Andrup pigen :))

Lisbeth & Thomas ´s pinse bryllup 26 maj 2012:O)

87 posts in this topic

Annonce ♥

Nøj jeg havde fået hjertestop hvis det havde været vores kok......vores havde dagen før sagt at han ville komme kl.17 og jeg sagde bare at det skulle han ikke fortælle mig for så ville jeg få stress....men han var der - han leverede det BEDSTE mad.....og ja alle var glade...men sådan er det åbenbart når de laver det hjemme fra :wink: Men godt jeres gik fint da han kom og sikke skønne billeder du har lagt op :loveshower:

0

Da sangen fra vores dejlige unger havde inde og jeg have fået tudet af og krammet dem flade og givet dem en masse kys :kiss: kom der en sang fra mine søde og dejlige forælder :kiss: Jeg har slet ikke regnet med at de havde lavet noget til os, for de har jo osse været igennem et par meget hårde mdr :(

med de havde fået en rigtig sød og sjov sang til os og igen måtte jeg tude - især da jeg så hvad de havde brugt som sangskjuler...........

De havde taget en gamle mælkejunge, som er helt fra den gang min mormor & morfra havde deres eget landbrug :cowsleep:

Det står osse G. Madsen på den, så den har meget betydning for mig :heart: Jeg har i mange år sagt at den ville jeg arve engang, men min svoger villa osse gerne ha den :pokey: men jeg vandt hihihi

Lige et billde af den flotte mælkejunge fra min mormor & morfar :denmarkflag:

post-55227-0-68968500-1338657228.jpg

0

Annonce ♥

Jeg var osse ved at få hjertestop og kunne mærke på mig selv at jeg var rigtig sur og det blev da ikke minder da vi fandt ud af at han havde glemt noget af maden :angry:

det var dog heldigvis kun nogle kartofler, og der var mad nok til alle og det var, var bare så super lækkert :smiley-eatdrink026:

Kokken var osse selv maget led ved det hele og var derfor forbi os i tirsdags med et gavekort på en buffe til 10 per, :thumbsupsmileyanim: så det synes jeg er god service.

1

Selv om at vi havde en helt fantastisk dag og var utrolige lykkelige, var der stadig sorg tilstede.

Jeg havde jo kun 2 mdr tidliger midste min elsket storbror :boohoo: jeg savnet ham så meget og tog mig selv i at kigger efter ham i kirken :( Der var nogen der ikke kunne forstå at jeg kunne gennenføre mit bryllup så tæt på hans død, men jeg havde lovet ham at jeg ikke ville aflyse - lige da han døde tænkt jeg at ikke kunne holde mit løfte til ham, men jeg gjore det og det er jeg glad for, for jeg ved at Per var med os både i vores tanker og ikke mindst i vores hjerte :loveboard:

Her er lige et billdet af min dejlige storbror, det er Per i lilla skjorte (Billedet er taget ved hans bryllup d.11/2-2012)

De 2 ander fyre på billedet er min dejlige Thomas og den anden min søde svoger.

post-55227-0-25861500-1338676477.jpg

Edited by Andrup pigen :))
0

Annonce ♥

Jeg er osse rigtig glad for at jeg holdet min løfte ham, og da vi var inde og tag afsked med ham på sygehuset, sage han osse til mig.

" Husk nu at vi har en aftale lillesøs" det gjore så ondt da han sage det, for vi vidst jo begge 2 at han ikke ville opleve den dag- han havde ellers sådan glædet sig til det :hug:

0

Annonce ♥

Hmmmm jeg trode lige at jeg kunne ligge et lille videoklip ind fra vores bryllup, men det vil da slet ikke som jeg vil :(

Men jeg skal nok få det lagt ind :wink:

0

Så tror jeg at det lykkes at få lagt et link ind med en lille videoklip, som vores filmmand har lavet til os.

Håber at I synes lige så godt om det som vi selv gør :a1221::a1221:

Wiiii det lykkes for mig :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

2

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi fik en masse dejlige sange både fra familie og venner - selv vores små nicer og nevøer havde en sang med til os og det var en af de sjove :biggrin:

Thomas skulle løfte mig rundt om bordet´, jeg skulle ridde på hans ryg :rolleyes:

Jeg skulle så gå med ham som en trillebøre, hvilken ikke var helt nemt for han var lidt tung :o

post-55227-0-28002600-1339178773.jpg

0

Til vores PA var vi ude at indspille en sang, og det var bare så sjov :thumbsupsmileyanim:

Vi skulle synge en go gamel fodbold sang fra VM i 86 :denmarkflag: Vi synes selv at det lød skide godt, men det har åbenbart været fordi at vi var lidt fulde da vi sang :lol:

Da vi kom ud til fest stedet havde de sat en PC op hvor "VORES" VM sang blev spillet igen og igen, samtid med at der var lagt billeder ind fra vores PA - det gav et godt grin for det var jo første gang at vi selv så de billeder og puha sikke da noget :blink:

Bla, var der billeder af Thomas i min bikinde mens han vasker bilrunder :thumbsupsmileyanim: det var et meget ømt syn :tunge:

De havde fået lavet en cd, men "VORES" sang som de solgte ved til en af vores gæster - det forgik ved kina lotterrig. Den blev solgt for ca 1100 kr :respekt: til os............

Desværre mente de jo at vi skulle giv en nr, da vi VAR så gode til at synge - så vi måtte op og giv et nr

godt at de spillet sangen samtid med, for vi kumme jo ikke huske det hele af den - men sjov var det -HAHA-

Også fik vi en platin plade for "VORES" sang

post-55227-0-12495600-1339180182.jpg

0