newdoc

Kim og Tinas drømmebryllup 17. maj 2012! Min mors tale...

118 posts in this topic

Ja, - så blev det min tur til at skifte fra planlægningstråden og hertil...!!! Er stadig kulret over vores fantastiske dag!!! Starter efter et års barsel på arbejde på mandag!!! Så nu må vi se, hvor langt jeg når... Og billederne fra fotografen har vi ikke fået endnu, så dem må I/vi vente lidt på... :wink:

Dagen før dagen... :a1221: :a1221: :a1221:

VORES BRYLLUPSDAG!!! :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Edited by newdoc
0

Annonce ♥

Dagen før dagen!

Onsdag den 16. maj var så sidste gang, vi vågnede op sammen som kærester/samlevende… I morgen bliver vi ægtefæller, - ægtemand og hustru!!! De to store kom i skole hhv. børnehave, men blev hentet lige over middag af farmor og farfar. Kim og jeg pakkede bordhæfter, bordplaner, program, gæstebog, toastmasterklokke, champagnesæbebobler og et nyindkøbt moreltræ, som skulle plantes dagen efter brylluppet ved Skarrildhus. Det er vores træ, som vi må høste hvert år, men det bliver passet af Skarrildhus, - og HVIS vi ikke selv høster det, høster de det fra Skarrildhus til deres brug… Det havde regnet en hel del de sidste par uger, - og jeg havde de sidste dage nærmest tjekket vejrudsigten hvert kvarter 3 forskellige steder, - og det så ikke alt for godt ud… De lovede regn morgen, formiddag og lidt over middag, blæst op til kuling og køligt med temperatur på 8-11 grader!!! Da vi ankom til Skarrildhus, var der store vandpytter overalt, - ikke opmuntrende i forhold til karetkørsel, fotografering i deres smukke park, - velkomstdrink på terrassen osv… :td: Vi fik afleveret tingene og snakket småting igennem (jeg havde aftenen forinden været derude sammen med min mor og afprøve mit powerpointindlæg :wink: ), - skyndte os hjem til børnene igen, så farfar og farmor kunne tage derud mhp. æresporten… :wink: Mormor kom nu også for at hjælpe til… Alle børnene blev badet og fik vasket hår, så i hvert fald Michaela var klar til frisøren tidligt næste morgen… Vi spiste aftensmad sammen, - ingen havde haft overskud til at planlægge madlavning, - hvilket vi ellers ALTID plejer at finde ud af, - så det blev bare pizza… Det var planen, at min mor blev hos mig i huset om natten, - de andre, - Kim, hans forældre og vores tre børn skulle mødes med Kims søster (min brudeterne), hendes samlever (toastmaster) og deres to drenge på Skarrildhus og overnatte der… Jeg synes knap, vi var færdige med at spise, før de begyndte at rejse sig, hvilket stressede mig helt vildt, - jeg kunne slet ikke bære at skulle sige ”farvel” til Kim og børnene… Var ved at tude, - det hele blev bare så tæt på lige pludselig… Men jeg fik da givet dem alle et stort knus, - vores ældste på 7, Nicklas, glædede sig bare til at skulle ud på Skarrildhus og mødes med sine fætre. Michaela på 4 så lidt mere betænkelig ud, - og Stephanie på 10 måneder forstod ikke så meget, - og virkede bare træt… Men jeg havde jo selv et forholdsvist stramt program… Vi (min mor og jeg) skulle have kjolen, som lå i min mors bil, pakket ud og sat på gine, så ALLE de mange lag kunne rettes ud, - så det forhåbentligt ville gå noget nemmere dagen efter… Havde så svært ved at koncentrere mig om noget som helst og gik fra det ene til det andet uden rigtigt at få lavet noget effektivt… Jeg VILLE lige have lagt vores sidste CD’er (havde siddet med det i flere dage, men ikke nået det hele endnu) over på Itunes og lavet en spilleliste til efter bandet var gået, - det ville jo være pinligt, hvis der ikke var mere musik og gæsterne slet ikke var færdige med at feste, når bandet gik… Men jeg skulle jo også i bad, have vasket hår med instruktioner fra frisøren om godt med balsam, INGEN stivelse eller lignende og ingen makeup… Havde fra kosmetologen fået en ”multivitamin”-ansigtsmaske, som skulle smøres på aftenen før, og vaskes af næste morgen, så den kom også på… Følte mig på en eller anden måde i en helt anden verden, - der havde været så mange ting i de sidste par uger, der var ved at gå galt, - pigernes tøj, borddekorationerne (vi havde stadig ikke modtaget flydelysene fra England, som ellers blev sendt for 4 dage siden :td: ) m.v.. Og nu kunne jeg jo pludselig ikke selv gøre ret meget mere for at ”tingene” ville klappe på dagen… Efter badet var kl. ved at nærme sig 23!!! Jeg havde planlagt at ville gå i seng ved 22-tiden… Hmmm… Men efter badet sad jeg igen med musikken, - jeg havde så svært ved at slippe planlægningen/forberedelserne og sige, ”det var det”, - så trak den til det sidste… Ved 0-0.30-tiden delte min mor og jeg en Smirnoff Ice med håbet om at falde hurtigt i søvn… Jeg faldt i søvn ved 1-tiden… Min mor og jeg havde slet ikke tanker på stemningsbilleder, så dem er der ingen af, - men Kims søster fik da taget nogle på Skarrildhus… :wink:

Min H2B sammen med vores mindste prinsesse og vores prins... :wink:

post-54979-0-85682300-1338285467.jpg

Kim søsters samlever (vores toastmaster!) og deres to drenge:

post-54979-0-62560400-1338285486.jpg

Kims søster og vores to prinsesser:

post-54979-0-74625000-1338285501.jpg

Toastmaster og deres ældste søn:

post-54979-0-25237100-1338285522.jpg

Edited by newdoc
0

VORES BRYLLUPSDAG!!! :cheerleader3::cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg vågnede flere gange i løbet af natten, - faldt de første gange hurtigt i søvn igen, - på trods af at jeg kunne høre regnen vælte ned… :td: Men kl. 4.30 vågnede jeg igen, blev liggende men kunne ikke falde i søvn igen… Regnen væltede stadig ned, - jeg bad til, at det bare var min mor, der var gået i bad, - det var hun også lidt over fem, men det var desværre ikke kun det, jeg kunne høre… Lidt i seks stod jeg op, - efter kun max. 3½ timers søvn, - havde hovedpine og var helt svimmel, - føltes nærmest som tømmermænd, - men en halv Ice??? Det var nok ”bare” alt for lidt søvn kombineret med en del spænding… Nævnte det enormt trælse vejr for min mor, - men hun skyndte sig at sige, - nej se nu, - der er opklaring udenfor… Og man kunne skimte en blå himmel med enkelte hvide skyer… Men få minutter efter stod det ned igen!!! For pokker da!!! :td: Lavede kaffe og satte morgenmad på bordet, - men havde INGEN appetit… Min mor spiste okay, - og kørte til frisøren 6.30, - hun skulle være der kl. 7 og jeg en time efter… Puuha her var tomt efter at hun var kørt, - var stadig helt ved siden af mig selv, havde spist lidt, men havde mega-kvalme… Gik igen nærmest i cirkler rundt om mig selv, indtil jeg skulle afsted…Under det hele kom pludselig en indre ro, som hurtigt bredte sig som en kraftig varmefølelse ud i hele kroppen - som om jeg kunne mærke min afdøde søn, Patrick og min far helt tæt på mig, - at de forsøgte at fortælle, - vi er med jer i dag kære mor/datter, - det føltes så skønt at kunne mærke deres nærvær, - men også SÅ trist, - hold da fast, hvor jeg savner dem, - og hvor ville jeg have givet meget for, at de begge også på vores bryllupsdag stadig havde været hos os!!! Sendte dem mange, mange varme tanker igennem hele dagen! Senere fortalte min mor, inden jeg havde sagt noget, at hun også havde mærket Patricks og min fars "nærvær", - som om at de var med os på den store dag... Så mærkeligt, - og nogen vil sikkert ryste på hovedet af det... Men for os var det bare dejligt at føle deres nærvær på denne store dag!!! Fik lige taget et billede af kjolen på ginen…Og Charlotte tog senere et par stykker...

post-54979-0-23550900-1338287171.jpgpost-54979-0-47667200-1338287364.jpgpost-54979-0-18466300-1338287391.jpg

Huskede utroligt nok at få det hele med til frisøren, - slør, roser til både Michaelas og mit hår, billeder af frisurer og make-up, - samt noget forskelligt at spise, da det jo ville tage 3½-4 timer… Kørte afsted lidt sent, - havde stadig mega-kvalme… Havde drukket godt med vand hjemmefra, så jeg forhåbentligt kunne komme af med det meste, inden jeg skulle i kjolen, som ville være meget besværlig at udføre toiletbesøg i … :c166::wink: Ankom til frisøren lidt over 8, - min mor var allerede færdig, - og var bare blevet så flot! Frisøren gik hurtigt i gang med mit hår, - og de havde ringet efter Kim, - at han skulle komme med Michaela… Frisøren var lidt i tvivl om, om hun skulle krølle mit hår med glatjern, - ligesom Michaelas eller om hun skulle bruge carmencurlers… Mit hår har altid taget rigtigt dårligt imod krøl… Hun forsøgte først glattejernet, men det krøllede ikke vildt meget, - og jeg sagde, at ved prøveopsætningen var det ude efter få timer… Efter en lille halv time skiftede hun igen taktik… Puuha jeg begyndte at blive nervøs nu… Hun glattede først mit hår, - og satte herefter carmencurlers i… Imens jeg sad under tørrehjelm, gik de i gang med Michaela, - hun har MEGET hår i forhold til hun kun er fire, - så hun fik hurtigt lokket min mor til at hjælpe… De stod i hver sin side og trak i Michaelas hår… Hun sad så fint stille i de første knap 45 minutter, - men så gad hun heller ikke mere, - hvert 2. minut sade hun, at nu gad hun altså ikke mere, - ”vi er også lige straks færdige”, fik hun så at vide ca. 50 gange… :wink: Men hun blev SÅ smuk…

post-54979-0-21099900-1338287622.jpg

Noget af håret blev løst sat op og hun fik enkelte hvide roser i… Min smukke prinsesse… Hun blev hentet igen kort tid efter… Min mor kørte også, - hun ville køre hjem og gøre lidt mad klar til os… Jeg fik taget curlerne ud… Og frisøren begyndt at sætte det efter vi havde diskuteret billederne, - vi gik helt væk fra det første forsøg, - jeg (og ikke mindst Kim!) ville have håret højere op end ved prøveopsætningen… Vi talte om de enkelte lokker undervejs, - jeg ville heller ikke havde det for stramt fortil, - det passer slet ikke til mine store kinder… ;-) Og heldigvis blev hun til sidst også enig i, at dette resultat var væsentligt bedre end ved prøveopsætningen… Det blev fuldstændig som jeg gerne vil have det bagfra og fra siden, en smule flad fortil, - især ved skilningen… Kl. var vist kvart i 12, da hun var færdig med håret, - og der skulle vi først til at i gang med make-uppen!!! Vi skulle være i kirken kl. 13.30, - jeg havde en lille halv time hjem fra frisøren, - skulle have andet undertøj og selvfølgelig kjole og sko på.. Køres i bil ud til kareten og køre i kareten over til kirken… Gisp hvor var vi sent på den… Jeg havde igen billeder med af makeuppen, - den var lidt for diskret til prøveopsæningen, - men den blev rigtig fin nu, - jeg skulle bare lige selv tage noget mere mascara på… Lidt over 12 kørte jeg fra frisøren… Havde kun godt 5 kvarter inden jeg skulle være i kirken!!! Det havde ikke regnet siden før jeg ankom til frisøren, - og det så heller ikke ud til, at der var mere regn på vej lige nu!!! :thumbsupsmileyanim: Krydsede fingre igen, igen!!! Drak en juice på vej hjem, men kunne intet spise, havde stadig vildt kvalme, som bare tog til, - på et tidspunkt frygtede jeg, at jeg blev nødt til at holde ind til siden (på motorvej!) for at kaste op… Men jeg kom da hjem, - kørte vist lidt rigeligt stærkt og min mor ringede, lige da jeg var kørt fra frisøren, om jeg snart var hjemme!!! Også hun begyndt at blive stresset, - Kims søster var også ankommet for at hjæple til med kjolen m.v… Ca. 12.30 kørte jeg ind i carporten… STRESS, STRESS, STRESS!!! Min mor og Kims søster tog imod mig, - de var SÅ flotte i deres kjoler m.v… De havde smurt nogle små bidder jeg lige kunne spise, imens jeg gjorde mig færdig, - men da jeg havde spist et kvart stykke rugbrød var jeg ved at kaste op igen, - og skulle absolut ikke have mere…

post-54979-0-64447800-1338288148.jpgpost-54979-0-71044700-1338288170.jpgpost-54979-0-93031900-1338288197.jpg

Lige nogle stemningsbilleder fra forberedelserne på Skarrildhus, - farmor lavede al pynten til kirken... :thumbsupsmileyanim:

post-54979-0-35775000-1338288769.jpgpost-54979-0-92800200-1338288794.jpgpost-54979-0-07698300-1338288832.jpgpost-54979-0-85806500-1338288860.jpgpost-54979-0-47813800-1338288896.jpg

Vi havde regnet ud, at vi skulle herfra ved 13-tiden, - allersenest 5-10 minutter over!! Men først omkring 5 minutter i startede vi med kjolen… Og det kunne ikke gøres på få minutter!!! Med snøre i ryggen, mange lag, sko, smykker m.v.. Kl. 13.07 spurgte Charlotte efter klokken, - vi skulle have været kørt og stod stadig i stuen og kæmpede med kjolen!!! Ca. 13.15 blev jeg nærmest mast ind i min mors ellers store bil… Kunne intet se for kjolen!!! Men skidt med det, - vi skulle afsted NU!!! Troede ,at jeg evt. kunne tjekke makeuppen, men det var jo umuligt… :wink: Men solen skinnede, - kun enkelte hvide skyer på himlen!!! :thumbsupsmileyanim: Og en del vind... Imens blev de mere og mere utålmodige i kirken, - min fætter havde arrangeret en overraskelse, som krævede en del præcision tidsmæssigt, så da vi så ud til at være mindst 5 minutter forsinket, var han ved at aflyse det… Men så kunne de se kareten… ;-) Imellem 5 og 10 minutter forsinket ankom jeg til våbenhuset, - Michaela og Nicklas kom mig gående i møde, - hold da så fast hvor har jeg bare nogle fantastisk smukke unger, - og da de kom ud mod mig i deres fine tøj og tydeligt spændte og nervøse, pressede tårerne sig godt nok på… Det samme gjorde de ved Kims søster, da hun så det samme.. Jeg kom ind i våbenhuset, hvor min storebror stod klar til at føre mig op (vores far døde for mere end 18 år siden :( ), - han blev simpelthen så rørt, - skulle lige sunde sig lidt og så sagde han ”hold kæft hvor er du smuk søs”, imens hans stemme tydeligt knækkede… Og så pressede tårerne igen på… Hilste på præsten lige da jeg kom ind, - som sagde, - ”nå, - SÅ kunne du være her” lidt ironisk… :wink: Han havde kort inden sagt til de andre, - vi giver hende fem minutter mere, - og så lukker vi dørene… :wink: Vores lill prinsesse lå i autostolen og sov... Men hun blev snart vækket...

Edited by newdoc
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Åhh så er du i gang. Hvor har jeg bare glædet mig til at følge din beretning :thumbsupsmileyanim: . Lyder som en rigtig hektisk morgen du har haft, men på den gode måde :) .

og så er det altså lidt sjovt at læse en beretning hvor man ser så mange kendte ansigter på billederne :wink:

F5 F5 F5 F5 F5

0

Lige et par billeder af kirken, - som man kan fornemme på flaget, var der en god vind...

post-54979-0-67010900-1338369755.jpgpost-54979-0-37334600-1338369803.jpg

Vi stod alle klar i våbenhuset… Kims søster og min mor rettede kjolen lidt (tror jeg nok, - husker ikke det hele herfra :a1221:), - Vores store børn gjorde klar til at gå foran os, - Michaela med hendes lille buket og Nicklas med hans brystbuket, - de tog hinanden under armen, - hold da så fast, hvor var de bare fantastiske!!! De var simpelthen så søde og dygtige, - jeg havde frygtet, at de pludselig ville springe fra, - især Michaela på 4, som hver anden dag havde sagt, at hun ikke ville gå foran i kirken, - og Nicklas havde frygtet, at alle ville kigge på dem… Men nu var der intet!!!

Indenfor sad gommen, hans forlover/far og alle gæsterne mere end klar, - vi var jo lidt forsinkede... Men skal en brud ikke være det...? :wink:

post-54979-0-97677400-1338370270.jpgpost-54979-0-95592900-1338370289.jpgpost-54979-0-52774100-1338370250.jpg

post-54979-0-84776800-1338370597.jpgpost-54979-0-40793600-1338370613.jpg

Præsten fulgtes med min mor ind, - og gav hende lige en arm at holde i, da hun ikke lige havde fået gået hendes nye, meget høje sko til… Hmmm…

post-54979-0-55425000-1338370756.jpg

Kordegnen sagde, at vi stille og roligt skulle sunde os lidt, - og sige, når vi var klar til at gå ind… Men al nervøsitet, som jeg havde frygtet ville kamme helt over med stortuderi osv. kom bare ikke!!! Jeg sagde, - vi er klar! Han skulle lige tjekke, - ”er du sikker?”, - ”ja” (for pokker da, - kom nu i gang! :wink:)… Kims søster havde taget vores mindste, Stephanie, op af autostolen, - nok en lidt brat opvågning… :a1221: Jeg husker kort at dørene gik op, men slet ikke hvilken musik, der blev spillet (bortset fra at det ihvertfald ikke var here comes the bride, som præsten vist ikke bryder sig om), - og jeg turde slet ikke kigge ud på alle gæsterne, - var simpelthen så nervøs for at komme til at tude, - og derefter have svært ved at stoppe igen... Min kjole drillede også lidt, - de grove sten på gulvet greb fat i skørtet, så det kom ind imellem mine ben, så jeg skulle sparke lidt til det indimellem for ikke at træde i det, - måske var det det, der gjorde, at jeg ikke kunne tænke alt for meget over, hvad der skete, og dermed nåede op til Kim og hans far uden at fælde en tåre... :wink:

post-54979-0-35801600-1338371773.jpg

post-54979-0-41398400-1338370895.jpg

post-54979-0-87378000-1338371555.jpg

post-54979-0-87658600-1338371578.jpg

post-54979-0-63238000-1338371931.jpg

post-54979-0-01625700-1338371952.jpg

0

Præsten holdt den smukkeste tale, - og er blevet rost så meget af mange af gæsterne efterfølgende som en "fantastisk præst", - og jeg/vi kan kun give dem ret... :thumbsupsmileyanim:

post-54979-0-31765700-1338372863.jpg

Vielsen og udveksling af ringe... :7himmel:

post-54979-0-91631800-1338373084.jpg

Og så er vi rette ægtefolk... :loveshower:

post-54979-0-24164400-1338373260.jpg

Kort efter var kirkehandlingen overstået, - SÅ HURTIGT??? Kim udbrød under den sidste af de 4 salmer, - "det er da ikke allerede den sidste samle, - kan vi ikke tage det hele én gang til?"... :wink: Og jeg som måske troede, at det kirkelige betød knap så meget for Kim...

Men ud af kirken skulle vi jo... :wink: Vi skiftes lige til at lukke øjnene for kameraet... :wink:

post-54979-0-04814800-1338373807.jpgpost-54979-0-26667700-1338373824.jpgpost-54979-0-66344100-1338373839.jpgpost-54979-0-11080000-1338373864.jpg

0

Annonce ♥

Rigtig fin beretning.....mon jeg kender en på dit billede.....din mands søster.....er det Diva pigen fra Strandby ?? :loveflag:

Jeps, - det er Charlotte fra Divan, som den dag også var min brudeterne... :wink:

0

Rigtig fin beretning.....mon jeg kender en på dit billede.....din mands søster.....er det Diva pigen fra Strandby ?? :loveflag:

Jeps, - det er Charlotte fra Divan, som den dag også var min brudeterne... :wink:

Ej det er da fantastisk - hun er så sød......og man kan desværre ikke besøge Divaen mere i Strandby - har de stadig hotellet ? :) Elskede at komme i den butik......så du må hilsen hende fra hende der arbejde hos Rose Lille :)

Men sig mig lige hvor var det i blev gift.....ledte efter kirke navnet......??? Og hvor blev det holdt....??? Jeg taber altså tråden her inde engang imellem :)

0

Annonce ♥

Ej det er da fantastisk - hun er så sød......og man kan desværre ikke besøge Divaen mere i Strandby - har de stadig hotellet ? :) Elskede at komme i den butik......så du må hilsen hende fra hende der arbejde hos Rose Lille :)

Men sig mig lige hvor var det i blev gift.....ledte efter kirke navnet......??? Og hvor blev det holdt....??? Jeg taber altså tråden her inde engang imellem :)

Ja, - hun er bare fantastisk! Ikke uden grund at det var hende og ikke min egen søster (som valgte at blive væk fra bryllyppet, selv om hun vidste, hvor meget det betød for os), der var brudeterne... Og vores unger eeeelsker deres faster... Og ja, - butikken var bare fantastisk, - den havde så meget atmosfære/hygge i forhold til mange andre butikker... Og de har stadig hotellet. Men både butikken og hotellet har krævet MEGET af deres tid, - de havde stort set aldrig fri...

Jeg taber ski også tit tråden, - der er mega meget at følge med i herinde... :wink: Vi skulle have været gift i Assing kirke, men det blev lavet om kort tid før brylluppet pga. "akut" renovationsbehov, - så det blev istedet Sdr. Felding kirke... :wink: Festen blev holdt på Skarrildhus, - der hvor Laika og co. også skal holde det... :wink:

0

Annonce ♥

Hmmm... Vores billeder fra fotografen er stadig ikke kommet... Der ville gå ca. 2 uger... Om to dage er der gået 3 uger... Men fik mail fra dem i går, at de er ved at lægge sidste hånd på billederne, - og at vi vil modtage dem i denne mhp. udvælgelse af 120 billeder til vores eksklusive fotobog... Videoen/DVD'en tager nogle uger endnu, men de er godt igang med den, - og ifølge dem bliver det fantastisk!!! For pokker jeg glæder mig til at se resultatet/resultaterne... Men I skal da ikke vente længere på lidt flere billeder... Og ikke mindst min fætters overraskelse til os, da vi kom ud af kirken... :wink:

0

Hmmm... Vores billeder fra fotografen er stadig ikke kommet... Der ville gå ca. 2 uger... Om to dage er der gået 3 uger... Men fik mail fra dem i går, at de er ved at lægge sidste hånd på billederne, - og at vi vil modtage dem i denne mhp. udvælgelse af 120 billeder til vores eksklusive fotobog... Videoen/DVD'en tager nogle uger endnu, men de er godt igang med den, - og ifølge dem bliver det fantastisk!!! For pokker jeg glæder mig til at se resultatet/resultaterne... Men I skal da ikke vente længere på lidt flere billeder... Og ikke mindst min fætters overraskelse til os, da vi kom ud af kirken... :wink:

Føler med dig. vi fik vores billeder fra heldagsfotografen i søndags, og de sidste par dage har jeg bare oplevet festen igen og igen. Det er vildt at have så mange lækre billeder man kan bladre igennem.

Håber de er der lige snart :)

0

Ud af kirken kom vi... Der var lidt uro blandt gæsterne, - vi forstod ikke lige, hvad der foregik, - men blev kort efter bedt om at kigge op mod himlen... Og om der da så ikke kom HELE 2 F16 FLY forbi kirken for at hilse på brudeparret og ønske tillykke!!!! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: Hold da så lige op, hvor var det fedt!!! Det havde vi godt nok ikke i vores vildeste fantasi regnet med, - men hvor var det bare fantastisk.... Tænk en gang, - bare for vores skyld, - vores bryllup... :a1221::a1221: :a1221:

Vi har desværre ikke selv nogle billeder af dem, - og fotograferne sagde, at deres billeder nok kun vil vise noget, der ligner store fluer... :wink:

Men I får alligevel en masse stemningsbilleder udenfor kirken... Vores børn fryser tydeligvis, - men bruden med de bare arme mærkede ikke kulden... :loveshower::a1221: Og tydeligt på kjolen at se, at der var ret hård vind indimellem... MEN INGEN REGN OG BLÅ HIMMEL MED FORHOLDSVIS ENKELTE HVIDE SKYER!!! :thumbsupsmileyanim:

post-54979-0-72593200-1338926625.jpg

post-54979-0-72023300-1338926669.jpg

post-54979-0-20029400-1338926692.jpg

post-54979-0-21772100-1338926726.jpg

post-54979-0-14583400-1338926751.jpg

post-54979-0-62078100-1338926783.jpg

post-54979-0-56451500-1338926824.jpg

post-54979-0-89875300-1338926845.jpg

post-54979-0-56513000-1338926875.jpg

post-54979-0-53622100-1338926893.jpg

0