Josephine<3

K & J LYKKELIG GIFT - 18. Oktober 2014 - Tjek billig salgstråd

1,711 indlæg i dette emne

Beretning del 6 fortsat

:a1221: Indgang :a1221:

... Og så lige billederne, hvor vi kommer op til alteret og tager plads :heart:

Både Kasparr og jeg er rørte og på billederne kan man ane en tåre på min kind :heart: :heart: :heart:

post-56633-0-67261200-1415036413_thumb.j

post-56633-0-35120600-1415036418_thumb.j

post-56633-0-32210300-1415036428_thumb.j

post-56633-0-47196500-1415036438_thumb.j

post-56633-0-67208900-1415036442_thumb.j

post-56633-0-64270900-1415036447_thumb.j

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, kan ikke se videoen :(

Super fin beretning ellers, glæder mig til at se resten. Kan mærke, at jeg bliver helt ked af på dine vegne, at det var så presset i kirken :td: Men det lyder da heldigvis til, at I på trods har fået det bedste ud af det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beretning del 7

:7himmel: Vielsen :7himmel:

Efter vi har taget plads begynder vi at synge den første salme, som også var mit første og største ønske: "Nu falmer skoven trindt om land"

Jeg var på dette tidspunkt stadig ret overvældet og sidder det meste af tiden bare og ser på Kasparr og kigger rundt i kirken.

Jeg tænker at jeg skal huske at lægge mærke til detaljerne og alle gæsterne og nyde øjeblikket.

Rækkefølgen er herefter lidt uklar. Jeg bemærker på et tidspunkt, at vi pludselige skal vies tidligere, end det der står i programmet, men glemmer det så igen.

Vi synger: "Vi blev skabt som mand og kvinde" før vores vielse. Jeg var en smule forvirret, da præsten beder os rejse os og er stadig ved siden af mig selv.

Kasparr har efterfølgende fortalt mig, at jeg generelt kiggede meget rundt under hele vielsen og at præsten derfor holdt det meste af talen til ham eller henvendt mod ham. :lol:

Vi siger: "JA" til hinanden. Kasparrs første "ja" er stort og rungede og lød lidt, som når vi for sjov havde øvet det hjemme i stuen.

Efter vi har sagt ja og givet hinanden hånden derpå, udveksler vi ringer. Og så måtte vi kysse!!! :kiss:

Jeg giver Kasparr et kæmpe og knugende kys. Trængte virkelig til det efter hele den morgen, tror måske at min mormor, syntes at det varede lige lang tid nok :floejt:

Til slut synger vi den sidste salme: "Se, nu stiger solen af havets skød", som jeg bare synes er så smuk.

Jeg hørte den første gang til Roseleins og hendes mands vielse og fik derefter forvirret præsten godt og grundigt med at bytte ud og ind i rækkefølgen af ønskede salmer.

Da vi har synget den sidste salme går turen ned af kirkegulvet og ud i den kolde og blæssende efterårsluft ()()

BILLEDERNE KOMMER SENERE, DA MANDEN ER VED AT FLYTTE BILLEDER RUNDT PÅ COMPUTEREN PT.

EDIT: Vi har modtaget lidt billeder fra en af Kasparrs rigtig gode venner, som har taget lidt under vielsen, så dem får I lige til at starte med :)

post-56633-0-18139300-1415048708_thumb.j

post-56633-0-36183600-1415048720_thumb.j

post-56633-0-62996200-1415048740_thumb.j

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Beretning del 8

Efter vielsen foran kirken

Efter vielsen blev vi lykønsket af alle de fremmødte gæster - jeg vil tro, at der var +100 mennesker.

Det var så overvældende og nærmest ikke til at holde styr på.

Der gik længe før at nogen endelig begyndte at kaste ris, men vi fik da ris og jeg havde glæde af dem resten af dagen i både håret og brudekjolen.

DER MANGLER STADIG BILLEDER, SÅ HER ER KUN LIDT. RESTEN KOMMER :)

post-56633-0-27667000-1415049054_thumb.j

post-56633-0-68707200-1415049073_thumb.j

post-56633-0-99044800-1415049112_thumb.j

post-56633-0-21247300-1415049159_thumb.j

post-56633-0-57079600-1415049180_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:td: Svar fra frisør :td:

Så kom der svar fra frisøren og jeg er ikke glad :angry:

"Hej Josephine

Har læst dine beskeder og er selvfølgelig ked af at du har den oplevelse.
Men alt taget i betragtning den tid jeg har brugt og den meget favorable pris jeg gav så kan jeg ikke give dig kompensation.
Håber i får et godt og lykkeligt ægteskab"

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke dog et skod svar. Han tager jo slet ikke ansvar for noget. Han siger ikke engang undskyld. Det er sgu for plat. Pyt med at han ikke vil give dig nogen kompensation. Men han kunne da i det mindste sige undskyld og beklage. Øv, det er sgu for tamt! :-(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:td: Svar fra frisør :td:

Så kom der svar fra frisøren og jeg er ikke glad :angry:

"Hej Josephine

Har læst dine beskeder og er selvfølgelig ked af at du har den oplevelse.

Men alt taget i betragtning den tid jeg har brugt og den meget favorable pris jeg gav så kan jeg ikke give dig kompensation.

Håber i får et godt og lykkeligt ægteskab"

Shit et lorte svar, det holder bare ikke! Hvis jeg avr dig ville jeg virkeligt skrive tilbage, at det er meget skuffende at komme med sådan et svar. Æv hvor synd for dig. Har du været på trustpilot og anmelde ham?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke dog et skod svar. Han tager jo slet ikke ansvar for noget. Han siger ikke engang undskyld. Det er sgu for plat. Pyt med at han ikke vil give dig nogen kompensation. Men han kunne da i det mindste sige undskyld og beklage. Øv, det er sgu for tamt! :-(

Mega skod svar.

Han er hermed i den sorte bog.

Han hedder Michael Peros og arbejder i Salon Gråbrødretorv 7 :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:td: Svar fra frisør :td:

Så kom der svar fra frisøren og jeg er ikke glad :angry:

"Hej Josephine

Har læst dine beskeder og er selvfølgelig ked af at du har den oplevelse.

Men alt taget i betragtning den tid jeg har brugt og den meget favorable pris jeg gav så kan jeg ikke give dig kompensation.

Håber i får et godt og lykkeligt ægteskab"

Shit et lorte svar, det holder bare ikke! Hvis jeg avr dig ville jeg virkeligt skrive tilbage, at det er meget skuffende at komme med sådan et svar. Æv hvor synd for dig. Har du været på trustpilot og anmelde ham?

Nej, ikke endnu.

Men jeg er på vej.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

"Hej Josephine

Har læst dine beskeder og er selvfølgelig ked af at du har den oplevelse.

Men alt taget i betragtning den tid jeg har brugt og den meget favorable pris jeg gav så kan jeg ikke give dig kompensation.

Håber i får et godt og lykkeligt ægteskab"

- og jeg er en af dem, der holder på, at alt foran et "men" ikke tæller.......... Det vil sige, han siger ingen gang undskyld!

Utroligt........ Anmeld ham på trustpilot! Er han salonejer eller har han en chef, du kan klage til????

Han ejer salonen sammen med to andre.

Jeg lader den ligge herfra og lægger et par dårlige anmeldelser rundt omkring.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om jeg direkte vil kalde det et skod svar, men læser det sådan at svaret er rimeligt upersonligt og at der heller ikke på nogen måde er nogen medfølelse eller undskyldning. Det virker som at han ikke rigtig har forståelse for hvor meget det - og selve dagen - betyder for jer og har man ikke det, så har man også spillet "fallit".

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke om jeg direkte vil kalde det et skod svar, men læser det sådan at svaret er rimeligt upersonligt og at der heller ikke på nogen måde er nogen medfølelse eller undskyldning. Det virker som at han ikke rigtig har forståelse for hvor meget det - og selve dagen - betyder for jer og har man ikke det, så har man også spillet "fallit".

Det er også min opfattelse.

Han var enormt upersonlig på dagen og jeg følte mig hverken tryg eller særlig pænt behandlet - For ham var det helt sikkert bare gode penge!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej what! Skrev du til ham og rykkede, som du snakkede om du ville? Han havde da slet ikke tænkt sig at svare dig! Øv hvor er det strengt. Ja, en ting er han ikke vil give nogen kompensation, men han kunne da i det mindste komme med en undskyldning!! Også selvom han ikke er enig i, hvad i havde aftalt osv kan man da godt skrive noget ala "jeg er virkelig ked af, at det endte sådan og det er virkelig uheldigt at vi har misforstået hinanden, da du bookede mig. Jeg prøvede at gøre det så godt som muligt i situationen, da det gik op for mig, at vi havde misforstået hinanden, men jeg beklager selvfølgelig dybt at det endte sådan" ELLER ET ELLER ANDET! Det der er da bare vildt arrogant og uempatisk!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er ikke nødvendigvis et spørgsmål om gode penge for ham. Han har måske "blot" opfattet dig/jer som en ud af mange kunder der bare skulle have ordnet hår på en tilfældig hverdag og anlagt en "lidt" laisez fair holdning til tingene. Har selv siddet som model for frisører for mange år siden og var også med til en del konkurrencer m.v. Der er som med så mange andre grupper meget stor forskel på hvor stort engagement de forskellige frisører ligger i de ting de laver og her har du helt klart været uheldig. En ting er opsætningen. En anden ting er den manglende fornemmelse for tid.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej what! Skrev du til ham og rykkede, som du snakkede om du ville? Han havde da slet ikke tænkt sig at svare dig! Øv hvor er det strengt. Ja, en ting er han ikke vil give nogen kompensation, men han kunne da i det mindste komme med en undskyldning!! Også selvom han ikke er enig i, hvad i havde aftalt osv kan man da godt skrive noget ala "jeg er virkelig ked af, at det endte sådan og det er virkelig uheldigt at vi har misforstået hinanden, da du bookede mig. Jeg prøvede at gøre det så godt som muligt i situationen, da det gik op for mig, at vi havde misforstået hinanden, men jeg beklager selvfølgelig dybt at det endte sådan" ELLER ET ELLER ANDET! Det der er da bare vildt arrogant og uempatisk!

Ja, jeg skrev og rykkede :)

Rose90 hjalp mig lige med et par sætninger ;)

Jeg skrev:

Hej Michael

Jeg håber og formoder at du har set og læst min besked.

Jeg går ikke ud fra, at vores oplevelse stemmer overens med din normale standard, da jeg så absolut kun har hørt pænt om dig.

Jeg mener derfor kun, at en kompensation vil være på sin rette plads.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer