etc.
  • Lav / Køb skilte til borde samt plancher med oversigt over bordopstillingen
  • Lav / Køb gavebog - Vores gavekoordinator vil gerne selv stå for, at finde en lille bog - Check lige op på, at hun får den købt
  • Lav / Køb gæstebog
  • Find, vælg og reserver: kok og tjenere - Meget dygtig kok, som jeg fik anbalet af en mor til en dreng jeg passede for år tilbage.
  • Find, vælg og reserver: transport til og fra kirke - Min far sørger for at hente og bringe os begge hver for sig.
  • Find, vælg og reserver: fotograf - Brian Nonbo Lauridsen Nonbo Photography
  • Find, vælg og reserver: musik - Dansk DJ service
  • Find, vælg og reserver: Blomsterbinder - Min mors kommende mands søster (puha) er blomsterbinder og har lovet at stå for alle blomsterne til vores store dag.
  • Find, vælg og reserver: bryllupskage
  • Send STD - Januar 2014, 10 måneder før brylluppet - EDIT: Sendt d. 3. december 2013, da folk omkring os pludselig allesammen blev forlovede. Så afsted med dem i en fart.

Bør ordnes 6 måneder før:

• Se på og køb brudekjole samt tilbehør - Den smukkeste White One kjole. Købt hos Bride Fashion. De varmeste anbefalinger herfra. Især til min ekspedient, Hanne!
  • Se på og køb brudepigekjoler: Kjoler til mine søstre og jakkesæt til min veninder
  • Find, vælg og køb vielsesringe - Aftal indgravering med guldsmed
  • Informer toastmaster om hvilke opgaver det forventes, at han tager sig af
  • Påbegynd arrangering af evt. bryllupsrejse - Flybilletter er købt til Rom, mangler at finde hotel (medio marts)
  • Udarbejd ønskeseddel til fotograf - Skal være klar til mødet d. 24. maj 2014

Bør ordnes 4 måned før:

• Send invitationer ud - juni/juli 2014 - Sendt 5. juni 2014
  • Hent, udfyld og returner ægteskabserklæring
  • Find ud af, hvem der skal overnatte fra fredag til lørdag
  • Tjek om tøj til brud og gom skal syes/rettes til - Brudens skal til skrædderen i starten af september. Gommens er endnu ikke købt
  • Færdiggør ønskeseddel

Bør ordnes 3 måneder før:

• Udarbejd diverse checklister - Weekendtasker, to-do lister til fredag, lørdag og søndag etc.
  • Vælg bryllupsmenu samt vine og øvrige drikkevarer i samspil med kokken
  • Find underviser i brudevals

Bør ordnes 2 måneder før:

• Påbegynd ekstra skønhedspleje
  • Vælg og bestil blomster
  • Vær sikker på at hjælperne til d. 17. oktober kan
  • Afhold møde med kok

Bør ordnes en måned før:

• Hent vielsesringe - Kan afhentes d. 25. april 2014 - Udskudt til d. 15. maj 2014 af guldsmed. Hentet d. 17. maj 2014 :7himmel:
  • Kontroller af vi har modtaget prøvelsesattesten fra kommunen - Modtaget midten af juli
  • Få sat hår og lagt den ønskede make-up - 12. september 2014
  • Kontroller at navneændring er godkendt i Sorgenfri Kirke
  • Afhold møde med præst - D. 24. september 2014
  • Check op på, om alle har svaret på invitationerne
  • Lav bordplan
  • Køb / Lav bordkort
  • Check om tøj til brud og gom er helt perfekt
  • Køb drikkevarer

Bør ordnes 14 dage før:

• Informer kok om det endelige gæsteantal
  • Vær sikker på at den udfærdigede bordplan holder
  • Gå brudesko til gælder også for gommen
  • Vælg tøj til dagen derpå
  • Tjek brudekjole og habit
  • Afhold møde med toastmaster og gennemgå dagens program - Er afholdt men måske vi skal have et lille opcheckninsmøde?
  • Øv brudevals

Bør ordnes i ugen optil dagen:

• Pak taske til brylluppet - Husk tøj til dagen derpå.
  • Pak dekorationer, pynt, skilte, bordkort, menuer etc. i en kasse
  • Færdiggør toiletkurve
  • Færdiggør gaveposer til værelserne
  • Check op på diverse checklister - Er alt på listerne
  • Tjek op på alle leverandører

Bør ordnes dagen før dagen:

• Bordene skal dækkes
  • Læg bordkort på
  • Sengene skal reddes
  • Pakke biler Se liste med alt der skal huskes!!!
  • Se øvrige lister for detaljer!

Bryllupsdagen:

• Hav løbende korrespondance med toastmaster og sørg for, at han bliver inddraget i alle detaljer
  • Gør folk pænt opmærksom på, at du ikke må stresses

Efter brylluppet:

• Send takkekort ud til alle der har sendt/givet kort og/eller gaver
  • Meddel arbejdspladser, bank, læge, pas etc. om navneændringer

Åh det lyder så spændende. Jeg skal selv giftes i Villingerød kirke og festen skal holdes i klithuset. Jeg følger spændt med hvordan i har gjort det.

0

Annonce ♥

:loveshower: K & J - 18. Oktober 2014 :loveshower:

Nu har jeg luret rundt herinde i lige omkring et halvt år og NU kan jeg altså ikke vente længere med at oprette min egen tråd.

Min kæreste kalder mig pigen, som der ikke kunne vente. Jeg kalder mig pigen, der skal giftes med sin drømmemand

(- Og glæder sig som et lille utålmodigt barn!) :fløjt:

Vi har været kærester i næsten to år - Vi (eller jeg) afventer nu forlovelse. Min kæreste har hintet op til flere gange og sagt, at han frier inden han fylder 30 år. Hvilket han gør til august :loveflag:

Men selvom frieriet endnu ikke er på plads, så har vi sat bryllupsdato og valgt vores lokation for reception, middag og fest. Dette gjorde vi vist allerede tilbage i september 2011.

Kasparr friede d. 7. juli 2012 . Josephine sagde: JA!!!!

Jeg har en frygtelig tendens til, at planlægge alting og da Kasparr og jeg var enige om, at vi ønskede, at blive gift, satte jeg mig til at regne lidt på vores drømmebryllup

Det kommer til at løbe rigtig godt op og for, at drømmene skal blive realistiske, er vi nødt til at spare sammen, derfor satte vi en dato til en dag ude i fremtiden, hvor vi ved at pengene gerne skulle stå på kontoen.

Jeg har altid drømt om, at skulle giftes om sommeren, men da økonomien ikke kan nå det der til, blev vi enige om et efterårsbryllup i oktober

På denne måde bliver det samtidig også vores og ikke mit drømmebryllup, hvilket jeg virkelig synes er vigtigt!

Datoen har derfor ingen særlig betydning for os, men det får den jo helt sikkert og har det allerede ()()

Nu glæder jeg mig til, at kunne fylde min egen planlægningstråd med idéer og inspiration.

Især når min kæreste allerede nu er ved at få grå hår, når jeg siger: Skaaat? Hvad synes du, så om de her blonder, som jeg tænkte vi kunne......

Stakkels mand, men han smiler heldigvis og ser forelsket på mig efter, at have give mig en lille opsang om, at han altså også gerne ville kunne nå, at få nogle idéer indført, men at det er lidt svært, at følge med i mit tempo.

Jeg ser frem til, at bruge en frygtelig masse tid herinde de næste lidt over to år :toot:

Huskelister med huskelister på :floejt:

Grøn: Er ordnet Gul: Er i gang med at ordne Rød: Ikke påbegyndt

Bør ordnes så hurtigt som muligt:

• Fastsæt bryllupsdato - D. 18. oktober 2014
  • Lav gæstelister
  • Læg et samlet budget for hele brylluppet - +100.000,- and still going up :floejt: EDIT: Budget pt. på 150.000 :oops:
  • Vælg og reserver kirke - Villingerød Kirke
  • Vælg og reserver location - Klithuset
  • Arranger overnatning til bryllupsnatten - Klithuset

Bør ordnes 6-9 måneder før:

• Vælg gommens forlover - h2bs bedste ven
  • Vælg brudens brudepiger - Mine tre rigtig gode veninde og mine to søstre skal være brudepiger.
  • Vælg toastmaster - h2bs rigtig gode ven og tidl. kollega
  • Vælg vidner til kirken - Vores mødre
  • Vælg gavekoordinator - Min gode veninde og ene brudepige
  • Påbegynd ønskeseddel
  • Lav / Køb STD
  • Lav / Køb invitationer
  • Lav / Køb kirkehæfter
  • Lav / Køb menuer
  • Lav / Køb skilte til gavebord, bar etc.
  • Lav / Køb skilte til borde samt plancher med oversigt over bordopstillingen
  • Lav / Køb gavebog - Vores gavekoordinator vil gerne selv stå for, at finde en lille bog - Check lige op på, at hun får den købt
  • Lav / Køb gæstebog
  • Find, vælg og reserver: kok og tjenere - Meget dygtig kok, som jeg fik anbalet af en mor til en dreng jeg passede for år tilbage.
  • Find, vælg og reserver: transport til og fra kirke - Min far sørger for at hente og bringe os begge hver for sig.
  • Find, vælg og reserver: fotograf - Brian Nonbo Lauridsen Nonbo Photography
  • Find, vælg og reserver: musik - Dansk DJ service
  • Find, vælg og reserver: Blomsterbinder - Min mors kommende mands søster (puha) er blomsterbinder og har lovet at stå for alle blomsterne til vores store dag.
  • Find, vælg og reserver: bryllupskage
  • Send STD - Januar 2014, 10 måneder før brylluppet - EDIT: Sendt d. 3. december 2013, da folk omkring os pludselig allesammen blev forlovede. Så afsted med dem i en fart.

Bør ordnes 6 måneder før:

• Se på og køb brudekjole samt tilbehør - Den smukkeste White One kjole. Købt hos Bride Fashion. De varmeste anbefalinger herfra. Især til min ekspedient, Hanne!
  • Se på og køb brudepigekjoler: Kjoler til mine søstre og jakkesæt til min veninder
  • Find, vælg og køb vielsesringe - Aftal indgravering med guldsmed
  • Informer toastmaster om hvilke opgaver det forventes, at han tager sig af
  • Påbegynd arrangering af evt. bryllupsrejse - Flybilletter er købt til Rom, mangler at finde hotel (medio marts)
  • Udarbejd ønskeseddel til fotograf - Skal være klar til mødet d. 24. maj 2014

Bør ordnes 4 måned før:

• Send invitationer ud - juni/juli 2014 - Sendt 5. juni 2014
  • Hent, udfyld og returner ægteskabserklæring
  • Find ud af, hvem der skal overnatte fra fredag til lørdag
  • Tjek om tøj til brud og gom skal syes/rettes til - Brudens skal til skrædderen i starten af september. Gommens er endnu ikke købt
  • Færdiggør ønskeseddel

Bør ordnes 3 måneder før:

• Udarbejd diverse checklister - Weekendtasker, to-do lister til fredag, lørdag og søndag etc.
  • Vælg bryllupsmenu samt vine og øvrige drikkevarer i samspil med kokken
  • Find underviser i brudevals

Bør ordnes 2 måneder før:

• Påbegynd ekstra skønhedspleje
  • Vælg og bestil blomster
  • Vær sikker på at hjælperne til d. 17. oktober kan
  • Afhold møde med kok

Bør ordnes en måned før:

• Hent vielsesringe - Kan afhentes d. 25. april 2014 - Udskudt til d. 15. maj 2014 af guldsmed. Hentet d. 17. maj 2014 :7himmel:
  • Kontroller af vi har modtaget prøvelsesattesten fra kommunen - Modtaget midten af juli
  • Få sat hår og lagt den ønskede make-up - 12. september 2014
  • Kontroller at navneændring er godkendt i Sorgenfri Kirke
  • Afhold møde med præst - D. 24. september 2014
  • Check op på, om alle har svaret på invitationerne
  • Lav bordplan
  • Køb / Lav bordkort
  • Check om tøj til brud og gom er helt perfekt
  • Køb drikkevarer

Bør ordnes 14 dage før:

• Informer kok om det endelige gæsteantal
  • Vær sikker på at den udfærdigede bordplan holder
  • Gå brudesko til gælder også for gommen
  • Vælg tøj til dagen derpå
  • Tjek brudekjole og habit
  • Afhold møde med toastmaster og gennemgå dagens program - Er afholdt men måske vi skal have et lille opcheckninsmøde?
  • Øv brudevals

Bør ordnes i ugen optil dagen:

• Pak taske til brylluppet - Husk tøj til dagen derpå.
  • Pak dekorationer, pynt, skilte, bordkort, menuer etc. i en kasse
  • Færdiggør toiletkurve
  • Færdiggør gaveposer til værelserne
  • Check op på diverse checklister - Er alt på listerne
  • Tjek op på alle leverandører

Bør ordnes dagen før dagen:

• Bordene skal dækkes
  • Læg bordkort på
  • Sengene skal reddes
  • Pakke biler Se liste med alt der skal huskes!!!

Bryllupsdagen:

• Hav løbende korrespondance med toastmaster og sørg for, at han bliver inddraget i alle detaljer
  • Gør folk pænt opmærksom på, at du ikke må stresses

Efter brylluppet:

• Send takkekort ud til alle der har sendt/givet kort og/eller gaver
  • Meddel arbejdspladser, bank, læge, pas etc. om navneændringer

Åh det lyder så spændende. Jeg skal selv giftes i Villingerød kirke og festen skal holdes i klithuset. Jeg følger spændt med hvordan i har gjort det.

Ej, hvor sjovt :)

Spændende. Stort tillykke med jeres kommende bryllup :)

0

Uhh, hvor er det spændende, at der er så kort tid tilbage! :cheerleader3: Tænker på, hvordan jeg selv havde det ugen op til :wink:

Du får lige det spørgsmål, som jeg totalt hadede ugen op til brylluppet (sorry), men er I godt med? Det ser sådan ud herinde, men det kan jo snyde :wink:

Den nye hårfarve er i øvrigt super fin til dig :) Den får virkelig dine øjenfarve til at "poppe". Synes også, at den giver dit ansigt lidt mere liv, end den blonde gjorde. Så alt i alt et rigtig godt valg. Er sikker på Kasparr nok skal vende sig til det alligevel :wink: Jeg klippede omtrent 20 cm af mit hår mandagen efter brylluppet, til min mands store fortrydelse. Han synes egentlig at det korte hår er pænt nok, men bliver ved med at sige, at han bedre kunne lide det, da det var langt :rolleyes:

0

Uhh, hvor er det spændende, at der er så kort tid tilbage! :cheerleader3: Tænker på, hvordan jeg selv havde det ugen op til :wink:

Du får lige det spørgsmål, som jeg totalt hadede ugen op til brylluppet (sorry), men er I godt med? Det ser sådan ud herinde, men det kan jo snyde :wink:

Den nye hårfarve er i øvrigt super fin til dig :) Den får virkelig dine øjenfarve til at "poppe". Synes også, at den giver dit ansigt lidt mere liv, end den blonde gjorde. Så alt i alt et rigtig godt valg. Er sikker på Kasparr nok skal vende sig til det alligevel :wink: Jeg klippede omtrent 20 cm af mit hår mandagen efter brylluppet, til min mands store fortrydelse. Han synes egentlig at det korte hår er pænt nok, men bliver ved med at sige, at han bedre kunne lide det, da det var langt :rolleyes:

Det er så vildt at der kun er fem dage igen :)

Haha, alle spørger ... Vi er faktisk rigtig godt med. Vi mangler vitterligt kun at få svar fra præsten, så vi kan printe kirkehæfterne. Og så mangler vi de to vaser.

Ellers er alt klar. Vi skal selvfølgelig lige pakke i løbet af ugen, både til brylluppet og til vores bryllupsrejse.

Så ingen snyd her :biggrin:

Tusind tak. Jeg er ret glad for farven. Der er flere, som siger det med øjnene. Men det er kun godt, hvis de kan træde lidt frem ved hjælp af det mørke.

20 cm er godt nok meget!!! :o Det må du lige komme med et billede af :cheerleader3:

Din mand er ligesom de fleste andre mænd på det område: Piger skal helt være langhårede og smækre.

Jeg regner selv med at få taget en stor del af min længde, så jeg får skulderlangt hår efter brylluppet. Man trænger til noget andet, når man så længe har ladet håret gro.

Edited by Josephine<3
0

Haha, alle spørger ... Vi er faktisk rigtig godt med. Vi mangler vitterligt kun at få svar fra præsten, så vi kan printe kirkehæfterne. Og så mangler vi de to vaser.

Ellers er alt klar. Vi skal selvfølgelig lige pakke i løbet af ugen, både til brylluppet og til vores bryllupsrejse.

Tusind tak. Jeg er ret glad for farven. Der er flere, som siger det med øjnene. Men det er kun godt, hvis de kan træde lidt frem ved hjælp af det mørke.

20 cm er godt nok meget!!! :o Det må du lige komme med et billede af :cheerleader3:

Din mand er ligesom de fleste andre mænd på det område: Piger skal helt være langhårede og smækre.

Jeg regner selv med at få taget en stor del af min længde, så jeg får skulderlangt hår efter brylluppet. Man trænger til noget andet, når man så længe har ladet håret gro.

Ja, 20 cm er en del :biggrin: Det er blevet til en page-frisure nu :) Min hovedbund trængte lidt til at det blev kort, og det gjorde mine spidser også synes jeg, så er ret glad for resultatet :) Havde måske forestillet mig det fem cm længere, men det vokser jo (ret hurtigt) ud igen. Og som Malaco siger det: "Forandring fryder".

Hvor er det vildt I er så godt med :thumbsupsmileyanim: Jeg rendte forvirret rundt i ugen op til, og synes ikke selv, at jeg fik ret meget ud af tiden op til. Her efter brylluppet har jeg været virkelig smadret både fysisk og psykisk. Har min første dag alene hjemme og nyder det SÅ meget. Dejligt med lidt ro på. Kan i den sammenhæng godt anbefale at pakke før brylluppet, tror det var tirsdag, før jeg begyndte at holde op med at føle mig fuldstændig rundtosset :rolleyes:

0

Annonce ♥

Ja, 20 cm er en del :biggrin: Det er blevet til en page-frisure nu :) Min hovedbund trængte lidt til at det blev kort, og det gjorde mine spidser også synes jeg, så er ret glad for resultatet :) Havde måske forestillet mig det fem cm længere, men det vokser jo (ret hurtigt) ud igen. Og som Malaco siger det: "Forandring fryder".

Hvor er det vildt I er så godt med :thumbsupsmileyanim: Jeg rendte forvirret rundt i ugen op til, og synes ikke selv, at jeg fik ret meget ud af tiden op til. Her efter brylluppet har jeg været virkelig smadret både fysisk og psykisk. Har min første dag alene hjemme og nyder det SÅ meget. Dejligt med lidt ro på. Kan i den sammenhæng godt anbefale at pakke før brylluppet, tror det var tirsdag, før jeg begyndte at holde op med at føle mig fuldstændig rundtosset :rolleyes:

Forandring er altid godt. D lyder ligeså afslappet omkring dit hår, som jeg selv er :)

Det er så lækkert at være med, men det var også hele tiden planen, netop fordi jeg har læst så mange historier herinde om stressede og fuldstændigt smadrede brude i ugen op til og sådan vil jeg ikke være :td: Derfor er alt nået og faktisk helt uden stress. Jeg har være stresset, men kun fordi at dagen nærmede sig og økonomien har været presset, men ikke fordi, at vi havde uendelige lister, som skulle nåes.

Jeg regner også med at kollapse fuldstændig efter brylluppet med al den energi, som man går og bygger op, men nu må vi se, hvordan jeg har det.

Det er godt nok længe, hvor du ikke har været alene, det ville jeg nok være lidt hysterisk over. Kasparr rejser på studietur om mandagen, hvor vi kommer hjem fra bryllupsrejse om lørdagen. Det er sikkert tiltrængt, men tror virkelig at jeg vil komme til at savne min mand :blush:

0

Hvor er det spændende nu det endelig er så tæt på :-) og hvor måneder være dejligt at i er så godt med. Håber i slipper for det værste stress i de sidste dage. Tilslutter mig de andre og siger at den nye hårfarve virkelig klæ'r dig :-)

0

Jeg har også lige været inde og kigge, og hvor er det bare spændende at det er om 4 dage:-) Det bliver SÅ fedt, og du skal bare glæde dig, nyde det, nyd tiden op til, åh ja det bliver SÅ stor og glad en dag i dit liv! :-)

Dit hår er mega fedt, hvad sagde Kasparr til det? Jeg fik også mit ret mørkt mandagen inden brylluppet, og fik meget ros for det:-)

Jeg håber du kan nyde forberedelserne, det ser ud som om der er fuld kontrol:-)

0

Annonce ♥

Hvor er det spændende nu det endelig er så tæt på :-) og hvor måneder være dejligt at i er så godt med. Håber i slipper for det værste stress i de sidste dage. Tilslutter mig de andre og siger at den nye hårfarve virkelig klæ'r dig :-)

Det er så skønt, at vi ikke har en masse vi skal nå. I dag skal jeg ned i Lyngby og spise sushi med min ældste lillesøster. Har pakket h2bs morgengave ind og er begyndt at pakke kufferterne.

Tak for ros med min nye hårfarve :kiss:

Lige om lidt er dagen. Iiih jeg glæder mig så meget til at se fotos fra jeres dag.

Så flot farve du har fået i frisuren, det klæder dig rigtig godt med det mørke. :thumbsupsmileyanim:

Og jeg glæder mig til at vise alle billederne :D

Tusind tak søde Namak :bearhug:

Jeg har også lige været inde og kigge, og hvor er det bare spændende at det er om 4 dage:-) Det bliver SÅ fedt, og du skal bare glæde dig, nyde det, nyd tiden op til, åh ja det bliver SÅ stor og glad en dag i dit liv! :-)

Dit hår er mega fedt, hvad sagde Kasparr til det? Jeg fik også mit ret mørkt mandagen inden brylluppet, og fik meget ros for det:-)

Jeg håber du kan nyde forberedelserne, det ser ud som om der er fuld kontrol:-)

Jeg nyder virkelig tiden. I går var vi i biografen, hvor vi så "Pigen der forsvandt" (Gone girl) Det kan virkelig IKKE anbefales at se den lige op til sit bryllup.

Mega skrækfilm og ægteskabets værste sider.... :huh::o

Vi havde det begge en smule mærkeligt efterfølgende....

Se avt. traileren... Den fortæller kun meget lidt af, hvad der virkelig foregår.

Nåh, men når det så er sagt, så var det en mega fed film! Og meget spændende.

Haha, Kasparr spurgte om hårfarven nu var det, som vi havde aftalt. Men han er glad for den, selvom han nok i virkeligheden er mest til lyst hår :)

0

:loveshower: 3 dage tilbage som Frøken :loveshower:

Så er der kun tre dage tilbage. I går gik dagen stille og roligt med små gøremål.

Jeg fik lavet en køreseddel til køkkenet bare med lidt info om, hvad vi gerne vil have at de gør og, hvor de forskellige ting står, som vi har medbragt.

Jeg er så småt begyndt at smide ting i kufferten til brylluppet. Jeg har en huskeseddel på fem computerskrevne sider, som jeg endnu ikke har printet, da der forsat kommer mere på listen, som vi skal huske at have med.

Jeg fik i går vasket mine tre veninders hvide blondebluser. Vi blev enige om, at jakkesættene ikke skal vaskes :)

Jeg fik derudover også vasket det undertøj og den natkjole, som jeg har købt til dagen, imens h2b ikke lige var hjemme i en times tid.

Klokken lidt i 8:00 i morges ringede vores blomsterdame, som var på grønttorvet. Hun kunne ikke få de roser, som vi oprindeligt havde talt om og roserne bliver i stedet rosafarvede og ikke rosa- / champagnefarvede. Det er helt fint. Jeg elsker den farve roser.

Hun havde også fundet de dyblilla callaer, soom vi gerne vil have. OG SÅ BEGYNDTE HUN AT SNAKKE OM BLOMSTERNE I BUKETTERNE. Først var jeg forvirret, indtil det gik op for mig, at hun talte om min brudebuket og pigernes brudepigebuketter. Jeg fik hurtigt bremset hende, inden hun afslørede for meget og videregivet røret til Kasparr, som forlod soveværelset og lukkede begge døre ind til stuen.

Jeg fangede heldigvis knapt nok, hvad hun spurgte om, men iiiih, hvor er det irriterende med folk, som kommer til at afsløre hemmeligheder.

Dem har vi efterhånden nogen stykker af.... :td:

Efter samtalen med blomsterdamen nuppede vi lige et par timer mere i sengen og da vi vågnede ringede Kasparr til præsten, da vi ikke hørte svar fra hende i går mht. til salmerne. Hun havde nemlig svaret i går morges, at hun havde ændret "Nu falmer skoven" til "Se, nu stiger solen" og det var ikke meningen, da jeg allerhelst vil synge "Nu falmer skoven". Jeg forelskede mig bare vildt i "Se, nu stiger solen", da vi var til globryllup hos smukke Roselein.

Men nu er fejlen udbedret og vi skal høre og synge følgende ved vores vielse på lørdag:

:c166:

Præludium: Pachelbel - Canon in D

1. salme: Nu falmer skoven (melodi: anonym tysk 1640)

2. salme: Op al den ting, som Gud har gjort

3. salme: Vi beder Herre for de to

4. salme: Se, nu stiger solen (melodi: Oluf Ring 1915)

Postludium: Händel - Allan Hornpipe

()()

Kasparr er nu derfor gået igang med at rette kirkehæftet til og så skal der ellers printes, foldes og bindes sløjfer :pokey:

Her til morgen, efter vi var stået op, var jeg inde på DMI og checke vejrudsigten for Rom ud. Den lyder indtil videre: Solskin med lidt skyer og mellem 20 og 25 grader - Tættere på de 25 grader, end de 20 :lol: Så nu kan jeg gå igang med at smide kjoler, shorts og sandaler i den kuffert.

I aften smutter Kasparr med en af sine venner i IKEA efter de sidste to vaser og fnugruller.

Tiden går og klokken slå, snart er jeg en gift frue :7himmel:

Edited by Josephine<3
0

Kirkehæfter

Så fik vi printet, foldet og sløjfet i alr 95 kirkehæfter og dette er resultatet :7himmel:
Da jeg selv havde foldet alle 95 og bundet sløjfe på 60, blev jeg en smule træt og h2b kom til undsætning.... Eller.
Han gjorde et fint forsøg. Hahah :biggrin: Sløjfer er åbenbart ikke lige ham og efter flere mislykkedes forsøg, sagde jeg god for, at han bare bandt knuden, så skulle jeg nok ordne sløjferne. Haha :floejt:

Kirkehæfterne er nu sat ned i to poser, som vi havde tilovers, efter at have pakket gaveposerne.
Manden er nu taget i IKEA og jeg kan fortsætte med at pakke efter jeg har lavet aftensmad :)

post-56633-0-35948400-1413386177_thumb.j

post-56633-0-51618200-1413386190_thumb.j

post-56633-0-25623400-1413386204_thumb.j

post-56633-0-80465300-1413386205_thumb.j

post-56633-0-33599600-1413386220_thumb.j

post-56633-0-28456900-1413386255_thumb.j

Edited by Josephine<3
0

SÅ nu er der ikke længe til du er en gift frue!! :loveshower: Wauw hvor er din hårfarve bare lækker til dig, får også virkelig fremhævet dine øjne! :cheerleader3: Sikke et stort arbejde med de fine velkomstposer og kirkehæfterne... det kan kun blive et smukt bryllup! :a1221: Glæder mig rigtig meget til at se billeder og høre om jeres store dag! :)

0

Så er vi hos min veninde og mine negle er næsten færdige.

Jeg overvejer dog om jeg ikke skal have en lige række med sten på ringfingeren, imens mon søster får ordnet negle :)

post-56633-0-23259700-1413468704_thumb.j

post-56633-0-60729800-1413468715_thumb.j

post-56633-0-25221600-1413468817_thumb.j

Edited by Josephine<3
0