Andemone

Simone, Anders og kærligheden

65 posts in this topic

MUMS de kager kunne jeg godt have smagt.....og glæder mig til at se jeres fine borde osv.... :loveshower:

0

Annonce ♥

Ej du kan da ikke stoppe. Mere mere mere.......... :sm:

0

wuhuu beretning :) Lækre cupcakes :D

0

MERE, MERE, MERE, MERE :cheerleader3: det er så dejligt at læse jeres andres, mens man lige holder en pause fra sin egen :wink:

0

Annonce ♥

[quote name=Andrup pigen :))' timestamp='1338762036' post='1252963]

MERE, MERE, MERE, MERE :cheerleader3: det er så dejligt at læse jeres andres, mens man lige holder en pause fra sin egen :wink:

Hehe sådan har jeg det også. ELSKER beretninger :7himmel:

0

jeg EEEELSKER dem også .... men niøøøj du rykker godt nok fremad ... LANGSOMT! :lol: haha .... altså jeg er jo ved at sprænges af nysgerrighed og iver efter at se alle de dejlige billeder :biggrin:

0

F5 F5 F5 F5 F5

Mums de cupcakes ser fantastiske ud

0

jeg EEEELSKER dem også .... men niøøøj du rykker godt nok fremad ... LANGSOMT! :lol: haha .... altså jeg er jo ved at sprænges af nysgerrighed og iver efter at se alle de dejlige billeder :biggrin:

Maria, tålmodighed er en dyd :biggrin:

Desuden så tager det jo møj lang tid at finde ud af hvilke billeder man vil bruge, komprimere dem, lægge dem ind OG skrive om aaalle de mange ting vi har haft gang i :rolleyes::lol:

0

Annonce ♥

Tålmodighed er en dyd ..... syns den lyder bekendt, som om nogen har fortalt mig om den før .... :lol:

Ellers ... billedeupload.dk - der kan du smide en hel mappe op og skrive, hvad format billederne skal være i ... og så begynder den bare fra en ende af med at komprimere osv .... er super nemt! :) Så ingen undskyldning!! :lol:

1

Uha, jeg hepper også, jeg er ved at dø af nysgerrighed! :thumbsupsmileyanim:

Jeg ÆÆÆÆLSSSSKKKKEEEERRR beretninger! :loveboard:

0

Tålmodighed er en dyd ..... syns den lyder bekendt, som om nogen har fortalt mig om den før .... :lol:

Ellers ... billedeupload.dk - der kan du smide en hel mappe op og skrive, hvad format billederne skal være i ... og så begynder den bare fra en ende af med at komprimere osv .... er super nemt! :) Så ingen undskyldning!! :lol:

Det er skisme da smart. Men hvilken str. vælger man så? Ander ikke hvad de fylder i forhold til antal pixels :rolleyes:

Uha, jeg hepper også, jeg er ved at dø af nysgerrighed! :thumbsupsmileyanim:

Jeg ÆÆÆÆLSSSSKKKKEEEERRR beretninger! :loveboard:

I know, i know. Jeg håber jeg får tid til at opdatere lidt i afte :biggrin:

1

Du vælger bare 300 el 400 pixels ... du kan jo lige prøve dig frem med 1 billede .... og så finde ud af, hvilken størrelse du vil smide ind i ! :) Men den omformer alle de billeder, du har markeret i mappen ..... kører bare derud af .... og så kan man linke til billederne direkte efterfølgende :)

1

Annonce ♥

300 pixels til horisontale - 600 til vertikale! :wink:

Og enig - MERE MERE MERE!!!! :tunge:

0

Tirsdag.

Efter (endelig) at have fundet et flot fotoalbum havde den søde Tina Liv taget sig tid til at lukke mig ind i hendes hjem, og hjælpe mig med at sætte billederne ind i albummet. Vi havde en total hyggelig eftermiddag, og jeg er så stolt af resultatet. Det blev lige så lækkert og eksklusivt som jeg havde håbet på.

S5Pk.jpg

n60CB.jpg

jas52.jpg

c7HZO.jpg

mQrUA.jpg

iJOm.jpg

Edited by Andemone
0

Du er så lækker!! :fløjt:

0

Du får også lige en PIIIIFT her! :cheerleader3:

Lækkert album og smukke billeder!

0

Annonce ♥

SUUUPER smukke billeder!!! :thumbsupsmileyanim::toot: :toot: :toot:

0

Smukke smukke billeder, er helt vild med det lækre album du har fået fat i. :toot: :toot: :toot:

0

Torsdag.

Vi kørte til Skive onsdag aften så vi var klar torsdag morgen til at gå i gang med vores gøremål.

Torsdag gik for Anders med at fragte sodavand, vin og øl til Hostrup og til receptionen hos hans forældre, hente duge og servietter, bage boller og hjælpe med at lave bolsjer til vores dagen-derpå-poser.

Imens var min brudeterne og jeg på rov i min mors kærestes have, vi hentede grene fra hans troldetræ som vi brugte til at lave fine kranse med, som var grundstenen i borddekorationerne. Vi lavede 7 i alt, en til hvert bord, og gemte resten til dekoration i vindueskarmene og på buffeten.

dQWaU.jpg

Vi fik også købt stearinlys, som åbenbart pludselig er blevet urimeligt dyre :pokey: , servietter og div. andre småting såsom selvsiddende strømper som det vidst ikke var for tidligt at få fat på.... :fløjt:

Aftenen gik med at få lavet det sidste is til desserten (noget af det blev lavet om fredagen weekenden før), og da kl. var 23 gik vi da lige i gang med at lave bolsjer. Nogle gange skal man bare være lidt presset for at få taget sig sammen... :rolleyes: Heldigvis blev de super lækre, og kl. 01 kunne vi gå i seng med god samvittighed.

0

Du er så lækker!! :fløjt:

Du får også lige en PIIIIFT her! :cheerleader3:

Lækkert album og smukke billeder!

SUUUPER smukke billeder!!! :thumbsupsmileyanim::toot: :toot: :toot:

Smukke smukke billeder, er helt vild med det lækre album du har fået fat i. :toot: :toot: :toot:

Taak piger hvor er i søde. Jeg er simpelthen også så tilfreds, og Anders blev heldigvis meget glad for det :lol::thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Så smukke billeder :thumbsupsmileyanim: Er vild med det album du har fundet til dem :)

0

Sindsygt flotte billeder og en lækker opsætning i bogen! Du må være virkelig glad og stolt over resultat og bedst af alt er, at Anders helt bestemt må have det på præcis samme måde :loveshower:

0

Super flot fotoalbum :toot: :toot: :toot:

0

Tak skal i have, dejligt at i synes lige så godt om den som vi gør :)

0