Patricia83

Løber foran fælleshus

11 posts in this topic

Vi skal holde vores bryllup i et fælleshus og vil jo gerne pinke ;) det lidt op så kan godt bruge lidt hjælp til forslag af udsmykningen og er der nogen der ved hvor man kan få fat i en løber, gerne en pink :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej er den pink? Jamen bor selv i Århus så det er intet problem så det må du meget gerne:)

Havde ikke lige fået sat på at jeg sku følge denne tråd - :oops: Men ja den er pink!

skal hjem til familien i morgen - så kan jeg lige høre dem ad :) - men altså de bor nær herning -

EDIT : De vil gerne sælge den - mål og pris kommer senere - men den kan ikke transporteres i alm. bil - den skal på trailer og det har vi ikke - så jeg kan ikke tage den med fra herning til århus selvom vi køre den vej tit. Men måske i selv kan hente den på den ene eller anden måde ..

EDIT: Løberen er 2m bred og ca 10m lang + der er et ekstra skrå stykke på ca halvlanden meter - svært at forklare - venter på billede :) PRIS 200kr. også skal den hentes i sunds uden for herning.

Edited by Maiken Duga
0

Annonce ♥

Desværre jeg fik aldrig kontakt, så jeg fik den ikke købt.

Jeg har købt den her. Den er som en kraftig engangsdug.

http://www.ebay.co.uk/itm/Princess-Party-Pink-Carpet-Floor-Runner-Decoration-/121150414835?pt=UK_Health_Beauty_Make_up_Cosmetics_Concealer_PP&hash=item1c35209ff3

Edited by snuske
0