Josephine<3

K & J LYKKELIG GIFT - 18. Oktober 2014 - Tjek billig salgstråd

1,711 posts in this topic

Årh :a1221::cheerleader3: Du må da ikke skrive sådan, og så ikke give os et billede. bare et lille bitte et?? Det lyder fantastisk :) Og som Nicolai brudekjoler hehe.

Jeg var i Bride Fashion :)

Har nemlig kun hørt skidt om Nicolai, så der ville jeg ikke ind :)

0

Annonce ♥

Stort tillykke med din kjole! Dejligt at kunne få krydset det af listen og glæde sig til at få den på igen! :) Nu er det også snart min tur om 1 uge og 2 dage... ikke fordi jeg tæller :tunge:

0

Annonce ♥

:heart: Brudekjole - Sneak peak :heart:

Her er den så - min smukke brudekjole og mig :):c166:

Venligst ikke qoute, sletter nok igen, da h2b godt kan finde på, at kigge med på bk :)

Det næstsidste billede er af min mor og jeg og det sidste er mine tre dejlige brudepiger. Udover dem er mine søstre også brudepiger, men vi kunne altså ikke have flere med :)

Ved brystet har vi sat en nål i så kjolen fik en sweetheart neckline. Egentligt går den bare lige over, men jeg ved at h2b elsker swwetheart og derudover sagde ekspedienten også, at det gjorde godt for mine bryster :D haha

Jeg skal have bestilgt tid hos skædderen, hvor kjolen skal lægges op. Jeg overvejer derudover, at få syet en blondekant hele vejen rundt om kjolen.

Jeg elsker blonder :)

post-56633-0-72253600-1380371342_thumb.j

post-56633-0-61034000-1380371358_thumb.j

post-56633-0-37862500-1380371368_thumb.j

post-56633-0-77786100-1380371375_thumb.j

post-56633-0-57621500-1380371386_thumb.j

post-56633-0-83413400-1380371393_thumb.j

post-56633-0-18436300-1380371400_thumb.j

post-56633-0-65027000-1380371408_thumb.j

post-56633-0-23909700-1380371435_thumb.j

Edited by Josephine<3
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor ser du smuk ud i den kjole :)

Jeg har ventet på en opdatering i din tråd, da jeg har lagt mere mærke til din, da vi skal giftes samme dag, og så synes jeg at det er meget sjovt, at din forlovede arbejder i samme by, som jeg bor i. Men da jeg læste de sidste nye opdateringer fra dig, blev jeg VIRKELIG overrasket over, hvor meget ens der er i vores planlægninger/ tanker om bryllup. Jeg var nemlig også i Bride Fashion i fredags - købte dog ikke kjolen, som jeg faldt for. Vores hårinspiration minder meget om hinanden, jeg har også mest været vild med Sinceritys kjoler (og det bliver den endelige kjole nok også), og lidt af de samme tanker om borddækning. Ej, jeg synes bare at det var så pudsigt, at jeg blev nødt til at kommentere det :wink:

Glæder mig til at følge mere med i din tråd! :loveshower:

0

Jeg har ventet på en opdatering i din tråd, da jeg har lagt mere mærke til din, da vi skal giftes samme dag, og så synes jeg at det er meget sjovt, at din forlovede arbejder i samme by, som jeg bor i. Men da jeg læste de sidste nye opdateringer fra dig, blev jeg VIRKELIG overrasket over, hvor meget ens der er i vores planlægninger/ tanker om bryllup. Jeg var nemlig også i Bride Fashion i fredags - købte dog ikke kjolen, som jeg faldt for. Vores hårinspiration minder meget om hinanden, jeg har også mest været vild med Sinceritys kjoler (og det bliver den endelige kjole nok også), og lidt af de samme tanker om borddækning. Ej, jeg synes bare at det var så pudsigt, at jeg blev nødt til at kommentere det :wink:

Ej, hvor sjovt. Jeg må ind og læse i din tråd! Min kjole blev ikke en Sincerity, men en Atalier Diagonal.

Har I booket fotograf?

Hvor dejligt at have en brud at følges med :D!!!

0

Ej, hvor sjovt. Jeg må ind og læse i din tråd! Min kjole blev ikke en Sincerity, men en Atalier Diagonal.

Har I booket fotograf?

Hvor dejligt at have en brud at følges med :D!!!

Så må du næsten handle i Netto Poppelgården, hvor min kæreste arbejder :) ?

Elsker Allerød, ville så gerne bo der, men h2b synes, at det er for langt væk at bo...

0

:unsure: Min savnede og komplicerede far :unsure:

Min far sagde med det samme, da vi annoncerede at vi skulle giftes, at han da skulle følge mig op, hvilket jeg virkelig glædede mig over, da mit forhold til min far er... Nærmest ikke eksisterende, men godt.

For at gøre en lang historie, bare en smule kort:

Mine forældre blev skilt helt tilbage i 2003 og havde desværre en rigtig grim skilsmisse. Jeg blev i de første par år efter skilsmissen mere knyttet til min far, end tidligere og talte dagligt flere timer i telefon med ham.

I i februar 2007, da jeg er 16 år gammel flytter jeg hjemmefra min mor og ud til min daværende kæreste, da jeg er en blanding af en hysterisk teenager og ærlig talt meget træt af min mor.

Min fars og mit forhold er stadig godt. Min mor og fået en ny kæreste, som jeg altid virkelig godt har kunne li, for er der noget den mand kan, så er det at gøre min mor lykkelig.

Min far møder vist i 2008 eller 2009 en ny kæreste, som hverken mine søstre eller jeg er særlig stor fan af. Hun er dominerende og får min far til at blive en lille stille mus. I mine forældres ægteskab, var det helt sikkrt min far, som havde bukserne på, men det var det bestemt ikke i de nye. Tror at de var blevet væk i mængden af hans nye smarte tøjstil og diamant ørering.....

Nåååh, men deres ægteskab varer ikke længe, da min far desværre går hen og bliver sygemeldt, da han på arbejdet får revet en sene i knæet over. Kærligheden forsvinder i takt med, at han sidder derhjemme hver dag i et år grundet operation og genoptræning.

Min far bliver skilt igen i foråret 2012. (gudskelov)

Da hverken mine søstre eller jeg har set min far særlig meget igennem de sidste fem år - ca. tre til fire gange årligt, ser vi nu et lys og håber at vi får vores far igen.

Dette er desværre ikke sket. Hver gang vi invitere ham til noget, skal han slå græs den dag, passe hunden eller støvsuge...

Min far har igennem mange mange år haft et rigtigt stort forbrug af øl, som i mindst 5-8 stykker dagligt, men han nægter selv, at det er noget problem.

Min store frygt er nu brylluppet. Det er så vigtigt for mig og min far er virkelig vigtig for mig, for trods alt har jeg altid været fars pige og jeg er også den af mine søstre, som har det bedste forhold til ham - Nok mest fordi jeg stædigt holder fast i ham og selv ringer til ham engang imellem, når han ikke har ringet i et par måneder. Det er jo min far...

Men jeg er selv så nervøs for, hvordan brylluppet skal gå. Han nægter at komme til arrangementer, hvor min mor og hendes familie deltager (som sagt - meget grim skilsmisse), for han skal i hvert ikke være rum med hende.

Men hvad har han så tænkt sig til brylluppet? Kommer han eller brænder han mig pludselig af, fordi hunden har dårlig mave? Hvis han kommer, er han så så hånefuld, at han ikke kan gå?

Eller drikker han sig fuld i løbet af dagen og vælter rundt? Bliver han pinlig og skændes med min mor?

Tager han sig sammen og gør mig stolt. Holder han mig i hånden ned af kirkegulvet? Kniber han en oprigtig tåre, fordi han i virkeligheden elsker mig, min kommende mand og den familie, som han aldrig rigtigt ser?

Jeg ved at min far er meget glad, for min h2b, han taler meget varmt om ham og har også spurgt, om ikke min h2b, kunne tænke sig, at sove hos ham sammen med sin forlover natten til brylluppet. Hans forslag lød, at så kunne han jo holde øje med, at h2b ikke drak for meget whisky. For mig ville det nok være mere beroligende, at h2b var hos min far, så han ikke drikker for meget. Men hvor fedt er det også for min h2b???

H2bs far døde sidste år, meget pludseligt og vi savner ham så meget. Min dejlige mand lider så meget under tabet og savnet. Derfor er det også svært for mig, at mit forhold til min far er så kompliceret.

Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre. Min mor bliver ved at sige, at hun ikke tror på, at min far kommer og hvis han endelig kommer, så mener hun, at han vil ødelægge det hele for os...

Suk. Jeg vil bare så gerne tro på, at min far tager sig sammen og er brudens far den ene dag. Ikke en mand med alt for stor trang til alkohold, ikke en mand der hader min mor og hendes familie, ikke en mand, der lider under alle de dårlige valg, som han har truffet igennem livet.

Bare han vil være min far :unsure:

Edited by Josephine<3
0