Ki Schou

BK pigernes brudekjoler - vis os din brudekjole

904 posts in this topic

Min kjole til den store dag... Glæder mig til at få den hjem i den rette størrelse og få den endeligt rettet til, så den kommer til at sidde perfekt til vores sydlige drømmebryllup...

attachicon.gifAlfredo1.JPG attachicon.gifAlfredo3.jpg

Den er også fin :) Romantisk, flot og rolig :) Kan rigtig godt lide den

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeanet-t.s den ligner min! Og jeg eeeelsker den! Min har bare en blonde op til skulderen i den ene side og en lille strop under. Men ellers er de helt ens. Skønne kjole! Og ja, så er jeg altså så lille at blonden kommer til at stikke ud over underkjolen hele vejen rundt og giver det yndigste slæb :)

Er det en Lilly?

0

Her er min, det er dårlige mobil billeder, men man kan da se det vigtigste.

Den er meget flottere irl!

Jeg skal prøve den igen og have den tilpasset min højde engang i det nye år. Den kommer til at have blondekant hele vejen rundt, ih jeg er helt vild med den....!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Min kommer her :) Et hurtigt mobilbillede - de flotte billeder må vente til efter 14.06.14 :loveshower:

Den er godt nok også fin! Hvad måtte du af med for den?

:cheerleader3:

Kjole, skørt, bælte og slør for 8900,- i alt. Jeg fik 35% rabat på det hele og så glemte de at tage noget for bæltet :oops: - Men det er faktisk ikke meningen - jeg skulle have været hos Lilly først og se på deres lagersalg, men kom så til at prøve denne...og så turde jeg ikke vente, for der var kun procenter på dem som var i butikken, så hvis jeg først skulle på rundtur og prøve andre kjoler, så var den nok væk når jeg kom tilbage! Så jeg måtte slå til, selv om jeg stadig synes det er mange penge!

Hvad måtte du slippe for din flotte kjole?

0

Hej allesammen

Det var ikke meningen at jeg skulle finde min kjole så hurtigt, men der var kun den ene tilbage af den kjole (Justin Alexander Barcelona). Jeg blev så bange for at den skulle blive solgt, så nu har jeg altså købt den. Hvad synes I tøser?

post-60679-0-44046900-1382511832_thumb.j

0

Annonce ♥

Hej allesammen

Det var ikke meningen at jeg skulle finde min kjole så hurtigt, men der var kun den ene tilbage af den kjole (Justin Alexander Barcelona). Jeg blev så bange for at den skulle blive solgt, så nu har jeg altså købt den. Hvad synes I tøser?

Den kan du roligt være glad for! Den er super flot til dig. Jeg købte selv min kjole lidt i "panik" pga et udsalg og var helt alene afsted....skulle bare lige kigge. Så kender godt følelsen :) Det handler vist om at stole på den mavefornemmelse man havde da man stod i kjolen og så ikke kigge på flere kjoler ;o)

0

Min kommer her :) Et hurtigt mobilbillede - de flotte billeder må vente til efter 14.06.14 :loveshower:

Hooold nu op hvor er den bare flot altså! WAUW!!!

Tusind tak! Det er rart at høre, for jeg har haft mine tvivl omkring den - købte den i panik på udsalg hihi :D Men det er nok den rigtige :)

0

Hooold nu op hvor er den bare flot altså! WAUW!!!

Tusind tak! Det er rart at høre, for jeg har haft mine tvivl omkring den - købte den i panik på udsalg hihi :D Men det er nok den rigtige :)

Er den købt i Panayotis i Vejle? Har været meget meget tæt på at købe den.... Virkelig fed kjole!!

0