yllekalle

Hvad putter man i gaveposer/æsker

14 posts in this topic

Hej jeg mangler lidt gode ideer til hvad man kan putte i gaveposer/ æsker... Har ledt med lys og lygte men har kun fundet nogle rigtige fine modeller jeg vil gøre brug af. Men der skal jo også noget i... :-)

0

Annonce ♥

Tja, jeg har også planer om nogle små poser, men det er lidt svært med indholdet. Jeg er tandklinikassistent, så der skal selvfølgelig tandstikker og mint-tyggegumme i. Derudover evt. panodil, plaster, chokolade, plantefrø, marengskys, køleskabsmagnet eller mini-haribo.

Jeg kunne også godt bruge nogle flere ideer, men gerne meget billige/gratis ting :)

0

Hvis man går all in, kan man få specialfremstillede bolcher med dato, navne osv og give dem væk i gaveposer... Ret cool, men måske også lidt dyrt, kender ikke præcist priserne dog..

Men slik, chokolade, vabelplaster (dem i høje hæle vil elske det), små parfumeprøver/cremeprøver - god ide med plantefrø..

0

Tænker det kommer an på budget, tema og "humør".. Hvad vil du "opnå" med favorboxen - skal det være et minde om dagen, skal det være spiseligt, skal det afspejle jer som personer, skal det være sjovt, lækkert, økologisk, brugbart!?

Du kan jo som udgangspunkt komme alt i der kan være der... :)

Personlige chokolader, 5 mandler der skal symbolisere ægteskabet, slik i tema farverne, en parfumeflakon til damerne og en nøgle ring til mændene... En indgraveret ting til dem alle, en magnet med datoen, lidt godter til senere, en mini flaske med yndlings spiritusen, likøren, siruppen, hjemmelavet bolcher, småkager, skumfiduser...

Det er kun fantasien der sætter grænser... EBay og Etsy er fyldt med gode favor ideer - nogle dyrere end andre.. Men alt efter hvor mange gæster i er - så kan man jo justere indholdet... :)

Vi havde selv en lille box til alle med 2 stk personlig chokolade, en Toms snebold og 2-3 Pariser linser... :)

0

Annonce ♥

Jeg fælger lige med, jeg ville selv have stillet samme spørgsmål :)

0

hopper også lige med på vognen

0

Vi kommer først tyl i vores og så 5 stk. dronningemandler - sølvfarvet.

Teksten i æskerne:

I din æske fem mandler du finder

Ved den første rigdom vi vinder

Til langt liv og godt helbred er vi rede

Det symboliserer den anden og tredje

Den fjerde og femte tager vi med

Og tror på lykke og frugtbarhed

Det søde sukkerlag og mandlernes bitterhed

symboliserer begge sider af ægteskabet

0

Jeg har været ved at få grå hår over netop dette emne :D

Vores æsker er ikke så store, så der skulle prioteres, og det endte med at alle de oprindelige ideer blev skrottet... vi syntes ikke det var os!

Planen var at der skulle forskellige "nice to have" ting i... men jeg kunne ikke forlige mig med at komme panodiler i! ved ikke hvorfor, men vil bare ikke dele "drugs" ud til folk, når de samtidig skal drikke... så vi har panodiler i køkkenet hvis nogen skulle få brug ;)

I stedet blev det til en lille organza pose med blomster frø og et lille digt! Og så et godt tykke chokolade :)

Temat blev altså lidt "sødt" og et minde...

Til børnene kommer vi lidt slik i i stedet :)

0

Annonce ♥

Vi har i vores æsker til gæsterne: Små røde hjerte chokolader, Personaliseret mint chokolade, special lavet bolsjer hvor der står weeding day på, plaster, to panodiler, parfume prøve, kondom i forskellige smage (bare for sjov og der kommer ikke børn med så de ser dem ikke), sukkermandler i guld, mini hariboe poser og tyggegummi :)

0

På ebay har vi købt ferskvandsperler til damerne og manchetknapper til herrerne. det kostede ca 130 til 60 personer. Derudover har vi lavet personlige chokolader til gæsterne. I netto er der ind i mellem tilbud på Marabou chokolader 18 stk for 30 kr. Så kan man lave en tekstbox i word og indsætte billeder af jer, kirken og skrive en tekst ovenpå. Meget nemt, men tager tid at klippe og klistre.

Så hvis man er til minder om dagen, så kan det gøre på økonomisk vis, såfremt man selv har overskud til at bruge tid på det :a1221: Der er jo mange ting, man kan bruge tiden på op til den store og længe ventede dag. FX at få bagt flere udgaver af bryllupskagen, så man er sikker på at den er fantastisk på dagen;-)

God arbejdslyst til jer derude :heart:

0

Vi har i vores æsker til gæsterne: Små røde hjerte chokolader, Personaliseret mint chokolade, special lavet bolsjer hvor der står weeding day på, plaster, to panodiler, parfume prøve, kondom i forskellige smage (bare for sjov og der kommer ikke børn med så de ser dem ikke), sukkermandler i guld, mini hariboe poser og tyggegummi :)

Hvor har du fundet de special lavede bolcher med wedding day?

0

Hvor har du fundet de special lavede bolcher med wedding day?

har først set besvarelsen nu. Undskyld. Inden på ebay.uk :). Men man kan ikke sende til danmark, så man skal kende nogen der bor et andet sted :/. ?

0

Annonce ♥

På ebay har vi købt ferskvandsperler til damerne og manchetknapper til herrerne. det kostede ca 130 til 60 personer. Derudover har vi lavet personlige chokolader til gæsterne. I netto er der ind i mellem tilbud på Marabou chokolader 18 stk for 30 kr. Så kan man lave en tekstbox i word og indsætte billeder af jer, kirken og skrive en tekst ovenpå. Meget nemt, men tager tid at klippe og klistre.

Så hvis man er til minder om dagen, så kan det gøre på økonomisk vis, såfremt man selv har overskud til at bruge tid på det :a1221: Der er jo mange ting, man kan bruge tiden på op til den store og længe ventede dag. FX at få bagt flere udgaver af bryllupskagen, så man er sikker på at den er fantastisk på dagen;-)

God arbejdslyst til jer derude :heart:

Kan du ik linke til de manchet knapper og perler i har købt? :)

0

Vi laver favourposer, som står klar på de overnattende gæsters værelser, mens ikke overnattende gæster får dem med hjem. Det er lidt en dagen derpå pose. Jeg har købt nogle hvide gaveposer med stof hang på ebay, og på dem vil jeg klister mørkerødt pap og vores monogram printet på perlemorspapir. I poser vil der være:

1 cola/danskvand - alt efter hvad gæsterne er til

1 lille pose Lays chips

Personlig monogram chokolade

5 mints (byttede mandler ud med mints, da folk nok hellere vil have det dagen derpå)

Personlige m&ms

Panodiler

Det er vist det. Kan ikke lige komme i tanke om mere. Alt bliver self i vores tema farve - mørkerød - og med monogram: Dog ikke chipsposerne, panodilerne og colaerne.

0