Fru. Kræmmergaard

Karina & Sørens bryllup 26 maj 2012 ! Florida beretning !

427 posts in this topic

Blomster fra den store dag

:loveflag:

Da vi kom hjem fra feststedet kunne vi ikke smide alle de smukke blomster ud....så vi lavede vores egen lille æresport og så tog jeg på kirkegården til min livs-veninde som desværre ikke var med på vores store dag....... :heart:

Vores æresport på trappen som faktisk stod i flere dage efter bryllupet :loveflag:

post-51437-0-56027800-1341146900.jpg

post-51437-0-78280800-1341146929.jpg

0

Annonce ♥

Bagefter tog jeg på kirkegården - det var rart få pynte min venindes grav med vores bryllupsblomster - så følte jeg lidt hun havde været med..... :heart: Fik hendes også lige fortalt lidt om vores bryllup og at jeg VIRKELIG mangede hende på vores dag...... :boohoo: Hvor er det i sådanne situationer OGSÅ svært at undvære.......!!!!

Lige et lille billede fra mit besøg :loveflag:

post-51437-0-75690400-1341147103.jpg

0

Afslutningen på vores store dag

Snip snap snude.....nu er vores historie ude.....tip tap tønde nu kan en ny snart begynde.....nemlig vores bryllupsrejse til Flordia - Miami :loveflag:

Jeg har i lang tid ikke haft lyst til at afslutte vores beretning - jeg kan næsten ikke bære at en så fantastisk dag skal slutte og at der ikke er mere at fortælle - for jeg har jo igennem min beretning fået lov at gennemleve hele dagen igen :heart:

Men i dag følte jeg mig klar til at afslutte den og det er hermed gjort......vores bryllupsrejse venter os på torsdag og vi glæder os rigtig meget :bed:

Jeg vil takke ALLE som har taget sig tid til at læse med - kigget billeder - læst min planlægningstråd.....og til alle jer nye dejlige Zillaer jeg har lært at kende igennem dette fantastiske forum......elsker at være her på BKog vil nok også forsætte med det :loveflag: For jeg kan nok slet ikke undvære jer !!!! :loveflag:

Her fra Fru. Kræmmergaard og Hr. Kræmmergård skal der i hvert fald lyde et stort !!!

post-51437-0-17763800-1341147654.jpg

1

Takkekort

I skal ikke snydes for at se vores takkekort......vi valgte den nemme løsning....eller hvad man skal kalde den....det var egentlig et KÆMPE arbejde....... :a1221:

Alle de gæster der var til bryllupet fik det her : 1 kongebillede - et par billede som fotografen tog og et bryllupsbillede af os :loveflag: Vi havde skrevet tekst inde i kortet....

post-51437-0-16985200-1341149647.jpg

Alle de andre som fik takkekort fik selve kortet - bare med brudeparret på :loveflag:

post-51437-0-22896500-1341149779.jpg

Edited by Fru. Kræmmergaard
0

Annonce ♥

Kære Fru Kræmmergaard :) (Eller navnesøster) :wink:

Mange gange tillykke med brylluppet endnu engang, og sikke en beretning. Kan kun håbe på, at vores egen bliver lige så god.

Det ser i hvert fald ud til at det har været alletiders dag/fest, men må indrømme jeg har siddet med tårer i øjnene på nogle tidspunkter :boohoo: , da der er nogle ting som har rørt mig meget.

Jeg håber I får alletiders bryllupsrejse.

Karina

0

Sikke en fantastisk beretning :heart:

Tusinde tak fordi du ville dele jeres store dag med os :heart:

Jeg håber I får en fantastisk bryllupsrejse :)

0

Kære Fru Kræmmergaard :) (Eller navnesøster) :wink:

Mange gange tillykke med brylluppet endnu engang, og sikke en beretning. Kan kun håbe på, at vores egen bliver lige så god.

Det ser i hvert fald ud til at det har været alletiders dag/fest, men må indrømme jeg har siddet med tårer i øjnene på nogle tidspunkter :boohoo: , da der er nogle ting som har rørt mig meget.

Jeg håber I får alletiders bryllupsrejse.

Karina

Hej Navne søster :)

Tak for alle dine søde ord.....og jeres bliver fantastisk - glæd jer det bliver så stort...... :loveshower:

Det var ikke min mening at du skulle sidde med tåre.....men ja der er nogle ting for mig / os som har gjordt det til n dag med tåre også...... :boohoo:

Vi håber også på en fantastisk bryllupsrejse......og billeder kommer der sf masser af...... :balloons:

Tak fordi du har kigget med og læst og set billeder sammen med mig...... :loveshower:

0

Sikke en fantastisk beretning :heart:

Tusinde tak fordi du ville dele jeres store dag med os :heart:

Jeg håber I får en fantastisk bryllupsrejse :)

Tak for dine søde ord......og det har været en fornøjelse at dele den med alle de skønne Zillaer her på BK..... :loveshower:

Glæder mig til at komme på brylupsrejse....det er tiltrængt....og billeder skal i nok få af se..... :loveshower:

0

Annonce ♥

En enkelt ting mere.. Jeg er vil med jeres banner med TAK på. Hvilken skrift har I brugt til det?

0

åhh så var det slut på den.. en dejligt og god måde du fik sluttede af på.. og god bryllupsrejse til jer

0

En enkelt ting mere.. Jeg er vil med jeres banner med TAK på. Hvilken skrift har I brugt til det?

Åhhhh det ved jeg faktisk ikke....men en ganske alm. som jeg bare har lavet i FED.......og MEGET store bogstaver..... :)

0

åhh så var det slut på den.. en dejligt og god måde du fik sluttede af på.. og god bryllupsrejse til jer

Ja slut prut finale.......desværre....!!! :) Tak tak vi pakker og glæder os nu...... :bed:

0

Annonce ♥

Ja slut prut finale.......desværre....!!! :) Tak tak vi pakker og glæder os nu...... :bed:

meeeen din rap sidder stadig i hovedet :tunge:

0

-HAHA- Ej det mener du da ikke....??? -HAHA- Vi høre mest den min mand lavede.....og det er så stort når man kan høre de små under bruseren - eller bare på toilettet og synge BLA BLA BLA BLA BLA......du har snakket nok i dette liv..... -HAHA- Jeg er færdig af grin :lol::biggrin:

0

:biggrin:

-HAHA- Ej det mener du da ikke....??? -HAHA- Vi høre mest den min mand lavede.....og det er så stort når man kan høre de små under bruseren - eller bare på toilettet og synge BLA BLA BLA BLA BLA......du har snakket nok i dette liv..... -HAHA- Jeg er færdig af grin :lol::biggrin:

jo :biggrin: men den din mand lavede køre der nu også -HAHA- bla bla bla bla du behøver ikke snakke mere :thumbsupsmileyanim:

Edited by sommer09
0

Har været en helt forrygende beretning! 1000 tak fordi du gad dele det hele med os ..... og ha en fantastisk tur til USA .... kan slet ik vente til vi rejser afsted om 1 md :)

0

Annonce ♥

Super dejlig at læse om jeres skønne fest, og at se alle jeres dejlige billeder :)

Nu vi får vi endelig vores billeder :thumbsupsmileyanim:

0

Har været en helt forrygende beretning! 1000 tak fordi du gad dele det hele med os ..... og ha en fantastisk tur til USA .... kan slet ik vente til vi rejser afsted om 1 md :)

Tak for din søde hilsen og ja jeg har elsket at dele det med jer alle......og tak tak nu glæder vi os helt vildt...... :loveshower: I må have en fantastisk tur også....hvor skal i hen ??? :balloons:

0

[quote name=Andrup pigen :))' timestamp='1341275952' post='1269263]

Super dejlig at læse om jeres skønne fest, og at se alle jeres dejlige billeder :)

Nu vi får vi endelig vores billeder :thumbsupsmileyanim:

Dejligt du har læst og kigget med.....og glæder mig til at se jeres billeder...men det bliver desværre først når vi er kommet hjem :loveshower:

0

Så går turen til KBH i dag og Miami i morgen.... :balloons: Vi glæder os rigtig meget....og det er tiltrængt !!! :) Kort pause herfra og så straks jeg vender hjem får i sf en lille USA beretning..... :balloons:

God sommer til alle jer skønne Zillaer.....og glæder mig til at komme hjem og følge med igen.... :loveflag:

0

Annonce ♥

Tak for din søde hilsen og ja jeg har elsket at dele det med jer alle......og tak tak nu glæder vi os helt vildt...... :loveshower: I må have en fantastisk tur også....hvor skal i hen ??? :balloons:

Skal til Toronto, NY, Washington og Las Vegas :)

0

god tur

0

Simpelthen SÅ fantastisk en beretning, den emmer bare af personlighed, og hvor er i dog bare er SMUKT par .. Rigtig god bryllupsrejse :balloons:

0

Hej Fru Kræmmergaard

Jeg fald tilfældigt over din planlægning, og blev overasket over at se at I har valgt mange af de samme ting som os ;-) Endnu sjovere bliver det så da jeg ser at du blev gift med Marie´s bror -jeg arbejdede med Marie på´Børneafdelingen, lidt spøjst ;-)

Det ser ud til at ha´været en god dag, tak fordi du delte jeres dag, det har været fedt at følge med

Kærlig hilsen

Tine

0