Andrup pigen :))

Lisbeth & Thomas ´s pinse bryllup 26 maj 2012:O)

87 indlæg i dette emne

Jeg har jo ikke lavet nogel planlægningstråd herinde, men derfor vil jeg gerne fortælle om vores dejlige dag :cheerleader3:

Vi begynder lige om fredagen hvor vi selv dækket borde i forsamlingshuset, det tog lige lidt længer tid ind min søde mand havde regnet med, så jeg er glad for at vi begyndet kl. 9.30 - for vi kørte først derude fra igen kl. 15.15 og der var vi ved at være ret træte.

Heldigvis havde vi min nice og hendes kæreste til at hjælpe os + mine svigerforælder :)

post-55227-0-67325000-1338392836.jpg

Redigeret af Andrup pigen :))
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmmmm jeg kan ikke lige finde ud ag at gøre mine billeder minder, el skrive mere når jeg har lagt mit billede ind, men håber at I vil bæger over med mig, jeg er ikke ret god til sådan noget hahaha :)

Det var meget varmt at gå og dække borde og jeg tænke at det behøver ikke at være så varmt imorgen, for så smelter jeg da væk i min kæmpe kjole, men man skal jo heller ikke klage over at det er godt vejer på ens bryllupsdag :wink:

Da kl var 15 synes jeg at det så ud som jeg ville ha det, vores borde var blevet så smuk dækket - lige som jeg havde drømt om :loveshower:

køleskabet var fyldet med drikkevare og der var laver isterninger i lange baner, som der osse blev god brug for om lørdagen.

post-55227-0-77014100-1338401605.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da vi kørte fra forsamlingshuset skulle jeg ud og ha lagt en prøve makeup, derefter skulle vi ind og hente vores ringe, så vi synes endelig at fredagen gik meget hurtig - og inde vi så os om var det tid til at hoppe under dynen.

Lørdag d. 26 maj

Vi valgt at sove samme, da vi synes det var mest praktisk med vores børn også kunne vi også spise morgenmad samme.

Kl. 09 blev jeg hentet at min storsøster, vi skulle til frisør sammen med med vores mor - rigtig tøse hygge GP

vi skulle være der kl. 9.30 og aftalen lød på at vi skulle være færdig kl 13, for vi skulle jo lige nå hjem og få skiftet tøj, inde vi sklulle være i kirken kl 14.30 - men frisøren havde ikke lige styr på det med tiden, seæv om jeg flere gange havde været ved hende om der var tid nok :( vi køre derind fra kl kl.13.45 så vi havde lidt stress på - men vi nåde det hele og det var så hyggeligt at være til frisør sammen med søs og mor

Og min søde søster hygge sig med at tag en masse sjove billeder af mig hahaha :tunge:

post-55227-0-98284300-1338402253.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da vi kom hjem til mine forælder var min søde og dejlige veninde kommet for at hjælpe mig i kjolen, og det skulle gå hurtig for nu var der kun 30 min til at vi skulle være i kirken, men fordi at det hele skulle gå så hurtig nåde jeg slet ikke at bliver nervøs :lol:

Derimod var min søde far lidt stresset og sage at NU skulle vi altså afsted,

Jeg trode at jeg skulle køre i kirke i min storbrors alfa romeo, men nej nej - da jeg kom ud holdet der en flot gamle Ford og ventet på os, jeg blev så røret over det at jeg brgyndt at tude :boohoo:

Lige et billedet af min far og jeg i den smukke gamle bil :loveflag:

post-55227-0-67396300-1338402667.jpg

Redigeret af Andrup pigen :))
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Okay, så kommer der lidt mere selv om jeg ikke har nogle billeder fra dagen i nu - men vores fotograf har lovet at vi får dem i slutningen af denne uge :cheerleader3: Tak for jeres søde ord :kiss:

Da min far og jeg ankom til kirken stod mine søde små brudepiger og svende klar ude i våbenhuset sammen med min svigermor og svigerinde, alle de små brudepiger havde ens kjoler på og ens diadem i håret og var så søde og vores brudesvende havde ens slips på - igen måtte jeg lige fælde en tåre over at se alle de dejlige unger :)

Min søster og svoger var lidt forsiknet, da vi jo var blevet forsiknet ved frisøren og kirkrtjernen ville ha at vi skulle begynde uden dem, men der sage jeg stop

jeg skulle ikke giftes uden min søster og hendes 2 små piger skulle jo være mine brudepiger - de ville da blive så skuffet og de kom min efter :wink:

Da de gik ind i kirken vidst jeg at næsten gang de døre gik op, var min tur til gå ind, jeg var nu pluslig lidt meget nervøs og ville tag en dyb vejertrikning, men det nåde jeg ikke, for så gik døren op - jeg gik med min far under højer arm og havde min buket i den anden hånd.

Vi gik 2 skride, så var der et problem jeg ikke havde tænkt på - trind i kirken, da jeg ville gå op af den kom jeg til at træde på min kjole, så jeg måtte spake til den som om jeg sparket til en fodbolde, følte mig lidt dum og min far kigget underlig på mig og mine veninder stod og små grinet af mig :lol: men det har sikkert også set sjov ud :)

Jeg følte mig så smuk da jeg gik op af kirkegulvet, og jeg var ikke nervøs mere :) derimod var jeg maget forelsket da jeg fik øjenkontakt med Thomas :iloveyou:

han så lækker ud i hans flotte jakkesæt :loveshower: Så var der pluslig ikke mere kirkegulv - med igen trin og denne gang 3 stk, igen måtte jeg spakke til "fodbolden" for ikke at falde og Thomas og min svigerfar synes det så sjov ud.

Så fik min far og jeg os sat og vi kunne begynde :) Vores søn Jannik ville ha sin mor så jeg gjore tegne til at han godt måtte komme på til mig, han er næsten 4 år.

Han kom til og satte sig over til Thomas, han sang med det bedste han havde lære og det så,så sødt ud :) Da vi skulle op til alteret gik han med og mens præsten holdt sin tale begyndt Jannik at spøger efter hans biler, da vi ikke svaret han råbt han bare højer, og det gik lige i præstens mikrofon så hele kirken kunne høre det, hvilken fik et smik frem hos alle :wink:

Da Jannik holdt mund kunne vi dlæme høre vores fæder sidde og snakke bag ved os og også de gik lige i mikrofen - dette var dog lidt pinligt synes vi, men igen resten af kirken synes det var sjov :lol:

Jeg synes at det gik så hurtig i kirken, aldrig er 45 min gået så hurtig før - og vi skulle nu gå ud af kirken som ægtefolk ()()

Da vi kom ud af kirken var det jo det dejligst vejer, så folk tog sig god tid til at få snakket med hinanden og få hilst på os og kastet en masse af ris på os .

vi fik osse et glas champange og taget nogle billeder omme bag ved vores kirke, der ligger en utrolig smuk park, som er oplagt til bryllupsbilleder :loveshower:

Da vi havde taget en masse af billder ved kirken både men brudebørn, uden og kun med vores egen 2 dejlige unger, skulle vi vider og ha taget billeder et andet sted, vi havde valgt et mere rå sted, og valgte den gamle togværksted osse kaldt Ramisen - der vi taget nogle billde både inde og ude.

Redigeret af Andrup pigen :))
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

1000 tak for alle jeres søde ord :)

Da vi var færdige med at få taget billeder nede ved Remissen var kl. blevet så mange at vi heller måtte køre ud til festen, vores søde forælder have jo lejet en gamel Ford til os, og det kunne ikke køre mere 40 km/t, så det tog lidt tid, men det var en hyggelig tur og især Jannik synes det var sjov at køre i den gamle bil :)

Da vi ankom til forsamlingshuset stod de flest at vores gæste udenfor og nød det dejlige vejer, flere af dem med en kold øl i hånden :wink:

I får lige et billedet af den meget flotte Ford, som vi kørte i :loveflag:

post-55227-0-68885500-1338493174.jpg

Redigeret af Andrup pigen :))
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg forsætter selv om jeg ikke rig´tig har nogle billeder jeg kan ligge ind, så dem får i sener :)

Jeg havde for nogle mdr, siden drømt at vi kom ud til festen også var der ingen kok, ingen mad og ingen til at servere :huh:

det var lige før at det blev rigtig :o :o

Kokken der lavet vores mad ville lave det i hans eget køkken også ville han bare kom med maden kl.17 - så det var klar til at vi skulle gå til bordes kl. 18 - men nej, da kl. var 17.57 var der ingen kok - spøger lige om jeg ikke var ved at få min verdi galt i halsen da Thomas kom og sage det til mig, men inde jeg nåde at siger noget kom han heldigvis og vi kunne gå til bordes ca, 15 min efter :)

Da vi have fået forretten kom den første sang ind til os og den var fra vores 2 dejlige børn

Den er Jannik der er vores, pigen bagved er vores kusine.

post-55227-0-72891400-1338578984.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som sangskjuler fik vi hver et lilla håndklæde hvor på der stod mor og far :loveshower:

Jeg kunne jo slet ikke lade være med at tude at de kom ind med, for de så bare så søde og dejlige ude :loveflag:

Da vi var færdig med at synge, stillet vores datter sig op og råbet mor og far længe leve, hip hip hurra, synes det var så flot at hende og vi var så stolte af vores børn :kiss:

Lige et billede af Camilla :heart:

post-55227-0-96849200-1338579448.jpg

Redigeret af Andrup pigen :))
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer