Sign in to follow this  
Followers 0
Luckyme

HJÆÆÆLP! Manden har friet!:) Første skridt = finde lokale = PUHA!

49 posts in this topic

Hej piger,

Som i nok kan se så søger jeg simpelthen hjælp og gode råd til at finde et stort lokale der kan rumme ca. 300 mennesker. Jeg har prøvet at google simpelthen alt, og er ved at blive skør :) Så jeg håber at i kan hjælpe mig!

1. spørgsmål:

Plejer det at være så dyrt at leje et selskabslokale, slotslade eller var et stort lokale?? Det er først i dag jeg har fået priser på nogle af de lokaler jeg har kigget på, og priserne ligger ml. 21.000-35.0000kr. Det skal også lige siges at jeg ikke har forstand på det, og det er første gang jeg skal til at leje noget i denne størrelse.

2. spørgsmål:

Kender i et udlejnings lokale, slot, herregård, lader og selskabslokaler der kan rumme så mange mennesker? Det kunne jo være at jeg har overset et eller to steder :) Jeg foretrækker at der er lidt pænt udendørsareal. Det skal lige siges at jeg er åbent for alle forslag, bare at vi selv kan lave maden der og lejring af stedet er mere end et døgn :)

Mvh. Den kommende brud - Thao

Edited by Luckyme
0

Annonce ♥

Hvor skal det være henne? :)

0

Hov ja det glemte fuldstændigt at skrive i al min forvirring :a1221: Det skal bare være på sjælland :)

0

Jeg holdte festen på sonnerupgård gods, ved de har en stor rigtig flot lade, men om der kan være 300 ved jeg faktisk ikke

0

Annonce ♥

Det ville være en hjælp at vide hvor i landet du er fra... :wink: Og evt. hvor langt der maks. må være fra kirke/hjem til festedet. :biggrin: ...og 300 gæster!!! :blink: hold da op det er mange. Puhaaaaaa :tunge:

Anyways - TILLYKKE med frieriet. :a1221::denmarkflag:

0

Sallingvej selskabslokale i vanløse skulle vidst have plads til flere hundrede, men ved ikke lige præcis antallet og pris.... :-)

0

Kulsviergården i Hillerød har vidst plads til mange og kok er ikke inkluderet.

0

Jeg så en udsendelse på DR, der hed Bryllup i farver, hvor et tyrkisk par (læs: Bryllupsfest med flere hundrede mennesker) havde lejet et festlokale på Amager, der lå under en Bowling hal. Det lyder umiddelbart ikke så charmerende, men det var faktisk ret flot og de havde pyntet det utrolig flot op. Gad vide om det ikke var dette: http://www.lanesandlounges.dk/events/

Prisen ved jeg desværre ikke noget om.

Tillykke med frieriet :-)

0

Annonce ♥

I skal vel næsten ha gang i en sportshal med så mange mennesker ? hehe.

0

Ledreborg har også en slotslade og der er plads til 300 mennesker...... Men kender ikke prisen.

0

selskabslokaler.dk giver et par hits faktisk! Det gjorde også google-søg på selskabslokaler + 300 gæster. Tror det kommer til at koste lidt mere end standard, men ved der findes en del i København! Måske Shiny Star i Valby har plads? De har vidst glemt at skrive det på sin hjemmeside, men grib telefonen: shinystar.dk

0

Det tror jeg desværre gennerelt er prisen, mine forældre valgte at holde det i haven og det kom alligevel op i det samme med telt, borde, stole osv. :(

Skal ikke selv giftes i Danmark, så betaler heldigvis kun 5.000 for location til både vielse og fest og så er der inkluderet overnatning for mig og min kommende mand :D

0

Annonce ♥

Hvor skal det være henne? :)

Det skal være på sjælland :)

0

Jeg holdte festen på sonnerupgård gods, ved de har en stor rigtig flot lade, men om der kan være 300 ved jeg faktisk ikke

Tak, det ser dejligt hyggeligt ud.. jeg kigger lige på det :)

0

Det ville være en hjælp at vide hvor i landet du er fra... :wink: Og evt. hvor langt der maks. må være fra kirke/hjem til festedet. :biggrin: ...og 300 gæster!!! :blink: hold da op det er mange. Puhaaaaaa :tunge: Anyways - TILLYKKE med frieriet. :a1221::denmarkflag:

TAK!! :) Ja jeg var også ved at besvime, da jeg fandt ud af det.. er dog så småt ved at vænne mig til tanken om et kæmpe bryllup :) Det skal være på sjælland. Der kommer nemlig en del udlandske gæster, så jeg tror det er lige meget hvor det er henne, bare det er på sjælland. Kirken er på Frederiksberg, så jeg tror at jeg lige så godt kan droppe at finde noget der er så stort at det kan rumme 300 mennesker inde i Kbh.

0

Sallingvej selskabslokale i vanløse skulle vidst have plads til flere hundrede, men ved ikke lige præcis antallet og pris.... :-)

Har ringet til dem, men de kan kun rumme ca. 220-240 mennesker, så nåede ingen gang at få prisen :(

0

Annonce ♥

Har ringet til dem, men de kan kun rumme ca. 220-240 mennesker, så nåede ingen gang at få prisen :(

Men tak :)

0

Kulsviergården i Hillerød har vidst plads til mange og kok er ikke inkluderet.

Tak - har skrevet til dem, så nemlig at de kunne rumme 300 ca i deres teatersalen - det ser ikke dårligt ud :)

0

I skal vel næsten ha gang i en sportshal med så mange mennesker ? hehe.

hehe jo det er sgu lige før :) Har kigget på så mange lokale osv osv at det er til at blive skør af, plus mange af dem kan maks rumme 150 mennesker.. det tager lidt pusten af en :(

0

Ledreborg har også en slotslade og der er plads til 300 mennesker...... Men kender ikke prisen.

Tak! den har jeg også kigget - faktisk er deres slotslade ret hyggelig ud på deres billeder :) men den koster bare en del, men måske er det bare prisen for et stort sted. Det nok bare mig der synes det er for dyrt :fløjt:

0

Annonce ♥

Tillykke med det.:)

Jeg er godt nok fra Jylland, men hvad med en sportshal?

Måske ikke så charmerende, men det kan det jo blive.

I den lokale hal hvor jeg kommer fra, er der både borde og stole. og det koster da ikke en herregård at leje

Og nogle haller har gigantiske gardiner de kan trække for reklamer osv.

0

selskabslokaler.dk giver et par hits faktisk! Det gjorde også google-søg på selskabslokaler + 300 gæster. Tror det kommer til at koste lidt mere end standard, men ved der findes en del i København! Måske Shiny Star i Valby har plads? De har vidst glemt at skrive det på sin hjemmeside, men grib telefonen: shinystar.dk

Dem har jeg ikke faldet over - tak :thumbsupsmileyanim: det ser i hvert fald stort ud :) Ja jeg tror at det er prisen for et stort sted, men synes alligevel det er dyrt for et lokale - eller er det bare mig?? :huh:

0

Det tror jeg desværre gennerelt er prisen, mine forældre valgte at holde det i haven og det kom alligevel op i det samme med telt, borde, stole osv. :( Skal ikke selv giftes i Danmark, så betaler heldigvis kun 5.000 for location til både vielse og fest og så er der inkluderet overnatning for mig og min kommende mand :D

ej øv :( så sparer man da heller ikke noget ved ikke at leje et lokale.... hmmm... det er meget sværere end jeg troede og dyrere.. !! wow det er da billigt! måske skulle jeg det gøre det samme :rolleyes: hvor skal i giftes henne?

0

og forresten (Nu bliver det altså enormt jydestyle, jeg ved det)

Så kan der i en sportshal være over 300 mennesker til spisning og dans,

Det var der i hvert tilfælde, dengang jeg var til Kandis koncert med en beboer på mit arbejde :)

0

Hvad med dgi-byen? Har ikke selv kun været i sportslokalerne, men har hørt at deres konference lokaler skulle være rigtig fine og man må da mene at de burde have plads til så mange mennesker, det er selvfølgelig måske ikke så romantisk :)

0