EvaMariaQ

Slankeprodukter

26 indlæg i dette emne

Hej Tøzer

jeg var lige på ebay og små shoppe lidt tøj og hvad man nu lige kunne få brug for. under min søgen, faldt jeg over nogle slankepiller med acacibær i, som sælges. Kender i dem og ved I om de virker, ikke til den store slankekur, men som et supplement til den daglige træning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke noget om de piller du snakker om, men har en veninde, som har prøvet nærmest alt hvad der er af slankeprodukter. Da hun prøvede slankepiller havde hun konstant dårlig (som i virkelig dårlig) mave. Hun tabte sig dog af dem, indtil hun stoppede med at tage dem, hvor hun tog mere på end hun havde tabt. Så personligt ville jeg ikke kaste mig ud i det. Men det kan jo være, at der er andre som har bedre erfaringer og kender de piller, du har set :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror du ikke at du bare spilder pengene? Tænker hvis det faktisk virkede ville man jo bruge det i medicinal industrien og give det til overvægtige. Gennem mine studier er det eneste slankemiddel som jeg har set bevis for virker "Ally" produkter og lign. De piller som binder fedtet til afføring :) De virker nemlig med en "antabus lignende effekt" (Fedt i tarm i 37grader = olie = meget ærgerlig tynd afføring :huh: ) Så skærer man ned på sit fedtindtag ret hurtigt :) :fløjt:

Men nej kender ikke pillerne, men ville nok have hørt/læst om det hvis de virkede. :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har smidt ret mange kg (26) på Nupo, men det kræver total kostomlægning og ændring af vanerne efterfølgende for at det ikke hopper på igen :)

Men det var en rigtig god booster for mig og gav blod på tanden.

Kender desværre ikke til andre slankeprodukter.

Man kommer bare ikke sovende til det - desværre :shooter: kunne ellers være RET fedt..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan også anbefale nupo, og de andre 2 slagt, nutrilett og allevo.

Evt. bare som suplement?

Nogle taber sig faktisk helt op til 3-4 kilo de første par uger. Meget af det er væske, men det er skisme stadig meget! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ska du ha slankepiller der virker ska du ha efedrin, som lægen giver folk der lider af fedme Ig som ønsker at tabe sig evt. Inden operation. Dét virker, men er også virkelig skrappe sager, så ville anbefale dig en kostomlægning istedet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg google lige efedrin , og fandt dette på netdoktor :

" Efedrins slankende virkning skyldes, at stoffet øger fedtforbrændingen og nedsætter appetitten. I Danmark blev slankemidler, der indeholder efedrin og koffein, forbudt i november 2002. Den amerikanske Lægemiddelstyrelse, FDA, har ligeledes forbudt salget af disse lægemidler, fordi man har observeret forhøjet blodtryk og forstyrrelser i hjerterytmen i forbindelse med brug af midlerne."

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige præcis det jeg mener - det er skrappe sager! Var faktisk ikke sikker på det var blevet trukket tilbage endnu, men det lyder det jo så til. Du ka dog stadig få det alle steder i træningsmiljø...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Efedrin har været ulovligt i adskillige år, men som Mrs. West siger, er det ikke svært at få fat i... Det er nok det mest effektive man kan få, men det ER farligt, og man får det dårligt... Konstant hjertebanken, rysten osv...

Acai bær er kendt for at have et rigt indhold af antioxidanter, og kategoriseres som super food... De er altså rigtig sunde... Men jeg tror ikke på det hjælper på vægten som sådan!

Vi kender alle de mest simple råd: væk med kulhydrater (spis kun fuldkornsprodukter hvis du skal have brød, pasta etc.), spis kød/protein (gerne fjerkræ, da det er lettets at fordøje), mere grønt mindre frugt (frugt er selvfølgelig sundt, men alt med måde. Du har ikke godt af for meget frugtsukker)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dukan-kuren har jeg hørt skulle være rigtig effektiv. Min moster bruger den, og har smidt de første 4 kg ret hurtigt, og der er ikke noget "usundt" som sådan i det. Det er stadig mad du skal spise og ikke piller eller pulvere. Jeg har ikke selv prøvet den, men til et hurtigt vægttab tror jeg godt den kunne være noget :)

KH Kristine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej med jer og tak for jeres besvarelser. Ja den bedste løsning er kostomlæøgning og motion. Det har jeg været i gang med længe, det var mere ment som et tilskud til mine daglige 11 km cykelturer og Zumba om aftenen. :) Det går den rigtige vej nu - endelig. fik en masse smertestillende medicin for nogle år siden, grundet en rideulykke, som desværre resulterede i at mit stofskifte gik i stå.

Mit mål er 25 kg, på sigt, før brylluppet regner jeg med at nå 15 kg.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dukan-kuren har jeg hørt skulle være rigtig effektiv. Min moster bruger den, og har smidt de første 4 kg ret hurtigt, og der er ikke noget "usundt" som sådan i det. Det er stadig mad du skal spise og ikke piller eller pulvere. Jeg har ikke selv prøvet den, men til et hurtigt vægttab tror jeg godt den kunne være noget :)

KH Kristine

Dukan ER effektiv :)

Vi hoppede på den og tabte os virkelig hurtigt med den :) Desværre fyldte alt det mad jeg ikke måtte få for meget i mit hoved, så jeg endte med at hoppe af den igen.

Når jeg har lagt mine "spiseforstyrrende-tanker" på hylden hvor de hører hjemme, hopper jeg på DUKAN igen :)

Det eneste man skal være obs på, når man bruger dukan er at det faktisk går (kan gå) så hurtigt at dit skind (især maveskind) ikke kan følge med og dermed bliver slapt. Så der skal træning (korrekt træning") til :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der slet ingen der bare tæller kalorier?

Jeg fandt madlog for knap 2 år siden, og hvis nu jeg havde været ligeså sej som nogle af de andre derinde, var jeg normalvægtig nu! :)

Det koster 100 kroner for 10 uger, så skal man blot veje sin mad, og taste det ind i tabellen. :)

Selv nu hvor jeg er på nupo skriver jeg det ind, så jeg ikke pludselig har spist 2000 kalorier af nupo og proteinbarer ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jeg bruger madlog, og er super glad for det :thumbsupsmileyanim: Jeg har tabt lidt over 15 kg det sidste år, og de ca 10 af dem er siden februar, så jeg følte mig smuk og slank til brylluppet i juni. Vil man have et hurtigt vægttab, tænker jeg at madlog måske ikke er stedet, for det er jo netop en kostomlægning man skal i gang med, hvis man skal kunne holde et vægttab. Vil man gerne bruge lidt længere tid på det, vil jeg gerne anbefale madlog, for det virker, hvis man overholder sit daglige kalorieantal.

Kh Kristine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Madlog er jo ikke med til at ændre ens kostvaner så meget, den viser jo bare hvor mange kalorier man bør spise om dagen, alt efter hvor meget man vil tabe sig :)

I teorien kan man jo spise 3 plader chokolade om dagen, som det eneste, og tabe sig et halvt kilo om ugen :)

Og vil man tabe sig hurtigt, kan man jo bare sætte sit kaloriebehov lavt ;)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også talt kalorier for at tabe mig, og er kommet af med ti kilo på ca 10 uger. Jeg bruger dog ikke madlog - jeg har min lille blok, som jeg noterer alt i, når det er vejet og omregnet til antal kalorier. Kalorie-tælning er i hvert fald en sikker vinder, hvis man skal tabe sig. Og hvis man så træner ved siden, så den slappe hud bliver strammet op, bør de fleste kunne se resultater temmelig hurtigt..

Jeg synes det virker uoverskueligt med alle de forskellige kure der findes :) For nogle er det nok let at undvære eksempelvis kulhydrater, men jeg vil altså gerne have en skive rugbrød en gang imellem, så for mig er det helt klart bedst at regne på hvad der kommer ind, i stedet for helt at forbyde nogle ting..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tæller altid kalorier, hele dagen lang... Inde i mit hoved!

Jeg ved ca. hvor mange kalorier de fleste fødevarer indeholder pr. 100 g., og har en god idé om hvor meget diverse portioner vejer. Så det er altså ikke et præcist regnestykke, men det giver et overordnet billede af mit indtag.

"Lasses forlovede": Jeg taber mig fx ved at spise chokolade, fordi jeg erstatter noget af min mad. Det er ikke sundt, men det virker! :wink:

Det skal siges at jeg aldrig har været overvægtig, men blot har en virkelig stor interesse for kost og især helse... Så jeg ved ikke hvordan det er fx at kæmpe med 40 kilos overvægt, men stor, stor respekt til alle der tager kampen op!! :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres besvarelser. Indtil videre går det glimrende uden piller.

Har smidt en del kilo ved at cykle 10 km om dagen med min søn på bagsædet og ved at lukke 100 heste ind og ud på fold hver weekend (den ene fold ligger 1 km fra stalden) så nu går det som det skal, men havde ikke tænkt på at mine ben bare blev mere og mere muskuløse. Nogen ideer til hvordan man kan få slanke ben??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er jo en af "ulemperne" ved træning - at musklerne så vokser... Og som kvinde er det jo ikke fedt at ende med fodbold-lår... :pokey:

Det er lidt svært at styre udenfor et træningscenter, men det eneste jeg kan anbefale er mindre belastning... For jo hårdere du træner, des større muskler vil du få... Men det er også på den måde man forbrænder flest kalorier, så den er lidt svær...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har tabt 37 kg pt på nere eller mindre kun nupo. Tror jeg har prøvet alt hvad man kan købe sig til ang produkter til at tabe sig på.

Nupo har været det bedste for mig det indeholder 100% alt hvad kroppen behøver i forhold til andre pulver produkter.

Mit humør er dog flere gange i løbet af en ugen :(:angry: har dog fået mere energi af nupoen så det går lige op med de sure dage :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg google lige efedrin , og fandt dette på netdoktor :

" Efedrins slankende virkning skyldes, at stoffet øger fedtforbrændingen og nedsætter appetitten. I Danmark blev slankemidler, der indeholder efedrin og koffein, forbudt i november 2002. Den amerikanske Lægemiddelstyrelse, FDA, har ligeledes forbudt salget af disse lægemidler, fordi man har observeret forhøjet blodtryk og forstyrrelser i hjerterytmen i forbindelse med brug af midlerne."

Er det ikke "letigen" - jeg fik et i en periode, da det var lovligt. da jeg var teenager.

anbefale det vil jeg PÅ INGEN MÅDE!!!!!!

effekter af midlet (egen erfaring)

man KAN ikke sove, og hvis man skulle ske og sove er det ikke alm dyb søvn.

Så man er konstant træt, men konstant hyper(høj)

man ryster konstant... konstant

man kan ikke konsentere sig om noget

Men jeg tabte da lidt kg... så jeg blev ved med at tage dem i ca 1½-2 år,

Så kom det frem at folk fik blodpropper, lammelser om nogle rent faktisk døde kan jeg ikke huske, men jeg tog ikke en eneste pille mere efter det.

Jeg gik til læge og var pisse bange. Han sagde at så længe jeg ikke tog dem mere så skulle jeg ikke være nervøs.- nervøs jeg var da ved at skide grønne grise

Jeg rør ikke de hurtige løsninger i pilleform mere. Det er for risikabelt.

Og for fjollet, en pille der lige klarer motion og kost og vupti i morgen når jeg vågner er jeg slank... også er der jo osse lige plads til en pizza.

nu spiser jeg sundt og træner med vægte.

Er lige for en lille mdr siden begyndt en ny trænings metode. LIFT LIKE A GIRL

og jeg har allerede tabt 1cm om hoften !!! HVAD HVAD HVAD - ja jeg tror stadig jeg målte forkert !!!

kan ikke andet end at anbefale det.

Der er træningsplaner der koster penge, men der er også mange der er gratis, og de gratis er ikke dårligere end dem der koster.

Jeg kan kun anbefale jer at kigge på det, der er lidt at sætte sig ind i men det er enkelt nok.

og der ligger osse en masse på youtube

https://www.facebook.com/BeautifulBadassFanpage

http://www.niashanks.com/lift-like-a-girl-guide

http://www.niashanks.com/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer