Louise Bay

øv øv ingen fotograf skal giftes lørdag

21 indlæg i dette emne

øv troede vi havde en aftale med en amatør fotograf om at tage billeder til vores bryllup på lørdag den 2/6. Har skrevet med ham over facebook, da han har været i udlandet. Så ringer jeg i går til ham for at afklare det sidste. Så undre han sig pludselig over det er mange timer og at det også er billeder til festen og ikke kun modelfotos. Men jeg har en pris liggende fra ham der hedder arbejde 10 timer, så kan ikke se hvordan timerne kan komme bag på ham. Men han bakker helt ud af aftalen. Men har en ven der måske gerne vil tage de fotos.

Total træls så nu står jeg pt uden fotograf til i overmorgen.. venter på vennen ringe og håber så på han er fornuftig/dygtig..

ikke lige det jeg havde håbet på så kort tid inden brylluppet! øv øv

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej øv, det kan jo være risikoen ved en amatør men alligevel totalt uacceptabelt!! Men de ti timer var måske inkl forberedelse, kørsel og redigering? Det tager jo ofte længere tid end at tage selve billederne.. Men var det aftalt at det skulle være ti timers fotografering på dagen kan det jo ikke komme bag på ham :(

Håber I finder en anden eller ham vennen kan

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

startede med at spørge på en fotografering fra 14 til 24, så time antal burde der ikke have været tvivl om.

vi bor ved faaborg på Fyn. Budget tja i starten lavt pga vi har en husrenovering der er blevet dyre end forvenntet. Men pt er jeg næste klar til at give hvad som helst, hvis bare det lykkes at finde en vi kan regne med kommer og som tager en masse gode billeder vi kan få på cd

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

ej, det er bare ikke i orden...Altså, nu har der jo været en del debatter herinde om hvorvidt man kan trække sig ud af en aftale (Her har det været brude der ville ud af en aftale) men der blev det da fastsat at DET KAN MAN IKKE BARE! Og hvis man gør skal man kompensere for det tabte.

Men nu ved jeg ikke om der rent juridisk kunne være et problem, da der tydeligvis har været misforståelser omkring hvad jeres aftale indeholdt.. Don't know...

Det er da mega øv uanset hvad! Jeg håber virkelig I kan finde en anden der er til at stole på og kan hjælpe jer.. Du får lige denne med på vejen: :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

så blev problemet løst. ***Udelukket på grund af dårlige forretningsmetoder*** http://www.fladmose.com/ kunne heldigvis springe til :)

Hvor fantastisk, at du fandt en løsning (og ham har jeg i øvrigt læst en del godt om) :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at I fandt en løsning. Hvis amatørfotografen har været i tvivl om at det ikke var modelbilleder men festbilleder der var tale om kan det så (udover mangl. erfaring på området) så skyldes at den aftale I har indgået - som bør være skriftlig - ikke har været præcis nok ? :) Ellers burde det da ikke kunne give anledning til misforståelser uanset om man er amatør eller ej.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv troede vi havde en aftale med en amatør fotograf om at tage billeder til vores bryllup på lørdag den 2/6. Har skrevet med ham over facebook, da han har været i udlandet. Så ringer jeg i går til ham for at afklare det sidste. Så undre han sig pludselig over det er mange timer og at det også er billeder til festen og ikke kun modelfotos. Men jeg har en pris liggende fra ham der hedder arbejde 10 timer, så kan ikke se hvordan timerne kan komme bag på ham. Men han bakker helt ud af aftalen. Men har en ven der måske gerne vil tage de fotos.

Total træls så nu står jeg pt uden fotograf til i overmorgen.. venter på vennen ringe og håber så på han er fornuftig/dygtig..

ikke lige det jeg havde håbet på så kort tid inden brylluppet! øv øv

Prøv www.nikolajgrundtvig.dk

Han er dygtig, billig og ved han ikke har nogen fotoaftaler på lørdag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer