namibianbride

Anderledes Gæstebog - Fill-in-the-blank

120 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Har sendt dem til dig som png, det ville virkelig komme bag på mig hvis du ikke kan bruge dem.. Det er en billedfil ligesom jpeg, men den har bedre opløsning :rolleyes:

Åhh hvor er det fantastisk - det virker! Så skal der laves gæstebog imorgen!!! :-)

Tusind tusind tak for hjælpen :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en utrolig fin gæstebog - noget i den stil jeg også meget gerne vil have til vores bryllup.... Kan jeg lokke dig til at sende filen til mig også??? :-)

min mail er: conisiwau@hotmail.com

Og den på dansk :-)

Jo det vil jeg da i hvertfald, det bliver ikke før i løbet af ugen, står nemlig og skal rejse ned til husbonden i morgen, så er i fuld gang med at pakke og så bliver de første par dage nok kæreste-tid :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en utrolig fin gæstebog - noget i den stil jeg også meget gerne vil have til vores bryllup.... Kan jeg lokke dig til at sende filen til mig også??? :-)

min mail er: conisiwau@hotmail.com

Og den på dansk :-)

Ih når du nu er igang, vil du så tilføje mig på mailen? Linda.s.jakobsen@gmail.com

så skulle der gerne være 4 på dansk på vej til jer :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en utrolig fin gæstebog - noget i den stil jeg også meget gerne vil have til vores bryllup.... Kan jeg lokke dig til at sende filen til mig også??? :-)

min mail er: conisiwau@hotmail.com

Og den på dansk :-)

Ih når du nu er igang, vil du så tilføje mig på mailen? Linda.s.jakobsen@gmail.com

så skulle der gerne være 4 på dansk på vej til jer :)

ja jeg har modtaget den. 1000 tak :kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en utrolig fin gæstebog - noget i den stil jeg også meget gerne vil have til vores bryllup.... Kan jeg lokke dig til at sende filen til mig også??? :-)

min mail er: conisiwau@hotmail.com

Og den på dansk :-)

Ih når du nu er igang, vil du så tilføje mig på mailen? Linda.s.jakobsen@gmail.com

så skulle der gerne være 4 på dansk på vej til jer :)

Kunne jeg måske også få dem tilsendt??? :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jo det kan jeg godt, hvad med png? Det er meget bedre i opløsningen :)

Det er bare en super super fed idé :) Har brugt flere dage på at lave mine egne i word, og gemme som png fil, så jeg kunne uploade til en fotobog, men jeg kan slet ikke få det til at virke, da opløsningen bliver alt for dårlig når jeg uploader billederne, og vil forstørre dem, så de passer til sidens størrelse i fotobogen :boohoo: Er vild trist over at det ikke kan lykkes mig at bruge mine egne :( Kan jeg måske også være så heldig at få tilsendt dine, så jeg ikke behøver at opgive min gæstebog helt :)rasklaursen@gmail.com

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så kom min gæstebog endelig, og jeg er fuldt ud tilfreds med sådan en fin bog til de penge. Jeg skal ud og købe et par tudser, som er skrivefaste på det blanke papir, det er eneste minus, når det er foto.

Billederne af midtersiderne har jeg gjort lidt lysere, da det var mørkt og svært at læse. Det giver dog en idé om hvor flot det ser ud.

Hvordan lavede du det helt præcist ? er ikke så god til sådan noget :D

Men den er bare super fin, elsker forsiden os med monogrammet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Syntes det er en super fed ide:)

Er der evt. mulighed for at du også kan sende de danske til mig, så jeg kan rette i dem? :biggrin:

Min mail er: Kris_Lysgaard@hotmail.com

Redigeret af KrisLysgaard
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Syntes det er en super fed ide:)

Er der evt. mulighed for at du også kan sende de danske til mig, så jeg kan rette i dem? :biggrin:

Min mail er: Kris_Lysgaard@hotmail.com

Desværre kan du kun rette i dem hvis du har Adobe illustrator, da det er det program jeg arbejder i. Hvis du har det vil jeg gerne sende, men ellers kan du ikke bruge dem :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes det er en super fed ide:)

Er der evt. mulighed for at du også kan sende de danske til mig, så jeg kan rette i dem? :biggrin:/>

Min mail er: Kris_Lysgaard@hotmail.com

Desværre kan du kun rette i dem hvis du har Adobe illustrator, da det er det program jeg arbejder i. Hvis du har det vil jeg gerne sende, men ellers kan du ikke bruge dem :unsure:/>

Nå okay.

Det går nok, jeg prøver og ser om jeg selv km fikse noget sammen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super god ide. Helt sikkeret en ide jeg vil bruge. Rigtig godt lide nr. 1. Men kan den blive lavet med andet end de spørgsmål med børn. For vi har allerede tre og satser ikke på flere lige nu ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer