Fru. Kræmmergaard

Karina & Sørens bryllup 26 maj 2012 ! Florida beretning !

427 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ihh Carina, jeg har jo ikke været på BK i et stykke tid og er gået helt glip af den sidste del af din beretning.

Det er virkelig nogle fantastiske billeder i har fået, dem kan jeg godt forstå i er glade for :)

Undskyld Simone, men kommer der ikke snart mere beretning fra dig? :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

BRYLLUPSREJSEN GIK TIL

FLORIDA

:balloons:

post-51437-0-90979900-1343152322.jpg

Så er vi netop kommer hjem fra en fantastisk bryllupsrejse til Miami - Florida i 16 dage - og der er så meget at fortælle og så mange billeder at vise

:balloons:

Jeg vil forsøge at give jer et billede af hvor skøn og hvor mange muligheder og oplevelser der er at få i Florida......selvom den også har stået på solbadning og pool

:7himmel:

Håber I har lyst til at kigge og læse med og kan mærke varmen og solen i min beretning..........

:7himmel:

Redigeret af Fru. Kræmmergaard
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Afrejse dagen

:balloons:

Vi rejste fra DK torsdag den 5 juli og vi var rigtig spændte på hvad vi skulle opleve de næste 16 dage. Vi havde valgt at tage på en rejse hvor vi skulle have base hos min gode veninde Trine der bor i Florida med sine to drenge. Vi skulle så tage ud fra hende af og have forskellige overnatninger de steder vi nu tog hen.

Jeg var ekstra spændt for jeg er SÅ bange for at flyve....så der var lige en 11 timers flyvetur jeg skulle have overstået. Turen gik fint - der er jo altid lidt lufthuller og jeg er lige ved at dø når det sker.....men jeg overlevede.

Vi landede i Newark lufthavn og da vi fløj indover byen kunne vi lige skimte frihedsgudinden - det var lidt sjovt. Så skulle vi igennem lufthavnen og over i et fly der gik til Miami lufthavn. Der ventede vi så i et par timer på min veninde og hendes søn skulle komme med et andet fly fra Dk.

Os i lufthavnen i KBH

:loveflag:

post-51437-0-63331600-1343154626.jpg

post-51437-0-42727600-1343154688.jpg

post-51437-0-06182600-1343154713.jpg

Redigeret af Fru. Kræmmergaard
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ankomst til Florida

:balloons:

Vi tog en taxa fra Miami lufthavn og ud til min veninde og det er jo fantastisk at blive kastet ud i storbyen kl. 3 om natten. Vi var MEGET trætte efter en lang tur og vi glæede os bare rigtig meget til at se en seng.

Vi var også rigtig spændt på at se min venindes nye hus som havde pool i baghaven....den skulle vi i som det første dagen derpå.

Inden vi skulle i seng skulle der lige siges SKÅL og VELKOMMEN til Florida med en lille øl - plus min veninde har en ven som er kunstner og han havde lavet et smukt billede til os med hans underskrift på.....der kommer meget mere om ham i beretningen.

post-51437-0-39482600-1343155186.jpg

post-51437-0-59886900-1343155217.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Brudesuiten

:balloons:

Vi fik et dejligt værelse hos Trine.....og vi var dybt taknemlig over at hun gad have os boende løst og fast de næste 16 dage. Vi fik stillet et dejligt værelse med dobbeltseng og lille sminkebord til rådighed og det var så passende - for man tilbragte jo ikke mange timer i det rum. Vi valgte også at bo billigt på de hoteller vi bookede på vores tur for vi var der jo aldrig og ja de senge som de vælger at sætte ind på de billige værelser er SUPER......man sov fantastisk .

post-51437-0-82920600-1343155538.jpg

post-51437-0-21300700-1343155563.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det første billeder viser bare glæde og varme.. men glæder mig til at høre om jeres bryllupsrejse

Ja der var også varme i luften og glæde...det første billede var dog rigtig trist for det var på vores afrejse dag....og vi ville bare IKKE hjem !!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Baghaven

:balloons:

Da vi vågnede dage efter godt trætte ventede der os et smukt syn. Der var en skøn pool og en dejlig flod i baghaven. Der var heldivis KUN skildpadder og fisk i floden.....vi så ingen aligatorere.....

:blink:

Den pool blev vores bedste ven.....der var meget varm og fugtigt i Florida så vi var i den flere gange dagligt.

post-51437-0-73545000-1343156194.jpg

post-51437-0-71241400-1343156224.jpg

Redigeret af Fru. Kræmmergaard
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihhh super lækkert altså! Og glæder mig SÅ meget til at høre om hele jeres tur ..... åhhh skal også selv afsted i 3 uger næste lørdag ... OMG ..... blir SÅÅÅÅ vildt :lol: jeg følger med i beretningen .... som sædvanlig! :lol:

Og i øvrigt: MEGA FLOT billede altså!

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh super lækkert altså! Og glæder mig SÅ meget til at høre om hele jeres tur ..... åhhh skal også selv afsted i 3 uger næste lørdag ... OMG ..... blir SÅÅÅÅ vildt :lol: jeg følger med i beretningen .... som sædvanlig! :lol:

Og i øvrigt: MEGA FLOT billede altså!

Gider da slet ikke høre om du skal til USA i 3 uger..... :griner:- GId det var os igen.....vi vender helt sikkert tilbage..... :cheerleader3:

Ja nu må vi se hvor langt jeg når inden i tager afsted.....men jeg skal nok forsøge at nå et stykke vider :thumbsupsmileyanim: Ja billedet er mega flot og vi købte også et andet billede af samme kunstner og drak det rødvin /hvidvin han selv får produceret.....fantastisk !! :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at høre om jeres tur.....det var ikke samme sted som os vel ??? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih hvor ser jeres bryllupsrejse allerede lækker ud! Rejste selv rundt i Florida og Caribien for 2 år siden og det var bare helt fantastisk. Der er bare SÅ meget at se. Uh, får jo de vildeste rejselyster nu :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih hvor ser jeres bryllupsrejse allerede lækker ud! Rejste selv rundt i Florida og Caribien for 2 år siden og det var bare helt fantastisk. Der er bare SÅ meget at se. Uh, får jo de vildeste rejselyster nu :fløjt:

Ja det er skønt at rejse og jeg har gjort det meget før jeg fik børn....og så mens de har været små har det været lidt på pause....så glæde var kæmpe over at kunne rejse i 16 dage og opleve igen :thumbsupsmileyanim:

Caribien er fantastisk også....der har jeg også rejst - sejlede godt nok rundt men skønt !!!!

Ja man bliver rejselysten af at høre om andres rejser....og jeg glæder mig tl at forsætte min beretning :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Karina,

lavede du selv din "takke-vimpel"? Her 2 uger før mit bryllup er jeg kommet på den gode idé at det vil jeg også ha

ve :)

Nyder virkelig at kigge på den beretning gang efter gang :)

SÅ er jeg hjemme fra en lille mini ferie i Sverige.....så beklager jeg først svare nu :loveflag:

Ja jeg lavede selv min takke vimpel.......det er bare pap og så har jeg printet bogstager ud.....klippet dem i pap og sat på.....det er meget enkelt :thumbsupsmileyanim: Håber det lykkes dig......og hvor må i glæde jer :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Karina,

lavede du selv din "takke-vimpel"? Her 2 uger før mit bryllup er jeg kommet på den gode idé at det vil jeg også ha

ve :)

Nyder virkelig at kigge på den beretning gang efter gang :)

SÅ er jeg hjemme fra en lille mini ferie i Sverige.....så beklager jeg først svare nu :loveflag:

Ja jeg lavede selv min takke vimpel.......det er bare pap og så har jeg printet bogstager ud.....klippet dem i pap og sat på.....det er meget enkelt :thumbsupsmileyanim: Håber det lykkes dig......og hvor må i glæde jer :loveshower:

Tusind tak - det bør jeg kunne finde ud af! Lyder dejligt med en miniferie :heart:

Er så nervøs hele tiden!! Kan du huske det? -HAHA-:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Karina,

lavede du selv din "takke-vimpel"? Her 2 uger før mit bryllup er jeg kommet på den gode idé at det vil jeg også ha

ve :)

Nyder virkelig at kigge på den beretning gang efter gang :)

SÅ er jeg hjemme fra en lille mini ferie i Sverige.....så beklager jeg først svare nu :loveflag:

Ja jeg lavede selv min takke vimpel.......det er bare pap og så har jeg printet bogstager ud.....klippet dem i pap og sat på.....det er meget enkelt :thumbsupsmileyanim: Håber det lykkes dig......og hvor må i glæde jer :loveshower:

Tusind tak - det bør jeg kunne finde ud af! Lyder dejligt med en miniferie :heart:

Er så nervøs hele tiden!! Kan du huske det? -HAHA-:)

Det kan du sagtens - tror jeg lavde falget dobbelt....så er det mest holdbart..... :thumbsupsmileyanim: Ja det er skønt med en miniferie :thumbsupsmileyanim:

Nej jeg husker det ikke for jeg oplevede ikke at være vildt vildt nervøs.....jo lige da jeg gik op mod kirken.....men det er en skøn fornemmelse....og forstår godt du er det :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj, hvor lyder det som en lækker, lækker bryllupsrejse! :o:cheerleader3: Jeg er helt misundelig :blush: Jeg har aldrig været i USA før, og har egentlig aldrig rigtig overvejet det - tænker altid, at jeg hellere vil til Asien. Men nu har jeg pludselig lyst til at komme til Florida :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nøj, hvor lyder det som en lækker, lækker bryllupsrejse! :o:cheerleader3: Jeg er helt misundelig :blush: Jeg har aldrig været i USA før, og har egentlig aldrig rigtig overvejet det - tænker altid, at jeg hellere vil til Asien. Men nu har jeg pludselig lyst til at komme til Florida :biggrin:

Ja vi havde en skøn bryllupsrejse.....og ja jeg har også altid rejst i Asien....men må indrømme at vi nu har fået øjene op for USA:....det er IKKE sidste gang vi er der......og skønt at besøge min veninde samtidig :loveshower: Vi er allerede igang med at spare op igen....vi vil have vores børn med næste gang..... :balloons: Jeg skal også igang med at lave det sidste på min beretning - den er jo først lige komet igang.....men det er sommre og man bruger ikke så meget tid ved computeren :huh: Men I skulle virkelig prøve USA !!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer