Fru. Kræmmergaard

Karina & Sørens bryllup 26 maj 2012 ! Florida beretning !

427 posts in this topic

Fantastisk dejlige billeder!!! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Ser frem til mere! Og ja, - ungerne, - de er bare for skønne! :wink:

0

Annonce ♥

uha.. dejlige billeder af både jer og børnene.. glæder mig til at se mere...

0

Annonce ♥

Lidt billeder med rekvisitter

:loveflag:

Noget jeg klart vil anbefale er rekvistitter....vi havde meget sjov ud af det......og det gør bare at billederne bliver lidt anderledes.......så kan varmt anbefales....

post-51437-0-68429600-1340043458.jpg

post-51437-0-99454100-1340043482.jpg

0

Annonce ♥

Wauw hvor de bare super gode alle billederne :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Lidt tosset har man vel lov at være.....hun bad mig dreje rundt med kjolen....der gik jo helt cang cang i den :biggrin:

post-51437-0-15416100-1340045287.jpg

0

Annonce ♥

Kongebilledet

:loveflag:

Slutter her vores billeder fra fotografen af med vores kongebillede.....som vi er rigtig glade for at vi fik taget :loveflag: Jeg har nu forsøgt at give jer LIDT af vores billeder - både lidt stemning og location.....vi er selv rigtig tilfredse og vi kan KUN anbefale For evigt / Den store dag som vi har været meget tilfredse med...... :loveflag:

SÅ mangler jeg kun at lave beretning om nattens fest osv.......og ja det bliver svært for jeg har virkelig ikke lyst til at afslutte denne skønne dag......ville give en million for at opleve den igen..... :loveboard:

post-51437-0-17779500-1340045602.jpg

0

Wauw hvor de bare super gode alle billederne :thumbsupsmileyanim:

1000 gange tak for din søde hilsen......vi er også rigtig glade for vores billeder..... :)

0

Super skønne billeder :loveshower: Fedt i også har fået taget billeder af børnene, de er bare skønne :)

0

Annonce ♥

Super skønne billeder :loveshower: Fedt i også har fået taget billeder af børnene, de er bare skønne :)

Ja det synes vi også..... :loveshower: Ja børne billeder er vi så glade for......det er skisme svært at fange dem engang imellem...... :loveshower:

0

FANTASTISK beretning og smukke smukke smukke billeder :heart::thumbsupsmileyanim::biggrin:

Jeg glæder mig virkelig til at læse om resten af Jeres aften og se endnu flere billeder!

Synes din beretning er såååå flot lavet og så overskuelig. Super sejt!!!

0

Super skønne billeder.. :loveflag: :loveflag: :loveflag:

0

ååååh hvor er det überlækre billeder af jer altså... suuper flotte og lækker stil!!

Og kan virkelig godt forsdtå i også er glade for billederne af børnene, de er super gode!!

:loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

0

FANTASTISK beretning og smukke smukke smukke billeder :heart::thumbsupsmileyanim::biggrin:

Jeg glæder mig virkelig til at læse om resten af Jeres aften og se endnu flere billeder!

Synes din beretning er såååå flot lavet og så overskuelig. Super sejt!!!

TARK for din søde hilsen......og jeg sætter pris på ALLE der gider læse med...man kan jo ikke få nok af at fortælle om sin fantastiske dag :loveshower: Jeg går snart igang med det sidste af vores beretning.......selvom jeg bare ikke ønsker den skal slutte :loveshower:

0