namibianbride

Hovedbord - skilsmissebarn

11 indlæg i dette emne

Hej alle brude

Jeg er i den situation at vi gerne vil have et hovedbord til vores bryllup for mig, min KM og vores forældre, men jeg er skilsmissebarn og har der for også 2 x papforældre.

Nogle ideer til hvordan man placerer? :D

De placeringer jeg har set har de sat maid of horner og best man med til bords, men det er jeg ikke sikker på vi ønsker.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville plante de folk nær som står nærmest og lade være med at skæve så meget til, hvad andre folk gør.

Vi valgte at have min mands to brødre med og min lillebror samt vedhæng. Jeg har ikke lyst til at skille par ad sådan en dag. Og det virkede helt fint.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har min mor ved siden (Har tættest forhold til hende) så min bonusfar derefter min far og hans kone. Min KM har sin mor, stedfar og 2 sønner ved sin side.

Jeg synes du/i skal gøre hva du/i føler for, det er jeres dag ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det ved jeg godt man siger, men det er fordi vi gerne vil have dem alle ved vores bord og hvis jeg ikke splitter mine forældre syntes jeg heller ikke vi kan splitte hans :D

så det er bare rart med noget inspiration.

Tak piger :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft præcis samme problem, her er det dog kun mig der er skilsmisse barn... Jeg ringede så til min mor, og hun forslog vi bare lavet et langt bord, og så min far og stedmor ved siden af mig, min svigerforældre ved siden af kæresten, og så min mor og stedfar overfor mig.. Jeg ville nemlig heller ikke skubbe nogen væk, men me denne løsning er der ikke noget problem mere.. Vi snakkede nemlig først om at lave enkeltborde, men det vil bare heller ikke fungere, for så skulle de stå 2 og 2, men så skulle vi jo fylde nogle pladser ud, men der er alt fo rmange søskende, så det ville alligevel ende med et mega langt bord..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde min far og papmor på den ene side af mig, og min mor og papfar ved siden af manden min. På hver side af papperne sad mine svigerforældre så. Det fungerede helt perfekt, og vi sørgede selvfølgelig for at svigerne også følte at de fik en "vigtig" plads.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

tak for nogle gode forslag. Glemte lige at sige, vi skal have hovedbord og runde borde. Der vi skal holde festen er salen nemlig rund så vi kan ikke have hestesko eller E. men ellers syntes jeg det er en god idé at placere foran :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har samme dilemma, min mands forældre er ikke skilt men mine er med nye ægtefolk ved siden og de er ikke just begejstrede mig hinanden!

Jeg (vi) har trodset al tradition og placeret dem rundt omkring og placeret venner tæt på os. Så er der ikke gjort forskel på forældrene, og de skal ikke tvinges til at sidde sammen, bare fordi det er tradition....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle brude

Jeg er i den situation at vi gerne vil have et hovedbord til vores bryllup for mig, min KM og vores forældre, men jeg er skilsmissebarn og har der for også 2 x papforældre.

Nogle ideer til hvordan man placerer? :D

De placeringer jeg har set har de sat maid of horner og best man med til bords, men det er jeg ikke sikker på vi ønsker.

Synes du/I skal placere jeres forældre lige som I ønsker, og så være ligeglad med hvad andre siger.

Kæresten er skilsmisse barn her, og jeg kan ikke døje hans far, og vi har derfor valgt at vi skal sidde med vores nærmeste venner denne dag. og så bliver vores forældre placeret nede blandt deres familie.

Min mor og kærestens mor tror jeg ikke der bliver nogen problemer med over denne borddækning, men det gør der sikkert med hans far, men det er vores dag og vil han surmule over at han ikke sidder ved hovedbordet så må han gøre det. ikke mit problem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer