Ki Schou

BK pigernes brudekjoler - vis os din brudekjole

904 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Min hænger og venter på tilpasningen i august....

Jeg er vild med din kjole Camilla

Tak :-) det var slet ikke den kjole jeg troede jeg skulle have, men da jeg først fik den på så var det bare den.... Sender en kærlig tanke til min dejlige mor der valgte at prioritere brudekjole over nyt halvtag :-D

0

Annonce ♥

Jeg er ny herinde, men vil da også lige dele min brudekjole, som jeg var ide at købe igår. Den et meget enkel, ingen sten eller blonder. Var ellers overbevist om jeg ikke skulle ha slør, men da jeg fik dette på til med de fine blonde kanter, var jeg helt solgt. ❤️

I får lige billede :-)

Og sikke mange forskellige smukke brude med smukke kjoler der er herinde.

Din kjole er fabelagtig! :a1221:

0

Tusind tak gybbelgobbel. :-D Jeg kan ikke lige finde id af hvordan man svarer på din kommentar? Er på mobilversion. :-)

Det ved jeg ikke lige, jeg bruger altid fuld version selv når jeg er på mobilen... Men pyt jeg så det alligevel! Det var så lidt! Jeg mener det virkelig - skulle jeg have haft en gulvlang kjole skulle det nok have været den!

0

Annonce ♥

Tusind tak gybbelgobbel. :-D Jeg kan ikke lige finde id af hvordan man svarer på din kommentar? Er på mobilversion. :-)

Det ved jeg ikke lige, jeg bruger altid fuld version selv når jeg er på mobilen... Men pyt jeg så det alligevel! Det var så lidt! Jeg mener det virkelig - skulle jeg have haft en gulvlang kjole skulle det nok have været den!

Jeg fandt ud af det ;-)

Tak! Jeg var heller ikke et sekund i tvivl da jeg fik den på. Den skal lige ligges lidt op, så den svæver 1 cm fra gulvet.

Er din kjole her i tråden? :-)

0

Jeg fandt ud af det ;-)

Tak! Jeg var heller ikke et sekund i tvivl da jeg fik den på. Den skal lige ligges lidt op, så den svæver 1 cm fra gulvet.

Nej, jeg har ikke købt den endnu. :)

Men jeg har en ret god idé om at det bliver denne: https://www.etsy.com/dk-en/listing/154776704/tea-length-ivory-satin-wedding-dress?ref=favs_view_1

il_570xN.472374257_c5di.jpg

0

Jeg fandt ud af det ;-)

Nej, jeg har ikke købt den endnu. :)

Men jeg har en ret god idé om at det bliver denne: https://www.etsy.com/dk-en/listing/154776704/tea-length-ivory-satin-wedding-dress?ref=favs_view_1

il_570xN.472374257_c5di.jpg

Årh den er altså er rigtig fin. Især med de sorte detaljer, og så er formen også rigtig flot. :-)

Spændende.

0

Annonce ♥

Og så kom jeg jo også lige til at bestille en dansekjole/reservekjole hvis jeg får traumer over slæb og alting....

Men den er ikke kommet hjem endnu så der må i nøjes med modelbillederne....

Hvor er den bare flot, Camilla! :)

0

Og så kom jeg jo også lige til at bestille en dansekjole/reservekjole hvis jeg får traumer over slæb og alting....

Men den er ikke kommet hjem endnu så der må i nøjes med modelbillederne....

Hvor er den bare flot, Camilla! :)

Tak :-) det bliver spændende at se den i virkeligheden og i min størrelse, det er jo altid lidt et sats når modellen på billedet vel er omkring str 36 :-S

0

Annonce ♥

Jeg fik aldrig vist min kjole før brylluppet, da jeg mest bare lurede på forummet - men her er den! :cheerleader3:

Den er fra Hazar i Dubai og fuldstændig min drømmekjole :a1221:

Q&A

• Tung? Tja - 5 kg. Stolene var jeg ret gode venner med i løbet af dagen.
  • Var slæbet ikke besværligt? Det var nu ikke så galt, gæsterne skulle bare huske at se hvor de gik, til gængæld kunne man altid finde mig selvom jeg var i lokalet ved siden af.
  • Brudevals? Klaret til UG, slæbet var langt nok til at ligge over armen.
  • Ærmerne? Jeg følte mig lidt som T-rex, men kørte bare prinsessestil og rakte ikke så langt efter tingene, men krammere gik fint! og fik også smidt brudebuketten.

15.jpg

17.jpg

20.jpg

21.jpg

0