Josephine<3

K & J LYKKELIG GIFT - 18. Oktober 2014 - Tjek billig salgstråd

1,711 posts in this topic

Annonce ♥

Hvor er det bare nogle smukke billeder! :a1221: Kan godt forstå I glæder jer til resten!

og hvor er I bare et flot par! I passer så smukt sammen :loveshower: Flot brudebuket du fik :loveboard:

0

Annonce ♥

Tusind tak søde og skønne piger.

Vi havde en fantastisk dag i får og er netop vågnet til vores første hele dag i Rom.

På hotellet er der fantastisk service.

Champagnen blev bragt op kort efter vi var checket ind og vejrudsigten lå her, da vi kom hjem om aftenen.

post-56633-0-42691100-1413875100_thumb.j

post-56633-0-25197500-1413875116_thumb.j

0

Annonce ♥

Det er virkelig nogle fantastiske billeder i har fået taget. Jeg glæder mig til at se mange flere. :) Du lignede en drøm på de billeder

Ååårh tusind tak :) !!!

Jeg gtlæder mig også til at vise flere, når vi får dem og begynde beretning.

0

:7himmel: Bryllupsrejsen :7himmel:

Min mand og jeg :a1221: ... har haft en fantastisk bryllupsrejse i Rom.

Byen var stor og mega overvældende ovenpå vores bryllup.

Jeg vil ikke skrive beretning om rejsen, men I kan få en kort opsummering :biggrin:

Vi ankom til hotellet - San Anselmo (kan varmt anbefales) kort efter frokosttid og tog straks ud i byen, hvor vi bl.a. besøgte Colloseum.

Om aftenen spiste vi på en lokal restaurant nær hotellet, inden vi gik i seng og sov over 10 timer...

Hele turen har været fantastisk og virkelig tiltrængt. Vi har nydt hinanden, kærligheden og alt, hvad Rom har at byde på.

Kasparr var / er dybt fascineret af Colloseum og har set op til flere dokumentarer om om det. Vi køber altid billeder / tegninger / billeder fra de steder vi er på ferie og da vi i går passerede en gadesælger, som sad og malede faldt vi for et billede af Collosuem.

Vi købte billedet for 15 euro, gadesælgeren vil have 20 og prisen på billedet sagde 60, hvilket jo selvfølgelig var sat højt med vilje.

post-56633-0-63432100-1414266336_thumb.j

Kasparr elsker at fortælle, hvilket også var det helt store emne i samtlige taler til os til brylluppet. Kasparr har derfor fortalt og lært mig en masse af det han ved og lærte om Colloseum og resten af Rom, imens vi var der.

Jeg er svært glad for guidebøger og havde den trofast med mig alle vegne til stor irritation for manden, som hellere synes jeg skulle se på tingene i stedet for at læse om dem :floejt:

Vi har levet fantastisk og spist og drukket lækker rødvin hver eneste dag :7himmel:

Jeg vil varmt anbefale alle brude og deres mænder, at tage på bryllupsrejse straks efter brylluppet, da det virkelig er rart at komme helt ovenpå og langt væk efter brylluppet :heart:

I får lige lidt billeder fra turen :loveboard:

post-56633-0-96653900-1414266449_thumb.j

post-56633-0-61800100-1414266459_thumb.j

Edited by Josephine<3
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Klage til frisøren

Som nogen af jer måske ved, var jeg rigtig ked af hele min oplevelse med frisøren, som også skulle lægge min make-up.
Jeg har nu derfor sendt ham en "klage", hvor jeg fortæller hele min opfattelse af min oplevelse med ham.

Hej xxx

Jeg beklager at måtte skrive til dig her, men jeg har brug for at lette mit hjerte.

Jeg har desværre været rigtig ked af min oplevelse med min håropsætning og min make-up til mit bryllup d. 18. oktober.

Jeg var af den klare overbevisning, at vi havde em aftale om, at du skulle sætte hår og lægge make-up på både mine brudepiger og mig selv.
Jeg kan desværre forstå, at der kan være tale om en misforståelse, hvilket naturligvis kan ske.
Dog ved jeg at jeg spurgte dig to gange, da jeg første gang besøgte dig i salonen, om aftalen galt både hår og make-up til os alle seks, hvilket jeg fik et ja til.

Det kom derfor noget bag på mig, da du allerede kl. 08:30 sagde, at du ikke kunne nå at lægge make-up på pigerne. Mine søstre havde ikke deres egen make-up og havde derudover glædet sig til oplevelsen.
Det var selvfølgelig rigtig fint, at alle pigerne kunne benytte sig af dine medbragte produkter, når nu det ikke kunne være anderledes. Det skabte dog en del stress for både mig og pigerne, da den ene brudepige pludselig skulle lægge make-up på sig selv og alle de andre.

Jeg har derudover været rigtig ked af min make-up og min ellers smukke frisure på dagen.
Make-uppen var slet ikke, hvad jeg drømt om og havde vist dig i salonen. Den var pæn, med undtagelse af mascaren, som jeg selv var nødt til at tage ekstra på af efter vielsen.

Mit hår begyndte at falde sammen allerede efter vores vielse. Dvs. en time efter det var sat færdigt.
Jeg måtte i løbet af dagen konstant sætte ekstra spænder i og spraye med hårlak.
Det havde været forståeligt, hvis vi var nået hen på aftenen, men allerede efter en time er simpelthen for tidligt og absolut ikke i orden.
Jeg blev ked af det, hver gang jeg så mig selv i spejlet resten af dage og det tog desværre noget af glæden fra mig. Det var meningen at jeg aldrig skulle have været smukkere og jeg følte mig sjusket og rodet at se på.

Tre ud af de fem brudepigers hår faldt sammen ligeså hurtigt, som mit eget, hvilket også var enormt frustrerende for dem.

Til slut vil jeg gøre opmærksom på, at jeg var virkelig var ked af det over, at jeg måtte komme en halv time for sent til mit eget bryllup.
Jeg ved at jeg siger til dig, at jeg ikke ønsker at komme sent, hvilket du også forsikre mig om ikke sker. Jeg blev derfor virkelig stresset og frustreret, da jeg kl. 12:52 ikke er færdig med hverken hår eller make-up og slet ikke er kommet i min brudekjole endnu.

Jeg kommer 30 minutter for sent til vielsen og bliver nærmest skubbet ind i kirken af en irriteret kordegn. Den ene af kirkesangerne skulle synge til en anden vielse kl. 14:00 i en anden kirke og vi er derfor nødt til at korte vielsen ned og springer af denne årsag bl.a. en salme over.

Hele min forsinkelse og ankomst til kirken gør, at vi i løbet af dagen skal løbe ekstra stærkt, hvis vi skal nå diverse ting, som vi har på programmet. Vi havde f.eks. afsat to timer til fotograferingen, men når kun ud i en time og må derfor springe en location over, som vi ellers havde planlagt.

Alle disse ting gør, at hele min oplevelse desværre har været rigtig negativ.
Jeg havde i løbet af min bryllupsdag svært ved at slippe følelsen og skuffelsen over ikke at være, ligeså smuk, som jeg havde ønsket mig. Jeg følte mig stresset og presset resten af dagen efter jeg måtte springe i min brudekjole på rekordtid og ind i en smuk pyntet bil, som min nu mand havde arrangeret, som en overraskelse til mig.

Taget alle disse ting i betragtning, føler jeg derfor ikke at de DKK 3.500,-, som jeg betalte dig var pengene værd på trods af den ellers fine pris, som du havde givet mig.

Med venlig hilsen

Josephine

Edited by Josephine<3
0

Mega godt skrevet Josephine, man er slet ikke i tvivl om du er ked af det, rigtigt ked af hans opførsel.

Jeg håber han kompensere med en stor undskyldning og at give dig pengene tilbage - også selvom du aldrig får dagen igen.

Når det så er sagt så så du altså skide lækker ud, simpelthen så smuk. Men jeg ved godt man skal være glad og føle sig smuk selv.

Håber du får feedback fra ham...

0

Mega godt skrevet Josephine, man er slet ikke i tvivl om du er ked af det, rigtigt ked af hans opførsel.

Jeg håber han kompensere med en stor undskyldning og at give dig pengene tilbage - også selvom du aldrig får dagen igen.

Når det så er sagt så så du altså skide lækker ud, simpelthen så smuk. Men jeg ved godt man skal være glad og føle sig smuk selv.

Tusind tak søde BC :hug:

Jeg har virkelig prøvet at skrive pænt og ikke alt for anklagende.

Han har set beskeden for et kvarter siden (skrev på facebook) :pokey:

Jeg ved ikke, hvad jeg håber, men en undskyldning er i hvert fald det mindste, som han kan give mig.

Jeg kan godt se på billederne, at jeg ikke ligner en høstak, men følelsen, som jeg havde på dagen var bare så ærgerlig og frustrerende.

0

Jeg ved ikke, hvad jeg håber, men en undskyldning er i hvert fald det mindste, som han kan give mig.

Jeg kan godt se på billederne, at jeg ikke ligner en høstak, men følelsen, som jeg havde på dagen var bare så ærgerlig og frustrerende.

Helt sikkert, dt er dig der skal føle sig allermest smuk, og det har Kasparr helt sikkert også syntes du var, men vigtigst er dig selv. Jeg håber vitterligt han kommer med en undskyldning og helt sikkert også en kompensation. Det er meget spændende, og jeg håber ikke han trækker tiden før han svarer...

0

Annonce ♥

Beretning nærmer sig

Nu nærmer tiden sig, hvor man dejlige mand skal på studietur (i morgen) og jeg skal være alene hjemme.

Det betyder at jeg så småt vil begynde med min beretning. Under bryllupsrejsen brainstormede jeg lige dagen ned i et word dokument, som i stikord alene fylder tre sider.

Jeg glæder mig vildt meget til at dele og genopleve hele vores bryllupsdag sammen med alle jer søde BK piger :7himmel:

0

Helt sikkert, dt er dig der skal føle sig allermest smuk, og det har Kasparr helt sikkert også syntes du var, men vigtigst er dig selv. Jeg håber vitterligt han kommer med en undskyldning og helt sikkert også en kompensation. Det er meget spændende, og jeg håber ikke han trækker tiden før han svarer...

Han skal sikkert lige sluge den inden han forhåbentligt svarer.

Den halvanden uge, som er gået efter vores bryllup, har hjulpet en hel del på oplevelsen med frisøren og jeg har det meget bedre og det fylder ikke ligeså meget hos mig mere.

Resten af brylluppet var fantastisk og gik bare så godt :a1221:

0

Den halvanden uge, som er gået efter vores bryllup, har hjulpet en hel del på oplevelsen med frisøren og jeg har det meget bedre og det fylder ikke ligeså meget hos mig mere.

Det er dejligt du er blevet gladere, og har fået det hele på afstand. Sådan skal det være.

Og sådan en gøgler skal ikke ødelægge din største dag i dit liv, sørme nej.

0

Øv, hvor det dog lyder som en grim oplevelse du har haft dig :td: Bliver rigtig ked af det på dine vegne, når jeg læser det! For det er jo ikke "bare" hår og make-up han har "ødelagt", det har jo også fået indflydelse på vielsen! Personligt ville jeg have været mega ked af, at få fjernet en af salmerne fra vielsen.

Men mest trist er det jo nok, at du ikke har fået lov til at have lækkerhedsfølelsen, når håret er sat perfekt og make-up'en bare spiller. Der jo nok ikke andre end dig, der har lagt mærke til det, men det er vel egentlig også nok, at det kun er dig der har mærket til det?

Puha, kan mærke, at jeg slet ikke kan beskrive, hvor forarget jeg er på dine vegne! Hvis det var mig, så er jeg ikke sikker på, at jeg havde været så venlig, som du er i din besked. Jeg ville mildest talt være rasende.

Håber du vil offentliggøre navn på frisøren herinde, så fremtidige brude har en mulighed for at undgå ham. Ville være synd, hvis der er andre, der skal igennem det samme.

0

:loveshower:

Det er dejligt du er blevet gladere, og har fået det hele på afstand. Sådan skal det være.

Og sådan en gøgler skal ikke ødelægge din største dag i dit liv, sørme nej.

Det er jo heldigvis ikke ham, men min dejlige mand, som i sidste ende betyder noget

0