Nynne76

Er rasende gal!

155 indlæg i dette emne

Hej alle søde Zillaer.

Jeg er rasende gal, ked af det og rigtig led ved mig selv!!!

En uge før vores store dag, gav jeg min mand en bog med bodior-billeder. De er halv frække nogen af dem, og en meget personlig gave til min mand fra mig!!!

Denne bog har hans søskende fundet herhjemme i VORES hjem.Da de tog herhjem efter kirken for at lave løjer. De har alle stået og kigget alle billederne igennem og moret sig kosteligt!!!

Til selve festen er der en af hans søstre der siger til mig: Har du husket den lilla til i aften?!! På et af billeder står jeg med en dildo i hånden. Skal lige siges at hans familie fåes ikke mere konservative, og kedelige!!!

Men de kørte noget på mig mht. til de billeder. Først reagerede jeg ikke rigtigt på det. Kunne ikke begribe de havde kigget i den bog! Som jo altså var lavet til min mand!!!

Siden søndag har jeg været rasende gal, ked af det osv. Ikke nok med de havde kigget i den, de havde sgu taget den med ud til festen og lagt den på gavebordet, så endnu flere kunne glo i den. Min mor opdagede det, og tog den i sin taske. Dette har jeg fået at vide i dag!!

Hvad ville I gøre?? Og hvordan får jeg afreageret. Skældte min mand ud helt vildt nu her for en time siden i telefonen og sagde at han havde bare at gøre noget. Og at jeg ellers ALDRIG tager med til noget i den familie igen!!!

Håber der er nogen der forstår hvordan jeg har det.

Redigeret af Nynne76
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op. Det synes jeg simpelthen er så tarveligt og respektløst. Jeg håber din mand fik sagt noget til dem selvom det også kan være svært under en fest hvor man gerne vil bevare den gode stemning. Jeg synes for det første det er plat at man tager hjem til folks hjem og laver løjer.. for hvem er det lige for at more og underholde. Derudover er det i mine øjne fuldstændig uacceptabelt at de så benytter lejligheden til at kigge i jeres helt private ting. Og tage den bog med til festen og ligge den på gavebordet. Det er bare ikke ok. Det er respektløst overfor dig og din mand og faktisk også familien.

Jeg kan udemærket godt forstå du er rasende og gal og ked af det. Hvor ydmygende for dig at de skal sige sådan på jeres store dag. At de ikke kunne lade det ligge og skulle more sig på din bekostning.. jeg forstår ikke hvad de mente de fik ud af det.

Jeg synes I begge skal konfrontere dem for ellers vil det ligge og ulme resten af livet. Og jeg tror heller ikke det er en brugbar løsning at undlade at tage med til hans familie igen. Men uhhh jeg forstår godt hvordan du har det :hug:

Og jeg ville helt sikkert forvente at din mand tog sig en alvorlig snak med dem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du skal ikke være ked og led ved dig selv. Du har intet at frygte eller at være flov over. Men du har godt nok ret til at være rasende på dem. Én ting er at de finder bogen, kigger i den ganske kort fordi de ikke ved hvad det er, og har det sjovt med det (behøver jo ikke at være negativt). Men at de laver hentydninger til den og tager den med til festen er under lavmålet og direkte uacceptabelt. Jeg syntes ikke du skal bebrejde din mand det, da det jo ikke er hans skyld men du kan godt tillade dig at stille krav til ham i forhold til hans familie. Derudover syntes jeg du skal give hans søskende ren besked. Ellers er det noget som du vil gå og brænde inde med i mange år fremover og som nok vil gøre at du aldrig får et godt forhold til dem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op. Det synes jeg simpelthen er så tarveligt og respektløst. Jeg håber din mand fik sagt noget til dem selvom det også kan være svært under en fest hvor man gerne vil bevare den gode stemning. Jeg synes for det første det er plat at man tager hjem til folks hjem og laver løjer.. for hvem er det lige for at more og underholde. Derudover er det i mine øjne fuldstændig uacceptabelt at de så benytter lejligheden til at kigge i jeres helt private ting. Og tage den bog med til festen og ligge den på gavebordet. Det er bare ikke ok. Det er respektløst overfor dig og din mand og faktisk også familien.

Jeg kan udemærket godt forstå du er rasende og gal og ked af det. Hvor ydmygende for dig at de skal sige sådan på jeres store dag. At de ikke kunne lade det ligge og skulle more sig på din bekostning.. jeg forstår ikke hvad de mente de fik ud af det.

Jeg synes I begge skal konfrontere dem for ellers vil det ligge og ulme resten af livet. Og jeg tror heller ikke det er en brugbar løsning at undlade at tage med til hans familie igen. Men uhhh jeg forstår godt hvordan du har det :hug:

Og jeg ville helt sikkert forvente at din mand tog sig en alvorlig snak med dem.

Min mand har ikke snakket med dem endnu. Han hørte det ikke til festen, jeg valgte ikke at sige noget, for netop ikke at ødelægge aftenen!! Jeg var så stolt og glad for de billeder!! Men det har de fået ødelagt fuldstændigt!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det lyder da helt vildt!! Ligge den på gavebordet er da bare slet ikke i orden!! Synes egentlig ikke du skal få din mand til at gøre noget det skal du selv, sæt dig mega meget i respekt og fortæl hvor rasende du er!! Og ikke bliv sur på din mand, ikke hans skyld han er i familie med idioter jo ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du skal ikke være ked og led ved dig selv. Du har intet at frygte eller at være flov over. Men du har godt nok ret til at være rasende på dem. Én ting er at de finder bogen, kigger i den ganske kort fordi de ikke ved hvad det er, og har det sjovt med det (behøver jo ikke at være negativt). Men at de laver hentydninger til den og tager den med til festen er under lavmålet og direkte uacceptabelt. Jeg syntes ikke du skal bebrejde din mand det, da det jo ikke er hans skyld men du kan godt tillade dig at stille krav til ham i forhold til hans familie. Derudover syntes jeg du skal give hans søskende ren besked. Ellers er det noget som du vil gå og brænde inde med i mange år fremover og som nok vil gøre at du aldrig får et godt forhold til dem.

Jeg ved det godt, at det ikke er hans skyld. Jeg er bare SÅ rasende og ked af det. Og det kom til at gå ud over ham. Har skrevet en sød sms til ham og undskyldt. Men han skrev også tilbage at han nok skulle tage affære. Og han er ked af jeg ikke sagde noget til festen, så var de blevet smidt ud med sådan en sidevind. Bare det, at jeg skulle stå der i min brudekjole og forholde mig til deres kommentarer. Er ved at brække mig over at nogen kan være så onde!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes du skal tage din mand i hånden og så konfrontere disse søskende face-to-face! Og så skal i begge snakke med MEGET store ord!

Nøj jeg var sku godt nok flippet fuldstændigt skråt! Jeg tror ærligt jeg havde råbt og skreget, og sagt nogle seriøse grimme ting i sådan en grad at det efterfølgende var mig der var blevet nødt til at undskylde overfor dem!

Og hvis nogen af dem har adgang til jeres hjem så ville jeg nok inddrage den adgang når i ikke er hjemme, for de er da ærligt ikke til at stole på!

Ihh kan mærke jeg bliver helt rasende på dine vegne!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad fa.... bilder de sig ind. Man tager sgu da ikke andre folk ting i deres hjem. Man går sgu da ikke og snuser rundt hos andre, heller ikke selvom ting evt. ligger fremme. Der var lige nogen der skulle åbne skabe eller døre her, så ville de få læst og påskrevet. Jeg går ikke engang i min mors skabe og skuffer.

Total mangel på respekt fra deres side. Jeg ville ikke vente på at min mand tog sig sammen, jeg ville gribe "knoglen" og selv fortælle hvad jeg mener om den sag.

En masse :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: fra mig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dog modbydeligt og direkte ondskabsfuldt! De har jo tydeligvis ville more sig på din bekostning! Jeg vil, som Metteholm foreslår, selv tage affære, og selv fortælle dem hvor rasende du er! Hold da op, jeg er ret chokeret over hvor tåbelige nogle mennesker kan være!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes du skal tage din mand i hånden og så konfrontere disse søskende face-to-face! Og så skal i begge snakke med MEGET store ord!

Nøj jeg var sku godt nok flippet fuldstændigt skråt! Jeg tror ærligt jeg havde råbt og skreget, og sagt nogle seriøse grimme ting i sådan en grad at det efterfølgende var mig der var blevet nødt til at undskylde overfor dem!

Og hvis nogen af dem har adgang til jeres hjem så ville jeg nok inddrage den adgang når i ikke er hjemme, for de er da ærligt ikke til at stole på!

Ihh kan mærke jeg bliver helt rasende på dine vegne!!

Ingen af dem har adgang til vores hjem. Min søn skulle hjem og hente hans gave til os, og de fik ham til at lukke dem ind. :( Han er SÅ ked af det nu, men har virkelig brugt mange kræfter på at forklare ham at det bestemt ikke er hans skyld!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tænker på om jeg skal skrive det på FB?? Er venner med dem alle. Så kan jeg skrive som jeg skrev til jer. Det er for meget for mig at skulle ringe dem alle op. Der er 6 søskende. Og deres påhæng der har set de billeder!!!!!

Det er måske latterligt at skrive det på FB men hva, de har gjort noget der ti gange mere latterligt!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville ikke skrive det for så kan de i princippet bare lukke ned efterfølgende... Invitere dem allesammen hjem og giv dem, eller lad din mand snakke med dem når du ikke kan overskue det!

Men du kan sagtens smide en stikpille a la "Fatter ikke man har giftet sig ind i en familie med så lidt respekt for andre mennesker" agtigt, og så se om de selv kontakter dig og undskylder

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker på om jeg skal skrive det på FB?? Er venner med dem alle. Så kan jeg skrive som jeg skrev til jer. Det er for meget for mig at skulle ringe dem alle op. Der er 6 søskende. Og deres påhæng der har set de billeder!!!!!

Det er måske latterligt at skrive det på FB men hva, de har gjort noget der ti gange mere latterligt!!!!

Det vil jeg virkelig fraråde! Du behøver måske ikke ringe til samtlige 6 søskende, men måske 2 af dem, du snakker mest med? (Eller, snakkede mest med...).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Faktisk forholder det sig sådan at jeg aldrig har snakket mere end 5-10 min, med nogen af de søskende!! De har haft meget svært ved at Jørgen fandt mig, og har ikke ligefrem stået med åbne arme og budt mig velkommen. Så vil have det svært med at ringe og "flippe" ud. Men ud det skal det, jeg har verdens vildeste temperament ;) Så ud, det skal det. Og det skal ud til de rigtige. Måske skulle jeg sende en mail rundt til dem. Så siger jeg ikke mere end jeg vil sige. Det kan jeg godt komme til når jeg er så rasende!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ville jeg ikke gøre. Hvis din mand ikke oplevede det til festen er der måske en del andre som heller ikke gjorde det. Hvorfor så overhovedet fortælle dem om det. Udstiller du det på Facvebook, ligesom de "udstillede dig" spiller du jo med på deres galej. Det er der ingen grund til. Facebook er det middel flere af min datters veninder (13 årige) gør når de er utilfredse med noget eller nogle og det fører aldrig noget godt med sig. Din mands reaktion vidner om at han ikke bare vil se til eller slå det hen men vil tage tyren ved hornene og konfrontere sine søskende med det. Det er umiddelbart også den rigtige løsning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville jeg ikke gøre. Hvis din mand ikke oplevede det til festen er der måske en del andre som heller ikke gjorde det. Hvorfor så overhovedet fortælle dem om det. Udstiller du det på Facvebook, ligesom de "udstillede dig" spiller du jo med på deres galej. Det er der ingen grund til. Facebook er det middel flere af min datters veninder (13 årige) gør når de er utilfredse med noget eller nogle og det fører aldrig noget godt med sig. Din mands reaktion vidner om at han ikke bare vil se til eller slå det hen men vil tage tyren ved hornene og konfrontere sine søskende med det. Det er umiddelbart også den rigtige løsning.

Ja du har helt ret. Lader nok ham tage affærre. Han sagde også til mig i telefonen at de satme ikke kunne være det bekendt. Og desuden har han slet ikke lyst til at andre mænd har nydt godt af de billeder, som han sagde. Hans svogere og brødre har jo også set dem. Og han har det dårligt med at de har set HANS kone sådan. Jeg brænder sgu den bog. Den er slet ikke noget positivt mere i mine øjne. Kan ikk holde ud og tænke på alle dem der har stået og gloet i dem... Gad vide om det egentlig er lovligt!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stakkels dig/Jer. Har lige læst dit oplæg op for min htb - vi er begge to vildt forargede over din svigergfamilies opførsel. Jeg synes ikke du skal brænde bogen, det er jo en smuk tanke/gave som du har givet DIN MAND :heart: Hvis jeg var dig, ville jeg nok reagere stort set som dig lige nu. Jeg ville være totalt skuffet og have allermest lyst til at "slå ihjel" he he. Men når det er sagt, så ville jeg nok sætte mig med min mand og skrive nogle personlige breve til de andre søskende mv. og fortælle dem hvor ked af det de har gjort både dig og din mand. Iøvrigt, så tror jeg også at jeg ville have MEGET svært ved at se de mennesker i øjnene igen, men at jeg ville gøre det til familiefester mv ikke mindst for min mands skyld, men også for at vise de fæøhoveder - hvem der er stærkest !!! Held og lykke med projektet....

Knus og fuld forståelse herfra

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan virkelig godt forstå dig, jeg sidder og bliver helt rasende på dine vegne!

Men i princippet er det jo ulovligt at være på privat grund uden tilladelse, også selv om det er familie. Men altså, jeg ville nok ikke føre sag an mod dem :) Det er jo en tradition at man tager hen i parrets hjem og laver lidt ravage (på den gode måde!). Men jeg kan slet ikke forstå, at de kunne finde på at tage den med til festen, har de ingen situationsfornemmelse eller sans for privacy? Synes det er under al kritik.

Men stadig. Selv om du selvfølgelig er såret og sur, så synes jeg ikke at denne gave skal ødelægge det, som var din tanke, da du lavede bogen. Du gav ham den, fordi du elsker ham, og fordi du gerne vil give ham lidt "lækkert". At andre så udnytter det, er deres problem. Men jeg synes ikke, at du skal lade dem ødelægge det, du og din mand har imellem jer. Billederne er der jo stadig, og du gav ham dem stadig som en kærlighedsgave, og det er det vigtigste. Ved godt, at det er svært, kender det selv. Men nogle gange må man bare bestemme sig for ikke at lade andre ødelægge sin "lykke".

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du må endelig ikke brænde bogen! Det er en gave til din mand, en gave som han blev glad for, og en gave som du lagde hele din krop og sjæl i (bogstaveligt talt :wink: )

Lad istedet for tiden slette minderne om at hans søskende har pillet ved den, og nyd at din mand synes det er de frækkest billeder EVER!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor har jeg bare ondt i maven på dine vegne ! :hug: fortalte lige min kæreste hvad de havde gjort og han blev også helt sur på dine venge.. fatter ikke hvordan nogen kan være så lede. Hvis det havde været hans eller mine søskende var de også bare blevet smidt ud fra festen og vi havde krævet en offentlig undskyldning. Det virker som om de ikke har nogen skrupler, fordi de ikke så godt kan acceptere at du er kommet ind i familien.

Kan godt forstå at du nu forbinder bogen med hele episoden men jeg synes du skal vente til din mand kommer hjem og så snakke igennem hvad i skal gøre og hvad du har brug for forat du kan føle at du kan falde ned. Kan være han også har noget at sige omkring de billeder og hvad der skal ske med dem.

Det vigtigeste er at du ikke skammer dig over dem. De er bare et symbol på at i har et passioneret forhold med et sundt sexliv og det har måske også tricket de åndsboller til søskende, at i rent faktisk har det så godt sammen og du gør den slags fantastiske ting for din elskede. Det er meget små mennesker der sigter efter at ydmyge folk på den måde. Og jeg synes først og fremmest du skal rette ryggen og løfte hovedetog stå ved de smukke frække billeder og så give dem fingeren :shooter:

4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er fuldstændig uacceptabelt og faktisk i den grad grænsende til direkte ondskabsfuldt af dem at køre sådan en svinestreg på jer.

Hvad der er i jeres hjem hører privatlivets fred til og det synes jeg at ALLE de implicerede medlemmer af "vandalisme-gruppen" skal få at høre.

Du og din mand bliver nødt til enten alle sammen samlet eller I tager dem hver for sig og fortælle dem at det gjorte i den grad er uhørt. Det er teenageagtigt og ondskabsfuldt at tage noget så privat og udstille det til gud og hver mand ved brylluppet.

Jeg ved ikke hvad de har villet opnå med en sådan gerning, men føj for den lede hvor synes jeg godt nok at det er langt under lavmål.

Du har intet at skamme dig over og du skal ikke være led ved dig selv. Du har givet din mand en gave som jeg er sikker på at han er blevet rigtig glad for.

At familien så vælger at gøre det til noget "beskidlt" står helt for deres egen regning. De må virkelig have det dårligt med sig selv, siden at de absolut skal prøve at kaste en skygge på jeres store dag. Lad sådanne idioter stå tilbage med en rigtig dårlig smag i munden.

Ønsker dig al mulig held og lykke i fremtiden

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Syns det er vanvittigt, hvordan man overhovedet kan finde på sådan noget ..... tydeligvis nogen, der syns de var morsomme og lige ville smide en bombe på bryllupsdagen for at skabe lidt ravage og få sig et "billigt grin", når du flegnede totalt. Må tilstå, at jeg syns det er fuldstændig uacceptabelt og jeg ville med det samme ha grebet knoglen selv og ringet og givet dem et møgfald .... men er nu sikker på, at Kenneth havde gjort det først og muligvis endda havde cuttet kontakten til dem for en periode.

Din ide omkring Facebook havde jeg også undladt totalt .... Facebook er ikke lige mediet til den slags :) Jeg tror dog, at jeg muligvis havde grebet den anderledes an faktisk ved nærmere eftertanke. Det er måske lidt grotesk, men tror faktisk godt, at jeg havde kunnet finde på det - man skal dog nå ha modet til det :) hehe. Men nu ved jeg ikke, om I er på gave med de søskende der .... men hvis I er, så til jul, så havde jeg fået lavet kopier af eet af billederne og rammet det ind og brugt det som julegave med et kort hvorpå der stod noget lign: "Nu hvor de lissom var så interesseret i de billeder, så ville jeg da ikke snyde dem for at få eet privat også - de må jo også ha syns, at de var flotte, siden de bragte dem med til festen" ... og så kun ha givet det billede som gave og ikke en normal julegave ved siden af.

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :shooter::pokey: :sm:

Hvor er det dog ufatteligt tarveligt, det de har gjort. Enten er det fuldstændigt absurd primitivt og en misforstået barnlig humor, der rammer totalt ved siden af, eller også er det direkte ondsindet og med en bagtanke om at ydmyge dig. Jeg tror nu mest, at det er den barnlige primitive "humor", der er på spil, men begge dele er lige uacceptable, og det skal de selvfølgelig have at vide. Jeg tror ikke, der kommer noget godt ud af at ringe dem op og råbe af dem. Derimod skal du tage en snak med din mand, når han kommer hjem. Brænd evt. noget vred energi af inden på noget sport eller rengøring eller lignende. Jeg ville nok skrive ned hvad det var for nogle tanker, der lå bag bogen, og så dernæst hvor krænkende deres opførsel har været. Her vil det være oplagt direkte at skrive, at I betragter det som ondsindet chikane, og at de fuldstændig har ødelagt nogle ellers fantastiske bryllupsminder for jer. Enhver med et par hjerneceller og lidt selvrespekt ville få ualmindeligt dårlig smag i munden efter sådan en konfrontation.

Derudover synes jeg, det ville være rigtigt synd, hvis du brændte bogen. Måske kunne I arrangere en romantisk aften, hvor I forkæler hinanden og kigger i bogen sammen og snakker om den - og genfinder glæden ved den? :b223: <------ en glad og stolt Nynne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ingen med de andre du må for gud skyld ikke brænde bogen.. også selvom du er kommet i familie med nogen der ikke rigtigt kan kende forskel på dit og mit.

og kan godt forstå du er sur, skuffet og ked af det.. havde jeg også selv været. også må jeg sige hatten af for du ikke sagde det til din mand, tror jeg selv jeg ville have haft svært ved, men dermed også sagt, så ville det evt også være en god ide at selv få det sagt, da de så evt kan forstå hvad de egentligt har haft gang i og hvad det gjorde ved dig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer