Josephine<3

K & J LYKKELIG GIFT - 18. Oktober 2014 - Tjek billig salgstråd

1,711 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

SÅ nu er der ikke længe til du er en gift frue!! :loveshower: Wauw hvor er din hårfarve bare lækker til dig, får også virkelig fremhævet dine øjne! :cheerleader3: Sikke et stort arbejde med de fine velkomstposer og kirkehæfterne... det kan kun blive et smukt bryllup! :a1221: Glæder mig rigtig meget til at se billeder og høre om jeres store dag! :)

Nej, der er virkelig ikke længe til. Det er lidt underligt og jeg kan ikke rigtigt forstå, at det er lige om lidt.

Tusind tak for ros. Jeg eeelsker den.

jeg håber virkelig at folk lægger mærke til alle detaljerne nu, hvor vi har brugt så meget tid på dem :)

Wauw nogle flotte negle!! :)

Taaak. Min veninde er virkelig dygtig til trods for at det bare er en hyggehobby :)

Hvor er de blevet super fine dine kirkehæfter :thumbsupsmileyanim: Det ser super godt ud med den brede sløjfe :)

Neglene er da totalt bling, og virkelig flotte :)

Taaak. Jeg synes sløjfen liver kirkehæftet lidt op, da den hvide er meget kold.

Neglene er mega bling, mere end jeg forestillede mig :) Førts var din kun lyserøde med glimmer på tippen, men så forelskede jeg mig i dem med glimmer all over :D

Super lækre negle :-) Sjovt nok det samme jeg selv har overvejet når det engang bliver min tur :-) Måske det liiige skal prøves af til jul hi hi

Jeg er så glad for dem. De er lige mig :D

Aaaarghhh! To dage!!!:D Flotte negle :)

TO DAGE!!! Det er så meget lige om lidt.

I morgen starter dagen tidligt. Vi bliver hentet med alle vores ting, brudepiger og forlover kl. 10:30 - 11:00

0

Annonce ♥

Enig, det er virkeligt fine negle. Og for søren hvor er det bare snart du skal giftes og have den dejligste dag med din mand:-)

Taaaak BC :D

Ja, det er meget snart :loveshower:

Aftenen er gået med at pakke alting i kasser, printe huskelister, printe taler, skrive til DJ, file fødder osv...

Nu vil jeg bade , men skal lige forsøge mig med en hjemmelavet skrub med olievenolie, citronsaft og sukker.

0

Enig, det er virkeligt fine negle. Og for søren hvor er det bare snart du skal giftes og have den dejligste dag med din mand:-)

Taaaak BC :D

Ja, det er meget snart :loveshower:

Aftenen er gået med at pakke alting i kasser, printe huskelister, printe taler, skrive til DJ, file fødder osv...

Nu vil jeg bade , men skal lige forsøge mig med en hjemmelavet skrub med olievenolie, citronsaft og sukker.

Fedt du lige forsøger med Body scrub, giv gerne en melding når du har overskud om, hvordan det går:-)

Jeg tænker SÅ meget på hvordan det var for os to dage før - du har det bedste til gode:-)

Håber nyder forberedelserne i morgen også, det er ligesom om at brylluppet er startet om fredagen syntes jeg:-)

0

Annonce ♥

I får lige et øjebliksbillede af situationen....

Alt er godt. Næsten. Trælysestagerne er krympet, så min mors mand har taget dem med ud til min moster og onkel, som heldigvis ikke bor så langt væk.

Min far har været her og talt med min mors familie. Det er stort.

Det er for vildt det her.

post-56633-0-99879900-1413551895_thumb.j

post-56633-0-77769200-1413551911_thumb.j

post-56633-0-51829600-1413551928_thumb.j

0

Vildt nok du lige har overskud til at opdatere herinde :thumbsupsmileyanim:

Hvor ser det bare super smukt ud!! :heart: I morgen ved denne tid skal I nok igang med jeres bryllupsmiddag :loveboard:

Håber får jer at I får en helt igennem fantastisk dag i morgen.... men mon ikke :biggrin:

0

Annonce ♥

Uha, fik lige helt ondt i maven da jeg læste sætningen med trælysestager der var krympet:-(

Vi stod i præcis samme situation i sidste uge....gid jeg havde husket at I havde trælysestager, så jeg kunne have advaret...

Håber I får en helt fantastisk dag, aften og nat....det er den VILDESTE dag<3

Læn jer tilbage på jeres stole indimellem, hold hinanden i hånden og betragt jeres gæster sammen:-) Vi har de dejligste billeder på nethinden, når vi tænker tilbage...det er en fryd at se, hvordan gæsterne nyder festen, vinen, maden, stemningen - alle de ting, som I har besluttet til JERES fest og jeres livs dag:-)

Håber I får den mest vidunderlige dag!

KH Betina - nu Lodberg Jakobsen...som sjældent har skrevet herinde;-)

0

Vi er super spændte. Vi har sagt farvel til hinanden og byttet forlovelsesringe.

I morgen kommer vores nye smukke vielsesringe i brug.

Jeg har været helt rolig hele dagen. Alt er blevet så flot.

I aften skal jeg hygge med familien og mine veninder. Kasparr, han forlover og min far er taget ud og spise.

I får lige lidt flere billeder, fordi jeg ikke kan lade være og lige har et øjeblik alene.

post-56633-0-35848500-1413564017_thumb.j

post-56633-0-94476100-1413564034_thumb.j

post-56633-0-42872000-1413564057_thumb.j

post-56633-0-25515200-1413564075_thumb.j

post-56633-0-79807500-1413564089_thumb.j

post-56633-0-79305000-1413564104_thumb.j

post-56633-0-08263300-1413564119_thumb.j

post-56633-0-20412000-1413564133_thumb.j

post-56633-0-03341300-1413564170_thumb.j

0

Annonce ♥

Det med din far, det er virkeligt dejligt.

Og hvor re det bare blevet fint det hele, det re bare SÅ meget i morgen i skal giftes. Altså ikke om 5 måneder eller 3 dage, det er i morgen. DU SKAL KUN SOVE EN GANG MERE!

Nyd den dejligste dag, du er bare glad, glad og glad hele dagen:-)

0

:c166: Stort tillykke med i morgen!!! :c166:

Ønsker lige tillykke lidt på forhånd, da jeg jo er til barnedåb hele dagen i morgen, så har nok ikke mulighed for at skrive herinde :) Glæder mig til at se billeder af jer på jeres store dag ()()

Det ser super godt ud, når alting bliver sat sammen i øvrigt :)

0