Ki Schou

BK pigernes brudekjoler - vis os din brudekjole

904 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

20140408_091140.jpg

Min kjole til brylluppet.... jeg er ikke så meget for en brudekjole i den forstand, jeg har valgt denne da jeg gerne ville have en kjole jeg også kan bruge bagefter... Det synes jeg kan være svært med en "rigtig" brudekjole..

Og da vi har valgt at blive viet i Guds frie natur i august måned så synes jeg denne var perfekt.

0

hej.

det her er min kjole. jeg mangler at få den lagt op og rettet til.

Min kjole til brylluppet.... jeg er ikke så meget for en brudekjole i den forstand, jeg har valgt denne da jeg gerne ville have en kjole jeg også kan bruge bagefter... Det synes jeg kan være svært med en "rigtig" brudekjole..

Og da vi har valgt at blive viet i Guds frie natur i august måned så synes jeg denne var perfekt.

Hér er så min kjole. Den skal lægges op og tilpasses foroven.

Det var slet ikke meningen, at jeg skulle købe, da jeg tog ud i lørdags for at kigge og prøve for første gang - men sådan kan det jo gå! :biggrin:

Rigtig fine kjoler alle tre!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej i tråden :)

Jeg har siddet og hygget mig med at se alle jeres flotte kjoler og lykkelige smil.

Jeg skal giftes på rådhuset i Holland. Bagefter skal vi til en form for velsignelse i svigerforældrenes kirke. Her i Holland er det kun rådhuset der er gældende.

Jeg har aldrig set mig selv i en stor hvid kjole, men jeg er blevet mere og mere lun på idéen efter jeg har set flere store piger i rigtig flotte kjoler. Jeg er en str. 52. Jeg har ikke været ude at kigge på kjoler endnu, men i dag kom der en pakke med tøj som jeg overvejer at købe.

Denne kjole er en af dem og jeg er smaskforelsket. Den er endnu flottere i virkeligheden og har en dyb "saftig" (kan man overhovedet sige det?) farve. http://www.ullapopken.nl/nl/model/cocktailjurk/689955/

Jeg tænker lidt at jeg da vil ud og prøve "rigtige" brudekjoler - det er jo min eneste chance for at komme i et rigtig flot skrud af en kjole. Hvis jeg ikke kan finde noget, tænker jeg at den lilla kjole kunne være en god mulighed.

Hvad synes I?

/Mettsen

Edited by Mettsen
0

Nu var jeg jo lige i kjolen igår, og fik taget nogle nye MEGET bedre billeder, så flasher altså lige min kjole igen :tunge:

Altså Rikke hvor er den kjole bare fin på dig. Nu har jeg ledt og ledt efter billedet du tidligere har lagt ind, har du ikke haft et?

For hvis jeg tænker rigtigt omkring du har haft et billede før har du ikke tabt dig? Du ser super fin ud:-)

0

Annonce ♥

Nu var jeg jo lige i kjolen igår, og fik taget nogle nye MEGET bedre billeder, så flasher altså lige min kjole igen :tunge:

Altså Rikke hvor er den kjole bare fin på dig. Nu har jeg ledt og ledt efter billedet du tidligere har lagt ind, har du ikke haft et?

For hvis jeg tænker rigtigt omkring du har haft et billede før har du ikke tabt dig? Du ser super fin ud:-)

Umiddelbart har jeg ikke tabt mig, men altså jeg skal ikke afvise det, for det meste af mit tøj er oversize eller med stretch,så jeg ville jo ikke bemærke hvis jeg tabte mig lidt :)

Men jo jeg har smidt billede ind før, der så billedet således ud, mega dårligt billedet, dårligt lys, kjolen der ikke falder rigtigt pga.længden og ingen skammel osv osv osv.

Og igen lige et af de nye billeder, MEGET bedre billede :)

post-56973-0-49659500-1402584433_thumb.j

post-56973-0-79230800-1402584466_thumb.j

0

Ja der er forskel på billederne, helt sikkert:-) Men det ser bare ud som om kjolen sidder anderledes nu:-)

Men uanset hvad er den meget fin til dig:-)

Jeg tror det er fordi jeg står på en skammel på de fleste af de nye billeder, så kjolen falder som den skal, hvor den på det gamle bare poser helt vildt, fordi den er så lang :)

0

Annonce ♥

Så blev det endelig min tur til at vise min kjole frem. Den er fra Sincerity og købt i Kennedys.

Også en meget meget smuk kjole:-)

mange tak! Var meget i tvivl om kjolen, men var glad for mit valg :) havde så en anden kjole, som jeg skiftede til efter brudevalsen!

0

Jeg er ny herinde, men vil da også lige dele min brudekjole, som jeg var ide at købe igår. Den et meget enkel, ingen sten eller blonder. Var ellers overbevist om jeg ikke skulle ha slør, men da jeg fik dette på til med de fine blonde kanter, var jeg helt solgt. ❤️

I får lige billede :-)

Og sikke mange forskellige smukke brude med smukke kjoler der er herinde.

post-74841-0-49819800-1402839763_thumb.j

post-74841-0-04202000-1402839774_thumb.j

1

Jeg er ny herinde, men vil da også lige dele min brudekjole, som jeg var ide at købe igår. Den et meget enkel, ingen sten eller blonder. Var ellers overbevist om jeg ikke skulle ha slør, men da jeg fik dette på til med de fine blonde kanter, var jeg helt solgt. ❤️

I får lige billede :-)

Og sikke mange forskellige smukke brude med smukke kjoler der er herinde.

Ihh hvor er den fin, den er lige mig! :a1221:

Hvor ar du findet den henne? :)

0