nebii

Grimme overarme!

20 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg er med i denne klub...med mine røde mormor vinke arme....... men hvad der virker for mig... er masser af frisk frugt og vand.. det hjælper på huden.. skrub huden blidt og smør den med lotion hver eneste dag... husk at bruge solcreme udenfor... og så gør jeg det forbudte.. jeg går i solarie en gang imellem da den brune farve hjælper.. Jeg ville være forsigtig med foundation til kroppen hvis det smitter af på kjolen... ikke så fest at sidde der med røde arme og brune skjolder på kjolen.. :pokey: .... Jeg ville også passe på hvad jeg rent faktisk smører på min krop af nye midler op til brylluppet.. Men lidt farve gør underværker

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm ved ikk lige hvordan det der suit har sneget sig ind i mit opslag. Mente blot bodyfoundation:)

Jeg forstod godt hvad du mente... men vær obs på at body foundation eller hvad det heller kan smitte af... der re jo også spraytan... men det har jeg hørt også kan smitte af.....ellers er der det der creme der giver glød... har hørt at den fra L´oreal i geleform er god...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved man kan få sådan noget grøn crem til ansigtet hvis man er rød blusset mon ikke det også virker på arme ;-) jeg bruger det selv i ansigtet og har i nu ikke prøvet at det smitter at den gønnne farve går ind og neutraliser den røde farve ;-) cremen er fra clinique og kan fås i Matas :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved man kan få sådan noget grøn crem til ansigtet hvis man er rød blusset mon ikke det også virker på arme ;-) jeg bruger det selv i ansigtet og har i nu ikke prøvet at det smitter at den gønnne farve går ind og neutraliser den røde farve ;-) cremen er fra clinique og kan fås i Matas :-)

Ja den har jeg godt hørt om... ville gerne prøve den men kan ikke tåle clinique... men det er måske et forsøg værd for nebii

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved man kan få sådan noget grøn crem til ansigtet hvis man er rød blusset mon ikke det også virker på arme ;-) jeg bruger det selv i ansigtet og har i nu ikke prøvet at det smitter at den gønnne farve går ind og neutraliser den røde farve ;-) cremen er fra clinique og kan fås i Matas :-)

Ja den har jeg godt hørt om... ville gerne prøve den men kan ikke tåle clinique... men det er måske et forsøg værd for nebii

Ja ok ja det skal jeg jo ikke kunne sige om det er det værd for hvis du ikke kan tåle det så kan det jo godt være at det ikke bliver et godt resultat :-/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skrub og en god body oil... Du skal selvfølgelig ikke skrubbe på bryllupsdagen, da huden lige skal have tid til at "komme sig"... :wink:

Har også hørt at indtagelse af kæmpenatlysolie skulle hjælpe - det kan du både få på flaske eller som kapsler!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spray tan er også godt til mormor arme eller arme med lidt 'småskavanker' :-)

Er Spray Tan også pænt til dem, der er virkelig virkelig lyse i huden? Eller er det bedst bare at være 'au naturel' så?

Ud fra de billeder jeg har set af dig, synes jeg, du ser smuk ud i huden, så personligt synes jeg ikke, du behøver det :) Du er sådan Nicole Kidman lækker lys :biggrin: Men hvis du gerne vil være lidt brunere, så ja, det kan godt blive pænt med spraytan. Bare få den allerlyseste og kun et lag. Prøv det over nogle gange først.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Felinity, sørg for at forsøge dig i lidt Go tid. Jeg er også meget lys og bliver hurtigt grøn når jeg bliver farvet/spraytannet... Funger kun rigtigt hvis I kærer Shrek-tema ;-)

Hahaha... Det må være et af de vigtigste tip jeg har set... Ville fanme være uheldigt at have grønt skær på bryllupsdagen!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spray tan er også godt til mormor arme eller arme med lidt 'småskavanker' :-)

Er Spray Tan også pænt til dem, der er virkelig virkelig lyse i huden? Eller er det bedst bare at være 'au naturel' så?

Prøv allerede nu med summer glow fra Dove. Billigt, nemt at bruge, og den har meget lidt selvbruner i - men man kan godt se en smule forskel efter et par gange.

Kunne måske også være noget for de røde arme?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil lige tage denne tråd op igen, da den muligvis kan hjælpe kommende brude... Jeg har fundet ud af at denne tilstand hedder "keratosis pilaris", og i bund og grund handler det om tør hud...

Jeg har det selv svagt på overarmene, men det er nok til at irritere mig... Min hudlæge anbefalede mig at prøve Locobase LPL, som er en meget fed creme... Derudover er tilstanden bedre om sommeren pga. luftfugtigheden, og sol kan mærkeligt nok hjælpe (måske fordi rød synes mindre på brun hud)...

Ca. halvdelen af befolkningen "lider" af denne tilstand... Hvis du er én af dem, så google "keratosis pilaris" og find gode råd! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syntes også at det lyder som keratosis pilaris, men hun får jo ikke de små knopper?

Hvis det var mig ville jeg gå til en dermatolog så jeg kunne få den rigtige behandling.

​Men i mellemtiden så fyr op for fugtigheds cremen (uden parfumer og kemi) og undgå "grov" exfoliering da det kan irritere huden.

Brug evt. kaffegrums (ja, klamt, men effektivt) og slut af med en bodybutter eller olie.

Kaffescrub

Redigeret af Julie_Marie
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville også sørge for god fugtighedscreme.

Derudover kan jeg anbefale glimmerolie fra Nuxe, uden gift i (og med en duft af min mormor 😄)

Man blander lidt dråber af olien med den fede cremeog smører de fede arme ind... Vola!!! De er smukke... OG det smitter ikke af. Ikke på mig i hvert fald!

post-59524-0-56947100-1365432910.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer