Ki Schou

BK pigernes brudekjoler - vis os din brudekjole

904 posts in this topic

Annonce ♥

Så fandt jeg også min... :)

Jeg har været i 4-5 butikker med tilhørende 4-10 prøvninger pr gang. Jeg var alene ude og kigge lørdag formiddag i høj sol, og måske også vejret gjorde den kritiske brud lidt ekstra bryllups klar - jeg gik ihvertfald fra butikken med dette skrud:)

Hvor er den bare flot, og dejligt du endelig fandt en. Den er virkeligt flot.

Hvor endte du med at købe den?

0

Hej alle søde piger.

Så fik jeg købt min kjole, hvad synes I?

Og hvor er I flotte alle sammen :) det er sjovt at kigge på alle se forskellige kjoler der findes...

Og din kjole er virkeligt også smuk. Jeg er vild med blonderne for oven - som står lige i skabet til sløret. Meget flot:-)
0

Annonce ♥

Jeg har været i 4-5 butikker med tilhørende 4-10 prøvninger pr gang. Jeg var alene ude og kigge lørdag formiddag i høj sol, og måske også vejret gjorde den kritiske brud lidt ekstra bryllups klar - jeg gik ihvertfald fra butikken med dette skrud:)

Hvor er den smuk og hvor ser du helt fantastisk ud :)

0

Hvor er den bare flot, og dejligt du endelig fandt en. Den er virkeligt flot.

Hvor endte du med at købe den?

Tak :)

Den er købt i house of brides i taastrup

0

Hvor er den smuk og hvor ser du helt fantastisk ud :)

Tak - dejligt at blive bekræftet i valget :)

0

Annonce ♥

Jeg vil da også lige vise min kjole!

Den er lidt utraditionel, men vi prøver at holde en "romantisk, afslappet sommerfest". Da vi er studerende begge to er der ikke så mange penge at gøre med, så vi kan ikke holde den helt store fest, i stedet kan vi måske charme lidt med det gammeldags, romantiske landidyl. Desuden er jeg en lidt ung brud :rolleyes:

Billederne er på model, men jeg har samme talje og højde. Den eneste forskel er at jeg er lidt mere kurvet hvilket kjolen har rigtig godt af! :thumbsupsmileyanim:

M6121C08F-A11@11.1.jpg

Den er helt vildt smuk! Virkelig ❤

0

Annonce ♥

Og jeg siger bare - 39 dage til jeg skal giftes :o Min kjole hænger stadig i butikken ;)

Aaaargh, så er der jo 33 dage til nu - vi har samme dato.

Det er jo lige om lidt?! Jeg skal hente min kjole den 28. Jubii! Der er et billede af den et sted i denne tråd ;)

Det kommer tæt på nu!

0

Nu vil jeg også prøve at vise min fine kjole :-) (hvis jeg har gjort det rigtigt)

Er selv helt forelsket i den, men min veninde synes den er "gammelkone". Hvad er jeres mening?

Det var ikke en jeg ville vælge (men jeg er også en helt anden type) - men hvis DU selv er helt fjollet med den, så er kjolen smuk uanset hvad :) Jeg synes den ser godt ud til din kropstype , hvad jeg kan se, og det er jo en helt enkel og tidløs kjole :)

Husk at DU skal synes at kjolen er rigtig, og jeg er sikker på at din veninde nok skal rette ind, når hun ser dig i den på din store dag :)

0

Så har jeg også hentet min kjole, som jeg købte i August.. Det hele kommer bare lidt nærmere efter at den er kommet hjem :loveshower:

attachicon.giffoto 1.JPG

attachicon.giffoto 3.JPG

attachicon.giffoto 4.JPG

Undskyld til mor og svigermor, nu røg i på BK :tunge:

attachicon.giffoto 5.JPG

WAUW - simpelthen wauw :) Kan ikke vente til jeg selv skal ud :)

0

Uh den er da afskyeligt fin :D :D :D

0

Annonce ♥

Så har jeg også hentet min kjole, som jeg købte i August.. Det hele kommer bare lidt nærmere efter at den er kommet hjem :loveshower:

attachicon.giffoto 1.JPG

attachicon.giffoto 3.JPG

attachicon.giffoto 4.JPG

attachicon.giffoto 5.JPG

attachicon.giffoto 1.JPG

attachicon.giffoto 3.JPG

attachicon.giffoto 4.JPG

attachicon.giffoto 5.JPG

:7himmel: hihi, tak :loveshower: :loveshower:

0

Annonce ♥

Her er min brudekjole (der kommer skørt inden under, så draperingerne bliver fremhævet)

Jeg er selv helt forelsket i den :7himmel:

Hej AugustBruden2013

Jeg har købt samme kjole også på lagersalg til 1500,- og blev gift samme dag som dig!!!

Jeg har dog fået min syet om af min mands barndomsveninder der i dag har systuen Hundborg Handmade (Designer og syer brudekjoler)

Kjolen sidder så flot på dig og det er fedt med blondeboleroen over... Jeg var ikke til perlepynten, er mere til det rå look og slæbet, da vi skulle giftes på græs. Har drømt om en kjole lavet specielt til mig, men havde ikke pengene til det, så det var fedt at de kunne sy den om til mig...

IMG_1150.JPG

A71X7152.jpg

Broken+Car+A71X7294.jpg

A71X7343.jpg

0

Her er min kjole da jeg prøvede den for allerførste gang midt på kræmmermarkedet ♡

Den har været brugt til en skønhedskonkurrence i usa, og er min drømmekjole!

Den er dog ikke snørret sammen bagpå på dette billede. Men har efterfølgende prøvet den på med rette maner.... jeg er vildt forelsket ♡.

FruSkonningtobe

post-71383-0-13103800-1396207976_thumb.p

Edited by Fru Skonning to be
0

Så var jeg til tilpasning af min brudekjole, har åbenbart tabt mig noget mere end jeg troede, ups. Så kjolen skal syes 2-4 cm ind i hvert side hele vejen ned. Men det skal nok blive flot. Det er så ulempen ved at købe kjole 7 mdr før tid. Nå men her er billede fra skrædderen idag efter der blev sat nåle i.

post-69969-0-74875200-1397587430_thumb.j

Edited by louiseskov82
0

Så var jeg til tilpasning af min brudekjole, har åbenbart tabt mig noget mere end jeg troede, ups. Så kjolen skal syes 2-4 cm ind i hvert side hele vejen ned. Men det skal nok blive flot. Det er så ulempen ved at købe kjole 7 mdr før tid. Nå men her er billede fra skrædderen idag efter der blev sat nåle i.

Du ser rigtig smuk ud i den :)

0