Josephine<3

K & J LYKKELIG GIFT - 18. Oktober 2014 - Tjek billig salgstråd

1,711 posts in this topic

Det er et fedt sted hvad billederne også viser (men heller ikke et sted "menigmand" kan leje"). Have been there. Jeg undrer mig så lidt over at I brugte mikrofon til talerne men det var så forklaringen på at der lige kom en god kollega op på kontoret fredag eftermiddag for at låne en af de trådløse vi har liggende i reserve :) Vi har - endnu - lager lige ved siden af hinanden og det er lidt synd at vi ikke har det fremover for der er mange fordele i det.

Det er et fantastisk sted.

Vi brugte mikrofon, da vi gerne ville undgå den typiske ''tal højere'' råben :) Mikrofonen fungerede også ganske godt for alle undtagen min mand, som var oppe og slås med den og sine papirer til talen flere gange undervejs.

Edited by Josephine<3
0

Annonce ♥

Fint nok. Min oplevelse er bare at mange "stejler lidt" når de får en mikrofon i hånden men det er meget forskelligt hvordan folk har det med det og det er sjældent der er behov for det. Kunne iøvrigt være jeg lige skulle bede ham om at levere den tilbage. :lol:

0

Fint nok. Min oplevelse er bare at mange "stejler lidt" når de får en mikrofon i hånden men det er meget forskelligt hvordan folk har det med det og det er sjældent der er behov for det. Kunne iøvrigt være jeg lige skulle bede ham om at levere den tilbage. :lol:

Kunne være en plan ;)

Folk var kun glade for den var der, så det var en positiv oplevelse.

0

Annonce ♥

Jeg elsker bare din beretning. Har slugt hvert eneste ord råt.

Og sikke nogle smukke taler. Man sidder jo og bliver helt rørt her bag skærmen. Glæder mig endnu mere til at det er min tur!

0

Hold nu op Josephine... :) sikke en dejlig beretning, skønt at læse alle detaljerne og du gør så meget ud af det.. :) har læst det hele med stor fornøjelse..

I ser smukke og forelsket ud begge to... Håber i vil mindes dagen med glæde for altid..

(Her skulle være en masse fine smileys, men er på fra mobilen.. :/ )

Edited by MJM
0

Da min søde mand og jeg snart skal flytte, vil vi gerne af med de sidste ting fra brylluppet hurtigst muligt.

Vi sælger derfor tingene ekstra billigt :)

http://www.bryllupsklar.dk/forum/88827/k-j-18-oktober-2014-sclges-billigt-grundet-flytning.html/

0

Annonce ♥

Hvis man må spørge, hvor flytter I hen søde Josephine?? :)

Vi bliver i Virum :)

Vi skal ned i et lille rækkehus, da de renoverer, der hvor vi bor nu. Egentligt er det kun midlertidigt, men vi håber at vi kan blive i rækkehuset.

0

Hvis man må spørge, hvor flytter I hen søde Josephine?? :)

Vi bliver i Virum :)

Vi skal ned i et lille rækkehus, da de renoverer, der hvor vi bor nu. Egentligt er det kun midlertidigt, men vi håber at vi kan blive i rækkehuset.

Det lyder da også super lækkert.. Og passer godt til et nygift par. :wink:

Edited by Metti
0

"Hej Josephine

Har læst dine beskeder og er selvfølgelig ked af at du har den oplevelse.Men alt taget i betragtning den tid jeg har brugt og den meget favorable pris jeg gav så kan jeg ikke give dig kompensation.Håber i får et godt og lykkeligt ægteskab"

- og jeg er en af dem, der holder på, at alt foran et "men" ikke tæller.......... Det vil sige, han siger ingen gang undskyld!

Utroligt........ Anmeld ham på trustpilot! Er han salonejer eller har han en chef, du kan klage til????

Han ejer salonen sammen med to andre.

Jeg lader den ligge herfra og lægger et par dårlige anmeldelser rundt omkring.

øv øv øvhvor er han tarvelig og virkelig et dårligt service menneske.
0