alibi

Den smukkeste dag i maj - Anne og Rasmus 19. maj 2012

53 indlæg i dette emne

Det havde jo taget lidt længere tid ved frisøren end vi havde regnet med, for det var kommet bag på rikke hvor lang tid det tog at lave krøller på mit store hoved og så med alt det hår jeg render rundt med. Så kl 13.15 var vi først tilbage ved min mor i Bratten. Vi har 5 min til Kirken i Jerup derfra, men det gav altså ikke skide lang tid til at komme i kjolen. Så det der med at jeg havde regnet med at kunne nå en bid mad, det kunne jeg godt glemme alt om. Jeg var stadig meget cool og grinede bare af min mor der løb rundt og var ved at få en blodprop, men som jeg flere gange sagde, hun kunne tage det helt roligt for de startede jo nok ikke uden mig :wink: .

Jeg smutter ind og får skiftet undertøj, og får mig iført underskørtet. Det var ellers et ømt syn, kun i ringskørt, undertøj og sko, med fuld makeup og puddel hår :wink: jeg skal nok spare jer for billeder af det :blink:

Så kunne jeg med hjælp fra min søster, mor og veninde lige så stille få kjolen hen over hovedet, og Min søster begyndte at snøre den.

xqCUK.jpg

Sashet fra Miss-Lena har jeg jo fået syet på ved skrædderen så det ikke ødelagde den flotte snørreryg, så havde ikke prøvet den på med det på. Desværre havde hun fået det placeret lidt for lavt hvis du spørger mig, og tyllet fra skørtet kom meget let til at hænge fast i alle de mange sten på det, når man f.eks havde siddet ned. MEN det kunne vi jo ikke gøre noget ved der, og jeg valgte ikke at tænke emere over det. Jeg følte mig alligevel some n prinsesse. Men nu hvor jeg ser billederne igen irriterer det mig lidt. pga af det lave bælte, synes jeg at kjolen er blevet sat for højt, og den napper ind ved mine arme. Nu er det nævnt, og sådan var det bare :wink: .

Uw4rk.jpg

Her kan man lidt bedre se frisuren, der var løst skubbet over til den ene side.

J2fWX.jpg

og fra den anden side, men edn fine hårpynt fra Miss-Lena

DMEvy.jpg

På ca det her tidspunkt ringer Nick, Min venindes kæreste til hende. Det er ham der skal stå for kørslen og han ville komme i den lækre bil og hente mig kl ca halv. Han siger så at nu var han kørt fra Viborg :o :o :o :o :o :o :o . Gitte blev helt stille og stammede, hvad siger du? og så gik hun ud i bryggerset... Jeg havde luret der var noget galt, men pludselig kommer der et meget højt "DIN IDIOT" ude far bryggerset. Det viser sig så, at han havde sagt til hende, at det da var kl 14.30 han skulle komme og vielsen var da kl 15. Hun var tændt helt af, og da hun var færdig med at skælde ud, havde han så sagt, at han kørte hen ad vejen nu og var der om ca 2 min :lol: :lol: :lol: :lol: . Jegstod bare og tænkte på, at det da var lidt ærgeligt at jeg ikke lige havde fået vasket volvoen hvis vi nu var nødt til at bruge den hi hi. så dumt.

Han kom og min mor og de andre gjorde klar til at komme afsted, mens Nick og jeg lige ventede lidt længere. Vi valgte faktisk at gå ud i køkkenet og finde 2 øl, som blev drukket af flasken hi hi, for lige pludselig som lyn fra en klar himmel, fik jeg meget store sommerfugle i maven.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøn beretning....og hyggeligt at det er på vores kanter...... :loveshower: Glæder mig til mere..... :loveshower:

Så kom der lidt mere :) , men nu vil jeg gå på sofaen, for Rasmus skal på Officersseminar i Korsør fra i morgen tidlig og til fredag, så må hellere bruge aftenen sammen med ham, i stedet for at være helt væk i bryllupsberetning :biggrin:

Meeeerrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Forsættelse følger de næste par dage, hvor jeg er alene hjemme og aftenerne blivver meget lange :unsure: :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kirken:

Ude i kirken var Rasmus i mellemtiden kommet. Han havde min buket med da vi jo havde valgt at følges op ad kirkegulvet.

Hx93I.jpg

Gæsterne var også begyndt at dukke op og fik lige hilst på hinanden inden det hele startede

uzv9C.jpg

Det var ikke alle gæster der vidst at vi skulle gå op sammen, så en af mine kollegaer fortalte bagefter, at hun altså havde fået helt stress af at Rasmus var blevet ved med at gå rundt og sludre med gæsterne, og til sidst gik han ud i våbenhuset og kom ikke tilbage :wink: .

Jeg fik dulmet de værste nerver, og kl 13.56 satte vi os i bilen og kørte mod kirken. Ude ved muren omkring kirkegården stod kirketjeneren og i det øjeblik vi drejede op ad vejen, rakte han armen i vejret som signal til at bruden kommer. Følte mig næsten helt royal hi hi.

Jeg kommer ud af bilen og indtil Rasmus der venter på mig i våbenhuset. Kirkens indgang vender modsat parkeringspladsen, så han ser mig ikke før jeg står i døren. jeg var ikke i tvivl om at jeg var pæn nok :wink: for han blev helt mundlam. Vi får rettet kjolen, stiller op og venter på musikken starter. Vi skulle gå ind til de første 2 vers af Anne Linnets - Søndag i april, sunget og spillet af Rasmus´fætter og 2 kusiner. (Jeg oplaoder den senere men er altså ikke lige så skarp til det med musik filer)

Teksten er her:

det er en stille morgen

og solen kigger ind

jeg vågner ganske langsomt

mens du aer min kind

og der er ikke noget at sige

nej, sådan er det bare

du er det dyrebareste jeg har

og du har lavet kaffe

og fyldt dit badekar

jeg kysser dig og syns

at du er vidunderlig og rar

og der er ikke noget at sige

nej, sådan er det bared

u er det dyrebareste jeg har

Døren går op og vi træder ind, med hinanden i hånden da de begynder at synge.

R5M4v.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg huskede at gå langsomt, og Nej hvor jeg nød det. Musikken gav mig gådehud, og jeg kikkede rundt på allegæsterne, hvor over 50 % i hvert fald stortudede. hi hi. Deri blandt min far. Mit blik kan i se er fast rettet fremad og det er op på ham, for han er nærmest helt opløst :o . Men det var jå tårer på den gode måde. Det der kom bag på mig var, at jeg normalvis er en værre tudemarie. Men lige præcis på min bryllupsdag, kunne jeg nærmest klare hele verden uden en pakke kleenex:

tVPW.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

kqjWZ.jpggu7am.jpg

De smukke sangerinder:

q7y5D.jpg

Endelig blev han min:

Hpkem.jpg

Mens bandet spiller "Rosen" for os alle sammen

y81qh.jpg

Det var så smukt at jeg her bagefter, sagtens kan tude bare ved tanken.

Og så er Hr og Fru Høgenhaug på vej ud igen

Swi2.jpg

Min smukke kjole bagfra, Elsker altså det her billede

ElzCS.jpg

Redigeret af alibi
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det havde jo taget lidt længere tid ved frisøren end vi havde regnet med, for det var kommet bag på rikke hvor lang tid det tog at lave krøller på mit store hoved og så med alt det hår jeg render rundt med. Så kl 13.15 var vi først tilbage ved min mor i Bratten. Vi har 5 min til Kirken i Jerup derfra, men det gav altså ikke skide lang tid til at komme i kjolen. Så det der med at jeg havde regnet med at kunne nå en bid mad, det kunne jeg godt glemme alt om. Jeg var stadig meget cool og grinede bare af min mor der løb rundt og var ved at få en blodprop, men som jeg flere gange sagde, hun kunne tage det helt roligt for de startede jo nok ikke uden mig :wink: .

Jeg smutter ind og får skiftet undertøj, og får mig iført underskørtet. Det var ellers et ømt syn, kun i ringskørt, undertøj og sko, med fuld makeup og puddel hår :wink: jeg skal nok spare jer for billeder af det :blink:

Så kunne jeg med hjælp fra min søster, mor og veninde lige så stille få kjolen hen over hovedet, og Min søster begyndte at snøre den.

xqCUK.jpg

Sashet fra Miss-Lena har jeg jo fået syet på ved skrædderen så det ikke ødelagde den flotte snørreryg, så havde ikke prøvet den på med det på. Desværre havde hun fået det placeret lidt for lavt hvis du spørger mig, og tyllet fra skørtet kom meget let til at hænge fast i alle de mange sten på det, når man f.eks havde siddet ned. MEN det kunne vi jo ikke gøre noget ved der, og jeg valgte ikke at tænke emere over det. Jeg følte mig alligevel some n prinsesse. Men nu hvor jeg ser billederne igen irriterer det mig lidt. pga af det lave bælte, synes jeg at kjolen er blevet sat for højt, og den napper ind ved mine arme. Nu er det nævnt, og sådan var det bare :wink: .

Uw4rk.jpg

Her kan man lidt bedre se frisuren, der var løst skubbet over til den ene side.

J2fWX.jpg

og fra den anden side, men edn fine hårpynt fra Miss-Lena

DMEvy.jpg

På ca det her tidspunkt ringer Nick, Min venindes kæreste til hende. Det er ham der skal stå for kørslen og han ville komme i den lækre bil og hente mig kl ca halv. Han siger så at nu var han kørt fra Viborg :o :o :o :o :o :o :o . Gitte blev helt stille og stammede, hvad siger du? og så gik hun ud i bryggerset... Jeg havde luret der var noget galt, men pludselig kommer der et meget højt "DIN IDIOT" ude far bryggerset. Det viser sig så, at han havde sagt til hende, at det da var kl 14.30 han skulle komme og vielsen var da kl 15. Hun var tændt helt af, og da hun var færdig med at skælde ud, havde han så sagt, at han kørte hen ad vejen nu og var der om ca 2 min :lol: :lol: :lol: :lol: . Jegstod bare og tænkte på, at det da var lidt ærgeligt at jeg ikke lige havde fået vasket volvoen hvis vi nu var nødt til at bruge den hi hi. så dumt.

Han kom og min mor og de andre gjorde klar til at komme afsted, mens Nick og jeg lige ventede lidt længere. Vi valgte faktisk at gå ud i køkkenet og finde 2 øl, som blev drukket af flasken hi hi, for lige pludselig som lyn fra en klar himmel, fik jeg meget store sommerfugle i maven.

Hvorfor kan man ikke se billederne ??? Der står bare posted billede

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det havde jo taget lidt længere tid ved frisøren end vi havde regnet med, for det var kommet bag på rikke hvor lang tid det tog at lave krøller på mit store hoved og så med alt det hår jeg render rundt med. Så kl 13.15 var vi først tilbage ved min mor i Bratten. Vi har 5 min til Kirken i Jerup derfra, men det gav altså ikke skide lang tid til at komme i kjolen. Så det der med at jeg havde regnet med at kunne nå en bid mad, det kunne jeg godt glemme alt om. Jeg var stadig meget cool og grinede bare af min mor der løb rundt og var ved at få en blodprop, men som jeg flere gange sagde, hun kunne tage det helt roligt for de startede jo nok ikke uden mig :wink: .

Jeg smutter ind og får skiftet undertøj, og får mig iført underskørtet. Det var ellers et ømt syn, kun i ringskørt, undertøj og sko, med fuld makeup og puddel hår :wink: jeg skal nok spare jer for billeder af det :blink:

Så kunne jeg med hjælp fra min søster, mor og veninde lige så stille få kjolen hen over hovedet, og Min søster begyndte at snøre den.

xqCUK.jpg

Sashet fra Miss-Lena har jeg jo fået syet på ved skrædderen så det ikke ødelagde den flotte snørreryg, så havde ikke prøvet den på med det på. Desværre havde hun fået det placeret lidt for lavt hvis du spørger mig, og tyllet fra skørtet kom meget let til at hænge fast i alle de mange sten på det, når man f.eks havde siddet ned. MEN det kunne vi jo ikke gøre noget ved der, og jeg valgte ikke at tænke emere over det. Jeg følte mig alligevel some n prinsesse. Men nu hvor jeg ser billederne igen irriterer det mig lidt. pga af det lave bælte, synes jeg at kjolen er blevet sat for højt, og den napper ind ved mine arme. Nu er det nævnt, og sådan var det bare :wink: .

Uw4rk.jpg

Her kan man lidt bedre se frisuren, der var løst skubbet over til den ene side.

J2fWX.jpg

og fra den anden side, men edn fine hårpynt fra Miss-Lena

DMEvy.jpg

På ca det her tidspunkt ringer Nick, Min venindes kæreste til hende. Det er ham der skal stå for kørslen og han ville komme i den lækre bil og hente mig kl ca halv. Han siger så at nu var han kørt fra Viborg :o :o :o :o :o :o :o . Gitte blev helt stille og stammede, hvad siger du? og så gik hun ud i bryggerset... Jeg havde luret der var noget galt, men pludselig kommer der et meget højt "DIN IDIOT" ude far bryggerset. Det viser sig så, at han havde sagt til hende, at det da var kl 14.30 han skulle komme og vielsen var da kl 15. Hun var tændt helt af, og da hun var færdig med at skælde ud, havde han så sagt, at han kørte hen ad vejen nu og var der om ca 2 min :lol: :lol: :lol: :lol: . Jegstod bare og tænkte på, at det da var lidt ærgeligt at jeg ikke lige havde fået vasket volvoen hvis vi nu var nødt til at bruge den hi hi. så dumt.

Han kom og min mor og de andre gjorde klar til at komme afsted, mens Nick og jeg lige ventede lidt længere. Vi valgte faktisk at gå ud i køkkenet og finde 2 øl, som blev drukket af flasken hi hi, for lige pludselig som lyn fra en klar himmel, fik jeg meget store sommerfugle i maven.

Hvorfor kan man ikke se billederne ??? Der står bare posted billede

hmmm jeg kan sagtens se dem, er der andre der ikke kan???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kan jeg se nogle af billederne.... :-) mærkeligt - det er måske mit virusprogram der ikke vil tillade adgangen. :-( Øv øv. Men de billeder jeg kan se, er helt fantastiske, det ser ud til at i havde en helt igennem super dag !!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er lige taget på en lille ferie i Svendborg, men lover der kommer mere når vi er i Nordjylland igen :-)

Karina tror i øvrigt vi mødtes til Rock i lørdags kan det passe?

Det vil vi glæde os til..... :cheerleader3:

Mødtes til rock.....det håber jeg ikke for jeg var så fuld jeg ikke kan huske hvad jeg selv hed....ej det var vist først på de små aften timer.....du skulle da have hevet fat i mig...... :):lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hé hé det var også ca den tilstand jeg var i, derfor jeg ikke gjorde det. :-)

-HAHA- Det skulle du da have gjort......så kunne vi rigtig havde fået os en snak..... :griner:- Det er Strandby du bo i ik ??

Jeg kan simpelten ikke holde styr på hvem der kommer fra hvor og hvodan..... :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer